Prachtig hoesje en snelle service

Overzichtelijke site Product conform overzicht Mooi kwaliteit Snel levering

Hoi L, Bedankt voor je review. Ik lees alleen maar positieve punten waar wij erg blij van worden! Ik zie dat je een mooi kleurrijk design hoesje van ons hebt uitgekozen, heel veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Mooi hoesje en eigen ontwerp!

Leuk en makkelijk je eigen hoesje ontwerpen, snel geleverd, prijs is goed en goede kwaliteit hoesjes. Echt een aanrader!

Hi Petra, Bedankt voor je mooie review! Wat leuk om te lezen dat het ontwerpen gemakkelijk is gegaan. Je hebt ook twee mooie hoesje besteld bij ons. Heel veel plezier met de hoesjes en hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Team B2C Telecom

TOP Winkel

Mooie telefoonhoesjes en supersnel geleverd.

Hi B, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Heel veel plezier met de mooie hoesjes en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Team B2C Telecom

Heel erg tevreden

Al heel veel hoesjes heb ik gemaakt, voor familie, vrienden en kennissen en naar alle tevredenheid mag ik wel zeggen. De afbeeldingen op de hoesjes komen mooi uit en zijn super mooi geprint. Al die mensen zijn zo blij ermee en ze verzekeren mij dat als hun hoesje stuk is of ze schaffen een nieuwe telefoon aan die niet meer past in het hoesje dat ze graag willen dat ik er weer een laat maken door jullie met de foto of afbeelding die ze graag willen. Super bedankt allemaal. Vriendelijke groetjes, Elly

Hoi Elly, Hartstikke bedankt voor je mooie review! Dat waarderen wij enorm. Als ik terugkijk in ons systeem dan zie ik dat je al 7 jaar klant bij ons bent :-) dat is toch al een hele poos en zegt ook iets over de tevredenheid! Dank je wel dat je al zolang klant bij ons bent en ook terugkomt voor een nieuw hoesje! Hopelijk plakken we er nog heel veel jaren aan. Groetjes, Team B2C Telecom

Leuk hoesje

Het is mij prima bevallen de hoesjes en weer mooi exemplaar toppie

Hi Michel, Bedankt voor je review! Je hebt ook een mooi hoesje voor je Samsung telefoon besteld. Heel veel plezier ermee en hopelijk tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Geweldig , mijn eigen hoesje. Uniek

Ik heb al vaker besteld en ben tevreden over het telefoonhoesje. Je kan het helemaal naar je eigen smaak ontwerpen. De prijs voor het telefoonhoesje is het waard.

Hoi Monica, Bedankt voor je mooie review! Wat leuk om te lezen dat je al vaker een hoesje bij ons hebt besteld :-) dat waarderen wij enorm! Heel veel plezier weer met het hoesje en tot ziens weer. Groetjes, Team B2C Telecom

Geweldig resultaat

Heb een telefoonhoesje laten maken met een eigen afbeelding. Tijdens het proces werd ik keurig op de hoogte gehouden of de afbeelding van goede kwaliteit was. Dezelfde dag nog kreeg ik een mail dat het product klaar was voor verzending en de volgende dag lag deze inderdaad in mijn brievenbus. Heel snel voor een zelf ontworpen product.

Hoi Jolanda, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om zo'n uitgebreide review voor ons te schrijven, hier zijn wij erg mee geholpen! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service, en je hebt ook een erg mooie afbeelding gekozen voor je zelf ontworpen hoesje. Veel plezier ermee en hopelijk tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Goede service snelle levering.

Makkelijke en duidelijke website. Makkelijk zelf een hoesje te maken stap voor stap.

Hoi Natasja, Bedankt voor je review, wat leuk om te zien dat je er ook een foto bij hebt gedeeld! Goed om te lezen dat het makkelijk was om het hoesje te maken en mooi dat je kat nu mag schitteren op jouw tablethoesje. ;) Veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Super resultaat en super snel geleverd

Jaarlijks geef ik mijn echtgenote een telefoonhoesje met afbeeldingen van onze kleinkinderen. de site werkt heel simpel als je goede foto's hebt. Denk wel aan de nietbedrukbare plek van de camera. Het resulttat is uitstekend en de leversnelheid ook. Kortom een prima bedrijf met een nog prima-er product!

Hoi Jan, Bedankt voor je review op Kiyoh, hier zijn wij erg mee geholpen! Wat een leuk cadeau elk jaar voor je echtgenote, daar kijkt ze vast elke keer naar uit! Heel veel plezier met het hoesje en we kijken alweer uit naar je volgende bestelling. Tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Te weinig ondersteuning in keuze juiste hoesje

Ik ben er zelf per toeval achter gekomen dat de hoesjes van de Motorola edge 40 ook te gebruiken zijn voor de Motorola Edge 40 Neo. Omdat mij dit niemand bij B2B wist te vertellen, hen ik mijn bestelling pas im Maart geplaast i.p.v. December en dat is jammer. Blijft het feit dat het uiteindelijke resultaat wel aardig uitziet.

