Levering veel te laat. Gecanceld en toch geleverd.

Levering pas na 2 weken. Ondertussen telefonisch de levering gecanceld en ergens anders Besteld, (deze wel binnen de lever tijd wel geleverd.) Vandaag is de bestelling plotseling toch afgeleverd. (1 week na mijn feest). Telefonisch in het weekend niet bereikbaar.

Super snel!

Goede kwaliteit en super snelle levering, heel blij mee.

Prettig, plezierig, voor herhaling vatbaar

Vriendelijke medewerkers, 1 van de bestelde overhemden was gelijk bij aantrekken helemaal kapot en na telefonisch contact is er een nieuwe toegestuurd. De pakjes waren verder helemaal prima en we hebben er van genoten. Bestellen ging onwijs snel, betaling ook prima verlopen.

uitstekend

snel leveren,prima materiaal

Snel en correct.

Wij bestelden donderdagavond, zaterdag kon ik de pakjes al uitdelen. Alles netjes en correct. Maten waren perfect.

20u besteld, volgende dag in huis & de show gerockt in Duitsland

20u besteld, volgende dag in huis & de show gerockt in Duitsland. Goede kwaliteit lederhosen.

Rond 18:00 besteld volgende dag rond 13:00 lederhoos bezorgd!

Super snelle service, kwam perfect uit want ik had mijn lederhoos snel nodig. Product was mooi verpakt en ik heb er al veel plezier van gehad! Zeker een aanrader om hier u lederhoos te kopen.

Geweldig afgehandeld super

Geweldig afgehandeld volgende keer weer super

Goede snelle levering! Top winkel En aan te raden

Knappe service

Supersnel geleverd en prima service. Hoedje was wat gedeukt in de doos maar terug ok.

leuk pak jammer van de matige zakken

leuke en voor delig pak, jammer van de kleine zakken. dat heeft me een nieuwe telefoon gekost

Gewoon goed

Snelle levering en goede omschrijving product!!

Niet aan te raden

Ik had een kleedje besteld, ik heb het matentabel gevolgd. Krijg het kleedje aan. Is dit 2 maten te groot. Geen andere optie dan het terug te sturen. Kost dit mij 16 euro. Ik vind dit gewoonweg schandalig als ik dan juist heel het matenlabel heb gevolgd. Heel jammer dit.

super snel en netjes geleverd

ik zou wel wat meer keuze willen maar super snel verzonden

Prima in orde allemaal

Snel, goed en niet te duur

Perfecte prijs, perfecte levering, perfecte pasvorm

Alles prima voor elkaar. Er wordt geleverd op de afgesproken termijn.

Eerste keer maar niet de láátste keer daar iets besteld

Heel netjes geholpen. En snel geleverd. Top

Snel, goed en volgens voorbeeld! Top

Snelle levering, goede prijs/ kwaliteit verhouding, super!

Foutloos en snel geholpen

Betalen via de site ging niet: email gestuurd en binnen een paar uur geholpen. Perfect! Verzending snel in huis. Het uitzoeken ging goed, alleen het bestellen van meerdere exemplaren van een item vond ik lastig. Kan ook aan mij liggen, maar daarom nèt geen 10. Verschillende items goedkoper dan elders (en ik heb echt gezocht). Enige site die ik aanbeveel voor oktoberfest-items.

Snel

Snel en prima

Slecht

Heb een flinke bestelling gemaakt met een lederhose set en een dirndl. Daarnaast nog accessoires. Op de website staat dat 99 % op tijd wordt geleverd maar dat is niet waar. Maandag besteld en tot nu toe (donderdag) nog niets gezien. Overigens wel een feedback formulier ontvangen....

Geen opmerkingen, uitstekende service. Doet wat moet!

Top! Tijdig verstuurd en ontvangen, zoals gehoopt. Prijs-kwaliteit goed.

Ziet er heel mooi uit voor deze prijs

Mooie Dirndl. Toppie

GOED

PRIMA Personeel aan de telefoon en snelle verzending.

Perfect levering, mooie artikels

Levering komt overeen met bestelling. Alles correct en tijdig afgeleverd. Aanrader +++++