reuze service

zoals steeds vlotte verhandeling

Keurig gemaakt.

Mooi hoesje. Foto is er netjes op gemaakt. Kantjes keurig afgewerkt, geen witte randjes.

Topkwaliteit

Bij B2c is een ruime keuze van hoesjes in diverse prints, voor een betaalbare prijs. Bij ontvangst van het hoesje bleek deze van uitzonderlijke kwaliteit te zijn. Ga zeker in de toekomst hier nog bestellingen plaatsen.

Hoi G.A. Heel erg bedankt voor je mooie review! Wat leuk om te lezen dat we je verwachtingen van het hoesje hebben overtroffen. Heel veel plezier met het S23 Kompas hoesje en tot de volgende keer. Groetjes, Team B2C Telecom

perfect

supersnel geleverd en goede kwaliteit

Hoi Ellen, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat het hoesje super snel geleverd is én het van goede kwaliteit is. Heel veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Alles picobello

Hoesje was snel geleverd. Deze firma is echt TOP!

Hoi Martine, Heel erg bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het hoesje snel was geleverd. Hopelijk is het ook helemaal naar wens. Heel veel plezier ermee en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Team B2C Telecom

snelle service

naar veel gehannes van mijn kant is het toch allemaal goed gekomen

Hi Aw, Bedankt voor je review op Kiyoh, hier zijn wij erg mee geholpen. Fijn dat we je hebben kunnen helpen om uit te zoeken waarom het hoesje niet paste. Gelukkig is het uiteindelijk helemaal goed gekomen! Veel plezier met het hoesje en we zien je graag weer terug! Groetjes, Team B2C Telecom

Nog nooit zo'n mooi telefoonhoesje gehad!

Hoewel de keuze in mijn type hoesjes beperkt is, heb ik nog nooit zo'n mooie collectie gezien!Daarbij het persoonlijke tintje er op laten drukken: ik wist niet eens dat dat bestond, zo leuk!! Communicatie over het aanvankelijk niet leverbare bijbestelde krasglasplaatje zeer correct, en het kwam zowaar toch direct! Het hoesje is erg stevig en ziet er chique uit, het valt me op dat ik zelden iemand met een leuk hoesje zie, onbegrijpelijk, echt een accessoire!!

Hoi Patricia, Heel erg bedankt voor je mooie review en complimenten. Heel erg leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze hoesjes. Vertel het vooral door ;-) Heel veel plezier met het hoesje en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Team B2C Telecom

Snel en betrouwbaar

Overzichtelijke webshop. Makkelijk zoeken en bestellen. Razendsnel geleverd !!

Hoi Nico, Heel erg bedankt voor de lovende woorden in je review, daar worden wij erg blij van! Fijn dat het zo makkelijk was om iets bij onze webshop te bestellen en je het ook nog snel in huis had. We zien je volgende bestelling weer graag tegemoet, tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Ik moest wel lang wachten, maar daar was ik voor gewaarschuwd.

Hoi Elly, Bedankt voor je review op Kiyoh, dit stellen wij erg op prijs! Het klopt inderdaad dat de A52 hoesjes een tijdje niet op voorraad waren, het is natuurlijk altijd erg jammer als je lang op een bestelling moet wachten. Gelukkig is het hoesje helemaal naar wens en wij vinden het fijn dat je hierop hebt willen wachten. Veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Snel geregeld/mooie kwaliteit

Mijn telefoon hoesje was binnen 2 dagen geleverd. Hoesje ziet eruit zoals online wordt aangeboden. Goede magnetische sluiting en degelijk materiaal ter bescherming van m’n telefoon. Ik ben er heel blij mee!

