super

makkelijk en handig programma om snel een hoesje met eigen foto te maken

ik geef geen commentaar

ik geef geen commentaar

prachtig hoesje

goedkoop sterk in mooi mobielhoesje

Snelle levering!

Het was niet de goede maat, dus terug gestuurd. Met een paar dagen het geld weer op de rekening! Top!

Zeer goede snelle service en veel ontwerpopties

Zeer goede snelle service en veel ontwerpopties, precies zoals verwacht en gehoopt.

Geweldig ben heel goed geholpen

Erg goede service ga hier zeker nog eens bestellen!

gewoon fantastisch geweldig

zocht een telefoonhoesje, tot mijn verbazing kon ik die zelf ontwerpen, nou heb dat gedaan, en moet eerlijk zeggen het was boven mijn verwachtingen, zo goed en geweldig mooi die foto,s die er op stonden, dus heb er nog eentje laten doen en nu ook met tekst erbij, nou gewoon fantastisch mooi, dus wil je voor jezelf of voor iemand een zelf ontworpen hoesje voor je smartfoon doe het dan bij B2C Telecom, je staat er verstelt van en in zo,n korte levertijd

ontevreden

normaal altijd te vreden behalve de laatste 2 keer

Beste Bjorn, wat jammer om te lezen dat je afgelopen bestellingen niet naar wens zijn geweest. Ik heb in het systeem gekeken en denk dat het om de bestelling gaat waarbij het hoesje is beschadigd door gebruik? Hier kunnen wij helaas niets meer in betekenen enkel een korting aanbieden op een nieuwe bestelling. Mocht je hier gebruik van willen maken dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team B2C Telecom

mijn ervaring met B2C Telecom is zeer goed

ik vind B2C Telecom een hele goede online winkel ik heb er zelf een telefoonhoesje besteld ik ben er erg blij mee ik heb geen klachten ik heb alleen maar plus punten ik vind de service ook erg goed ik word er gewoon blij van en het is zeer goede kwaliteit deze winkel raad ik zeker aan

Netjes en snel

Afwerking is netjes. Ook de print. Levering was er de volgende dag al.

Vlot,gemakkelijk

Het maken van ontwerp gsmhoesje met foto was gemakkelijk te doen

Vlot,gemakkelijk

Het maken van ontwerp gsmhoesje met foto was gemakkelijk te doen

Goed verzorgd en op tijd geleverd

Wat wordt beloofd wordt waar gemaakt

SUPER

voor het eerst besteld bij jullie en moet zeggen super content zowel van levering,kwaliteit en de snelheid een echte aanrader voor iedereen ik weet waar ik voortaan mijn gsm hoesjes zal bestellen dit is een perfect bedrijf ook de communicatie is perfect u word iedere stap op de hoogte gehouden proficiat doe zo verder je hebt er een trouwe klant bij

Peut mieux faire

Prix attractif, livraison rapide mais descriptifs des produits pas assez complets : 2 coques de gsm sur 3 achetées sont trop petites alors qu'il s'agit du modèle du gsm !

Impressive speed!

I was truly impressed with the ability of this company to deliver in less than 24 hours a fully customized item. The quality is great! Thank you.

Dochter is er super blij mee

Mooi hoesje van goede kwaliteit. Snel geleverd

Alles volgens afspraak

Geen verzendkosten. Snelle levering

Keurig en netjes en een vlotte afwerking via de mail.

Matig

Ik vind de kleuren en afdruk van het hoesje niet zo mooi. De snelle aflevering is perfect

Heel kwalitatieve realisatie.

Heel goede kwaliteit en de foto op het hoesje is heel scherp.Fantastisch produkt.

Goede levering

Mooi product

Geweldig en heel mooi geworden ben er heel blij meemer

Goed uit te kiezen en niet duur

Geweldig en heel mooi geworden ben er heel blij meemer

Goed uit te kiezen en niet duur

Goede service! Mooi hoesje!

Goede service, hoesje was snel bezorgd. Hoesje ziet er mooi uit!