Wat je vraagt, krijg je

Al vaker een hoesje bij B2C laten maken. Ook deze keer weer met eigen foto. Makkelijk gemaakt en snel geleverd. Top !!

Snel en mooi mijn eigen afbeelding verwerkt in het boekhoesje,

Heb een schilderij van mijzelf als afbeelding gebruikt. Is heel leuk geworden. Kreeg zelfs een melding dat de afbeelding iets minder scherp zou worden, maar dat was mijn bedoeling juist. Na 2 dagen al ontvangen. Prima afgehandeld.

Goede en snelle service

Artikel was makkelijl te maken. En volgende dag al thuis. Goed hoor

Slecht produkt geleverd

Het smartphone hoesje is slecht geproduceerd.

Beste Jean, wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met het hoesje. Ik zie dat je geen contact met ons hebt opgenomen. We zouden graag willen weten wat er niet goed is aan het hoesje, zodat we dit eventueel voor je kunnen oplossen. Zou je een mailtje willen sturen naar info@b2ctelecom.nl o.v.v. het ordernummer? Horen graag van je! Met vriendelijke groet, Team B2C Telecom

Prima, website kan duidelijker en service wat beter.

Case besteld die op foto transparant was maar bij de aankoop kon je de kleur kiezen. Ik kies dus de kleur die ik wil en krijg vervolgens de transparante binnen. Na aanvraag te doen hebben ze ook geen cases in kleur, echter staat de optie om te kiezen wel erbij als je besteld. Geen ramp dan, maar er werd ook niets voor teruggeven en ik kon het alleen tegen eigen betaling terugsturen. Voor zo'n kleine bedragen een redelijk flauwe service.

Geweldige site

Geweldige makkelijk zoeken,prijs kwaliteit verhouding super. Makkelijk eigen hoesje kunnen maken. Ben zeer tevreden heb er al meerdere keren besteld

Fantastisch in een woord!

Echt goede service, snelle levering, voldoet precies aan mijn wensen. Goede prijs kwaliteit verhouding!!

fantastisch

snelle levering en mooie afdruk

goede kwaliteit

Na een snelle levering kwam mijn prachtige hoesje binnen. Ik ben erg blij dat het hoesje zo snel binnen was.

Ben zeer tevreden.

Goede service zeer tevreden.

Mooie product geleverd

Het maken van een zelfontworpen telefoonhoes ging makkelijk. De afdruk op het hoesje ziet er uit zoals gehoopt. Voor nauwelijks extra kosten werd het product ook nog eens heel leuk ingepakt.

Snel geleverd. Prima hoesje met foto!

Hoesje met foto van mijn hond.

Fantastische website

Heel mooi, duidelijke afdruk van de foto. Echt een aanrader om mee te handelen. Alles is correct verlopen.

Voor het eerst hier een mobiel hoesje besteld, snelle / goede service prima prijs plus snelle levering en ze komen ook nog erg vriendelijk over, wat wil je nog meer ..... een aanrader dus.

Voor kerst bestelde ik last minute 2 hoesjes met eigen foto’s, deze werden binnen de leveringstermijnen geleverd. Op tijd zodat het een cadeautje kon zijn. Goede kwaliteit en heel mooi afgewerkt tot in de details. Later bestelden we nog 1 en deze werd zelfs vroeger dan verwacht geleverd en weer maar eens top kwaliteit! Hier bestellen wij zeker nog!

Mooi hoesje

Foto's staan goed op het hoesje en het is allemaal prima afgewerkt.

op tijd

Just product snel leverbaar, Dank u

Uitmuntend

Zeer snelle service Zeer goede kwaliteit Tekening nog onberispelijk na 2 jaar!

Goede ervaring!

Heel makkelijk een mooie gsm hoes gemaakt, voor een type gsm dat ik nergens anders kon vinden. Hele snelle levering! Zeer tevreden!

Gewoon helemaal geweldig!

Ik heb een prachtig hoesje gekregen met zeer handige vakjes voor mijn pasjes. Had ik eerder moeten bestellen. En ook nog supersnel geleverd.

alles loopt zoals je wenst

alles loopt zoals je wenst

Snelle levering en goede service

Kwaliteit en service. Een aanrader.

In december heb ik een telefoonhoesje ontworpen en besteld bij B2C. Verzending gebeurde heel snel maar helaas bleef de levering door Postnl uit. Omdat het een cadeautje betrof, heb ik contact opgenomen met B2C. De levering was idd bij postnl mis gegaan. Omdat het een cadeautje was, werd op een gegeven moment besloten om een nieuwe te sturen. En deze was er net op tijd en de ontvanger was er super blij mee. Bedankt voor het mooie hoesje en de goede service B2C!

Steeds aan de verwachting voldaan

Al meerdere keren een telefoonhoesje ontworpen en besteld. Iedere keer ruim aan de verwachting voldaan. Ook nog eens super snel in huis. Kan geen enkel verbeterpunt bedenken. Ga wat mij betreft zo door !!!

Heel tevreden

Mooi en rappe verzending