Precies wat ik nodig had.

Na lang zoeken naar een telefoonhoesje voor mijn wat oudere telefoon kwam ik uit bij B2C Telecom en die had precies het hoesje dat geschikt was voor mijn telefoon. Het hoesje bestellen verliep zonder problemen en het werd de volgende dag al bij mij thuisbezorgd. Top!!!

Hoi Karin, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om voor ons zo'n mooie review te schrijven, hier zijn wij erg blij mee! Goed om te lezen dat het makkelijk wat om een hoesje te bestellen op onze website. Ik zie dat je hem de volgende dag ook al in huis had, dat is natuurlijk ook erg prettig! Veel plezier met het hoesje, mocht je de volgende keer een gepersonaliseerd hoesje willen dan weet je ons hopelijk weer te vinden! Groetjes, Team B2C Telecom

Uitstekende communicatie

Snelle communicatie en snelle levering.

Hoi Mark, Bedankt voor je review op Kiyoh. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de communicatie en de levering. Veel plezier met het gepersonaliseerde TPU hoesje! Groetjes, Team B2C Telecom

Het perfecte hoesje

Ook dit keer heb ik zelf een fotohoesje gemaakt en ook dit keer voldoet het hoesje aan mijn verwachtingen. Mooi afgewerkt en mooie kleuren. De vorige versies heb ik eigenlijk alleen vervangen omdat ik een nieuwe telefoon nodig had. Het hoesje was nog prima. Dit keer was het hoesje na 3 jaar gewoond te hebben in mijn broekzak aan vervanging toe. kortom, als je een hoesje wilt die lang meegaat... gelijk hier bestellen.

Hoi Ingrid, Heel erg bedankt voor je uitgebreide review! Goed om te lezen dat het hoesje al die tijd je telefoon goed heeft kunnen beschermen, en we deze ook weer mochten voorzien van een nieuw gepersonaliseerd hoesje. Hopelijk gaat deze net zo lang meer als de andere hoesjes! Veel plezier ermee en graag tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Top hoesje!

Ik zocht een hoesje (bookcase) voor een al wat oudere Samsung. Ik vond bij jullie de mogelijkheid om er 1 te maken. Kwaliteit van het hoesje is erg goed en de foto erop is prachtig geworden! Daarnaast ook nog een erg snelle levering! Top dus! Zeker voor herhaling vatbaar.

Hoi Daniella, Bedankt voor je review, wij waarderen het dat je hiervoor de tijd hebt genomen. Leuk dat je bij ons een gepersonaliseerd hoesje hebt besteld, fijn dat we je hiermee hebben kunnen helpen! We zijn graag je volgende bestelling weer tegemoet. Veel plezier met het hoesje! Groetjes, Team B2C Telecom

Heel mooi hoesje, snel geleverd!

Via de website bestelde ik een telefoonhoesje. Erg mooie service, waarbij je precies kunt zien hoe het eruit komt te zien - en dat was in werkelijkheid precies zo. Echt fantastisch!! Ook fijn dat de software meedenkt en het ‘flapjes’ precies matcht met de foto op het hoesje. Enige jammere is dat je via de fotoservice een foto niet kunt bijsnijden oid, dus dat moet je zelf in Paint doen ofzo. Maar de levering is super snel, kwaliteit is goed, goede keuze uit modellen voor hoesjes (ook wat ouder model telefoon was verkrijgbaar!) en het is een super origineel cadeau!

Hi Nikita, Bedankt voor je uitgebreide en duidelijk geschreven review, hier zijn wij erg mee geholpen! We zullen je feedback ook zeker meenemen voor de toekomst. Fijn dat je verder helemaal tevreden bent over onze service, levering en kwaliteit van het hoesje. Ik wil je er veel plezier mee wensen! Groetjes, Team B2C Telecom

Geweldig!!!

Supersnelle levering.

Hoi Henk, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om voor ons een review te schrijven. Ik zie dat je het hoesje snel in huis had en dat je tevreden hierover bent. Hopelijk is het hoesje ook helemaal naar wens, veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Goede kwaliteit voor lage prijs

Super kwaliteit van foto's, snel bezorging.

Hi Justyna, Bedankt voor je review op Kiyoh. Wat leuk dat je bij ons een gepersonaliseerd hoesje hebt besteld en je tevreden bent over de kwaliteit. Veel plezier met het hoesje en tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Het maken van het hoesje gaat heel gemakkelijk. Resultaat is prima!! Service is uitstekend. Heel tevreden mee.

