Uitstekend!

Goed advies, goede service!

Dekt erg goed, lichte verf kan donkere ondergrond in een laag wegwerken. Droogt snel. En geen verflucht. Snelle bezorging. Top dus.

Strijkt goed uit en snel droog

De verf is ideaal maar moet er wel wat water bij mengen om iets te verdunnen,s’morgens kun je verven en s’ droog om alles terug af te sluiten van deuren en vensters

alles top!

duidelijke website met juiste info, snelle levering en topproducten.

Persoonlijk advies, snelle reactie

Meermaals besteld bij Greenpaints. Onze gevel, schuur en tuinhout zijn met hun producten behandeld. Zowel bij keuze in de winkels, als bij online vragen, is er snel reactie. Producten staan bovendien snel klaar voor levering.

Goed assortiment en snelle levering

top

OK, ik heb nog geen idee hoe goed de verf is maar, de service is echt wel goed. Via de mail heb ik een serieus informatief "gesprek" gevoerd op een manier zoals je deze ook in een winkel zou krijgen. De informatie was duidelijk en niet te formeel. Dus top

Goed dekkende verf, netjes op tijd afgeleverd

De bestelling bij Greenpaints is mij goed bevallen. De verf is goed. De medewerker was vriendelijk en de verf is netjes op tijd bezorgd.

prima producten en snel geleverd

Betreft goede producten waarvan het proces van bestellen en levering prima verloopt. vraag me alleen even af of je de producten nog iets meer moet uitventen. waarom kies je voor deze producten in plaats van de producten die je bij elke bouwmarkt kan kopen. in mijn ligno stain en boerenbeits

Hele goede lak, prettige dienstverlening en snel bezorgd.

Kwaliteitslak en milieuvriendelijk

Uitstekende ervaring

Duidelijke webshop. Vlotte afwikkeling bestelling en snelle levering. Kortom: Prima!

Mooi aanbod, snel geleverd

Uitgebreid aanbod van duurzame verven en vernissen. Vorige leverancier haalde producten uit zijn gamma waardoor ik op zoek moest naar een andere winkel. Ben tevreden dat ik Greenpaints gevonden heb.

Verfemmer was open gegaan

De emmer was open gegaan, dus geen verf.

Goede service!

Mijn verf emmer wast stuk toen hij aankwam. Zonde natuurlijk maar kan gebeuren als de bezorger ermee gooit. Een mailtje gestuurd en binnen 2 dagen stond er een bezorger met nieuwe emmer voor de deur. Keurig opgelost.

Service met aandacht!

Luisten en meedenken, durven adviseren en laten testen. Dank Erik en team voor deze service gerichte aanvliegroute.

Supersnelle levering

Enkel positief

Uitstekende service en deskundig

Uitstekende service en deskundig

Top service, lange levertijd

Zie hierboven

Eenvoudig snel en doeltreffend

Mooi

Mooi produkt, verf dekte met een laag ( na voorstrijk)

Goed advies en een mooi product

Op advies, heb ik Bohme Suncare Jetmatt gekocht voor de plafond balken. Prima product, ruikt niet, makkelijk verwerkbaar met een mooi eindresultaat. Fijne service en snelle verzending.

Goed product

Gebruik dit al jaren, is een goed product, verwerking is lekker en blijft jaren mooi!

in één woord : topproducten !

snelle levering van 2 topproducten !

Goed advies

Er werd goed meegedacht over mijn vraag. Gevolg door goed advies