suncare werkt goed en is erg makkelijk aan te brengen

ik ben beeldhouwer, werk alleen in hout en gebruik Suncare als afwerking als ik het hout zo blank mogelijk wil laten maar toch bescherming wil

Geweldige beits

Deze beits overtreft mijn verwachting. Dekt enorm goed, vliegt erop, voor mij geen andere beits meer.

prima Bedrijf

Verf besteld maar kwam niet goed aan, de halve pot was leeggelopen met vervoer. Greenpaints gebeld en kreeg de volgende dag een nieuw blik toegestuurd. Uitstekende service en heel goed bereikbaar! Bedankt en Hulde voor Greenpaints.

Goede service snel geleverd

Goed advies, goede kwaliteit producten.

Een telefoontje naar Greenpaints heeft geholpen om de producten te selecteren. Prettig gesprek, goed advies. Producten beoordelen we nu na gebruik ook als goed/uitstekend!!

Prima service, snelle levering.

Ik bestel hier vaak, mooie producten en goed advies.

Snelle levering, super verpakt!

snelle service

Prima geregeld, bestellen en de volgende dag in huis.

Goede producten en netjes geholpen

Eerst netjes een proefpaket genomen en beviel goed

Prima ervaring.

Goede service en snelle levering.

Perfecte en vlotte levering!

Mijn bestelling werd vlug afgerond, goed verpakt en vlot afgeleverd.

Snel en goed.

Prima keus,goed product.De bestelling verliep snel en goed.De prijs is prima.

Mooi! En verft fijn!

2 proefpotjes besteld en uiteindelijk gegaan voor de Böhme LignoStain UV kleur zwart. Een mooie matzwarte kleur, dekt in 1 x en de houtnerf blijf je goed zien. Fijn in gebruik. Gebruik het om mijn nieuwe houten veranda (douglass hout) zwart te verven.

Snelle levering. Ondanks een onbeschadigde verpakking waren de blikjes helemaal ingedeukt.

De betaling was voldaan maar door intern miscommunicatie niet zichtbaar. Na een belletje en print screen van betaling als bewijs kreeg ik de bestelling direct toegestuurd. Dus snelle levering op basis van vertrouwen.

Goede service, een minpuntje (faarom geen 5 sterren), verkeerde product geleverd, wel heel snel herstelf.

Top product

Off Black Boerenbeits inmiddels gebruikt op boeidelen en Drentse schuur en het resultaat is verbluffend. Verwerkt heel prettig, vloeit fijn en droogt snel.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik vind webshop niet erg duidelijk. Vooral betaling ging in mijn geval niet helemaal goed. Van uit het bedrijf nietjes excuses gemaakt.eins goed al goed

Super snel ,super beits top bedrijf.

Top bedrijf.

fantastisch!

zeer goed dekkende en reukloze verf!

Prima geholpen.

Verkeerde verf besteld, dezelfde dag via de mail gemeld. De volgende dag het goede artikelontvangen.

Snelle levering en super kwaliteit

De kleur die ik wilde vond ik nergens tot ik bij jullie terecht kwam

Prima product.

Snelle levering en prima beits

Onze tuinschutting zier er uit als nieuw door de behandeling met boerenbeits! Eenvoudig te verwerken en na één laag al dekkend. Ook een tuinbankje voorzien van dezelfde beits. Aanrader!

Boven verwachting mooi resultaat.

Het resultaat bij het behandelwn van een geschuurd vurenhouten kastje is echt mooi geworden. Verbruik is zoals opgegeven.

De Bleek 19 7468 DK Enter

547820996