heel blij met mijn eigen ontworpen hoesje.

Het viel nog niet mee om een site te vinden waarop je een hoesje kon ontwerpen die de foto over het hele hoesje door liet lopen. Maar die heb ik hier gevonden en zelfs de sluiting werd er in meegenomen. daar komt bij een super snelle levering. dus zeer tevreden

Op afspraak en op tijd binnengekomen :-)

Goed product, goede kwaliteit tegen goede prijs

Goed product, goede kwaliteit tegen goede prijs. De verzending/ontvangst kan niet sneller, bovendien van elke stap in het voorbereidings- en verzendingsproces word je steeds geïnformeerd. Zeer tevreden.

Even priegelen maar dan heb je ook wat.

Jammer dat je niet meerdere foto's tegelijk kan uploaden. Jammer dat ala je je hoesje bekijkt het vaak vast loopt en weer opnieuw moet beginnen. Krijgt wel waar voor je geld.

Leuk hoesje

Leuk hoesje met eigen foto. Keurig op tijd geleverd

Goede kwaliteit en snelle service

Het hoesje ontwerpen is zeer eenvoudig. De levering snel. Goed bezig.

Prachtig!

Hoesje ontvangen zoals afgebeeld bij de bestelling. Feitelijk was het nog mooier dan beloofd. Naam ingeschreven zonder fouten. Correcte en zeer vlugge levering. Eindelijk eens een firma die exact doet wat ze beloven! Dit was mijn eerste bestelling bij B2C Telecom - maar zeker niet de laatste. Perfect, aanrader!!!

het perfecte plaatje

had een beetje schrik betreft het ontwerp ,maar het is zoals het werd voorgesteld prachtig Mvg

Goede kwaliteit en snelle levering

Een telefoonhoesje met eigen foto laten maken. Mooie kwaliteit en heel snel geleverd.

Top ervaring

Hoesje besteld en verkeerde gekregen. Mailtje gestuurd en meteen antwoord, en nog beter een dag later goede hoesje alsnog binnen. geen gezeur. fout ligt bij ons dus wij lossen het op. super. Daarnaast is het hoesje super gemaakt met eigen fotos. kwaliteit fotos perfect.

zeer tevreden

correct en mooi afgewerkt

Super !

Besteld, bevestiging gekregen. Verstuurd, mailtje gekregen. Netjes op tijd geleverd.

Mooi product snelle levering

Makkelijk, duidelijk en snel, in één woord GEWELDIG

Na een snel en vriendelijk e-mail contact over een al eens gemaakt hoesje een nieuw ontwerp moeten maken. Was weer eventjes wennen en zoeken. Bij de laatst twee fotos een bericht dat ik te veel volume had. Opnieuw geprobeerd en uiteindelijk gebeld. Via de telefoon heeft B2C mij uitgelegd hoe ik de fotos kan verkleinen en dat is prima gelukt. Het hoesje maandag avond besteld en het was vrijdag al in huis en ik woon dus in zuid-frankrijk.

Goede service, snelle levering

Omdat ik wat vragen had, ze gemaild en vrij snel reactie. Niet duur en snelle levering, in mijn geval een eigen ontwerp van een hoesje, dus het kan wel dat er geen dagen overheen gaat wanneer het een eigen ontwerp betreft, bedoel ik. Overigens zou ik dat begrijpen, maar dit is gewoon super bij B2C Telecom.

Top bedrijf

Ik had eerst elders een hoesje besteld maar die is niet afgeleverd op afgesproken datum omdat, te laat zijn met de levering heb ik ook bij B2C bestelling geplaatst terwijl hier bijna €2,00 duurder is dan de eerste bestelling. Bij mij soms gaat het niet over geld maar over het service afspraak is afspraak, als ze niet kunnen leveren dan moeten ze ook geen vaste datum geven. Bij B2C bestelling heb ik binnen 2 dagen ontvangen, zelfde dag heb ik ook mijn eerste bestelling ontvangen maar die is gelijk weer retour gestuurd. B2C ken ik lang eerder heb ik meerdere malen hier producten gekocht tot heden ben ik zeer tevreden met B2C en hoop blijft ook zo.

top product

snelle en correcte levering en prijs kwaliteit echt een aanrader.

Positief verrast

Ik heb bij B2C een hoesje laten maken met een afbeelding erop voor de Samsung Galaxy A51. Ik verwachtte weinig van de kwaliteit, maar was positief verrast. Ik zou het zeker aanraden!

Fantastische mooie hoesjes en fantastische service

Fantastische mooie hoesjes en fantastische service

Alles in orde en snel klaar

ruime keuze snelle service eenvoudig te maken

Mooie print van een eigen foto

De foto is echt mooi het leer is van goeie kwaliteit De bedrukking loopt door op het 'lipje' Lees we zeker heel goed de kleine lettertjes om zeker te zijn dat je het juiste type hoesje kiest!!

duidelijke website

Duidelijk uitleg op de website. Heb ook genoeg informatie gekregen over het ontwerp op mijn eigen hoesje.

Goede kwaliteit

Vlugge service, goede kwaliteit, duidelijke website.

Correcte levering van een mooi product

1ste ervaring en al heel tevreden

Handige website, ontwerpen ging gemakkelijk en de bezorging was al binnen twee dagen!