Perfect geregeld

Makkelijke site, eenvoudig en simpel. Levering zoals beschreven. Goed verpakt. Kortom: dik voor elkaar.

Prima snelle levering

Prima service, goed advies

Prettige communicatie, goed advies en prima service.

Zeer snelle service

Prettig contact, deskundig en meedenkend

Behulpzaam en duidelijk advies

Goed advies.

uitstekend product, snelle levering

Product (aqua stop) voldoet aan de verwachtingen. Nu is het afwachten of de UV-filter (SP 12) zijn/haar werk doet.

zeer goede verf

Supersnelle service en fantastisch product

zee goed dekkend

gemakkelijk aan te brengen met borstel

goede service

Uitleg over het product is goed. Product zelf ook.

Fijne verf om aan te brengen

De beits strijkt fijn en is gemakkelijk op te brengen

Geweldige Service en goed advies.

Erg goed geholpen met informatie over de Keim verf. Netjes op tijd geleverd, en zelfs de nalevering van wat we tekort kwamen werd direct opgepakt en geleverd. tevens was de prijs ook een stuk beter dan bij concurrenten.

Voldaan aan mijn verwachtingen. Correcte service.

Geen nadere toelichting nodig.

toppie

goede ervaring

Geweldige beits

Nog nooit zo'n goed produkt gehad, laat zich zo goed verwerken en schitterend kleur in mat (off-black).

Super vlotte afhandeling

Volgende dag bestelling in huis.

Snelle levering van een uitstekend product.

Ik heb eerder dit product gebruikt. Erg tevreden met het resultaat. Ik weet zeker dat ik bij dit merk blijf in de toekomst.

Tot nu toe 2x suncare nu 2x met Jetfinish

Zie er veelbelovend uit. Ben benieuwd naar verkleuring over een jaar.

Voortreffelijk en vlot

Idem

Zeer goed product en super snel geleverd

Goede service met zeer snelle verzending en levering. De producten die gebruikt zijn voor houtbescherming zijn erg goed en heb het al vaker toegepast.

Fijn contact, fijn product,

Fijn contact, fijn product

Goed ervaring!

Alles was goed geregeld and, ze waren behulpzaam:)

mijn ervaring was en is prima

In het verleden ook deskundige adviezen gekregen waar ik nu nog baat bij heb!

Nemen de tijd voor advies, super product!

Ik zocht een minder schadelijke afbeit, Fluxaf werkt perfect!

De verf die ik besteld had stond keurig klaar, alleen het pand vinden kostte me even moeite.

De KEIM verf is prettig om te verwerken, snel droog, en rollers etc. zijn makkelijk schoon te maken. Hoe het zich houdt in de loop van de tijd is nog afwachten natuurlijk, maar de verwachtingen zijn erg goed. Wel vind ik de prijs vrij hoog, zeker als je voor een kunstwerk op een muur meer kleuren nodig hebt, en van alles een grotere hoeveelheid moet afnemen dan je gebruikt. Het zou mooi zijn als de verf ook in kleinere eenheden verkocht geleverd zou kunnen worden.