Geen opmerkingen, uitstekende service. Doet wat moet!

Top! Tijdig verstuurd en ontvangen, zoals gehoopt. Prijs-kwaliteit goed.

Ziet er heel mooi uit voor deze prijs

Mooie Dirndl. Toppie

GOED

PRIMA Personeel aan de telefoon en snelle verzending.

Perfect levering, mooie artikels

Levering komt overeen met bestelling. Alles correct en tijdig afgeleverd. Aanrader +++++

Service vooraf prima, telefonische service slecht

Via de website las ik dat je eventueel je pakket ook kon retourneren op de locatie. Vanmorgen gebeld dat ik inmiddels in Emmen was en belde dat ik het pakket graag zou willen afleveren. Helaas werd mij verteld dat dit info was van twee jaar geleden en ik weer terug naar huis kon rijden en pakket moest verzenden. Slechte oplossing!!!

geweldig

netjes en op tijd bezorgt en ook nog op zaterdag

Gewoon perfect

Zeer goede service, pakje zelfs op zaterdag geleverd!

Kwaliteit en snel geleverd

Mooie en lederhose voor een goede prijs. Kwaliteit is niks op aan te merken en zit lekker! Ook de levering was snel en duidelijk aangegeven.

Aanschaffen van versiering

Gewoon perfekt

Beveiliging hangt nog aan het kleedje.

Kleedje de zondag besteld en op dinsdag aangekomen. Maar de beveiliging hangt nog aan het kleedje. Niet echt evident om dat te verwijderen.

Makkelijk bestellen, prima producten, en vragen via mail razendsnel beantwoord. Als je dan toch ergens een lederhose moet bestellen, dan hier.

Kwaliteit en levering goed en snel

Vandaag besteld, morgen in huis. Levering was top en snel, maar dat wordt ook wel verwacht hedendaags, zeker als je ervoor moet betalen. Kwaliteit van de kleding is top. Erg veel keuze op de sit.

Helaas al kapot na 1x oktoberfest

Levering was in orde, maar was helaas al kapot na 4 uur oktoberfest. Na normaal gebruik.

Netjes en op tijd geleverd

Netjes en op tijd geleverd. Retour ook netjes opgepakt.

Snelle levering van kwalitatief mooie lederhose.

Mooie lederhose, perfect verpakt, echt een cadeautje en snel geleverd.

Zeer snelle levering. Wel fijn als de maattabel ook overeenkomt met de te kunnen bestellen maten.

Heel slecht

Ik kreeg het verkeerde opgestuurd

Pakket niet tijdig geleverd

Outfit besteld maar niet op tyd aangekomen. Pakket is blijkbaar vertraagd bij postnl en zal geleverd worden na het oktoberfest en is bijgevolg weggesmeten geld. In andere reviews kan ik lezen dat ik blijkbaar ook nog eens moet betalen voor het pakket eventueel terug te sturen... Kwaliteit kan ik niet beoordelen aangezien ik geen levering heb ontvangen maar ondertussen al wel de uitnodiging gekregen om de winkel te beoordelen. Vrij ongelukkige timing me dunkt.

perfect, goede kwaliteit en snelle levering

wij zijn zeer tevreden over het assortiment en snelle levering,kwaliteit is perfect

Goede kwaliteit en snelle correcte levering

Gisteravond lekker gefeest in een super outfit. Snelle en correcte levering.

Helemaal oké

Niets op aan te merken

Niet geleverd naar afspraak

Op donderdag besteld zou vrijdag geleverd worden. Resultaat feestje zaterdag maar geen pak

Uitstekend.

Donderdag besteld en vrijdag overdag bezorgd. Je word pgima op de hoogte gehouden dus zeer tevreden.

Matig

Donderdag besteld,zou vrijdag geleverd worden, maar niks ontvangen