Goed ervaring!

Alles was goed geregeld and, ze waren behulpzaam:)

mijn ervaring was en is prima

In het verleden ook deskundige adviezen gekregen waar ik nu nog baat bij heb!

Nemen de tijd voor advies, super product!

Ik zocht een minder schadelijke afbeit, Fluxaf werkt perfect!

De verf die ik besteld had stond keurig klaar, alleen het pand vinden kostte me even moeite.

De KEIM verf is prettig om te verwerken, snel droog, en rollers etc. zijn makkelijk schoon te maken. Hoe het zich houdt in de loop van de tijd is nog afwachten natuurlijk, maar de verwachtingen zijn erg goed. Wel vind ik de prijs vrij hoog, zeker als je voor een kunstwerk op een muur meer kleuren nodig hebt, en van alles een grotere hoeveelheid moet afnemen dan je gebruikt. Het zou mooi zijn als de verf ook in kleinere eenheden verkocht geleverd zou kunnen worden.

Erg prettig en correct geholpen

Fijne en toegankelijke site. Alles perfect geregeld en correct afgehandeld! De maximale score daarom dik verdiend en kan het iedereen aanbevelen om hier met een gerust hart te bestellen. Vriendelijke groet, Henk

Enorm fijn dat samen met de producten ook een enorme kennis komt.

Prima product.

De kracht zit in het product, niet in de inspanning!

KWALITEIT in elk opzicht!

Niet alleen de producten van Greenpaints zijn van bovengemiddelde kwaliteit, maar ook de service en dienstverlening !

Vlotte levering

Mooi op tijd geleverd. Goede verpakking

Super snelle levering!

Ik was vergeten dat ik ecologische verf nodig had, ik mijn verzoek werd de verf binnen 2 dagen afgeleverd. Top!

Top service en oerdegelijk product

Ik heb dit product (böhme uv woodcare) 6 jaar geleden al eens gebruikt op mijn voordeur... en hij ziet er nog altijd als nieuw uit!! Toen mijn bestelling verloren bleek door bpost kreeg ik onmiddellijk een andere opgestuurd... ik kan dit niet anders omschrijven dan tópservice!! Een tevreden klant!

Perfecte verf.

De verf was heel goed dekkend en heeft een prachtige kleur. Het hout is weer tot leven gekomen.

Goed product ( boerenbeits), snelle service!

Makkelijk online bestellen, goed product en snelle levering;)

Klasse

Na een verkeerde levering (ander formaat) zonder gezeur opgelost.

Duidelijke communicatie! Prachtige producten.

Mooi product

Ik heb de kleur goed kunnen testen

Correct en snelle levering

Alles verlopen zoals gewenst! Bestelling correct ontvangen en heel snel ook. Zou hier zeker opnieuw bestellen!

Fijne verf!

Snelle bezorging en de verf is top

Meedenkend , goede adviezen

We zijn zeer tevreden ! Fijne vloeiende verf voor binnen en nu gaan we buiten bezig met de schuur en carport. Mooie kleuren .

Snelle levering, goede prijs

1ste bestelling goed gelopen, snel geleverd voor een goede prijs.

Goede verf, snel geleverd

Zwarte boerenbeits besteld. Dekt zeer goed op zowel watergedragen als op alkyd onderlaag. Resultaat ziet er prachtig uit. Verf al binnen een dag in huis.

Aangename verwerkbare verf van goede kwaliteit

Voor mijn nieuwe houten plantenbakken had ik biologische verf op waterbasis besteld. Zowel de primer als de matte lak zijn gemakkelijk verwerkbaar, sneldrogend en van goede kwaliteit.

Super Service

20 liter niet beschikbaar, Greenpaints stuurt alvast 2 x 5 liter zodat ik alvast kon beginnen met verven. Super service en de resterende 10 liter was super snel nageleverd!

Transportschade gehad, mailtje gestuurd en kreeg de volgende dag al een nieuwe emmer.