Snelle levering,

Mooi resultaat en snel geleverd.heel blij mee

Super goede service. Ik had een hoesje ontvangen voor een verkeerd type telefoon, na één telefoontje al opgelost! Volgende dag had ik het juiste hoesje ontvangen en ben heel tevreden.

Eigen foto enorm geslaagd

Heb een gsm cover besteld met eigen foto en tis enorm goed geslaagd. De jarige job was heel blij met het resultaat.

Goede kwaliteit!

Goede kwaliteit vor een marktconforme prijs! Een aanrader!

Geweldig en echt aan te raden !!

Bij de andere reviews las ik dat mensen zo tevreden waren over hun eigen ontworpen telefoonhoesje. En dit kan ik nu echt beamen !! Ik had niet verwacht dat mijn eigen ontwerp zo mooi zou worden op het hoesje. Zowel de kleuren als de opdruk zelf zijn echt geweldig geworden. En ik was ook verbaasd dat ik het hoesje de volgende dag al in huis had. Ik beveel mensen dit zeer zeker aan en ga er zelf zeker nog eentje maken.

Mooi stevig hoesje met duidelijke foto

ik vind de foto mooi en duidelijk erop staan. Ook is het hoesje stevig en flexibel, precies zoals ik verwacht had. Op de foto zit een lichte kras, dat is het enige minpuntje

Beetje vreemd met de betaling. Was niet mogelijk met iDeal dus betaalt via bankoverschrijving, later 2 of 3 mails gehad met verzoek te betalen en toen was het wel mogelijk met iDeal? Uiteindelijk pakket wel gewoon fatsoenlijk aangekomen. Product net iets te klein voor huawei p8 lite 2017 maar voor de lage prijs voldoende.

Mooi product

Het telefoonhoesje is stevig. En de afbeeldingen zijn goed bedrukt op het telefoonhoesje. Als je een stevige hoesje wilt hebben voor je telefoon, dan zou ik het op deze website maken. Je ontwerpt je hoesje, rekent die af, je bestelling wordt gereed gemaakt en dan wordt die verzonden en binnen 2 dagen ligt die op je mat.

2 Hoesjes besteld en waren heel content heel mooi afgewerkt

Weer een tevreden klant ! Een aanrader.

Zeer vlotte bestelling en snelle levering ondanks deze aardige Corona-tijd ! Maar toch een gemakkelijke manier van bestellen der producten.

Uitstekende service, snelle levering Goeie kwaliteit

Produkt was op website niet te vinden. Gebeld met klantendesk. Snel is het gezochte produkt gevonden en het juiste produkt werd snel geleverd.

Van prima kwaliteit, zowel hoesje als afdruk. heb al mooie commentaar gehad . Ben zeer tevreden Dank U

Wat een geweldige service, mooie hoesjes gekregen

Alles was goed geprint en voor een stevig hoesje kan ik hier vaker kopen!!

Zeer mooi afgewerkt bedank

Hoesje is zeer mooi

kwam op tijd

Eigen ontwerp hoesje superleuk!

Heel goede ervaring! Ik heb nu voor de 2e keer een eigen hoesje ontworpen en het resultaat is super! Ook hele snelle levering.

Meermaals topkwaliteit!

Heb al enkele keren een GSM-hoesje bij B2C besteld en altijd zeer tevreden over robuuste kwaliteit van de hoesjes alsook de correcte, snelle levering ervan. Ook grote diversiteit aan soorten hoesjes. Beveel het iedereen aan:-)

Helemaal naar mijn zin: snel en goed

Ik ben heel tevreden. Het bestelde werd heel snel bezorgd en het telefoonhoesje was helemaal naar mijn zin.

Mooi telefoon hoes met op druk. Super gemaakt . Bedankt

Ik ben blij met het eind resultaat van mijn telefoonhoes voor de Oppo find x2 pro.

De hoes die ik zelf heb ontworpen ziet er top uit en ik ben erg blij met mijn gepersonaliseerde telefoonhoes en het was snel afgeleverd.

Alles perfect verlopen

Hoesje gemaakt, doorgestuurd en heel vlug ontvangen. Superservice

Snelle hulp

Snelle hulp

Telefoonhoesje

Een telefoonhoesje laten maken met eigen foto's. Hoesje ziet er mooi uit en was snel binnen. Heel blij mee!

Super snelle levering van goede kwaliteit!

Zoals ik al zeg ;)

Superrr

Snelle levering en goede service. Het hoesje ziet er erg mooi uit. Is voor mijn tweede telefoon, een Alcatel. De hoesjes voor een Alcatel telefoon zijn best prijzig op B2C maar wel origineel en je komt ze dus niet tegen op een andere site.