Zeer tevreden klasse

Website goed Ontwerpen goed Afhandelen goed Versturen goed Ervaring goed 5 sterren dus

Hi Johan, Heel erg bedankt voor je review, wij waarderen het dat je hiervoor de tijd hebt genomen! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over al deze punten, je hebt ook een erg mooi hoesje ontworpen. :) Geniet ervan en tot de volgende keer! Groetjes, Team B2C Telecom

Mooie kwaliteit en heldere levering

Op de website was het even puzzelen hoe die werkte omdat het een website is met een onderwerp dat voor mij niet dagelijks voorbij komt en allerlei kennis en mogelijkheden bevat die ook niet echt vaak door mij gebruikt worden maar als je er de tijd voor neemt lukt het uiteindelijk wel en kreeg ik een goede preview van het product dat ik kocht. Al met al blij met de aankoop en de persoon die het kreeg was er nog blijer mee vanwege het persoonlijke teintje van de foto.

Hi Pieter, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om voor ons zo'n uitgebreide review te schrijven! Fijn dat het na even puzzelen toch gelukt is om een hoesje te maken en zo iemand anders hebt kunnen verblijden. Hopelijk zien we je de volgende keer weer als je voor jezelf ook een gepersonaliseerd hoesje wilt bestellen, tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Snelle verzending. Mooi hoesje foto mooi gedrukt

Hoi Maartje, Fijn dat je voor ons een review hebt geschreven, bedankt hiervoor! Leuk dat je voor B2C Telecom hebt gekozen om een hoesje te maken met eigen ontwerp, en dat je hierover tevreden bent. Veel plezier met het hoesje en hopelijk tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Prachtig schilderachtig hoesje

In korte tijd 2x een hoesje besteld, zeer tevreden. Snelle levering, compact verpakt, prachtige uitvoering van beide hoesjes. Dit bedrijf is zeker aan te raden.

Hi Thea, Bedankt voor je review, wij waarderen het dat je hiervoor de moeite hebt genomen! Leuk dat je een design hoesje hebt gekozen uit ons assortiment en fijn dat beide bestellingen naar wens zijn. Wij vinden het fijn om allemaal positieve dingen in je review te lezen, daar doen wij het voor! Veel plezier met de hoesjes. Groetjes, Team B2C Telecom

Perfectie

Zeer gebruiksvriendelijk website en erg snelle levering

Hoi Andre, Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je een prettige gebruikerservaring hebt gehad op de website én dat het hoesje voor je Samsung S24 Ultra snel is geleverd. Heel veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Mooi hoesje

Mooi hoesje, past goed, snel ontvangen, ben erg tevreden en bestel vast weer als ik een ander hoesje wil.

Hoi Judith, Bedankt voor je review en lovende woorden. Je hebt ook het prachtige ''rainbow'' hoesje besteld en dat is persoonlijk ook een van onze favoriete designs door de mooie kleuren :-) heel veel plezier met het hoesje en tot de volgende keer weer! Groetjes, Team B2C Telecom

Prachtig

Snel geleverd en heel blij met het resultaat! Echt een aanrader!

Hoi Carolien, Bedankt voor je review. Wat goed om te lezen dat je zo blij bent met het eindresultaat en de levering van het zelf ontworpen hoesje. Wij wensen jou heel veel plezier met het hoesje en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Team B2C Telecom

Heel handig hoesje.

Ruim hoesje voor pasjes, telefoonsluiting ook handig. Persoonlijk had ik ook een doorzichtig venster voor een speciale document gehoopt. Verder prima en voldoet aan de beschrijvingen.

Hi Salvatore, Bedankt voor je review. Fijn dat het hoesje voldoet aan je verwachtingen :-) helaas hebben onze eigen merk hoesje geen doorzichtige venster voor de pasjes, omdat het hoesje dan zwaarder en dikker wordt. Het is dus zeker een afweging geweest voor ons. Veel plezier met het hoesje! Groetjes, Team B2C Telecom

Perfecte levering mooi hoesje voor weinig geld

Hoi Jose, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de levering en de prijs goed zijn bevallen. Veel plezier met je A32 hoesje en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Team B2C Telecom

Mooie persoonlijke hoesjes

Voor mijn dochter haar Tablet moesten nog nieuwe hoesjes besteld worden. (Dat specifieke model was niet direct op voorraad). Netjes bericht gehad toen deze binnen gekomen was. Foto's erin zetten werkt goed en mij dochters en vrouw zijn allen blij met de hoesjes voor hun telefoon en tablets! Wij zijn erg tevreden dus.

