Erg blij met mijn hip, uniek en zeer kwaliteitsvol hoesje

Lang gezocht naar een origineel, hip smartphone hoesje en eindelijk gevonden! Veel keuze, zeer goede kwaliteit en snelle verzending. Een aanrader!

Precies zoals hij zou moeten zijn!!

Ik heb op een vrijdagmiddag rond 14.30 een telefoonhoesje met eigen foto besteld. Om 16.30 uur ontving ik een mail dat mijn bestelling was afgerond en verzonden. Zaterdagmiddag lag hij in de brievenbus, wow, wat een snelheid. Het hoesje is precies zoals ik heb besteld heb en ziet er prima uit.

Prachtig

Ik wist helemaal niet dat het kon maar het hoesje dat ik besteld heb zoet er perfect uit. Steeds als ik ernaar kijk word ik gewoon blij. Hartelijk bedankt. You guys make my days

Helemaal goed :-)

Prachtig hoesje besteld, en voldoet helemaal aan de verwachting!!! Op de hoogte gehouden hoe lang het zou duren dat ik m’n hoesje zou ontvangen!

Top!!!

Mijn hoesje net binnen gehad en ben er heel blij mee. Had een leuke vakantie foto uitgezocht en het eindresultaat is zo mooi geworden. Volgende keer bestel ik zeker weer bij B2C.

Perfect!

Goeie kwaliteit en snelle levering.

zeer snelle levering zelfs naar belgie

geachte ... ik zeer tevreden met jullie telefoonhoesje ; was naar verwachting en is zeer correct en snel zeer snel geleverd en in goede conditie aan gekomen.. dikke duim voor jullie doe zo verder. een heel tevreden klant heb je erbij groeten en nogmaals bedankt

Super mooi goede kwaliteit

Heel Super tevreden ,mooi gedaan

niet duur snel verstuurd

Leuk en handig telefoonhoesje

Het maken van het hoesje is gemakkelijk. De handleiding duidelijk. De verzending snel. Ik ben zeer tevreden.

Ik ben uitermate tevreden over het eindresultaat,

Ik heb een persoonlijke telefoonhoesje laten maken voor mijn iPhone. Van mijn kleinkindjes. Snelle levering, goed verpakt. De kwaliteit is uiterst hoog. Aafie Eleveld Uithuizen

Supertevreden met onze aankoop!

Ik plaatste voor de tweede maal een bestelling bij B2C Telecom. Het zijn zeer stevige, kwaliteitsvolle gsmhoesjes. Bovendien kan je ze ook personaliseren met bijv. je naam of een foto wat ik supertof vind! Ook voor mijn mama bestelde ik een gsmhoesje en net als ik is ze zeer tevreden. Er is dan ook een uitgebreid aanbod om uit te kiezen.. De levering verliep zeer snel, dus alleen maar lovende woorden!

Origineel, gepersonaliseerd hoesje, snelle levering

Duidelijke website waarop snel juiste type telefoon te selecteren is waarvoor het hoesje wordt gezocht. Veel kant-en-klare ontwerpen die naar eigen wens te personaliseren zijn. Snelle levering en prima prijs voor zo'n origineel en gepersonaliseerd stevig hoesje!

Geweldig hoesje

Beschermt mijn Nokia volledig, voelt stevig aan, en is kwalitatief top voor een mooie prijs. Heeft ook de mogelijk om de belangrijkste kaarten ook in kwijt te geraken

Vlotte service

Vlotte afhandeling van de bestelling, vlotte levering!

Vlotte service

Vlotte afhandeling van de bestelling, vlotte levering!