Ik ben blij met mijn nieuwe hoes. Het is goed qualitiet en was geleverd de volgende dag.

Hoi Brigitte, Bedankt voor je review, wij waarderen het dat je hiervoor de tijd hebt genomen! Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering, hopelijk is het hoesje ook naar wens. Veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

De website is heel gemakkelijk en overzichtelijk. Mijn telefoonhoesje heb ik heel gemakkelijk kunnen maken met eigen foto. Zeer mooi afgewerkt en stijlvol, van zeer goede kwaliteit prijs ligt ook heel goed. Vlotte levering .Heel tevreden

Hi Marie-Louise, Heel erg bedankt dat je voor ons zo'n mooie review hebt achtergelaten op Kiyoh! Ik zie dat je een heel mooi hoesje hebt gemaakt, gave foto! Fijn dat je tevreden bent over onze website en de service. Geniet van het hoesje en we zien je graag weer terug! Groetjes, Team B2C Telecom

Uitmuntend

Vlotte afhandeling van de bestelling

Hoi John, Bedankt voor je review, wij zijn hier erg mee geholpen! Goed om te lezen dat de afhandeling van je bestelling snel was, hopelijk is het hoesje ook helemaal naar wens. Veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Ik ga eerlijk zijn ik heb op géén enkel moment mijn pakje kunnen traceren.....

het pakje lag wel op de afgesproken tijdslimiet keurig in mijn brievenbus. Ik ben zéér tevreden over het geheel van bestelling tot levering van mijn pakje........Super.& proficiat aan heel het B2C team....

Hoi Oswald, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de bestelling en levering van het hoesje. Heel veel plezier met het hoesje! PS: Heb je in de spambox gekeken of de mailtjes van ons daarin terecht zijn gekomen? Deze belanden daar helaas wel eens in. Groetjes, Team B2C Telecom

Goede zaak

Het is goed materiaal

Hoi Nick, Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met het materiaal van de hoesjes. Heel veel plezier ermee en hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Team B2C Telecom

toppie

Foto's geupload, hoesje werd dezelfde dag verzonden en was de volgende dag al bij me. Alles naar tevredenheid - geweldig

Hoi Arthur, Bedankt voor je mooie review en wat leuk dat je een foto bij hebt gevoegd van het hoesje. Het hoesje is prachtig geworden en zo heb je je honden altijd bij je :-) Heel veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Mooie kwaliteit, zeer tevreden

Mooie kwaliteit van foto. Hoesje past ook goed. Voorlopig heel tevreden.

Hoi Clara, Bedankt voor je review. Je hebt ook een hele mooie foto op het hoesje geplaatst, waardoor het eind resultaat wel prachtig moest worden! Heel veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Hoesjes zien er echt top uit

De hoesjes zien er zeer goed uit heb zelf een hoesje ontworpen kwaliteit zag er nog beter uit dan ik had verwacht

Hoi Jasper, Bedankt voor je mooie review. Wat leuk om te lezen dat we je verwachtingen hebben overtroffen :-) heel veel plezier met de hoesjes en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Team B2C Telecom

Supersnel, uniek, stevige kwaliteit

Makkelijke site met een supersimpel ontwerp proces en eenvoudig en snel te bestellen

Hoi Danny, Bedankt dat je voor ons een review achter hebt gelaten via Kiyoh, hier zijn wij erg mee geholpen! Ik zie dat je het makkelijk vond om een hoesje te ontwerpen, fijn om te horen. Mocht je toch nog verbeterpunten hebben voor ons horen wij dit uiteraard ook graag! Veel plezier met het standcase hoesje. Groetjes, Team B2C Telecom

Zeer tevreden met het nieuwe hoesje

Zeer eenvoudig te ontwerpen en heel mooi eindresultaat. Vlotte levering van een prachtig kwalitatief hoesje, dat er veel beter uitziet dan de kwaliteit van de toegevoegde foto. Mijn Huawei P30 Lite New Edition is weer mooi ingepakt en goed beschermd.

Hi Nico, Bedankt voor je review, wij stellen het op prijs dat je hiervoor de tijd hebt genomen! Leuk dat je een foto deelt van het standcase hoesje wat je hebt gemaakt en je hier zo blij mee bent. Heel veel plezier met het hoesje en hopelijk tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

pech

Door onduidelijke info op internet is een foute aanschaf gedaan. Een hoesje wat geen hoesje bleek te zijn maar alleen een achterkantje. Ik dacht dat cover een totaalhoes was. Niet dus.....Het terugsturen kostte mij bijna meer dan het aangeschafte product. voor mijn mobiel hadden jullie helemaal geen product. Terugstorting van aanschafprijs is geregeld. Geen tegemoetkoming voor de zinloze terugzending.