Hoi C., Bedankt voor je review, wij stellen het op prijs dat je de moeite hebt genomen om deze voor ons te schrijven! Ik heb beide toestellen even voor je opgezocht en nagekeken maar ze komen ook niet geheel overeen qua afmetingen. Dit is minimaal en kan er daarom toch voor zorgen dat het hoesje dus niet goed past, fijn om te lezen dat dit voor jou niet het geval is! Ik wil je toch veel plezier wensen met het hoesje en hopelijk tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Prima product.

Hoi JH, Bedankt voor je review, wij stellen het op prijs dat je hiervoor de moeite hebt genomen. Fijn dat je tevreden bent over het zwarte boekhoesje wat je bij ons hebt besteld. We zien je volgende bestelling graag weer tegemoet! Groetjes, Team B2C Telecom

Hoi J. Alders, Bedankt voor je review op Kiyoh, wij waarderen het dat je hiervoor de tijd hebt genomen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het hoesje, veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

goede en snelle levering

Het door mij gemaakte hoesje met eigen foto werd zeer snel geleverd en de kwaliteit is prima!

Hi Miekie, Bedankt voor je review op Kiyoh, wij zijn hier erg mee geholpen! Ik zie dat je een mooi boekhoesje hebt gemaakt met eigen ontwerp, fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit hiervan. Wij wensen je veel plezier met het hoesje en hopelijk tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

mooi, kwalitatief hoesje

een zeer mooi en kwalitatief hoesje gekregen. snelle levering. een klein minpuntje, ondanks dat ik alles mooi gecentreerd had op het voorbeeldje is het toch een beetje naar rechts verschoven. alles staat er op, dus weten we, voor de volgende keer dat we iets meer naar links moeten ingeven. overall zeer tevreden!

Hi Lieselot, Bedankt voor je review, fijn dat je hiervoor de tijd hebt genomen! Fijn dat je over het algemeen tevreden bent maar jammer dat je toch een klein minpuntje hebt. Ik zie ook dat hier nog geen contact over is geweest, je mag hierover altijd nog contact opnemen via [email protected] of telefonisch: +31 40 - 284 65 66 dan kunnen wij dit vergelijken met wat je hebt besteld. Goed om te lezen dat het snel bij je is geleverd en je tevreden bent over de kwaliteit! Tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Snelle en goede service en levering, goede kwaliteit

Ik heb al vaker een telefoonhoesje via B2Ctelecom ontworpen en besteld en ben er altijd tevreden mee geweest. Een hoesje gaat, ook bij veelvuldig gebruik, jaren mee. Er zijn veel ontwerp opties en dat maakt dat je altijd een uniek hoesje hebt. Ik heb de website al aan meerdere mensen aanbevolen en ook zij werden meteen enthousiast. De service is ook prima en de levering vlot.

Hi BY, Bedankt dat je ons beoordeeld met een 10 en de moeite hebt genomen om een mooie review voor ons te schrijven! Ik zie dat je een leuk design hoesje hebt uitgekozen op onze website, goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze hoesjes en anderen ook al enthousiast hebt kunnen maken. Top! Hopelijk gaat dit hoesje ook weer jaren mee en mogen we het volgende hoesje ook weer voor je bedrukken. Tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

snel en mooi hoesje

Zondag besteld, dinsdag in huis. Had al eerder een hoesje laten maken van een foto maar de kwaliteit was niet echt mooi. Nu wel dus heel blij mee. En snel in huis!

Hi Lilly, Bedankt dat je voor ons een review hebt geschreven, hier zijn wij erg mee geholpen! Goed om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje wat we voor je hebben mogen bedrukken. Ik zie dat je het ook al snel binnen had, super fijn! Veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

B2C Telecom een perfect bedrijf

Ze leveren erg snel en voor een uitstekende prijs , foto's zijn zeer goed afgedrukt en zelfs op de laatste hoes uitvoering voor de Samsung S 24 serie,. Ze hebben inderdaad van de laatste nieuwe toestles al hoesjes en bescherm glazen te gek gewoon.

Hi Jan & Joke, Bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om een review voor ons achter te laten! Fijn dat wij je S24 hebben kunnen voorzien van een mooi gepersonaliseerd hoesje en dat je hierover zo tevreden bent. Daar worden wij erg blij van! Heel veel plezier ermee, en we zien je volgende bestelling graag weer tegemoet! Groetjes, Team B2C Telecom

Leuke en goede producten die keurig en op tijd worden geleverd!

Leuke en goede producten die keurig en op tijd worden geleverd!

Hoi Kors, Bedankt voor de mooie review die je voor ons hebt geschreven op Kiyoh, hier zijn wij erg mee geholpen! Ik zie dat je een leuk design hoesje hebt uitgekozen en je hierover tevreden bent. Fijn om te horen, veel plezier met het hoesje en tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Hoesje is precies zoals voorbeeld

Eigen hoesje ontworpen en het resultaat is top en ook een snelle levering

Hi Jacqueline, Bedankt voor je review, wij stellen het op prijs dat je hiervoor de tijd hebt genomen! Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering en je hoesje met eigen ontwerp. Mocht je nog verbeterpunten voor ons hebben dan horen wij dit ook graag! Veel plezier met het hoesje en tot ziens. Groetjes, Team B2C Telecom

Het was een cadeau voor mijn vader

Het was even puzzelen, maar was prima te doen. Het product was snel geleverd en de foto's zagen er mooi uit!