Hoi Leon, Bedankt voor je review, wij waarderen het dat je hiervoor de tijd hebt genomen. Wat een fleurig hoesje heb je besteld, ik snap dat je hier blij mee bent! Fijn om te lezen dat je ook tevreden bent over onze service. Veel plezier met het hoesje! Groetjes, Team B2C Telecom

veel keuze en.......betaalbaar

mijn eerste keer maar niet de laatste keer

Hoi Jan, Bedankt voor je positieve reactie! We zijn blij om te horen dat je eerste ervaring met ons zo goed is bevallen. We kijken uit naar je volgende bezoek! Veel plezier met het hoesje! Groetjes, Team B2C Telecom

Uitstekend product, goede kwaliteit en snel geleverd !

Het bestellen ging erg makkelijk en het werd snel geleverd. Ik heb nog contact gehad met de klantenservice en daar werd ik erg snel en vriendelijk geholpen.

Hoi Diana, Fijn om te horen dat het bestellen soepel verliep en dat je tevreden bent over onze snelle levering! We streven er altijd naar om uitstekende service te bieden, dus het doet ons goed om te weten dat je ervaring met onze klantenservice positief was. Bedankt voor je feedback! Groetjes, Team B2C Telecom

Mooie kwaliteit en supersnelle levering, echt top

Hoi Marijke, Geweldig om te horen dat je blij bent met zowel de kwaliteit van onze producten als onze snelle levering! Bedankt voor je positieve feedback, we stellen het zeer op prijs! Groetjes, Team B2C Telecom

Uniek verjaardagscadeau heeft mijn dochter verrast

Op het laatste moment bedenk ik mij dat ik een gepersonaliseerde hoesje cadeau wil geven. Dankzij de snelle service van B2C is deze op tijd aangekomen. Nadat ik stiekem haar mobiel gekaapt had en met het nieuwe hoesje had opgepimpt, overviel ik haar met de verrassing. Zoiets had ze nooit verwacht. Helemaal verrast en blij met haar nieuwe hoes. Telefoon weer als nieuw. Kwaliteit van de hoes is super. Wat je bestelt dat krijg je. Voldoet 100% aan de verwachting!

Hoi AW, Wat een geweldig idee om een gepersonaliseerd hoesje cadeau te geven! We zijn zo blij dat we hebben kunnen bijdragen aan deze verrassing. Bedankt voor het delen van dit leuke verhaal en voor je positieve feedback over de kwaliteit van onze producten. Veel plezier met het stralende nieuwe hoesje en de blije reactie van de ontvanger! Groetjes, Team B2C Telecom

Een ruime keus in telefoonhoesjes en een hele snelle levering. Het door mij bestelde hoesje is van een goede kwaliteit voor een zeer redelijke prijs.

Hoi Marleen, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met je aankoop en onze service. Hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Team B2C Telecom

Schitterend product

Ik ben superblij met mijn hoesje. Prima kwaliteit, duidelijke foto. Ook de service en levering was prima. Nogmaals, ik ben er heel blij mee.

Hoi Hermien, Bedankt voor je mooie review. Wat leuk dat je een foto van het eindresultaat hebt gedeeld. Het is een prachtig hoesje geworden. Heel veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Supersnelle levering van een erg mooi hoesje.

Hoesje is makkelijk te ontwerpen en te bestellen, supersnelle levering en het resultaat is prachtig. Ben zeer tevreden en hartstikke blij met mijn nieuwe telefoonhoesje.

Hoi Annette, Bedankt voor je mooie review, dat waarderen wij enorm. Wat fijn om lezen dat je zo blij bent met het nieuwe telefoonhoesje. Je hebt ook een prachtig hoesje ontworpen :-) heel veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Tevreden en aan te raden

De Designer heb ik makkelijk kunnen gebruik. De aanlevering was niet zoals ik het had verwacht: er was geen melding van B2C Telecom wanneer de aanlevering zou plaatsvinden; de dienst die het pakje heeft aangeleverd, heeft het zomaar aan de brievenbus gehecht, het pakje kon makkelijk in de brievenbus worden gedeponeerd! order nummer 877470 Met vriendelijke groeten Bruno Huysmans

Hoi Bruno, Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat het ontwerpen van het hoesje gemakkelijk is gegaan. Des te vervelender is het dat de postbode het pakje op de brievenbus heeft geplakt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en zullen hiervoor een klacht indienen bij bPost. Wij sturen altijd een verzendbevestiging per mail, wellicht is dit in je spambox terecht gekomen. Wij wensen jou ondanks de klachten toch veel plezier toe met het hoesje! Groetjes, Team B2C Telecom

Prima en snelle levering.

Veel keuze aan hoesjes. Leuke is het personaliseren. Snelle levering echt dikke prima !!

Hoi Christel, Bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met het assortiment, het zelf ontwerpen van een hoesje én de levering! Heel veel plezier met het hoesje en hopelijk tot ziens. Groetjes, Team B2C Telecom

Ik heb al vaker hoesjes besteld van deze site en ben er altijd tevreden mee. Goeie kwaliteit en duurt ook nooit lang voordat ze aankomen. Ik raad de site aan iedereen aan.

