prima geleverd

naar waarde wat ik heb gekregen

Goede kwaliteit en prijs

Zeer overzichtelijke webshop,,goede kwaliteit en prijs, snelle bezorging

Super snelle levering van hetgeen besteld is.

Op de website staat levering de volgende dag. Dat is ook daadwerkelijk zo. Geweldig, een dikke 10!

Goed en snel

Nvt

Snelle levering, duidelijke site

niet blij

ik vraag mij af wanneer mijn pakketje er zou zijn?

Mooi oktoberfest tenue

Snel geleverd, prima kwaliteit voor de prijs.

Heel snel bezorgd en mooie spullen

Verkeerde maat toegestuurd gekregen! Kwam ik pas achter toen ik de bloes gewassen had.

Ik had de verpakking opengemaakt en meteen de bloes in de wasmachine gestopt. Toen ik hem ging strijken zag ik pas dat het de verkeerde maat was.

Ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over snelheid waarmee wordt gewerkt. Wat ik erg jammer vind is dat je bij ruilen 2x verzendkosten in rekening wordt gebracht. Ook nog eens de volle mep. De afhandeling qua betaling is snel geregeld. En belangrijk, de kwaliteit is goed.

Snel en correct

Ik hoop dat mijn retour ook snel terug betaald wordt de levering is in ieder geval super

Snelle en nette levering

Snelle levering en alles zag er netjes uit. Hele nette webwinkel.

heel snel, goed spul

de levering ging supersnel, ivm div.(uitverkochte?) maten broek en een nabestelling weet ik nog niet hoe snel de terugbetaling gaat....even afwachten dus

Mooie lederhosen voor kind en snel geleverd

Alles volgens afspraak, mooie kwaliteit

Goed voorbeeld van e-commerce zoals het hoort

Al meerdere keren wat bij Oktoberfestwinkel besteld. Altijd snel en gratis geleverd. Bij de laatste bestelling met de kortingscode van de nieuwsbrief zelfs nog met een extra korting. Mijn ervaring is goed, dus zeker aan te raden.

Leuke producten voor een leuke prijs!

Ik kocht een lederhose en die kreeg ik ook

Tja euh ging prim

Snelle levering en mooie producten

Goede spullen voor een betaalbare prijs! Helaas vallen de maten toch wat groter uit. Eerst set Ralp maat 54 dan maat 52 en vervolgens geslaagd met maat 50! Mijn confectie maat (ben 191 cm en weeg 84kg) is 54. Goede service. Alle sets kwamen snel en de gelden van hetgeen ik retour heb aangeboden zijn snel gestort. Met vriendelijke groet, Walter Duijm

Maat ontbreekt

Drie bretels besteld. Deze bleken niet geschikt te zijn voor mensen van 185 cm of langer. Jammer, dat de maat er niet bij stond.

Vrijdag besteld en zaterdag al in huis. Top service

Toppie

Goed want op tijd binnen plus mooi pakkie in de goede maat

Snelle levering afwerking had iets beter gekunt

De volgende dag al in huis! Het pakje heeft een goede kwaliteit al mag er iets meer aandacht worden bestaad aan de afwerking. Er hingen wat losse draden aan.

Order voldoet helemaal aan de verwachting!

Onlangs heb ik een lederhose met shirt en sokken besteld. De order werd keurig op tijd bezorgd en voldoet helemaal aan de verwachtingen. De lederhose is van erg goede kwaliteit, shirt en sokken zijn prima.

Prima. Snelle levering

Goed geregeld. Snel en makkelijk

Precies geleverd wat besteld was.

Over Oktoberfestwinkel

Dé Oktoberfestspecialist van Nederland! Van Lederhosen tot aan bierglazen en van dirndl's tot aan deco. Wij hebben het allemaal!