Super snelle levering van goede kwaliteit!

Zoals ik al zeg ;)

Superrr

Snelle levering en goede service. Het hoesje ziet er erg mooi uit. Is voor mijn tweede telefoon, een Alcatel. De hoesjes voor een Alcatel telefoon zijn best prijzig op B2C maar wel origineel en je komt ze dus niet tegen op een andere site.

Snelle levering mooi resultaat

Snelle levering en prachtig resultaat!

Snelle levering en super kwaliteit! Een echte aanrader,heb ik dus ook gedaan!

Prachtig hoesje, snelle levering en mooie prijs

Prima gegaan is erg mooi geworden mooie kleur net als op de foto

Was allemaal makkelijk om de foto's in het ontwerp te gebruiken . Snelle levering zaterdag avond besteld dinsdag geleverd

Goede snelle levering

Wallet voor mijn smartphone bestelling was gemakkelijk. Prijs en kwaliteit is goed.

Fantaatisch

Ik heb nu reeds 2 hoesjes besteld bij b2c en ben super tevreden. Een fantastische tool dat je gemakkelijk meerdere fotos laat toevoegen en tekst en andere.. Het resultaat dat je opgestuurd krijgt is ook helemaal wat je te zien krijgt bij je ontwerp. Kleuren zijn schitterend! Het hoesje is ook stevig, niet onbelangrijk voor iemand die regelmatig haar gsm laat vallen. Ik krijg regelmatig de vraag waar ik dat heb laten maken en meerdere mensen zijn nadien ook een bestelling gaan plaatsen bij b2c, en ook van hen heb ik positieve reacties ontvangen. Ik raad het absoluut aan! Wanneer ik een nieuwe gsm koop, kijk ik vooral uit naar de nieuwe gsm hoes!

Ontwerp heel mooi, jammer dat verf in hoekje wat loslaat.

Heel mooi ontwerp en super dat je een eigen ontwerp kunt gebruiken. Wel jammer dat verf in de eerste week in één hoekje loslaat. Hierover gemaild. Heel snel terug geantwoord. Gaven als tip het zelf bij te stippen.

Mooi gedaan en snelle service!

Zeer leuke hoesje kunnen ontwerpen en foto's zijn superscherp!

Super !

Zeer tevreden met mijn zelf ontworpen hoesje. Zeer snel geleverd, correcte communicatie, mooi afgewerkt, stevige kwaliteit, niets dan lof dus. Een aanrader absoluut. Ingrid

Alles vlot verlopen.

Ga volgende keer zeker eens langs deze shop komen.

Ik heb nu reeds 2 keer een smartphone hoes aangekocht via B2C. Beide waren met custom designs en de kwaliteit is fantastisch. Exact zoals je het te zien krijgt wanneer je je bestelling plaatst. Designen is ook gemakkelijk dankzij hun tools. Je kan gemakkelijk fotos combineren met stickers of text. Verschillende mensen hebben mij al gevraagd waar ik het heb laten doen en zijn zelf ook bij B2C Telecom gaan bestellen, en heb enkel nog maar positieve reacties teruggekregen!

Super goed en snel.

Super goed en snel geleverd. Precies wat op de site staat. Ga zo door . Voor de gene die dit leest gewoon hier je hoesje bestellen.

Zeer goede (foto) kwaliteit en snel geleverd

Ow, wat wilde ik graag de bibliotheek van Trinity College op mijn telefoonhoesje. Afbeelding gestuurd en 2 dagen later (want pas later op de avond ingestuurd) kwam er een telefoonbookcase met een nagenoeg perfecte fotokwaliteit van de afbeelding.

Prachtig telefoonhoesje ontvangen

mijn zoon heeft een telefoonhoesje ontworpen met foto's. de kwaliteit is echt fantastisch! stevig en en mooie case. fullcolor scherpe foto's echt waar voor je geld. echt een aanrader!

Fantastisch!!

Mooie kwaliteit, duidelijk beeld, mooi van kleur en een eyecatcher!

Prima om foto's leuk op het hoesje te laten drukken.

super snel geleverd, en heel netjes bewerkt

hadden 2 hoesjes besteld met foto, 2 verschillende telefoons, dag erna binnen. keurig op tijd en super kwaliteit.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Heb me telefoon gekregen

Samenwerken met wehkamp. Vind vrouw niet leuk

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Dit is de 2e keer dat ik een hoesje via b2c maak. Erg eenvoudig en leuk om zelf te ontwerpen.

Het vorige hoesje heb ik zo’n 2 jaar gehad. Nu een nieuw hoesje en deze is van ander materiaal gemaakt. Na 1 dag zat er al een beschadiging in het hoesje. Inmiddels zitten er na een week al meerdere beschadigingen op helaas

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Vlotte levering. Telefoon hoesje precies zoals het online uitzag. Prima kwaliteit.

Nvt

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Prima product correct geleverd.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snel en makkelijk bestellen en leveren, mooi product. Ben er blij mee