Gemakkelijk programma om met te werken, prachtig resultaat!

Gemakkelijk programma, duidelijk Mooi resultaat

Op tijd en goed product

Fliphoesje ziet er mooi en stevig uit. Kan niks zeggen over de levensduur

super snelle levering

s,middags om 15.00 mijn eigen ontworpen telefoonhoesje besteld, de volgende morgen lag hij in de brievenbus, TOP!! Hoesje ziet er ook nog eens prachtig uit.

Het bellen gaat moeilijk. Maar via de mail contact .gaat perfect dit bedrijf is zeker een aanrader .

Helemaal TOP

Snelle levering, haarscherpe afdruk (eigen ontwerp) en goed materiaal. Mijn vorige hoesje heeft het 3 jaar uitgehouden. Door een telefoonwisseling heb ik meteen een nieuw hoesje besteld bij B2C

Goede en snelle service

Ik had een issue met eigen foto product. Ze konden het niet voor mij oplossen en gaven mij korting als ik een andere bestelling wilden plaatsen.

Het ontwerpen van een hoesje is super gemakkelijk. B2C Telecom levert kwaliteit, is snel en heeft een mooie prijs!

Top, verassend goeie kwalitet

Ik bestelde het hoesje dinsdag avond en het was donderdag al binnen!!! De kwaliteit is ook super. Ik had het design een beetje aangepast en ik had mijn naam er op gezet, maar dit maakte de kwaliteit er niet minder op. Als ik een hoesje nodig heb zou ik zeker weer naar deze site gaan! Conclusie: de hoesjes hier zijn top!

Awel, in feite verbazend !!!

Eenvoudig om telefoonhoesje met eigen ontwerp te bestellen. Makkelijk te ontwerpen. Super printkwaliteit . En een heel snelle afhandeling en levering. In één woord samengevat: STERK.

Geweldige service en snelle levering

Ik heb zelf een hoesje ontworpen. Printkwaliteit is uitstekend. Hoesje voelt degelijk aan en levering was zelfs in kerstdrukte zeer snel

Mooi product, snelle levering!

Voor het eerst wat besteld, voor herhaling vatbaar!

Mooi hoesje

Snelle levering, mooie foto's

Prima service snel en betaalbaar

Dat staat in de zin

super

heb weer zulke mooie Motorola G6 gemaakt en besteld van mijn dwergtekkel super mooi gemakkelijk en veel keuze in hoesjes iets persoonlijks een zelf gemaakt hoesje goede kwaliteit precies de foto en een mooie prijs voor een telefoonhoesje goed verzorgd en zels met de kerst en nieuwjaar nog snel geleverd raad dit product zeker aan

De hoesjes passen perfect ! Zeer tevreden over de snelle levering ondanks de feestdagen. Doe zo verder.

Top! Super snel en super kwaliteit!

zoals hierboven omschreven

Super!!

Hoesje is echt super! Kwaliteit is erg goed van het hoesje en de bedrukking. Ga zeker vaker een hoesje laten drukken

Bestelling nog niet ontvangen

Normaal altijd correct en snel maar op dit moment nog geen bezorging mogen ontvangen. Wel jammer 1 hoesje gaat makkelijk door de brievenbus. Het is dan ook beter om nog geen beoordelingsvraag te sturen als de klant het artikel nog niet heeft ontvangen.

Beste HF Meijers, wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat je hier ook al over hebt gemaild. Helaas is het erg druk bij PostNL waardoor veel bestellingen vertraging hebben opgelopen en de beloofde levertijd niet altijd waargemaakt kan worden, onze excuses hiervoor! Mocht je uiterlijk woensdag niets hebben ontvangen dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team B2C Telecom

Mooie hoesjes, snelle levering

Alles goed gelopen

Niet volgens belofte

Product besteld de 21e voor 17:30 vervolgs is product verstuurd de 22e laat in de middag waardoor item niet is aangekomen voor de feestdagen aankomst 29 december niet de beloofde volgende dag volgens site !? Wel tevreden over product alleen erg jammer

Bijzonder snel geleverd, ziet er goed uit

Op 21 december 2 verschillende zelf-ontworpen hoesjes besteld, en ze de 23e al binnengekregen. Kon in eerste instantie niet geloven dat ze deze in zo een korte tijd de hoesjes geprint en verstuurd hadden (vooral in kerstperiode), maar bij openmaken bleek het helemaal goed te zijn. Prints ziet er goed uit, kwaliteit voelt goed.

Makkelijke te bestellen.

Was heel makkelijk te zoeken en vinden en daarna te bestellen.

aanraader

zeer tevreden met de service en de kwaliteit

Mijn hoesje kreeg ik beschadigd binnen, na contact te hebben opgenomen kreeg ik een nieuwe toegestuurd zonder dat ik de oude eerst terug moest sturen.