Très satisfaite de mon achat

Achat de Coque de téléphone Book Case pour OnePlus Nord. Très satisfaite : sérieux, impeccable dans les découpes et très solide ! Je recommande vivement ! J'ai opté pour la personnalisation avec photos sur la coque, ravie du résultat et du professionnalisme, également.

Bonjour Christiane, Merci beaucoup d'avoir laissé un avis sur Kiyoh. Ça fait plaisir de lire que vous êtes si satisfait. Amusez-vous avec la coque de téléphone ! Salutations, Équipe B2C Telecom

Super mooi

Mooi hoesje en goede kwaliteit Meerdere vriendinnen vonden het zo mooi dat ze ook hebben besteld En het lipje loopt mooi door met de foto

Hoi Jo, Wat leuk dat je een foto hebt gedeeld bij je review, bedankt hiervoor! Fijn dat je vriendinnen het hoesje zo mooi vonden dat ze er ook zelf een hebben besteld. Hopelijk zijn zij net zo tevreden als jij dat bent, veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Unieke en zeer gewaardeerde ervaring.

Duidelijke afspraken omtrent de levering. Verpakking tot in de puntjes verzorgd. Persoonlijke noot door een zeer attent briefje bij de levering. Het hoesje voldeed volledig aan de verwachtingen.

Hi Rita, Wat een mooi hoesje heb je gemaakt met een prachtige kat, dat moet vast een leuk cadeautje zijn geweest om te geven! Bedankt voor je review, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Tot de volgende keer! Groetjes, Team B2C Telecom

Zeer tevreden.

Dit is denk ik al het 4de hoesjes dat ik bij B2C besteld/ontworpen heb, en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over het eindresultaat.

Hoi Barry, Heel fijn dat je B2C Telecom telkens weer weet te vinden voor je telefoonhoesjes, dat doet ons goed! Bedankt voor je review en goed om te lezen dat je weer tevreden bent. Veel plezier met de hoesjes en we zien je 5e bestelling graag weer verschijnen. ;) Groetjes, Team B2C Telecom

overschrijving

er zat geen overschrijving bij in de doos

Hi Rudi, Wat vervelend dat je niet tevreden bent en een negatieve review achter hebt gelaten voor ons. Ik zie dat hier verder nog geen contact over is geweest. Je hebt een bestelling geplaatst met Riverty als betaalmethode, de betaling wordt dus ook geregeld via Riverty. De gegevens hiervoor heb je ook via de mail ontvangen. Hopelijk is het uiteindelijk gelukt om de bestelling te betalen en is het hoesje wel helemaal naar wens. Mochten er nog vragen zijn, dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer: 040 284 6566 of via [email protected] Groetjes, Team B2C Telecom

Vlotte service

De maandag besteld, de woensdag al in de bus. En dat vanuit nederland

Hoi Christel, Bedankt voor je review! Ik zie dat het hoesje inderdaad al erg snel in België is geleverd, heel fijn om te lezen. Hopelijk is het hoesje zelf ook helemaal naar wens. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dit ook erg graag! Groetjes, Team B2C Telecom

2 hoesjes besteld en zeer tevreden. Ik had wat slechte commentaren gelezen waarop telkens een antwoord kwam van de klantendienst. Soms loopt er iets fout en dan proberen ze het steeds op te lossen. 1 telefoonhoesje had een sterkere geur, maar na enkele dagen was dit volledig weg. Ik ben zeer tevreden en zou hier opnieuw bij bestellen!

Hoi Kristel, Heel erg bedankt voor je uitgebreide en duidelijke review, wij zijn hier erg mee geholpen! Goed om te zien dat onze reacties toch worden gelezen, dan hebben de andere klanten hier ook weer iets aan. :) Fijn dat je helemaal tevreden bent over de hoesjes, ik wens je er veel plezier mee. Tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Perfect afgewerkt wat ik wenste

Mooi covertje toppie

Hi Linda, Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat het hoesje helemaal naar je wens is, daar doen wij het immers voor. Ik wens je er veel plezier mee en hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Team B2C Telecom

Geweldige snelle service

Hoesje perfect, en zeer snel in de brievenbus

Hoi Luc, Heel erg bedankt voor je review, wij stellen het erg op prijs dat je hiervoor de moeite hebt genomen. Fijn om te lezen dat het hoesje helemaal perfect is en je het ook nog eens snel in huis had! Veel plezier met het hoesje voor de Flip 5. Tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Personaliseren door het gebruik van een eigen afbeelding is top!

Sinds een weekje gebruik ik het hoesje van B2C Telecom. Het bestellen en configureren is een fluitje van een cent, zelfs voor een halve digibeet zoals ik. De afbeelding is zoals verwacht qua kleur en uitvoering: erg mooi. De kwaliteit van het hoesje ( ik koos voor een standalone) voelt wat goedkoop aan, maar wat wil je voor twee tientjes? In dat licht gezien geen klagen. Wellicht is het in de toekomst mogelijk om uit een luxe of een standaard kwaliteit te kiezen.

