Overzichtelijke website.

Mooie kwaliteit

Mijn eerste bestelling bij B2C, erg tevreden! Mooie kwaliteit en snelle levering!

Super, prima kwaliteit.

Mij volgende smartphonehoesje zal ik zeker weer BC2 Telekom bestellen.

Ze doen wat ze beloven

Hoesje was zoals gezien en besteld. Keurig op tijd bezorgd.

Hoesje in 1,2,3 klaar & personaliseerbaar

Ik wou een nieuw hoesje, niet zomaar eentje ! Een speciaal hoesje ,perfect voor mij. Ik zocht en zocht... plots zag ik B2CTELECOM en dacht dat zal ik eens proberen. Met een design in mijn hoofd maakte ik het hoesje in 1,2,3. Zo eenvoudig is het. 2 dagen later zat het bij mij in de bus. PERFECT!

Vlotte levering tegen goede prijs

Mooi hoesje, maar het opbergvakje voor pasje e.d. is erg klein en je kunt er slecht bij. (iets te strak) Wat meer vakjes zou prettig zijn...

mooi telefoonhoesje

Zeer tevreden en veel keuze.

Goed, betrouwbaar en snel.

Pakje besteld, betaald op voorhand, twee dagen later thuis geleverd zonder enige vorm van problemen.

Kwaliteit afdruk op hoesje is goed en levering is snel

Ik ben tevreden voor wat betreft de snelle levering en de afdruk kwaliteit van de foto op het hoesje. Enige wat wel opvalt is dat het hoesje zelf in tegenstelling tot andere hoesjes minder stevig is. Hoesje met foto dat mijn vrouw bij een andere "leverancier" heeft besteld is beduidend dikker en steviger waardoor dit gevoelsmatig wellicht een betere bescherming biedt.

Dankzij BTC Telecom een mooie persoonlijke hoes voor m'n Sony Xperia 1 lll. Gekozen voor de TPU Siliconen Back Cover Transparant met eigen ontwerp. Een goede kwaliteit hoes met mooie print voor een hele mooie prijs. Netjes op tijd geleverd ook. Heel blij mee, dank.

Lekker snel

Voor mijn nieuwe Samsung heb ik weer een prachtige hoes, ben erg tevreden over de mooie afwerking van het door mij bestelde product.

Unieke telefoonhoes

Ik zocht een leuke unieke hoes voor mijn telefoon en kwam zo bij B2C Telecom terecht. Hier kon ik mijn hoes zelf ontwerpen op de site. Binnen een dag had ik mijn zelf ontworpen hoes al thuis. Kwaliteit van hoesje en opdruk is gewoon goed. Prijs/kwaliteit is uitstekend.

Stevig en mooi bedrukt hoesje

is een stevig hoesje voor zijn prijs, bedrukking is goed handige vakjes om bankkaarten weg te stoppen vlotte verzending heb al meermaals besteld altijd goed toegekomen

veel keus en een snelle levering

Binnen 2 dagen binnen

Heel tevreden, heel mooi afgewerkt!! Scherpe foto's, dus echt een aanrader!

hoesje na 3 maanden al stuk

geprinte hoesje is na 3 maanden al stuk. bij bellen zeggen ze dat dit gebruiksschade is en doen ze extreem moeilijk!! ter vergelijking me hoesje om me eigen telefoon gaat al 1,5 jaar mee! koop hier niks mensen!

Beste Stefan, Wat jammer dat je een negatieve review hebt achtergelaten. We hebben het hoesje beoordeeld en dit ziet er inderdaad uit als gebruiksschade waarna wij je een korting hebben aangeboden. Wanneer je hier nog gebruik van wilt maken van horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, B2C Telecom

Super goed

Mijn moeder wilde altijd al een hoesje met rood met witte stippen we konden deze helaas nergens vinden tot dat ik op deze site kwam en ontdekte dat ik het zelf kon maken echt helemaal super dit mijn moeder is helemaal blij.

Vlotte levering-goed materiaal

zeer goed

Had een gepersonaliseerd gsm hoesje gezien bij een collega en natuurlijk wilde ik dit ook . Heel snel te maken , je krijgt nog mail of alles goed is daarna je bestelling na 3 werkdagen in de brievenbus. Heel tevreden van en al veel vriendinnen die bij jullie willen bestellen , ik ben tevreden . Dank je