Zeer duidelijke website, en de producten zijn als omschreven. De levering was snel. Al met al ben ik zeer tevreden.

zeer vriendelijke supportdesk

goeie . vriendelijke mensen als je een vraag hebt of twijfelt over een bestelling

Besteld volgende dag in huis

Spullen waren van goede kwaliteit. Top!

Gewoon uitstekend

Snelle levering Goede kwaliteit Zit goed en het is mooi

Uitgebreide keuze en snelle levering

Uitgebreide keuze, betaalbaar en de volgende dag al bezorgd!!

Prima mooie kleding

Mooie kleding prima

Snel, top

Snel, top

Alles paste, perfecte levering!

levering was helemaal volgens verwachting en prijs kwaliteit is super!

Slechte kwaliteit

Ik besteld een dirndl kleed en het was gescheurd aan 1 mouw, de pasvorm/model klopte ook niet

Vlotte levering en duidelijke site

Jammer dat het geleverde afwijkt van de foto. (Er zou een zakje op het schortje zitten wat niet het geval is) Beetje goedkoop materiaal maar daar is de prijs ook naar.

Geef iets meer uit voor een wildleder variant !

Ik heb de lederhose vintage besteld maat 52 (L). Past perfect en de kwaliteit is echt heel goed. Wil je er een beetje fatsoenlijk bij lopen en kun je net wat meer besteden dan raad ik zeker de "echte" varianten aan. top !

Snelle levering en deugdelijk materiaal

Goede prijs kwaliteit verhouding! Ziet er top uit. Ik zou dit aanbevelen

Zeer snel ontvangen en alles past en goede kwaliteit vooral voor het geld.

Goeie service

Goeie service

Snelle levering en goede service

Snelle levering!

Gedragen door Anton, hoop leuke reacties van gekregen. Ik dacht eerst dat het heel warm zou worden maar dat viel gelukkig alles mee! Aan het einde van het feest heeft 1 kant van Antons hoofd het een klein beetje begeven, maar dat kan wel weer genaaid worden!

Niet zoals verwacht

Alles ging goed. Jammer van de lange levertijd, maar is ook prima om dan langer te wachten. Vervolgens komt hij binnen en is hij kapot. Had hier redelijk wat geld voor betaalt. Ik had hem helaas wel al nodig dus terug sturen was geen optie meer. Ben hem zelf maar proberen te gaan maken. Hopelijk overkomt jullie dit niet.

Mooi pak, hoed beschadigd

Hoed was plat, veer beschadigd

Goede en snelle levering

Goede levering

Tot mijn verbazing binnen 24 uur bezorgd. Enige minpuntje is dat een van de artikelen een beetje in de doos gepropt was. Maar was nog heel gelukkig

Snel geleverd en goede prijzen

Snelle bezorging, goede prijs-/kwaliteit verhouding.

Ik heb een volledige Oktoberfest outfit besteld en 2 dagen later had ik het al in huis. De kwaliteit is redelijk goed en de maten kloppen. Als ik kijk naar andere prijzen op het internet zijn de prijzen van Oktoberfestwinkel zeker redelijk.

Goed geregeld

Snelle bezorging prima spullen

Superwebwinkel.

Enorme keuze, makkelijk bestellen, snelle levertijd, maten kloppen ook goed.

Zat goed

Over Oktoberfestwinkel

Dé Oktoberfestspecialist van Nederland! Van Lederhosen tot aan bierglazen en van dirndl's tot aan deco. Wij hebben het allemaal!