snel,correct en prima kwaliteit/prijs verhouding

snel,correct en prima kwaliteit/prijs verhouding

Kwaliteit van het hoesje en van de bedrukken is geweldig! Is zeker niet mijn laatste bestelling bij B2C Telecom

snel en mooi

alleen de communicatie kon beter met het helpen van het maken van het hoesje

Prachtig resultaat en super snel geleverd!

Het hoesje is precies als in het voorbeeld wat je ziet tijdens je ontwerp, de kwaliteit is top en ook de levering kon niet beter!

Zeer goede service

Hoesje laten maken en ervoor gekozen om meteen een screenprotector mee te bestellen voor mijn Motorolla. Helaas kwam deze screenprotector in 3 stukken aan. Na contact via mail kreeg ik een nieuwe opgestuurd. Super service en snel ook nog!

Mijn vorige hoesjes, van 5 en meer jaren geleden, pasten als een handschoen. Bij dit laatste hoesje is het heel vervelend dat het plastic waarin de telefoon ligt, niet passend is. Als ik mijn mobiel wil opladen, moet ik het uit het hoesje halen. Jammer. Wat wel heel goed is gelukt is de eigen foto op het hoesje.

perfect!!

heel goed overzicht in verband met gsms vlot te doen om zelf een hoesje te ontwerpen goede en degelijke aflevering groetjes

Een hoesje waar ik heel blij mee ben

Snelle levering.

We hadden een foto opgestuurd waar problemen mee waren. Samen zijn we tot een oplossing gekomen waardoor onze dochter nu een mooi geprint hoesje heeft.

Blij

Ik ben blij met wat ik gekregen heb, alles was zoals verwacht met nog een extra ticketje van 10% korting op mijn volgend bestel!

Super mooi erg blij mee

Topservice

Zeer goed...betaalbaar en snelle service

Superservice. Binnen 24 uur in huis!

Wat een supersite! * Heel veel mogelijkheden om je eigen hoesje te ontwerpen. * Mooi scherp afgedrukt en het hoesje is mooi stevig. Magneet werkt goed. * Supersnelle levering. Binnen 24 uur in huis.

Snelle levering wel jammer hoesje paste niet eigen kosten terug zenden

Supersnel geregeld en bezorgd, top fotohoesje!

Leuk en makkelijk om te doen, zeer vlotte afwikkeling en ook nog eens voor een nette prijs!

Hele snelle levering

Snelle levering, ik had mijn bestelling binnen een dag.

Snelle service, kwaliteit is minder

Ik heb een hoesje laten drukken en op zich is de printkwaliteit mooi en de service was snel, maar het ding stinkt uren in de wind en laat die geur ook op je handen na. Ik stel me er ook vragen bij hoe gezond dit kan zijn...

Beste Ans, wat jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent en niet eerst contact met ons over je bestelling hebt opgenomen. Dan hadden we je het volgende kunnen vertellen: ''De inkt die we gebruiken kan in het begin een sterke geur afgeven. Dit is echter tijdelijk en niet schadelijk voor de gezondheid. Na een kleine week verdwijnt de geur vanzelf. De geur verdwijnt sneller door blootstelling aan zonlicht. Het kan dus geen kwaad om het hoesje de eerste dagen op een plek met veel zonlicht te bewaren.'' Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team B2C Telecom

uitstekend

goede prijs ;vlotte levering; dik tevreden

Goed te bestellen en prima op de hoogte gehouden van de aflevering

Mooi om zelf je hoesje te ontwerpen

Snelle levering voor een hele goede prijs. Top

Snel geleverd.

snel en betrouwbare webwinkel

snelle levering toffe producten goede prijs

Geweldige site

Goedkope producten

geweldige site , goede en snelle service.de software werkt goed.

ik denk o.a. de beste site voor het zelf ontwerpen van telefoonhoesjes

Perfect in orde

Hoesje past perfect en de foto's staan er heel duidelijk op. Zeer tevreden klant en raad het zeker aan.