Goed, betrouwbaar en snel.

Pakje besteld, betaald op voorhand, twee dagen later thuis geleverd zonder enige vorm van problemen.

Kwaliteit afdruk op hoesje is goed en levering is snel

Ik ben tevreden voor wat betreft de snelle levering en de afdruk kwaliteit van de foto op het hoesje. Enige wat wel opvalt is dat het hoesje zelf in tegenstelling tot andere hoesjes minder stevig is. Hoesje met foto dat mijn vrouw bij een andere "leverancier" heeft besteld is beduidend dikker en steviger waardoor dit gevoelsmatig wellicht een betere bescherming biedt.

Top ervaring

Dankzij BTC Telecom een mooie persoonlijke hoes voor m'n Sony Xperia 1 lll. Gekozen voor de TPU Siliconen Back Cover Transparant met eigen ontwerp. Een goede kwaliteit hoes met mooie print voor een hele mooie prijs. Netjes op tijd geleverd ook. Heel blij mee, dank.

Lekker snel

Voor mijn nieuwe Samsung heb ik weer een prachtige hoes, ben erg tevreden over de mooie afwerking van het door mij bestelde product.

Unieke telefoonhoes

Ik zocht een leuke unieke hoes voor mijn telefoon en kwam zo bij B2C Telecom terecht. Hier kon ik mijn hoes zelf ontwerpen op de site. Binnen een dag had ik mijn zelf ontworpen hoes al thuis. Kwaliteit van hoesje en opdruk is gewoon goed. Prijs/kwaliteit is uitstekend.

Stevig en mooi bedrukt hoesje

is een stevig hoesje voor zijn prijs, bedrukking is goed handige vakjes om bankkaarten weg te stoppen vlotte verzending heb al meermaals besteld altijd goed toegekomen

veel keus en een snelle levering

Binnen 2 dagen binnen

Heel tevreden, heel mooi afgewerkt!! Scherpe foto's, dus echt een aanrader!

hoesje na 3 maanden al stuk

geprinte hoesje is na 3 maanden al stuk. bij bellen zeggen ze dat dit gebruiksschade is en doen ze extreem moeilijk!! ter vergelijking me hoesje om me eigen telefoon gaat al 1,5 jaar mee! koop hier niks mensen!

Beste Stefan, Wat jammer dat je een negatieve review hebt achtergelaten. We hebben het hoesje beoordeeld en dit ziet er inderdaad uit als gebruiksschade waarna wij je een korting hebben aangeboden. Wanneer je hier nog gebruik van wilt maken van horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, B2C Telecom

Super goed

Mijn moeder wilde altijd al een hoesje met rood met witte stippen we konden deze helaas nergens vinden tot dat ik op deze site kwam en ontdekte dat ik het zelf kon maken echt helemaal super dit mijn moeder is helemaal blij.

Vlotte levering-goed materiaal

zeer goed

Had een gepersonaliseerd gsm hoesje gezien bij een collega en natuurlijk wilde ik dit ook . Heel snel te maken , je krijgt nog mail of alles goed is daarna je bestelling na 3 werkdagen in de brievenbus. Heel tevreden van en al veel vriendinnen die bij jullie willen bestellen , ik ben tevreden . Dank je

Prima service en alles heel snel

Zeer snelle levering. Alles perfect in orde!

Perfecte service.

Zeer tevreden over mijn aankopen. Supersnelle levering! Kortom: TOP!

Snel en netjes

Het zelf ontwerpen van een standcase hoesje bij BC Telecom is me zeer goed bevallen. De volgende dag werd deze al geleverd, en de kwaliteit is prima. Fijn dat het binnendeel, waar de telefoon in klikt, van zachte siliconen is ipv hard plastic. Hierdoor kun je een full cover screenprotector gebruiken.

Geweldig.

Telefoonhoesje ziet er geweldig uit, met opdruk eigen foto. Kwaliteit is geweldig. En het werd zeer snel geleverd, dus ook weer geweldig. Zeer tevreden.

Fantastisch resultaat

Ik ontwierp een eigen illustratie, en kon het eenvoudig opladen op B2CTelecom. Het resultaat is gewoon 'amazing'! Heldere kleuren, alle details van de illustratie zijn scherp, mooi resultaat! Het hoesje zelf is niet origineel OnePlus, het is dikker en de gsm wordt steviger vastgeklikt dan bij een origineel OnePlus hoesje, dus ik ben dik tevreden! Ook fijne service en snelle levering in een stevige verpakking die in de brievenbus past!

hoogwaardige kwaliteit

4 jaar geleden heb ik een telefoonhoesje besteld met een eigen foto erop. De foto blijft heel mooi en vervaagd niet. Na drie jaar ( in mijn broekzak) begon het hoesje te verslijten. Met name op de rug. Het materiaal onder de foto is echter zo sterkt dat het hoesje zelf nog steeds niet uit elkaar valt. Recent heb ik een andere telefoon besteld en ik heb direct bij B2C Telecom een nieuw hoesje ontworpen. Wederom ben ik zeer tevreden over de geleverde kwaliteit.

super mooi

prachtig geworden en een snelle levering

zeer goed

zijn zeergoed mooi tefoon hoesje is

Leuke telefoonhoezen en snelle service!

Vorig week 2 telefoonhoezen besteld en gelijk 2 dagen erna ontvangen. Ik ben zeer tevreden over de snelle service en de fijne website. Daarnaast zien de telefoonhoesjes er exact uit als op de website. Zeker voor herhaling vatbaar!