Snel bezorgd, redelijk goedkoop en zeer tevreden met het product.

geweldig

mooi hoesje past perfect, de kleuren zijn ook mooi. snel geleverd.

Snelle levering en ziet er goed uit.

Super foto bookcase!

Voor mijn vrouw haar kleinkind op een bookcase laten drukken. Hij is enorm mooi geworden en van goede kwaliteit! Bovenverwachting voor de prijs (25 euro). Zeker een aanrader voor een persoonlijk telefoonhoesje! Dank jullie wel!!

Het hoesje is helemaal naar mijn zin, prachtig.

Het is een opvallend hoesje, wat ik prettig vind. Het zou een brievenbuspakje zijn, maar het past niet door de brievenbus en moest het toch apart bezorgd worden....

prima, snel en correct

Snel bezorgd.

Snelle en vlotte verzending!

Bestellen gaat heel snel en wordt vlotjes tot aan je huis gebracht!

Dit is nu mijn 3de hoesje, heb nu gekozen voor een boekhoesje vanwege meer ruimte voor pasjes. Ook nu zijn de foto's super! Ben helemaal blij ermee! en nu kan ik mijn 3 belangrijkste pasjes bij de hand houden

Mijn hoesje besteld op vrijdag morgen, zaterdag morgen al binnen. Ziet er goed uit en ga er zeker meer bestellen. B2C..... dank je wel

Top service!!!!

Zeer mooi en zeer snel!!

Heel blij met mijn aankoop

Bestel ik een custom made telefoonhoesje komt het de volgende dag al binnen.

SUPER

Online een eigen hoesje gemaakt en bookcase besteld. Fijne overzichtelijke site om hoesjes te zoeken voor jou telefoon. Zelf ontwerpen vond ik ook makkelijk gaan. Ontwerp wat zelf gemaakt heb en ontvangen heb is van zeer goede en mooie kwaliteit echt een aanrader als je een eigen foto op je hoesje wilt. Zeer positive ervaring. Levering was ook super snel!

Super leuk hoesje! Goede kwaliteit!

Mooi en leuk hoesje van degelijke, goede kwaliteit. Ik kan met een gerust hart mijn telefoon laten vallen ;) Klein minpuntje is dat de passen vrij losjes zitten en er gemakkelijk uit kunnen vallen.

Mooi hoesje

Mooi hoesje en snelle levering!

Snel en mooi gedaan

Na enkele uren kreeg ik al bericht dat mijn bestelling gedrukt was en zou verstuurt worden. Enkele dagen later was het in de bus. Een aanbeveler!!!

Vandaag opgemaakt en de volgende dag in huis!

Het is een makkelijk en gebruiksvriendelijk programma om een hoesje te maken van een mooie foto met een hele fijne herinnering. Zo beleef je elke dag weer de fijne herinnering. Maar de hoesjes zijn ook prima. Dit is al de 3e keer dat ik hier een hoesje laat maken. Stevig en ze gaan best lang mee. Zelfs onderin een damestas met veel rommeltjes :)

Unieke ipadhoes!

Online een ipadhoes ontwerpen, bestellen, en supersnel in huis! Goede kwaliteit, en ik vind hem zelf heel mooi natuurlijk, want eigen ontwerp. Geweldig! Raad het iedereen aan.

Geweldige service mooie hoesjes

Ik bestel al jaren voor verschillende mensen telefoonhoesjes met een eigen foto ontwerp. De hoesjes zijn van goede kwaliteit. En blijven erg lang mooi. Ik bestel steeds nieuwe hoesjes omdat de foto's verouderd zijn, zeker niet omdat het hoesje versleten is.

Super!! Mooi hoesje!!

Snelle levering en het hoesje is heel erg leuk! Ben er blij mee!!

Wow!

Ik heb een eigen hoesje ontworpen. Deze leek helemaal op de 3D keuze tijdens mijn bestelling. Heel mooi geworden. Bedankt allemaal bij B2C Telecom!

Heel mooie kwaliteit van de foto en super stevige covers. Zeker zijn prijs waard! Nu weet ik waar ik mijn leuke covers moet bestellen

Geweldig hoesje gekocht.

Zelf een hoesje ontworpen, binnen 2 dagen had ik 'm in huis. Mooie kwaliteit, snelle levering!

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service. Zeer gebruiksvriendelijke webshop, snelle verwerking en levering met de juiste communicatie. Kwalitatief product, zeer tevreden en proficiat.

Snelle levering goeie kwamiteit en goed verpakt!

Ben zeer tevreden met mijn aankoop.