Beste Wilhelmina, Wat jammer om te lezen dat je ontevreden bent. Je hebt een back cover hoesje besteld voor de LG Q7, dit staat duidelijk afgebeeld en in de beschrijving bij het product. Wellicht heb je dit over het hoofd gezien. Bij onduidelijkheden over een product kun je ons altijd per mail, telefonisch of via WhatsApp bereiken op de werkdagen. Het klopt inderdaad dat het retoursturen van een product voor eigen rekening is. Wij nemen namelijk de verzendkosten voor onze rekening. Fijn dat de terugbetaling wel goed is gegaan. Groetjes, Team B2C Telecom

Vlugge levering en een heel mooi resultaat ik ben tevreden

Heel snelle levering Heel goede kwaliteit Fantastisch resultaat

Mijn 2 de hoesje die ik bestelde is voor cadeau uitstekende kwaliteit alleen iets jammer mijn 1 ste hoesje dat kwaliteit wat minder is maar voor de rest ben ik er super blij mee

Hoi Kelly, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Dat wordt enorm gewaardeerd. Fijn om te lezen dat het hoesje goed in de smaak is gevallen. Wat bedoel je precies met andere kwaliteit van het eerste hoesje. Als je hier ons nog een mailtje over wilt sturen dan kijken we graag met je mee. Groetjes, Team B2C Telecom

goeie kwaliteit

Een gepersonaliseerd hoesje met enkele slots voor bankkaart of andere pasjes. 2e keer dat we hier kopen en ze zijn zeer duurzaam. Ook een correcte service wanneer je vragen hebt

Hoi Tom, Bedankt voor je mooie review, dat waarderen wij enorm. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het hoesje en dat je nu voor de tweede keer hebt besteld. Heel veel plezier weer met het hoesje! Groetjes, Team B2C Telecom

Hoi Wia, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om lezen dat de hoesjes zo snel geleverd zijn. Hopelijk zijn ze helemaal naar wens. Heel veel plezier ermee en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Team B2C Telecom

Geweldig hoesje

Mijn hoesje is uniek en apart

Hoi Laurette, Bedankt voor je mooie beoordeling. Je hebt zeker een uniek exemplaar in handen, heel veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Perfect en super snelle levering

Hoi M, Bedankt voor je review! Wat goed om te lezen dat je bestelling perfect is én dat het snel geleverd is! Heel veel plezier met het hoesje en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Team B2C Telecom

Toppie

Snelle service en goeie kwaliteit

Hoi Miranda, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit en service! Mochten we nog iets kunnen verbeteren om een 10 te krijgen dan horen wij dat natuurlijk graag! Groetjes, Team B2C Telecom

Dik tevreden

Dik tevreden met mijn aankoop

Hoi Marleen, Bedankt voor je review! Wat (dol)fijn om te lezen dat je dik tevreden bent met het hoesje ;-) Heel veel plezier ermee en hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Team B2C Telecom

Goed dat je zelf iets kan toevoegen.

Makkelijke site om zelf je draai te geven aan een hoesje. Ook heel leuk dat het kan personaliseren. Eerst dacht ik, wat moet ik met dat touwtje (zelf besloten, maar toch) en na een paar dagen gewend. Heel erg tevreden

Hoi Paul, Bedankt voor je review en fijn om te lezen dat het hoesje uiteindelijk toch bevalt! Heel veel plezier ermee en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Team B2C Telecom

Vlotte service en ruime keuze

Zeer gebruiksvriendelijke site om je eigen hoesje te ontwerpen. Snelle levering. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Hi Martin, Bedankt voor je review, wij stellen het op prijs dat je hiervoor de tijd hebt genomen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de prijs/kwaliteit van onze hoesjes, en dat onze bestellingen ook in België snel aankomen! Hele schattige foto ook op je hoesje ;), veel plezier ervan! Groetjes, Team B2C Telecom

Prima kwaliteit en snelle verwerking

Ik heb al eerder bij B2C besteld en dat was prima en nu weer. Duidelijke website, snelle levering, dus alles goed.

Hoi Aya, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om voor ons een review te schrijven! Fijn dat je na een eerdere bestelling opnieuw voor B2C Telecom hebt gekozen om een hoesje te maken. Mochten er toch nog verbeterpunten zijn, dan horen wij deze uiteraard ook graag! :) Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team B2C Telecom

perfect!!!!

snelle levering en top produkt

Hi Steven, Bedankt voor je review op Kiyoh, hier zijn wij erg mee geholpen! Ik zie dat je 3 hoesjes met eigen ontwerp hebt besteld bij ons, fijn dat deze helemaal naar wens zijn. Heel erg veel plezier met de hoesjes en we zien je volgende bestelling graag tegemoet! Groetjes, Team B2C Telecom

Over B2C Telecom

B2C Telecom staat voor een ruim, gevarieerd, exclusief en kwalitatief hoogstaand aanbod hoesjes voor telefoons en tablets. Wij leveren cases voor vrijwel alle merken en staan bekend om onze uitstekende service. Onze kwalitatief hoogstaande hoesjes en andere accessoires voor telefoons en tablets zijn erg goedkoop. Dit onderscheidt ons van andere aanbieders. Dat geldt ook voor onze speciale Phone Case Designer (PCD), waarmee je zelf een uniek hoesje voor je telefoon of tablet kunt ontwerpen. Houd je meer van hoesjes met een strakke en zakelijke uitstraling, zonder allerlei opvallende printjes? Je kunt kiezen uit zeer veel standaard boekhoesjes, stand cases, back covers en TPU cases. Ook voor andere accessoires zit je goed bij B2C Telecom. Zo betekenen onze goedkope screenprotectors extra bescherming voor je scherm. Indien je op werkdagen voor 17:00 uur jouw hoesjes en andere accessoires bestelt, worden deze nog dezelfde dag verzonden. Voor vragen en opmerkingen kun je te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag: of het nu telefonisch is, via WhatsApp of e-mail.