Geweldige service

Geweldige service via e-mail nadat ik zelf wat fout gedaan had. Daarna de volgende dag geleverd. Aanrader

Vlugge levering.

Helaas had ik het verkeerde hoesje besteld mijn kleinzoontje. Geen probleem ik kon zo een nieuwe bestellen en die was ook zo geleverd Vlug en vriendelijk antwoord op mijn vraag.

Vlugge levering.

Echt niks om op aan te merken!

Gisterenmiddag een zelf ontworpen hoesje bestelt, en vanochtend om half 10 viel hij al in de bus! Wat een snelle service zeg! Het hoesje was echt prachtig: met een haarscherpe opdruk en mooie heldere kleuren zoals ook de bedoeling was. De prijs van slechts 15,- incl. verzendkosten is ook echt super voordelig, en als je ff een beetje rond speurt dan kun je ook nog wel ergens een kortingscode scoren (bij mij ging er zo nog 1,5 euro eraf...ons blijven een zuunige Hollander hé? ;)) Kwaliteit moet natuurlijk nog blijken, maar tot nu toe niks dan lof. Volgende hoesje komt ook weer van B2C telecom, zekers te weten!

Elke keer opnieuw kwaliteit

Ik bestel af en toe een nieuw hoesje bij b2c telecom en kan steeds rekenen op de kwalitrit van het hoesje. Je weet steeds wat te verwachten

Goeie service

Het hoesje was binnen 2 dagen binnen ,goeie kwaliteit en mooi gedrukt! ben er heel blij mee :)

Prima service en vooral prima product !

Dit is de tweede review, heb vorige week diverse hoesjes besteld, prima product zeer correcte en snelle levering !

Goede en snelle bezorging

Ik heb voor de eerste keer besteld, was dik in order. Ben heel wijs met mijn telefoonhoesje.

Waanzinnig

Al diverse hoesjes en covers besteld, en wat ze leveren is top kwaliteit..............

Mooi hoesje met een snelle verzending

Veel keus uit modellen hoesjes en welke indeling je van je foto's wilt. Indeling van de binnenkant is goed. Er kunnen meerdere pasjes in 1 inkeping. Foto's zijn aardig scherp. Ene wat meer dan de ander maar over het geheel genomen een erg leuk hoesje. Ik had het hoesje snel thuis gestuurd. Ik ben tevreden.

Mijn oude tel hoes had ik van mijn (overleden) dochter gekregen, dus ik wilde iets dat me aan haar doet denken. Na lange tijd op zoek te zijn geweest, kwam ik bij dit bedrijf waar je je eigen tel hoesje kon ontwerpen. Nu heb ik een hoes met haar levensmotto "Hakuna Matata" en haar foto. Ik ben er zo blij mee. En last but not least, mijn tel past er perfect in!

Prima zeer snelle levering en foto is ook goed

Prima zeer snelle levering en foto is ook goed

Had een eigen ontworpen hoesje besteld. Echter deze kwam niet binnen. Ik geappt met B2C om dit door te geven. Wat bleek had ik zelf België in gevuld ipv Nederland. Hebben als nog mijn ontworpen hoesje gemaakt en voor de 2de keer opgestuurd. Super fijn. De reactie op mijn app was ook snel. Bedankt B2C ben blij met mijn hoesje het is mooi geworden.

Snelle levering en respons van de klantendienst

Enkele weken een hoesje zelf ontworpen met de foto's van de kleinkinderen en ben super tevreden en prima kwaliteit van de foto's dus een tevreden klant en zal zeker nog bestellen ! ! !

Zo blij

(zelfde als bij die andere review. Het was 1 bestelling) Ik heb zo'n 3 weken geleden een hoesje besteld. Kids vonden het geweldig En wilde die ook voor hun nieuwe telefoon. Mijn zoontje heeft er allemaal foto's van de konijnen gedaan en m'n dochter van haar anime verslaving. Ze zijn er zo onwijs blij mee. Het zijn hele sterke hoesjes en doordat je hem kan "pimpen" zoals jij dat wilt, heb ej altijd iets unieks. Buiten dat heb je het binnen 24 uur in huis. #Happy. Ik beveel het iedereen aan. Dus bij deze. "Uw te gekke telefoonhoesje besteld u bij B2C Telecom."

Mooie hoesjes

Heb 2 hoesjes besteld en zien er super goed uit foto's er op zijn precies zoals op de site aangegeven word gewoon geweldig

Prima, de volgende dag in huis

Goede ervaring met dit bedrijf. Duidelijke website en de volgende dag al in de brievenbus.

Ik heb een heel goede ervaring gehad! dank je

Ik heb een heel goede ervaring gehad! dank je

Goed geholpen

Bestelling voor een hoesje gedaan, volgende dag in huis. Helaas was een deel van de opdruk losgelaten, maar na telefonisch contact en mail als bewijs had ik twee dagen later een nieuwe hoesje in huis.