eerst telefonisch contact gehad en kreeg een goed avies

Goede prijs en snel geleverd

prima, goede service, goed product

prima service, goed product

Top begeleiding

Super goed geholpen, keurig alles uit gelegd, prima advies

Professioneel en behulpzaam

Muurverf en primer gekocht via de webshop. Deze werden snel geleverd. Vragen over de producten of werkwijze worden binnen korte tijd beantwoord. Mooie kwaliteit verf. Geen last van geur, prikkende ogen, hoofdpijn na gebruik.

Snelle afhandeling, en voor de zekerheid van kleur nog even gebeld, prima!

Als je maar weet wat je wilt, kun je gewoon bestellen, DHL brengt het snel genoeg.

goede service dank

goede service dank

Gewoon goed

Gewoon goed

Veer

Ik ben zeer tevreden over bedrijf en product.

Professioneel

Erik heeft, als zoon van een schilder en afgestuurd scheikundige, op elke vraag een antwoord. Hij kan daadwerkelijk onderbouwen waarom welke product-systeemcombinatie de beste is, en dat kom je niet vaak tegen. (Meestal krijg je dezelfde informatie uit de product handleiding voorgelezen die je zelf net hebt gelezen, maar blijft de vraag 'waarom nu in deze situatie welk product wel / niet te gebruiken' onbeantwoord.) En hij neemt de tijd, ook bij kleine orders, om je daarover uitgebreid te woord te staan. Daarbij proef je de overtuiging dat hij 100% achter de kwaliteit van zijn productlijnen staat. Liefde voor wat hij verkoopt. Snelle levering.

Goede verf en nog duurzaam ook!

Hoge kwaliteit verf op biologische basis. Dekt goed. Zowel lak als muurverf in ral kleur besteld en kregen het snel binnen!

fout netjes en snel opgelost

De eerste zending was incompleet ondanks dat volgens de pakbon wel alles in het pakket had moeten zitten. De volgende dag gebeld en de situatie uitgelegd. Ze gingen het uitzoeken. De zelfde dag nog bericht gehad dat er iets misgegaan was met inpakken en dat het restant er aan kwam. Een dag later hadden we het in huis.

Fout netjes opgelost

Eerste levering was niet compleet ondanks dat volgens de pakbon wel alles er in had moeten zitten. Dag er na gebeld en ze gingen het uitzoeken. 's middags hebben ze gebeld maar kon ik niet opnemen. In de avond een mail dat het er alsnog aankwam zodat ik door kon. Foutje kan gebeuren. Gelukkig werd het snel opgelost.

Fout netjes opgelost

Product is goed maar levering gelekt

Product is goed maar levering heeft gelekt in de doos.

Goede service en snelle levering

Bedrijf reageert snel op vragen en doet een stapje extra voor de klant. Aan te bevelen.

Uitstekende en snelle levering

Besteld wat ik moest hebben in het weekend en op dinsdag werd het al geleverd. Netjes verpakt en compleet. Kwalitatief goede verf.

Snel geleverd, goede kwaliteit

goed proces van bestellen en bezorgen, prachtige verf.

positief!

alles vlot verlopen!

goede prijs, snelle levering

Snelle levering, telefonisch advies.

Alles ziet er overzichtelijk uit, misschien nog wat extra info over de verwerking van de aangeboden producten.

snelle service, prima logistieke begeleiding/afhandeling

Product prima, aankoop, betaling en aflevering prima

Snelle service, verpakt

Mijn bestelling snel in huis, en ondanks dat het om een niet breekbaar product ging zorgvuldig en netjes ingepakt

Precies volgens verwachting

Zie titel.

Snelle verzending

Snelle verzending en goed verpakt.