Hoi Ashley, Bedankt voor je mooie review op Kiyoh, hier zijn wij erg mee geholpen! Fijn dat de hoesjes in België snel aankomen en we aan jou zo'n tevreden klant hebben. Ik zie dat je ook tevreden bent over de kwaliteit, daar doen we het voor! Veel plezier met de hoesjes die je al hebt besteld en tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Zeer tevreden klasse

Website goed Ontwerpen goed Afhandelen goed Versturen goed Ervaring goed 5 sterren dus

Hi Johan, Heel erg bedankt voor je review, wij waarderen het dat je hiervoor de tijd hebt genomen! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over al deze punten, je hebt ook een erg mooi hoesje ontworpen. :) Geniet ervan en tot de volgende keer! Groetjes, Team B2C Telecom

Mooie kwaliteit en heldere levering

Op de website was het even puzzelen hoe die werkte omdat het een website is met een onderwerp dat voor mij niet dagelijks voorbij komt en allerlei kennis en mogelijkheden bevat die ook niet echt vaak door mij gebruikt worden maar als je er de tijd voor neemt lukt het uiteindelijk wel en kreeg ik een goede preview van het product dat ik kocht. Al met al blij met de aankoop en de persoon die het kreeg was er nog blijer mee vanwege het persoonlijke teintje van de foto.

Hi Pieter, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om voor ons zo'n uitgebreide review te schrijven! Fijn dat het na even puzzelen toch gelukt is om een hoesje te maken en zo iemand anders hebt kunnen verblijden. Hopelijk zien we je de volgende keer weer als je voor jezelf ook een gepersonaliseerd hoesje wilt bestellen, tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Snelle verzending. Mooi hoesje foto mooi gedrukt

Hoi Maartje, Fijn dat je voor ons een review hebt geschreven, bedankt hiervoor! Leuk dat je voor B2C Telecom hebt gekozen om een hoesje te maken met eigen ontwerp, en dat je hierover tevreden bent. Veel plezier met het hoesje en hopelijk tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Prachtig schilderachtig hoesje

In korte tijd 2x een hoesje besteld, zeer tevreden. Snelle levering, compact verpakt, prachtige uitvoering van beide hoesjes. Dit bedrijf is zeker aan te raden.

Hi Thea, Bedankt voor je review, wij waarderen het dat je hiervoor de moeite hebt genomen! Leuk dat je een design hoesje hebt gekozen uit ons assortiment en fijn dat beide bestellingen naar wens zijn. Wij vinden het fijn om allemaal positieve dingen in je review te lezen, daar doen wij het voor! Veel plezier met de hoesjes. Groetjes, Team B2C Telecom

Perfectie

Zeer gebruiksvriendelijk website en erg snelle levering

Hoi Andre, Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je een prettige gebruikerservaring hebt gehad op de website én dat het hoesje voor je Samsung S24 Ultra snel is geleverd. Heel veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Mooi hoesje

Mooi hoesje, past goed, snel ontvangen, ben erg tevreden en bestel vast weer als ik een ander hoesje wil.

Hoi Judith, Bedankt voor je review en lovende woorden. Je hebt ook het prachtige ''rainbow'' hoesje besteld en dat is persoonlijk ook een van onze favoriete designs door de mooie kleuren :-) heel veel plezier met het hoesje en tot de volgende keer weer! Groetjes, Team B2C Telecom

Prachtig

Snel geleverd en heel blij met het resultaat! Echt een aanrader!

Hoi Carolien, Bedankt voor je review. Wat goed om te lezen dat je zo blij bent met het eindresultaat en de levering van het zelf ontworpen hoesje. Wij wensen jou heel veel plezier met het hoesje en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Team B2C Telecom

Over B2C Telecom

B2C Telecom staat voor een ruim, gevarieerd, exclusief en kwalitatief hoogstaand aanbod hoesjes voor telefoons en tablets. Wij leveren cases voor vrijwel alle merken en staan bekend om onze uitstekende service. Onze kwalitatief hoogstaande hoesjes en andere accessoires voor telefoons en tablets zijn erg goedkoop. Dit onderscheidt ons van andere aanbieders. Dat geldt ook voor onze speciale Phone Case Designer (PCD), waarmee je zelf een uniek hoesje voor je telefoon of tablet kunt ontwerpen. Houd je meer van hoesjes met een strakke en zakelijke uitstraling, zonder allerlei opvallende printjes? Je kunt kiezen uit zeer veel standaard boekhoesjes, stand cases, back covers en TPU cases. Ook voor andere accessoires zit je goed bij B2C Telecom. Zo betekenen onze goedkope screenprotectors extra bescherming voor je scherm. Indien je op werkdagen voor 17:00 uur jouw hoesjes en andere accessoires bestelt, worden deze nog dezelfde dag verzonden. Voor vragen en opmerkingen kun je te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag: of het nu telefonisch is, via WhatsApp of e-mail.