Prima voor elkaar!

Prima voor elkaar!

Attente medewerker en snelle levering

Na mijn bestelling kreeg ik na een kwartier een telefoontje met de vraag waarvoor ik het product wilde gebruiken. Bleek toch dat ik het verkeerde product had besteld. Door een attente medewerker een hoop gedoe voorkomen. Dikke pluim.

Tevreden en blij

De producten waren netjes verpakt, zat een overzicht bij. Het enige wat ik niet heb kunnen vinden is het gratis roerstokje, die was wel op de lijst aangevinkt.

Vlot gegaan van bestelling tot levering !

naar wens geleverd

Net bedrijf

Nette behandeling en snelle service.

Top producten, goed advies!

Heb een product afgehaald wat ik al eerder gebruikt heb en tevens advies gevraagd over een ander product, vriendelijk en behulpzaam geholpen!

Uitstekend, geleverd vlgs bestelling

Geleverd wat er besteld was. Zeer goed en zorgvuldig verpakt.

prima verf

de grond verf en aflakverf zijn van goede kwaliteit.

Kunnen bijzondere kleuren mengen en prachtige verf

We hebben kleuren van Sherwin Williams laten mengen. De kleuren vielen prachtig uit en de verf is lekker vol, maar heel goed uit te smeren.

Mooi aanbod, goede prijzen, goede service

Hele fijne website, veel keuze, ook qua kleuren! Ik werd keurig gebeld of het een probleem was dat de bestelling een dag later werd verzonden, of dat er een deelverzending van gemaakt moest worden. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

Zeer snelle levering en uitstekende service!

Zeer snelle levering en uitstekende service! Een klein foutje werd direct en heel klantvriendelijk opgelost!

Meer dan prima service

Super snelle service

Goed bedrijf

Snelle levering en goed advies aan de telefoon

Het werd snel geleverd en het product was prima

Zeer service gericht!

Zowel bij behandel advies, bestelling of afhandeling van teveel bestelt goede en adequate sercive.

Ruime keuze, op afhaal of bezorging

Goede ervaring!

Goede duurzame service!

Fijn dat de verf zo snel en met zorg is geleverd!

Geweldige service van een meedenkend team

We zijn goed geholpen door het deskundige team. Ze hebben ons plan aangehoord en ons een passend advies gegeven wat te gebruiken. Levering was volgens afspraak en op tijd. Wij zijn zeer tevreden klanten.

Overzichtelijke website en snelle levering

Het was gelukkig heel makkelijk om alles wat ik nodig had, snel te kunnen vinden en bestellen op de website. Ook werd het al super snel geleverd waardoor ik meteen fijn aan de slag kon gaan. Aanrader!

Goede prijs en snel verzonden

Tevreden over snelle verzending en aankoop

zeer goeie service

Goed bereikbaar en flexibel.

Keurig, netjes en snel

Fijne website, eenvoudig en snel betaald , snel in huis. Keurig verpakt

Correcte en snelle afhandeling. Bedankt Greenpaints.

Uitstekend!

Goed advies, goede service!