Gewoon helemaal geweldig!

Ik heb een prachtig hoesje gekregen met zeer handige vakjes voor mijn pasjes. Had ik eerder moeten bestellen. En ook nog supersnel geleverd.

alles loopt zoals je wenst

alles loopt zoals je wenst

Snelle levering en goede service

Kwaliteit en service. Een aanrader.

In december heb ik een telefoonhoesje ontworpen en besteld bij B2C. Verzending gebeurde heel snel maar helaas bleef de levering door Postnl uit. Omdat het een cadeautje betrof, heb ik contact opgenomen met B2C. De levering was idd bij postnl mis gegaan. Omdat het een cadeautje was, werd op een gegeven moment besloten om een nieuwe te sturen. En deze was er net op tijd en de ontvanger was er super blij mee. Bedankt voor het mooie hoesje en de goede service B2C!

Steeds aan de verwachting voldaan

Al meerdere keren een telefoonhoesje ontworpen en besteld. Iedere keer ruim aan de verwachting voldaan. Ook nog eens super snel in huis. Kan geen enkel verbeterpunt bedenken. Ga wat mij betreft zo door !!!

Heel tevreden

Mooi en rappe verzending

Redelijk snel geleverd, maar slechte kwaliteit

Na een week gebruik van het hoesje vertoond deze al scheurtjes helaas. Het versturen verliep ook niet zo snel maar goed dat kan qua drukke dagen voor kerst een een lockdown. Maar dat mag niets zeggen over de kwaliteit.

Beste Anouk, wat jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Ik zie dat je nog geen contact met ons hebt opgenomen hierover. Zou je een mailtje willen sturen met duidelijke foto's van het hoesje o.v.v. het ordernummer? Hopelijk kunnen we dan een oplossing aanbieden. Met vriendelijke groet, Team B2C Telecom

Geen reaktie terug

Artikel is niet goed. Terug gestuurd maar nog geen geld terug ontvangen

Snel en goed kwaliteit

Een duidelijke en eenvoudige manier om zelf een afbeelding te plaatsen op mijn hoesje. En ze gaan snel te werk, binnen een paar dagen mijn nieuwe hoesje in de bus.

Precies zoals je het graag wil

Scherpste prijs op internet, gratis verzending, goede communicatie, volgende dag bezorgd! Zo wil je het toch? Top B2C Telecom, één van mijn nieuwe favoriete webshops.

Producten van mooie kwaliteit, ook te personaliseren. Snel en goed geleverd. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Ziet eruit zoals gemaakt op de pc. Snelle levering en topkwaliteit/prijsverhouding

Goede service, snelle levering, hoesje met eigen ontwerp voldoet aan alle voorwaarden, gewoon top!

Jullie hebben er een heel tevreden klant bij

Hoesje ontworpen in eigen stijl voor mijn dochter en het is precies geworden zoals we gehoopt hadden. Echt top.

Topkwaliteit!

Snel gemaakt, Snel geleverd. Een medewerkster genaamd Priscilla was erg vriendelijk toen ik wat informatie nodig had. Al met al een topproduct geleverd.

Ondanks dat het telefoonhoesje later kwam dan gewenst, ben ik zeer tevreden over de service. Na enig mailcontact i.v.m. het niet per post ontvangen telefoonhoesje, i.v.m. de postdrukte rond de kerstdagen, werd mij aangeboden om alsnog een nieuwe per post te versturen. Het hoesje heb ik inmiddels ontvangen en past perfect om mijn telefoon. Geweldige service.

totaal niet verwacht dat het zo mooi zou zijn.

ik was vershoten dat het zo mooi en goed gedaan was. op alle gebied kwaliteit en zuiverheid en afwerking gewoon geweldig!

ziet er geweldig uit

Een mooie afdruk zeker aan te bevelen

Heel tevreden heb er redelijk veel laten maken en zelfs vrienden en familie deze site aangeraden . En zijn er ook allemaal heel tevreden ,

Goede ervaring

Alles zo als het hoort,prima service.

Mooi en past perfekt.

mooie uitvoering, snelle levering en correcte informatie

Uitstekende kwaliteit

best goed.

best goed ,maar was iets te klein voor mijn Nokia 6 maar door prijsverhouding heb ik van oude hoesje het pas gemaakt

Onduidelijke informatie

Ik heb een iPad hoesje besteld voor mijn iPad Pro. Ik heb gekozen voor een hoesje met eigen ontwerp. Heel snelle levering, dat is OK, maar het bleek alleen een plastic achterkant te zijn. Dat is niet op te maken op de site. Omdat het een eigen ontwerp is kan het hoesje ook niet terug. Kortom, heel teleurstellend.

Beste Jan, wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Je hebt een tpu hoesje besteld voor je tablet, dit hoesje biedt alleen bescherming aan de achterkant van de tablet. Dit had je kunnen zien op de preview van het ontwerp, maar wellicht is dit jou ontschoten. We hebben helaas ook geen ander soort hoesje voor de iPad Pro, omdat het een verouderd model is. Hopelijk heb je toch veel plezier van het hoesje! Met vriendelijke groet, Team B2C Telecom

fantastisch!!

Snelle levering en fantastisch product