Hoi Pascalle, Bedankt dat je tijd hebt genomen om zo'n uitgebreide review te plaatsen over jouw ervaring met onze webshop. Fijn dat het hoesje is zoals verwacht! Wij wensen jou er veel plezier mee en hopelijk tot ziens. Groetjes, Team B2C Telecom

Hoesje is precies zoals ik hem wilde..en zeer snelle service

Hoi Anna, Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat het hoesje precies is geworden zoals je wilde. Heel veel plezier met het hoesje! Groetjes, Team B2C Telecom

mooi hoesje

Hoesje is als verwacht

Hoi Roger, Heel erg bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat het hoesje is zoals je had verwacht! Heel veel plezier met het A55 hoesje en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Team B2C Telecom

Snel en correcte levering

Ik kocht een hoesje met foto's. Dit werd correct en snel geleverd. Heel tevreden.

Hoi Nadi, Heel erg bedankt voor je review, dat waarderen wij enorm. Fijn dat je tevreden bent met het zelf ontworpen hoesje én de snelle levering. Heel veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

HEEL TEVREDEN

de vele keuzes van de achtergrondkleuren, de foto helder; snelle levering

Hoi Johanna, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Je kan inderdaad alle kleuren kiezen qua achtergrond :-) heel veel plezier met het hoesje en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Team B2C Telecom

Snelle levering, mooi product!

Grote keuze uit mooie telefoonhoesjes. Snel en goed geleverd.

Hoi Auktje, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je er genoeg keuze is op de website voor een leuk hoesje! Heel veel plezier ermee en hopelijk tot ziens. Groetjes, Team B2C Telecom

eenvoudig

Hetis eenvoudig om zelf je noesje te ontwerpen. Foto kiezen, plaatsen over je hoesje en versturen

Hoi Henri, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Fijn om te lezen dat het eenvoudig was om een hoesje te ontwerpen. Hopelijk is het hoesje ook helemaal naar wens. Heel veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Makkelijk ontwerp progamma, goede printkwaliteit en snelle verzending.

Hoi Frank, Bedankt voor je recensie en wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het ontwerpprogramma, kwaliteit én de levering hiervan! Heel veel plezier met het hoesje en hopelijk tot ziens. Groetjes, Team B2C Telecom

Prachtig resultaat

Website duidelijk en eenvoudig in gebruik. Tevreden klant.

Hoi Martine, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te reviewen. Fijn dat de website duidelijk en eenvoudig was en dat je een prachtig hoesje hebt ontworpen met je hondjes erop. Heel veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

mooi en goed product

bij jullie een mooi hoesje besteld ,met eigen ontwerp hij is erg mooi geworden en ben er heel blij mee krijg er ook veel leuke reacties op

Hoi Arie, Bedankt voor je recensie. Wat fijn om te lezen dat het zelf ontworpen hoesje zo goed in de smaak valt en dat je er blij mee bent. Wij wensen jou er heel veel plezier mee! Groetjes, Team B2C Telecom

Dat de hoesjes super zijn en heel fijn in de hand

Dat je zelf je eigen keuzes kan maken en nog leuker is ook nog dat je zelf je eigen ontwerp Kan maken met foto’s van je zelf of met een relatie

Hoi Danny, Heel erg bedankt voor je leuke review. Je hebt een leuk hoesje gemaakt :-) zo heb je je geliefde altijd bij je! Heel veel plezier met het hoesje en hopelijk tot ziens. Groetjes, Team B2C Telecom

Nog niet ontvangen

Ik belde voor retourzending. Men ZOU mij een mail sturen met link voor het juist product. Vermoedelijk mail cerzonden naar China daar ikzelf NIETS ontvangen heb. Zending teruggestuurd maar verder blijft alles een ?

Hoi Manu, Wat vervelend om te lezen dat je geen goede ervaring hebt. Ik zie dat er inderdaad telefonisch contact is geweest en dat wij naar aanleiding hiervan een mail naar je hebben gestuurd met de link naar het juiste hoesje. Mogelijk is deze mail per ongeluk in je spambox terecht gekomen. Je retour is nog niet binnen bij ons, zodra dit wel het geval is zullen wij deze voor je verwerken. Mochten er verder nog vragen zijn wil ik je vragen contact op te nemen via de mail: [email protected] of telefonisch: +31 40 - 284 65 66. Hopelijk kunnen we het zo toch oplossen, nog een fijne dag! Groetjes, Team B2C Telecom

Goed product en snelle levering, zeker aan te raden!