Hoi Peter, Bedankt voor je mooie review. We hebben inderdaad contact gehad over het Nokia T20 hoesje :-) fijn dat de familie blij is met het eindresultaat. Veel plezier met de hoesjes en hopelijk tot ziens. Groetjes, Team B2C Telecom

Hoi Marian, Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je de service als goed hebt ervaren. Wij wensen jou veel plezier met het OPPO hoesje. Groetjes, Team B2C Telecom

Een telefoonhoesje voor een niet veel voorkomende telefoon (fairphone) met eigen ontwerp, geen probleem. Volgende dag meteen in huis, netjes verpakt kwalitatief goed. Top

Hoi Erik, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. We hebben onlangs de Fairphone 5 aan ons assortiment toegevoegd en krijgen hier veel positieve reactie op. Erg leuk om te lezen dat we ook jou blij hebben gemaakt met een hoesje van ons :-) heel veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

top product

Ik heb al verschijnende mensen nieuwsgierig gemaakt over jullie telefoon hoesjes, een prachtig product, mijn zus heeft er ook al 1 laten maken van haar vakantie naar devan de Noordkaap, toevallig vandaag het resultaat gezien, prachtig, ik denk dat er nog wel wat volgen, heel veel succes en goede zaken, een zeer tevreden klant.

Hoi Ron, Bedankt voor je mooie review en wat leuk om te lezen dat we jou en je zus al blij hebben kunnen maken met een hoesje voor ons! Vertel het vooral door :-) heel veel plezier met de hoesjes en hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Team B2C Telecom

correct uitgevoerd zoals opgegeven foto

als je zelf de moeite doet om met een perfecte foto ( al dan niet bewerkt zoals ik gedaan heb ) deze te plaatsen op het voorbeeld ( rastering respekteren ) bekomt men hetgeen men wil . Correcte levering in een goede verzorgde verpakking.

Hi Jan, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om voor ons een review te schrijven, dit stellen wij zeer op prijs! Leuk dat je ook een foto erbij deelt van je hoesje, fijn om te lezen dat het helemaal naar wens is. Veel plezier ermee en tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Tip top

Makkelijke website, produkt snel geleverd. Tip top in orde.

Hoi Hans, Wij stellen het op prijs dat je een review voor ons hebt geschreven, bedankt! Fijn dat het hoesje snel binnen was en onze website makkelijk is in gebruik. We zien je volgende bestelling graag weer tegemoet! Groetjes, Team B2C Telecom

Goed hij was netjes

Hij was netjes goed duidelijk

Hi Floyd, Bedankt voor je review, wij zijn hier erg mee geholpen! Goed om te lezen dat je tevreden bent, leuke kat op je hoesje. :) Veel plezier ermee en graag tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

super leuk hoesje

behalve dat het een super leuke hoesje is, was de levering zeer snel.

Hi Karin, Bedankt voor je review, wij waarderen het dat je hiervoor de moeite hebt genomen! Het is natuurlijk altijd fijn als je bestelling snel geleverd wordt, fijn dat je het hoesje zelf ook naar wens is. Veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Kleurrijk en mooi

Heel blij met het hoesje! Felle scherpe kleuren en de foto is heel helder.

Hi Jordy, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om voor ons een review te schrijven op Kiyoh. Wij vinden het fijn om te lezen dat het hoesje helemaal naar wens is en je er blij mee bent. Veel plezier ermee en tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Snel, vlot en betrouwbaar

Nadat ik bij een andere leverancier een verkeerd hoesje toegestuurd kreeg, probeerde ik het bij B2C. Dat ging goed en m'n telefoon is er blij mee.

