Hoesje met eigen foto: telefoonhouder laat los van hoesje zelf door slechte verlijming.

Ik kocht een hoesje met daarop afgedrukt een eigen foto. Het hoesje was onbruikbaar doordat de lijm los liet. Op mijn klacht kreeg ik het aanbod dat ze wel een tube lijm wilden sturen.

Hoi R. M., Wat vervelend om te lezen dat je geen goede ervaring hebt. Ik zie dat je hierover ook al contact met ons hebt gehad, wij hebben toen ook uitgelegd dat dit helaas wel eens kan voor komen omdat het een klein stukje is waar de houder maar verlijmd kan worden aan het hoesje. Hiervoor hebben wij inderdaad als oplossing aangeboden om dit voor je te repareren of we konden je hiervoor een tube opsturen zodat je dit zelf kan lijmen. Dit wilde je niet waarna wij je alsnog een korting aan hebben geboden. Hier hebben wij helaas geen reactie meer op ontvangen. Mocht je toch nog gebruik willen maken van de korting, of als wij nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen wij het graag! Groetjes, Team B2C Telecom

Prima bedrijf, vaker besteld en altijd snel binnen.

Bijna altijd goede spullen. Laatste ervaring was iets minder, maar nog steeds goed. Zal hier zeker weer bestellen.

Hoi Marvin, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om voor ons een review te schrijven, dit stellen wij erg op prijs! Jammer om te lezen dat deze keer je ervaring wat minder was, wij horen het graag mochten we je nog ergens mee kunnen helpen. Je mag met ons contact opnemen via de mail: [email protected] of telefonisch: +31 40 - 284 65 66 Wij zien graag je volgende bestelling weer tegemoet en gaan er dan weer alles aan doen om deze keer een 10 te scoren. ;) Groetjes, Team B2C Telecom

Ik vond de service erg goed, de volgende werkdag al geleverd, en het paste door de brievenbus. Ook is het geleverde product erg mooi.

Hoi Maarten, Bedankt voor je review! Wij lezen alleen maar positieve punten, daar worden wij erg blij van. :) Heel veel plezier met het panda hoesje en hopelijk tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Snelle levering van goede kwaliteit

Mijn gepersonaliseerde kaft is snel en mooi bezorgd. Dank je wel!

Hoi Mariluz, Bedankt voor je review, wij stellen het op prijs dat je hiervoor de moeite hebt genomen! Fijn om te lezen dat je hoesje zo snel binnen was, en je tevreden bent. Graag gedaan en veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Super service en mooi gemaakt

Mn verstandelijk beperkte broer heeft mogen zingen met Jeroen van de boom. Deze foto voor hem op een telefoon hoes voor hem laten maken. Wat is ie mooi geworden en wat was hij blij met zijn cadeau.

Hoi Kimberly, Bedankt voor je review op Kiyoh, wij waarderen het dat je hiervoor de tijd hebt genomen! Dat is inderdaad nog eens een leuke herinnering om op een hoesje te laten zetten, ik kan me voorstellen dat dit een geslaagd cadeau was. Super leuk! Groetjes, Team B2C Telecom

Snelle levering,goede kwaliteit

Goede website met snelle levering,en goede kwaliteit hoesjes

Hi C., Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om voor ons een review achter te laten, daar zijn wij erg mee geholpen! Leuk dat je een mooi design hoesje hebt uitgekozen op onze website en je tevreden bent over de snelle levering en kwaliteit. Veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Mooi hoesje

weer 2 hoesjes zelf ontworpen van foto's voor de nieuwe telefoons. Het is makkelijk om te doen. De kwaliteit van de afdrukken is super. , ook mooi van kleur. En super snelle levering 's vrijdag middags voor 4 uur beide hoesjes ontwoprpen en zaterdag werden ze al bezorgt. Je kunt het ontwerp ook op slaan voor desnoods een volgende keer.

Hoi Chris, Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van de afdrukken, de kleuren, en de snelle levering. Fijn dat je het ontwerpen makkelijk vond en dat je de optie hebt om ontwerpen op te slaan voor de toekomst. Veel plezier met je nieuwe hoesjes! Groetjes, Team B2C Telecom

Heel tevreden!

Goede kwaliteit van de producten en snelle verzending!

Hoi Stephanie, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en de snelle verzending. Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Team B2C Telecom

Al verschillende hoesjes besteld met eigen ontwerp is nooit misgegaan.

Hoi Herman, Bedankt voor je vertrouwen en de mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je zelfontworpen hoesjes en dat alles steeds goed is gegaan. Veel plezier met je nieuwe hoesje! Groetjes, Team B2C Telecom

Zeer goed en snel

Makkelijk te bestellen,zeer goede kwaliteit en na 1 dag al bezorgd. Echt een aanrader

Hoi Klaas, Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de bestelgemak, de kwaliteit en de snelle levering. Leuk om te horen dat je ons aanbeveelt! Veel plezier met het hoesje en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Team B2C Telecom

Heb een hoesje met foto besteld en het kwam de volgende dag al binnen! Kwaliteit is ook super.

Hoi Anke, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! We zijn blij dat de snelle levering en de kwaliteit van het hoesje naar wens zijn. Bedankt voor je positieve review! Groetjes, Team B2C Telecom

Zeer snelle levering en prima kwaliteit.

Hoi MHJ, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en de prima kwaliteit. Veel plezier met je aankoop en tot de volgende keer! Groetjes, Team B2C Telecom

Outstanding!

Levering zou twee tot drie dagen kunnen duren maar de volgende dag ontving ik het bestelde, zelfbedrukte hoesje al via de post. Het bedrukte hoesje was, met recht, fantastisch!!