Hi Lisa, Bedankt dat je voor ons een review hebt geschreven! Wat leuk dat je ervoor hebt gekozen om als cadeau voor je vader een telefoonhoesje te maken. Fijn dat je hierover tevreden bent en het hoesje ook snel binnen was. Hopelijk is je vader ook heel blij met het cadeau. Tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Goede kwaliteit!

Super goede kwaliteit, super snelle levering !

Hi Remco, Bedankt voor je review, wij stellen het op prijs dat je hiervoor de moeite hebt genomen! Fijn dat je zo tevreden over de kwaliteit van het hoesje en de snelle levering. Veel plezier ermee en we zien je volgende bestelling graag tegemoet. Groetjes, Team B2C Telecom

Precies wat ik nodig had.

Na lang zoeken naar een telefoonhoesje voor mijn wat oudere telefoon kwam ik uit bij B2C Telecom en die had precies het hoesje dat geschikt was voor mijn telefoon. Het hoesje bestellen verliep zonder problemen en het werd de volgende dag al bij mij thuisbezorgd. Top!!!

Hoi Karin, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om voor ons zo'n mooie review te schrijven, hier zijn wij erg blij mee! Goed om te lezen dat het makkelijk wat om een hoesje te bestellen op onze website. Ik zie dat je hem de volgende dag ook al in huis had, dat is natuurlijk ook erg prettig! Veel plezier met het hoesje, mocht je de volgende keer een gepersonaliseerd hoesje willen dan weet je ons hopelijk weer te vinden! Groetjes, Team B2C Telecom

Uitstekende communicatie

Snelle communicatie en snelle levering.

Hoi Mark, Bedankt voor je review op Kiyoh. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de communicatie en de levering. Veel plezier met het gepersonaliseerde TPU hoesje! Groetjes, Team B2C Telecom

Het perfecte hoesje

Ook dit keer heb ik zelf een fotohoesje gemaakt en ook dit keer voldoet het hoesje aan mijn verwachtingen. Mooi afgewerkt en mooie kleuren. De vorige versies heb ik eigenlijk alleen vervangen omdat ik een nieuwe telefoon nodig had. Het hoesje was nog prima. Dit keer was het hoesje na 3 jaar gewoond te hebben in mijn broekzak aan vervanging toe. kortom, als je een hoesje wilt die lang meegaat... gelijk hier bestellen.

Hoi Ingrid, Heel erg bedankt voor je uitgebreide review! Goed om te lezen dat het hoesje al die tijd je telefoon goed heeft kunnen beschermen, en we deze ook weer mochten voorzien van een nieuw gepersonaliseerd hoesje. Hopelijk gaat deze net zo lang meer als de andere hoesjes! Veel plezier ermee en graag tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Top hoesje!

Ik zocht een hoesje (bookcase) voor een al wat oudere Samsung. Ik vond bij jullie de mogelijkheid om er 1 te maken. Kwaliteit van het hoesje is erg goed en de foto erop is prachtig geworden! Daarnaast ook nog een erg snelle levering! Top dus! Zeker voor herhaling vatbaar.

Hoi Daniella, Bedankt voor je review, wij waarderen het dat je hiervoor de tijd hebt genomen. Leuk dat je bij ons een gepersonaliseerd hoesje hebt besteld, fijn dat we je hiermee hebben kunnen helpen! We zijn graag je volgende bestelling weer tegemoet. Veel plezier met het hoesje! Groetjes, Team B2C Telecom

Over B2C Telecom

B2C Telecom staat voor een ruim, gevarieerd, exclusief en kwalitatief hoogstaand aanbod hoesjes voor telefoons en tablets. Wij leveren cases voor vrijwel alle merken en staan bekend om onze uitstekende service. Onze kwalitatief hoogstaande hoesjes en andere accessoires voor telefoons en tablets zijn erg goedkoop. Dit onderscheidt ons van andere aanbieders. Dat geldt ook voor onze speciale Phone Case Designer (PCD), waarmee je zelf een uniek hoesje voor je telefoon of tablet kunt ontwerpen. Houd je meer van hoesjes met een strakke en zakelijke uitstraling, zonder allerlei opvallende printjes? Je kunt kiezen uit zeer veel standaard boekhoesjes, stand cases, back covers en TPU cases. Ook voor andere accessoires zit je goed bij B2C Telecom. Zo betekenen onze goedkope screenprotectors extra bescherming voor je scherm. Indien je op werkdagen voor 17:00 uur jouw hoesjes en andere accessoires bestelt, worden deze nog dezelfde dag verzonden. Voor vragen en opmerkingen kun je te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag: of het nu telefonisch is, via WhatsApp of e-mail.