Topservice en goeie kwaliteit!

Al enkele hoesjes besteld met eigen foto afdrukken. Erg leuk en praktisch bovendien!!

Heel erg geweldig!

Wij bestellen hier allemaal onze gsm.hoejses op deze site! Goede kwaliteit en een snelle levering!! Ik had na 3 a 4 dagen mijn hoesje met Eigen foto al!!! Het resultaat is helder en echt prachtig!! Een site waar ik nog veel meer zal op bestellingen doen!! Ik heb het ook mijn vrienden aangeraden om deze site te gebruike

Snelle levering, kwaliteit redelijk

Savonds besteld volgende dag in huis. Alleen zitten en printstrepen op de fotohoesje. Heb beter gehad

Snel geleverd en duidelijke website

Veel verschillende telefoons en dus ook hoesjes beschikbaar. Na 2 dagen al geleverd en kwaliteit is ook goed. Hoesje voelt stevig aan en de foto/print is van goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden!

Hoesje kwam snel binnen

Hoesje zag er uit als verwacht

Super tevreden klant, prijs kwaliteit dik in orde

Ze doen, wat ze beloven.

De bestelling werd keurig afgeleverd op de vooraf gestelde tijd. Netjes verpakt, zoals het hoort. Op het eerste gezicht is het product van goede kwaliteit.

Helemaal mooi precies zoals verwacht, hele snelle levering. Helemaal blij mee

Erg tevreden

Heel blij met me nieuwe telefoonhoesje, heb hem zelf ontworpen en hoor b2c laten maken is super gelukt en heb een bescherm scherm er bij besteld en die zit als gegoten.

Goede kwaliteit

Er was veel keuze aan telefoonhoesjes, de bezorging was snel en de kwaliteit is erg goed. Beter dan voorgaande hoesjes die ik heb gehad van andere bedrijven.

gewoon wel super mooi

snelle levering-volledig in orde

Ziet er goed uit

Past perfect

Correcte verzending

zeer tevreden met het resultaat

snelle levering en heel mooi eindresultaat site geeft ook goed aan of een foto niet wazig word vanwege dpi dus geen weggegooid geld ben zeer dankbaar voor het mooie resultaat

Mooi hoesje maar niet handig

Ik had een hoesje ontworpen voor mijn iPhone SE. De software op jullie site is echt top en het aanbod aan hoesjes is groot. De leveringstermijn was snel, drukkwaliteit pico bello en het leder lijkt van een degelijke kwaliteit. Maar de rubberen casing is te stroef waardoor het moeilijk is om de telefoon er in te plaatsen. Het rubber is ook erg dik waardoor de knoppen lastig te bedienen zijn. De opening voor de laadpoort is slecht gepositioneerd, het rubber moet steeds wat opzij geduwd worden om de kabel er in te krijgen. Dus erg practisch is dit hoesje niet, erg jammer want het is echt wel mooi. Daarom kan ik het ook niet aanbevelen, het spijt me.

Snel besteld snel geleverd

Via google B2C gevonden voor een hoesje voor mijn nieuwe Iphone. Keus genoeg en ze hadden wat ik wilde, zeker een volgend hoesje daar bestellen, niet duur

Snelle levering en mooi product erg blij met mijn telefoonhoesje en mooie duidelijke scherpe foto Ook heel makkelijk om zelf te ontwerpen dat vond ik ook heel erg fijn

Mooi foto's

Mooi cadeau

zeer tevreden

zeer goede ervaring zowel de overzichtelijke site als de snelle en goede afhandeling en levering

Prachtig

Makelijk te maken en zeer nette hoesjes en levering

Erg leuk en makkelijk om zelf een hoesje te ontwerpen. Je kunt verschillende lay-outs uitproberen. Na een bestelling te hebben geplaatst volgt duidelijke info per mail. De hoesjes werden zeer snel geleverd. En...ze zien er geweldig uit. Foto is erg duidelijk! Ga zeker nog een keer bestellen. Enig puntje van aandacht; de door mij verschillende ontworpen hoesjes die ik niet heb besteld, kan ik niet deleten uit mijn overzicht. Wat rommeling overzicht.