Hoi Marlene, Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat je je zelfbedrukte hoesje al de volgende dag hebt ontvangen en dat het resultaat fantastisch is. Veel plezier met je hoesje en tot de volgende keer! Groetjes, Team B2C Telecom

Snelle levering en goede kwaliteit

Verrast door het mooie resultaat van de print op het telefoonhoesje.

Hoi Anouk, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met het mooie resultaat van de print op het telefoonhoesje. Veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Super mooi hoesje van eigen ontwerp En de volgende werkdag al in huis!

Hoi Carolien, Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij dat je tevreden bent met het zelfontworpen hoesje en de snelle levering. Veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Prachtig

Snelle en goede levering. Mooi hoesje ook.

Hoi Marlous, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en het mooie hoesje. Veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

nooit meer teleurgesteld..

Het was heel lastig om een zelfontworpen fotohoesje te maken voor een wat verouderd mobiel. Bij jullie was dit totaal geen probleem! Super.

Hoi Jozien, Bedankt voor je review! We zijn blij dat je tevreden bent met ons proces voor het maken van een zelfontworpen fotohoesje, zelfs voor een wat ouder model mobiel. Super om te horen! Veel plezier met je hoesje! Groetjes, Team B2C Telecom

top

Makkelijke website, Levering supersnel, resultaat heel mooi geworden. En je wordt goed op de hoogte gehouden ivm verzending

Hoi Anita, Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij dat je de website gebruiksvriendelijk vindt, tevreden bent met de snelle levering en het mooie resultaat. Fijn om te horen dat je goed op de hoogte bent gehouden over de verzending. Hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Team B2C Telecom

Prachtig hoesje en scherp afgedrukt!!

Snelle service. Prachtig afgedrukt, zeer scherp. Heel tevreden. Hoesje was precies wat ik hoopte te verwachten.

Hoi Ingrid, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle service en de prachtige, scherpe afdruk. Geweldig om te horen dat het hoesje precies is wat je had gehoopt. Hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Team B2C Telecom

Hoesje niet zoals de preview

Kwaliteit is prima, foto’s mooi bedrukt. Maar het lipje en de overgang van de foto naar het lipje is niet geprint zoals aangegeven op de preview. Ik kaartte dit aan en kreeg de melding ‘dit had je moeten zien op de preview, maar de precies gaf het correct aan met instelling die correct stond aangeduid. Ik kreeg 5 euro korting op een nieuwe bestelling, maar mijn huidige bestelling is niet naar wens en zoals gevraagd. Wanneer ik doorvraag krijg ik het antwoord ‘met welke browser ik heb besteld’, wat ik jammerlijk vind gezien de preview en instelling correct werd weergegeven.. tot op heden geen antwoord meer ontvangen. Spijtig, het is niet de eerste maal dat ik hier bestel, steeds goed geweest en nu dit..

Helemaal prima

Snel en netjes binnen 2 dagen in de bus,

Hoi Silvia, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je bestelling snel en netjes is aangekomen. Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Team B2C Telecom

Snelle goede service

Hoesje zou na twee dagen komen, maar was er de bolgende dag al. En bovendien was ik heel blij dat het hoesje wat ik heb voor de S10 er ook was voor de S23.

Hoi Marianne, Bedankt voor je review! We zijn blij dat de levering sneller was dan verwacht en dat je tevreden bent met het hoesje voor je S23. Veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

bijzonder !!!

Het hoesje met eigen ontwerp is een succes geworden! Er is er maar 1 van in de wereld! :-) Erg enthousiaste reacties op gehad! De afdruk tevoren nog even met photoshop bewerkt met een geweldig resultaat tot gevolg. Zeker voor herhaling vatbaar!

Hoi Arthur, Bedankt voor je geweldige review! Wat leuk om te horen dat je eigen ontwerp zo'n succes is geworden en enthousiaste reactie heeft gekregen. We zien ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Groetjes, Team B2C Telecom

Volgende dag geleverd, past perfect en ziet er zo uit als ik had verwacht

Hoi Anja, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je bestelling de volgende dag geleverd is en perfect past. Geniet van je aankoop en hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Team B2C Telecom

Hoi Lenie, Bedankt voor je uitstekende review! We zijn blij dat je tevreden bent. Hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Team B2C Telecom

Varenschut 11 A

5705 DK Helmond

Over B2C Telecom

B2C Telecom staat voor een ruim, gevarieerd, exclusief en kwalitatief hoogstaand aanbod hoesjes voor telefoons en tablets. Wij leveren cases voor vrijwel alle merken en staan bekend om onze uitstekende service. Onze kwalitatief hoogstaande hoesjes en andere accessoires voor telefoons en tablets zijn erg goedkoop. Dit onderscheidt ons van andere aanbieders. Dat geldt ook voor onze speciale Phone Case Designer (PCD), waarmee je zelf een uniek hoesje voor je telefoon of tablet kunt ontwerpen. Houd je meer van hoesjes met een strakke en zakelijke uitstraling, zonder allerlei opvallende printjes? Je kunt kiezen uit zeer veel standaard boekhoesjes, stand cases, back covers en TPU cases. Ook voor andere accessoires zit je goed bij B2C Telecom. Zo betekenen onze goedkope screenprotectors extra bescherming voor je scherm. Indien je op werkdagen voor 17:00 uur jouw hoesjes en andere accessoires bestelt, worden deze nog dezelfde dag verzonden. Voor vragen en opmerkingen kun je te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag: of het nu telefonisch is, via WhatsApp of e-mail.