Proef potjes van agingstain van Bohme: prachtig spul!

Heel snel geleverd en heel fijn dat ik op met deze proef potjes een goede keuze kan maken voor mijn gevel afwerking.

zeer vriendelijke en vlugge service

zeer positief, vlug geholpen, professionaliteit ten top, een aanrader

Fijn product, prima contact , samenspraak en verzending

Zoals ik schreef. Een zeer tevreden mens, aan de kant van de klant

Duidelijke communicatie en snel geleverd

Zie bovenstaande

Snel en vriendelijke klantenservice

Iets was niet op voorraad. Dat werd heel snel en vriendelijk opgelost waardoor ik snel aan de slag kon.

Zeer aangenaam!

Goed advies, helder

Top beits en super service!

Telefonisch ben ik goed geadviseerd en de boerenbeits plus benodigdheden waren snel binnen. Ik ben erg tevreden, bedankt!

De levering is vlot en correkt

De bestelling afronden vond ik misleidend, mijn bedrag van de benodigde bestelling was € 60,00 waarna werd aangegeven, om de verzendkosen gratis te doen zijn, het bedrag van de bestelling naar€68, verhoogd moest worden. Dit had ik gedaan, maar er moest weer aangevuld worden met iets van € 38 ,00 Wat ik uiteraard niet had gedaan, Mijn ervaring is dat de meeste bestellingen boven de € 20.00 gratis verzonden worden, groetend npr

Jammer om te horen dat dit uw ervaring zo is. Er staat heel duidelijk op de site en tijdens het bestelproces dat de verzending vanaf € 75,00 gratis is. Verzendkosten zijn relatief hoog voor shops en alleen briefpostbestellingen worden veelal vanaf een lager bedrag verzonden. Ieder normaal denkend mens weet dat verzenden niet altijd gratis is.

Goede uitleg en service

Ik had een vraag over hoe te behandelen frake hout. Zeer netjes uitgelegd en service

Duidelijke site, snelle afhandeling.

Overzichtelijke site, snelle levering. Prima!

Mooie producten, prettig advies en snelle levering via webshop!

Online lakverf van Copperant Pura en Copperant Pura muurverf extra mat besteld. Na de eerste laag muurverf zag ik duidelijke aanzetten van roller, deze waren na 2e laag niet langer zichtbaar. Ben tevreden over het product!

Topadvies

Voor onze carport had ik advies nodig voor de juiste beits. En het resultaat mag er zijn. Heel tevreden met jullie advies en beits.

Kwaliteit

Product is zoals omschreven, is netjes en goed ingepakt. Snelle levering

Alles prima in orde

Door onvoorziene omstandigheden kon ik mijn bestelling niet meer gebruiken ,en heb deze terug gezonden .Na twee dagen is alles terug betaald . Dank u

Makkelijk en streeploos te verwerken

Goede dekking.

Snel en goed geleverd!

Het viel tegen

Ik had een 'slechte' pot getroffen, het klonterde. De reactie van Greenpaints was adequaat, klantvriendelijk. Maar dat was - digitaal - een paar dagen later en ik moest in de tussentijd toch mijn boekenkast 'af'maken (Böhme JetFinish, SB-12 met UV-absorber, Naturgrau). Denk dat het als concept een goed - en tezijnertijd haalbaar - idee is om verf duurzamer te maken.

Alles TOP in orde

Mijn ervaring met Greenpaints zijn ronduit zeer goed. De site was duidelijk, de communicatie zeer goed en het product precies zoals aangegeven op hun site. Kan niet beter.

Betrouwbare webshop met zeer goede produckten.

Van moment van bestelling tot momt van aflevering is alles volgens afspraak verlopen. Perfect!

Duidelijke bevestiging,volgende dag geleverd?

Volhouden deze kwaliteit,daar zijn mensen meest tevreden over.

Dan gaan we zeker zo door.

Hele fijn lak (ook het verwijderen van je handen)

Copperant hoogglans lak meer dan prima. Ik vond de grondverf ietswat stroperig met de kwast, roller ook prima. Wat voor minder geoefende schilders fijn is, heel fijn dat donkergele plakband, plakt fijn, scheurt niet en gaat er goed af. Kleine rollertjes, ik kende ze niet maar ze spatten minder en het gaat sneller. En deze verf zonder fossiele oplosmiddelen is zonder thinner van je handen te verwijderen met goede zeep en water, heerlijk.

Johan, bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat de Quattro verven je goed bevallen zijn. Tip: De grondverf mag je verdunnen, dan strijkt die wat makkelijker.

Mooie producten en duidelijke site

Mooie producten met een duidelijke en overzichtelijke site. Eerst de sun care gebruikt, deze is goed te verwerken en doet wat er belooft word. Mooi egale indroging met behoud van de natuurlijke look. Daarna 2x de jet finish gebruikt voor een super afwerking. Ook deze is goed te verwerken met een kwast. Klein na deel is dat als je meer hoeveelheid dan je in een half uurtje kunt verwerken in je bakje doet de lak begint te schilferen. Je krijgt dan wat witte brokjes in de verf. Maar als je hier op let doet ook de het finish wat hij belooft. Kortom zeker aan te bevelen met een prachtig resultaat.

Adequate advisering

Greenpaints geeft snel en vriendelijk advies over hun product.

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en betalen en keurig op tijd geleverd!

suncare werkt goed en is erg makkelijk aan te brengen

ik ben beeldhouwer, werk alleen in hout en gebruik Suncare als afwerking als ik het hout zo blank mogelijk wil laten maar toch bescherming wil