Ik heb nu twee bestellingen geplaatst, snelle service & goede service. Je wordt via email op de hoogte gehouden van het orderproces dus dat is ideaal. De levering verloopt via DHL, dat verloop bij de eerste bestelling vlekkeloos en de tweede levering duurde wat langer maar dat is DHL aan te rekenen en niet B2C Telecom. Ik zou hier zo weer bestellen.

Hi Jean-Rene, Bedankt voor je uitgebreide beoordeling op Kiyoh, hier zijn wij erg mee geholpen! Goed om te lezen dat je tevreden bent over de service van de 2 bestellingen die je bij ons hebt gedaan. Het was de afgelopen weken erg druk bij PostNL waardoor het inderdaad mogelijk is dat de bestellingen wat vertraging hebben opgelopen met leveren. Gelukkig zijn je bestellingen toch goed aangekomen! We zien graag je volgende bestelling weer tegemoet, hopelijk komt deze wat sneller aan. ;) Groetjes, Team B2C Telecom

Er is veel keuze van hoesjes, voor elk soort smartphones zijn er meer dan genoeg soorten hoesjes. De levering (in België) was snel, en was volledig zoals afgesproken. De hoesjes kloppen ook volledig met de omschrijving, dus geen onverwachte zaken meer.

Hi Carlos, Bedankt voor je review, wij stellen het erg op prijs dat je hiervoor te tijd hebt genomen! Fijn dat je toch een keus hebt kunnen maken uit al onze hoesjes en de levering snel was, ook naar België. Veel plezier met je bestelling en graag tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Heel snelle levering en leuke designs. Het type hoesje stand case is heel erg handig!

Hoi Nikita. Bedankt voor je review, wij zijn hier erg mee geholpen! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over ons standcase hoesje, ik zie dat je een kleurrijk exemplaar hebt uitgekozen op onze website. Veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Zelf foto hoesje gemaakt ging er makkelijk, mijn vrouw is er heel blij mee en het hoesje ziet er goed uit en is gemaakt van degelijk materiaal.

Hoi Marco, Heel erg bedankt voor je positieve recensie! En wat leuk om te lezen dat jouw vrouw zo blij is met het hoesje! Het eindresultaat is ook erg mooi geworden. Heel veel plezier met het hoesje en hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Team B2C Telecom

Bedrijfsgegevens

Varenschut 11 A

5705 DK Helmond

040-2846566

[email protected]

Over B2C Telecom

B2C Telecom staat voor een ruim, gevarieerd, exclusief en kwalitatief hoogstaand aanbod hoesjes voor telefoons en tablets. Wij leveren cases voor vrijwel alle merken en staan bekend om onze uitstekende service. Onze kwalitatief hoogstaande hoesjes en andere accessoires voor telefoons en tablets zijn erg goedkoop. Dit onderscheidt ons van andere aanbieders. Dat geldt ook voor onze speciale Phone Case Designer (PCD), waarmee je zelf een uniek hoesje voor je telefoon of tablet kunt ontwerpen. Houd je meer van hoesjes met een strakke en zakelijke uitstraling, zonder allerlei opvallende printjes? Je kunt kiezen uit zeer veel standaard boekhoesjes, stand cases, back covers en TPU cases. Ook voor andere accessoires zit je goed bij B2C Telecom. Zo betekenen onze goedkope screenprotectors extra bescherming voor je scherm. Indien je op werkdagen voor 17:00 uur jouw hoesjes en andere accessoires bestelt, worden deze nog dezelfde dag verzonden. Voor vragen en opmerkingen kun je te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag: of het nu telefonisch is, via WhatsApp of e-mail.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.