Goed contact,accuraat gehandeld. Direct geleverd

Zoals hier boven

Prima beits. Goede dekking.

Goede producten en snelle levering

zeer deskundig goede prijs kwaliteit verhouding

Super advies gehad voor een groot schilder project. Mooie fijne beits die super glad uitstrijkt. Met de juiste kwasten ook van Greenpaints super resultaat. Echt aanrader voor deskundig advies en verf voor een mooie prijs

Kwaliteit en vriendelijke service

Snelle afhandeling van order en prima advies.

Iets fout besteld en is TOP opgelost

Ik had het verkeerde art besteld gebeld en alles was al weg. Ik had het met spoed nodig dus nog even via het post kantoor op de post gedaan. Nogmaals bedankt.

Snelle levering!

Zeer snelle levering en geen verzendkosten.

Goed advies nu maar hopen dat het hout niet geel wordt

super fijn bedrijf

Foute kleur gemengd,maar voor dat het geleverd was...al een telefoontje erover.Volgende dag,direct de goede kleur geleverd.Top!!

Plak kracht niet sterk genoeg

Al bij een minimale kromming in de neuslat houd de plak kracht geen stand en moet er dus alsnog een schroef in.

Precies wat ik nodig had en snel geleverd

Bij mijn zoektocht via Google kwam ik Greenpaints tegen, heb een testbeits (Boerenbeits) besteld om uit te proberen. Geweldige beits en snel geleverd, ondertussen reeds meerdere beits besteld. Ook deze zijn goed en snel geleverd. Zeer tevreden, ondertussen is onze carport dan ook mooi gebeitst :-)

Prima! Snelle service. Goed verpakt

Snelle service. Goed verpakt

Super verf, klant vriendelijk en snelle service, Kortom top bedrijf!

We hebben al vaak verf besteld vanwege de duurzaamheid, we zijn er daarmee ook achtergekomen dat het niet alleen duurzaam is maar ook echt top kwaliteit. Ook hebben we regelmatig om adviezen gevraagd en zijn altijd super geholpen aan het juiste product. Daarnaast is er een snelle levering van de bestelling dus binnen een korte tijd kan je meteen aan de slag om je klus te klaren. Een top bedrijf en wij blijven hier zeker bestellen!

prima.

Vlotte levering, prima product. Super.

Positief.

Ik werd geconstateerd met het feit dat ik mijn bestelling juist op de eerste dag van jullie vakantie heb gedaan en moest hierdoor 1,5 week wachten. Daar baalde ik wel van. Gelukkig verzonden jullie mijn bestelling direct 's morgens rond 8.30 uur op jullie eerste werkdag. Dat voelde weer goed. De beide omschrijvingen van een van de producten conflicteren. Hierover heb ik gebeld en kreeg een helder antwoord. Ik vind jullie productomschrijving trouwens prima en helder. Ook de producten zelf lijkenij goed

snelle en correcte levering

beits en kwast besteld en de volgende dag in huis. precies zoals gewenst! goede kwaliteit!

Kwaliteit producten en snelle levering

De service is vriendelijk en technisch bekwaam. Goede adviezen, top verf in goede verpakking en snelle levering. Zeer te vreden over GreenPaints.

Probleem wordt goed opgelost!

Er wordt goed geluisterd, meegedacht, advies gegeven en een probleem wordt netjes opgelost!

Zeer matige service

Geen antwoord ontvangen op mijn vraag (niet de eerste keer). Per mail offerte ontvangen waarbij onterecht bezorgkosten berekend zijn. Uiteindelijk maar via webshop besteld. 10,- goedkoper Zie mailwisseling 26 juli (ref ORD2107074)

Perfect geregeld

Makkelijke site, eenvoudig en simpel. Levering zoals beschreven. Goed verpakt. Kortom: dik voor elkaar.

Prima snelle levering

Prima service, goed advies

Prettige communicatie, goed advies en prima service.

Zeer snelle service

Prettig contact, deskundig en meedenkend

Behulpzaam en duidelijk advies

Goed advies.