Supertevreden met onze aankoop!

Ik plaatste voor de tweede maal een bestelling bij B2C Telecom. Het zijn zeer stevige, kwaliteitsvolle gsmhoesjes. Bovendien kan je ze ook personaliseren met bijv. je naam of een foto wat ik supertof vind! Ook voor mijn mama bestelde ik een gsmhoesje en net als ik is ze zeer tevreden. Er is dan ook een uitgebreid aanbod om uit te kiezen.. De levering verliep zeer snel, dus alleen maar lovende woorden!

Origineel, gepersonaliseerd hoesje, snelle levering

Duidelijke website waarop snel juiste type telefoon te selecteren is waarvoor het hoesje wordt gezocht. Veel kant-en-klare ontwerpen die naar eigen wens te personaliseren zijn. Snelle levering en prima prijs voor zo'n origineel en gepersonaliseerd stevig hoesje!

Geweldig hoesje

Beschermt mijn Nokia volledig, voelt stevig aan, en is kwalitatief top voor een mooie prijs. Heeft ook de mogelijk om de belangrijkste kaarten ook in kwijt te geraken

Vlotte service

Vlotte afhandeling van de bestelling, vlotte levering!

Vlotte service

Vlotte afhandeling van de bestelling, vlotte levering!

Vlugge leveringen super kwaliteit alsook de foto

De levering is vlug en vlot verlopen.De hoes in van goede kwaliteit alsook de foto is heel mooi afgedrukt. De verpakking was ook super.

Helemaal geweldig

Telefoon hoesje met eigen foto/ontwerp besteld bij B2C en het is mooier geworden dan verwacht. Goede service. Echt een aanrader.

Tevreden om de snelle levering.

Mijn bestelling werd snel afgehandeld,engeleverd een dag vroeger dan verwacht.Dit geeft wel een goed gevoelin het vertrouwen .

Zeer snelle shop

Zeer tevreden, mooi hoesje.

Goede kwaliteit telefoon hoesje, past prima.

Top service.

Top service. Snelle levering en goede kwaliteit. Kortom service behoeft feen verbetering, het is al uitstekend.

Super snel geleverd en precies wat ik zocht .

snel ontvangen, goed product

Ik ben goed geholpen door B2c telecom, heb mijn telefoonhoesje snel ontvangen en het is een goed product

Gewoon een no nonsense bedrijf.

Een overzichtelijke site, duidelijke informatie en normale prijzen. Heb direct na mijn bestelling een bevestiging via mail over de bestelling gekregen en wanneer geleverd zou worden. Levering idd ontvangen en goede kwaliteit.

Zeer slevht

Na 1 week nog niks ontvangen. Communicatie ook slecht.

Fantastisch hoesje

Goede snelle bezorging en ook nog eens van goede kwaliteit, echt top!!!