Hi Capricornus, Bedankt voor je uitgebreide review, wij waarderen het dat je hiervoor de tijd hebt genomen! Fijn om te lezen dat het ontwerpen makkelijk ging en je het helemaal naar wens kon maken. Wij maken inderdaad gebruik van kunstleer voor onze standcase hoesjes, wij zullen je suggestie voor de kwaliteit zeker doorgeven. Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dit ook heel graag. Voor nu heel veel plezier met het hoesje en hopelijk tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Kleur!

Zo blij met de vlotte levering van dit kleurrijke hoesje.

Hi Maryse, Wat leuk dat je een foto hebt gedeeld van je bestelling bij je beoordeling, wij stellen het op prijs dat je hiervoor de tijd hebt genomen! Fijn dat het helemaal naar wens is en het hoesje ook nog snel bij je binnen was. Veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Snelle service en top kwaliteit

Nieuw telefoon hoes besteld snelle service en top kwaliteit. Kom zeker bij ze terug voor nog meer hoesjes voor de afwisseling. Ook voor me dochters ga ik hoesjes bestellen.

Hi Karsten, Bedankt voor je 5-sterren review op Kiyoh, wij waarderen het dat je hiervoor de tijd hebt genomen. Fijn dat we je hebben kunnen helpen aan een hoesje voor je nieuwe telefoon. Hopelijk gaan je dochters net zo blij zijn met een hoesje van B2C Telecom. Veel plezier met deze en je toekomstige hoesjes, hopelijk zijn die dan ook weer snel bij je binnnen! Groetjes, Team B2C Telecom

Snel, goed en mooi telefoonhoesje

Ik heb een telefoonhoesje ontworpen voor mijn bedrijf (Verrijk je Relaties). Het ontwerpen ging met een handig ontwerpprogramma. Ik kon mooi de huisstijlkleuren aanhouden. De levering was supersnel (na 1 dag) en het uiterlijk ziet er goed uit. Precies zoals ik in gedachten had.

Hoi Ingrid, Wat een mooie review heb je voor ons geschreven, bedankt dat je hiervoor de tijd hebt genomen! Leuk visitekaartje heb je gemaakt voor je bedrijf, ik snap dat je daar blij van wordt. Fijn dat we ook aan je verwachting hebben kunnen voldoen en je het hoesje ook nog snel in huis had. Goed om te lezen! Hopelijk kun je veel mensen helpen en zo dragen wij ook nog een beetje ons steentje bij. Tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Top, mooie gepersonaliseerde telefoonhoes

Precies zoals verwacht, mooi product. Snelle levering

Hoi Daphne, Bedankt voor je review! Fijn dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen, ik zie dat je een mooi gepersonaliseerd TPU hoesje hebt gemaakt. Geniet ervan en hopelijk weer tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

snelle levering en een mooi hoesjes

mijn eigen ontwerp is prachtig en duidelijk op het hoesje geprint.

Hi Guido, Heel erg bedankt dat je ons een 10 geeft! Goed om te lezen dat je hoesje mooi is geprint en je ook tevreden bent over de levering. Heel veel plezier ermee en hopelijk tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Al jaren een zeer tevreden klant

Mijn dochters willen altijd telefoonhoesjes waarop de print is gebaseerd op door hen gemaakte foto's (vaak op de boerderij :-)). Zo kwam ik een paar jaar geleden toevallig uit op B2C en het resultaat, zowel esthetisch als kwalitatief, was bijzonder bevredigend. Ook de levering vindt vaak binnen 2 werkdagen plaats (wat niet zo gek is bij gepersonaliseerde prints), waarbij ik tot nu toe ook altijd een bedankkaartje ontving met een couponcode voor 10% korting bij de volgende bestelling. Jammer is alleen dat ik tot nu toe steeds vergeet deze code in te vullen bij de volgende bestelling :-)

Hoi Armand, Wat een mooie en uitgebreide review heb je voor ons geschreven, daar worden wij erg blij van! Fijn om te lezen dat je al jaren een tevreden klant bent bij ons, daar doen we het immers allemaal voor. Je dochters hebben ook mooie foto's gemaakt zie ik, bedankt dat je een foto van het hoesje ook op Kiyoh wil delen. :) Heel veel plezier met je hoesjes en de volgende keer niet de kortingscode vergeten. ;) Tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Altijd tevreden over jullie product, levering daar van

dik ok

Hi Eddy, Heel erg bedankt voor je beoordeling, fijn dat je hiervoor de tijd hebt genomen! Goed om te lezen dat je altijd tevreden bent met onze hoesjes. Veel plezier ermee en tot ziens! Groetjes, Team B2C Telecom

Magnifiek

Snelle levering en super kwaliteit. Ook de foto die wij zelf hebben gekozen, is van prima kwaliteit. Wij hebben al een extra bestelling geplaatst.