Hi Bert, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om voor ons een review te schrijven, hier zijn wij erg mee geholpen! Als jouw telefoon blij is met een hoesje van ons dan worden wij daar ook weer blij van. :) Veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Snel en goed.

Alles volgens afspraak.

Hoi Frank, Bedankt voor je review! Wij vinden het fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met je gepersonaliseerde hoesje! Groetjes, Team B2C Telecom

Snelle levering goede kwaliteit en precies zoals ontworpen

Hoi HC, Bedankt dat je voor ons een review hebt geschreven, fijn dat je hiervoor de tijd hebt genomen! Goed om te lezen dat het hoesje ook helemaal naar je zin is en deze snel binnen was. Tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Perfect!

Snelle levering en goed product. Helemaal tevree

Hi Isa, Heel erg bedankt voor je review, fijn dat je hiervoor de tijd hebt genomen! Goed dat je zo tevreden bent over het hoesje en je het ook nog eens snel in huis had. Veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Goed service

Hoi Daniel, Bedankt dat je een positieve beoordeling hebt achter gelaten voor ons op Kiyoh! Ik wil je veel plezier wensen met het gepersonaliseerde hoesje en tot de volgende bestelling. Groetjes, Team B2C Telecom

Je eigen ontworpen hoesje in 24 uur bezorgd

Snelle levering, veel keus en je kan je eigen ontwerp kiezen of uploaden. Kwaliteit is meer dan goed, alleen stinkt het hoesje een paar dagen maar dat verdwijnt vrij snel. Ik ben zeer tevreden!

Hi Ronald, Bedankt voor je mooie positieve review, hier zijn wij erg mee geholpen! Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit en de levering. Het kan kloppen dat het hoesje in het begin wat stinkt door de inkt die we gebruiken, dit trekt inderdaad snel weg en is gelukkig niet schadelijk voor de gezondheid. Veel plezier met het hoesje! Groetjes, Team B2C Telecom

Bookcase Samsung A53 , zijknoppen zitten niet helemaal goed

Had al eerder een bookcase besteld, was er zeer tevreden over. Was aan vervanging toe, dus weer op deze website besteld. Afbeelding hoesje komt overeen met website. Handig met twee vakjes voor pasjes en een vakje erachter, in de lengte. Minpuntje: de druktoetsen zitten niet helemaal op de juiste plaats, met name als je een screenshot wilt maken moet je net onder de toetsen drukken.

Hi G., Bedankt voor je uitgebreide review. Goed om te lezen dat je voor het nieuwe hoesje weer voor B2C Telecom hebt gekozen! Wat betreft de druktoetsen, is het mogelijk om hier een foto/filmpje van te sturen naar ons via de mail? Wij hebben veel boekhoesjes voor de A52 verkocht en dit is geen bekende klacht. Dan kunnen wij dit even voor je uit gaan zoeken, je mag de mail sturen naar [email protected] onder vermelding van het ordernummer. Groetjes, Team B2C Telecom

Over B2C Telecom

B2C Telecom staat voor een ruim, gevarieerd, exclusief en kwalitatief hoogstaand aanbod hoesjes voor telefoons en tablets. Wij leveren cases voor vrijwel alle merken en staan bekend om onze uitstekende service. Onze kwalitatief hoogstaande hoesjes en andere accessoires voor telefoons en tablets zijn erg goedkoop. Dit onderscheidt ons van andere aanbieders. Dat geldt ook voor onze speciale Phone Case Designer (PCD), waarmee je zelf een uniek hoesje voor je telefoon of tablet kunt ontwerpen. Houd je meer van hoesjes met een strakke en zakelijke uitstraling, zonder allerlei opvallende printjes? Je kunt kiezen uit zeer veel standaard boekhoesjes, stand cases, back covers en TPU cases. Ook voor andere accessoires zit je goed bij B2C Telecom. Zo betekenen onze goedkope screenprotectors extra bescherming voor je scherm. Indien je op werkdagen voor 17:00 uur jouw hoesjes en andere accessoires bestelt, worden deze nog dezelfde dag verzonden. Voor vragen en opmerkingen kun je te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag: of het nu telefonisch is, via WhatsApp of e-mail.