Snelle bezorging, lage prijs, slechte kwaliteit

Ging direct na eerste keer gebruik al stuk

Heel leuk

Wat mij wel erg opviel en irriteerde was de bewaking die zeer bozig en bijna agressief naar de gasten

Goed en snel!

Gewoon goed en snel!

Prima goede snelle levering maar retour kan beter

Helemaal tevreden met de geleverde producten en de wijze waarop. Voor de retour zending heb ik echter nooit een bevestiging of iets dergelijks gekregen. Zag geruime tijd later wel een terugboeking op mijn creditcard die ongeveer wel zal kloppen.

Zeer snelle levering, goede kwaliteit

Fantastisch product

Ik heb echt een fantastisch feestje gehad met mijn lederhosen. Snel geleverd voor een goede prijs!

Niet geleverd, wel geld terug

Zoals uitgebreid op hun website vermeld: 'Voor 22:00 besteld, morgen in huis'. Met als voorbeeld: 'Vrijdag voor 22:00 besteld, zaterdag in huis'. 99%* wordt op tijd geleverd vermelden ze hier ook bij. *1% van de leveringen die niet op tijd bezorgd worden kom dan door defecten voertuigen. Nou niet dus, vrijdag voor 12:00 besteld zaterdag niet in huis. Oorzaak? gedoe bij hun interen, wat je dan via een lul praatje aan de telefoon te horen krijgt. Als compensatie kreeg ik mijn geld terug en een 10% kortingscode voor als ik hier nog eens wilde bestellen. Nou nee bedankt. Een beetje redelijke compensatie had beter geweest. Foutjes kunnen natuurlijk altijd gebeuren, maar dit verzacht de pijn niet.

Vertraagd geleverd; maatvoering inconsequent

Voor 22h besteld; 2 dagen later geleverd. De (echt leren) lederhose is prima, hoewel bretels vrij lang zijn. Dameskleding waren 2 L items besteld: het jurkje echt veel te groot en de blouse te klein... Omschrijving ontbreekt bij aantal items en maakt het lastig om goed in te schatten wat je nodig hebt aan maat

Snelle en correcte levering .

Snelle en correcte levering .

Goede kwaliteit en service!

Ik ben zeer tevreden over de website en de producten. Deze zijn snel en volledig geleverd!

Snelle levering.

Heel snelle levering : in de namiddag besteld en de dag er na geleverd. Wel spijtig dat vele zaken niet te op de webpage uitverkocht zijn of niet meer te verkrijgen.

Levering veel te laat. Gecanceld en toch geleverd.

Levering pas na 2 weken. Ondertussen telefonisch de levering gecanceld en ergens anders Besteld, (deze wel binnen de lever tijd wel geleverd.) Vandaag is de bestelling plotseling toch afgeleverd. (1 week na mijn feest). Telefonisch in het weekend niet bereikbaar.

Super snel!

Goede kwaliteit en super snelle levering, heel blij mee.

Prettig, plezierig, voor herhaling vatbaar

Vriendelijke medewerkers, 1 van de bestelde overhemden was gelijk bij aantrekken helemaal kapot en na telefonisch contact is er een nieuwe toegestuurd. De pakjes waren verder helemaal prima en we hebben er van genoten. Bestellen ging onwijs snel, betaling ook prima verlopen.

uitstekend

snel leveren,prima materiaal

Snel en correct.

Wij bestelden donderdagavond, zaterdag kon ik de pakjes al uitdelen. Alles netjes en correct. Maten waren perfect.

20u besteld, volgende dag in huis & de show gerockt in Duitsland

20u besteld, volgende dag in huis & de show gerockt in Duitsland. Goede kwaliteit lederhosen.

Rond 18:00 besteld volgende dag rond 13:00 lederhoos bezorgd!

Super snelle service, kwam perfect uit want ik had mijn lederhoos snel nodig. Product was mooi verpakt en ik heb er al veel plezier van gehad! Zeker een aanrader om hier u lederhoos te kopen.

Geweldig afgehandeld super

Geweldig afgehandeld volgende keer weer super

Goede snelle levering! Top winkel En aan te raden

Knappe service

Supersnel geleverd en prima service. Hoedje was wat gedeukt in de doos maar terug ok.

leuk pak jammer van de matige zakken

leuke en voor delig pak, jammer van de kleine zakken. dat heeft me een nieuwe telefoon gekost

Gewoon goed

Snelle levering en goede omschrijving product!!

Niet aan te raden

Ik had een kleedje besteld, ik heb het matentabel gevolgd. Krijg het kleedje aan. Is dit 2 maten te groot. Geen andere optie dan het terug te sturen. Kost dit mij 16 euro. Ik vind dit gewoonweg schandalig als ik dan juist heel het matenlabel heb gevolgd. Heel jammer dit.

super snel en netjes geleverd

ik zou wel wat meer keuze willen maar super snel verzonden

Over Oktoberfestwinkel

Dé Oktoberfestspecialist van Nederland! Van Lederhosen tot aan bierglazen en van dirndl's tot aan deco. Wij hebben het allemaal!