Hi Sonja, Heel erg bedankt voor je mooie review, dit stellen wij erg op prijs! Heel mooi cadeautje heb je gemaakt, hopelijk is je dochter er ook blij mee. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit en je alweer een nieuwe bestelling hebt geplaatst. Veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Na wat moeilijkheden bij het bestellen door wat ik denk een storing was ging het prima, hoesje werd snel bezorgd en foto is mooi strak. Erg blij mee.

Hoi Richard, Bedankt voor je review. We hadden spijtig genoeg voor en na de kerst inderdaad wat problemen met de website. Gelukkig zijn de problemen inmiddels verholpen en ik zie dat je een prachtig hoesje hebt gemaakt. Heel veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Delivered as ordered, Product arrvied as presented on webshop

I am well satisfied with my order, the the flipcover fits well and has a good quality for the price. I will check the portfolio again should I switch up my daily driver again

Hi Felix, Thank you so much for your review and kind words. Have fun with the case and hope to see you again. Greetings, Team B2C Telecom

Makkelijk een uniek hoesje gemaakt

Dit is de 2e keer dat ik snel en simpel een persoonijk hoesje gemaakt heb. Hoesje is van goede kwaliteit en de afdruk ook. Kan iedereen aanbevelen een eigen hoesje te maken.

Hoi Monique, Bedankt voor je mooie review. Wat leuk om te lezen dat je al twee keer een hoesje bij ons hebt besteld en dat je tevreden met de kwaliteit en afdruk hiervan. Wij wensen jou weer heel veel plezier toe met het hoesje en hopelijk tot ziens weer. Groetjes, Team B2C Telecom

Super!!!

Ik ben super blij met mijn hoesje voor mijn Oppo find x3 lite Het kwam beter uit dan verwacht ^_^

Hoi Sylvie, Dank voor je review! Super om te lezen dat je zo blij bent met het hoesje voor je OPPO telefoon! Het eindresultaat mag er dan ook zeker zijn! Heel veel plezier ermee! Groetjes, Team B2C Telecom

Vriendelijk behulpzaam

Dat is nog eens service ik had zelf het verkeerde hoesje besteld krijg toch een kortingsbon en helpen je om uit te zoeken welke typenummer gsm je hebt. Reageren snel op je mail. Ondanks verkeerde hoesje mooie foto op het hoesje. Kortom vriendelijk en snelle service

Hoi Tamara, Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je onze service als prettig hebt ervaren, dat waarderen wij zeker! Hopelijk is het nieuwe hoesje helemaal naar wens. Groetjes, Team B2C Telecom

aanrader

super mooi en degelijke kwaliteit van gsm-hoesje, de foto's op het hoesje zijn heel scherp en perfect ! eenvoudige website om alles te verwerken van foto's op het hoesje een echte aanrader en vooral een hele snelle levering van het pakje !

Hi Tanja, Heel erg bedankt voor je mooie en uitgebreide review, fijn dat je hiervoor de tijd hebt genomen. Goed om te lezen dat het allemaal naar wens is en je het hoesje ook nog snel in huis had. Ik wil je veel plezier wensen met het mooie gepersonaliseerde boekhoesje! Groetjes, Team B2C Telecom

Zeer sle levering ook na de computerstoring even bellen direct iemand aan de lijn en uit leggen welke je gekozen had was een hoesje voor Oppo 10 reno pro

Hi Arnold, Bedankt voor je review. Het klopt dat wij met de kerstperiode helaas een grote storing hebben gehad. Fijn dat we je op deze manier toch hebben kunnen voorzien van het juiste hoesje, bedankt voor je begrip! Veel plezier met het hoesje en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Team B2C Telecom

Over B2C Telecom

B2C Telecom staat voor een ruim, gevarieerd, exclusief en kwalitatief hoogstaand aanbod hoesjes voor telefoons en tablets. Wij leveren cases voor vrijwel alle merken en staan bekend om onze uitstekende service. Onze kwalitatief hoogstaande hoesjes en andere accessoires voor telefoons en tablets zijn erg goedkoop. Dit onderscheidt ons van andere aanbieders. Dat geldt ook voor onze speciale Phone Case Designer (PCD), waarmee je zelf een uniek hoesje voor je telefoon of tablet kunt ontwerpen. Houd je meer van hoesjes met een strakke en zakelijke uitstraling, zonder allerlei opvallende printjes? Je kunt kiezen uit zeer veel standaard boekhoesjes, stand cases, back covers en TPU cases. Ook voor andere accessoires zit je goed bij B2C Telecom. Zo betekenen onze goedkope screenprotectors extra bescherming voor je scherm. Indien je op werkdagen voor 17:00 uur jouw hoesjes en andere accessoires bestelt, worden deze nog dezelfde dag verzonden. Voor vragen en opmerkingen kun je te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag: of het nu telefonisch is, via WhatsApp of e-mail.