Prima in orde allemaal

Snel, goed en niet te duur

Perfecte prijs, perfecte levering, perfecte pasvorm

Alles prima voor elkaar. Er wordt geleverd op de afgesproken termijn.

Eerste keer maar niet de láátste keer daar iets besteld

Heel netjes geholpen. En snel geleverd. Top

Snel, goed en volgens voorbeeld! Top

Snelle levering, goede prijs/ kwaliteit verhouding, super!

Foutloos en snel geholpen

Betalen via de site ging niet: email gestuurd en binnen een paar uur geholpen. Perfect! Verzending snel in huis. Het uitzoeken ging goed, alleen het bestellen van meerdere exemplaren van een item vond ik lastig. Kan ook aan mij liggen, maar daarom nèt geen 10. Verschillende items goedkoper dan elders (en ik heb echt gezocht). Enige site die ik aanbeveel voor oktoberfest-items.

Snel

Snel en prima

Slecht

Heb een flinke bestelling gemaakt met een lederhose set en een dirndl. Daarnaast nog accessoires. Op de website staat dat 99 % op tijd wordt geleverd maar dat is niet waar. Maandag besteld en tot nu toe (donderdag) nog niets gezien. Overigens wel een feedback formulier ontvangen....

Geen opmerkingen, uitstekende service. Doet wat moet!

Top! Tijdig verstuurd en ontvangen, zoals gehoopt. Prijs-kwaliteit goed.

Ziet er heel mooi uit voor deze prijs

Mooie Dirndl. Toppie

GOED

PRIMA Personeel aan de telefoon en snelle verzending.

Perfect levering, mooie artikels

Levering komt overeen met bestelling. Alles correct en tijdig afgeleverd. Aanrader +++++

Service vooraf prima, telefonische service slecht

Via de website las ik dat je eventueel je pakket ook kon retourneren op de locatie. Vanmorgen gebeld dat ik inmiddels in Emmen was en belde dat ik het pakket graag zou willen afleveren. Helaas werd mij verteld dat dit info was van twee jaar geleden en ik weer terug naar huis kon rijden en pakket moest verzenden. Slechte oplossing!!!

geweldig

netjes en op tijd bezorgt en ook nog op zaterdag

Gewoon perfect

Zeer goede service, pakje zelfs op zaterdag geleverd!

Kwaliteit en snel geleverd

Mooie en lederhose voor een goede prijs. Kwaliteit is niks op aan te merken en zit lekker! Ook de levering was snel en duidelijk aangegeven.

Aanschaffen van versiering

Gewoon perfekt

Beveiliging hangt nog aan het kleedje.

Kleedje de zondag besteld en op dinsdag aangekomen. Maar de beveiliging hangt nog aan het kleedje. Niet echt evident om dat te verwijderen.

Makkelijk bestellen, prima producten, en vragen via mail razendsnel beantwoord. Als je dan toch ergens een lederhose moet bestellen, dan hier.

Kwaliteit en levering goed en snel

Vandaag besteld, morgen in huis. Levering was top en snel, maar dat wordt ook wel verwacht hedendaags, zeker als je ervoor moet betalen. Kwaliteit van de kleding is top. Erg veel keuze op de sit.

Helaas al kapot na 1x oktoberfest

Levering was in orde, maar was helaas al kapot na 4 uur oktoberfest. Na normaal gebruik.

Netjes en op tijd geleverd

Netjes en op tijd geleverd. Retour ook netjes opgepakt.

Snelle levering van kwalitatief mooie lederhose.

Mooie lederhose, perfect verpakt, echt een cadeautje en snel geleverd.

Zeer snelle levering. Wel fijn als de maattabel ook overeenkomt met de te kunnen bestellen maten.

Heel slecht

Ik kreeg het verkeerde opgestuurd

Nijbracht 142 7821 CE Emmen

Over Oktoberfestwinkel

Dé Oktoberfestspecialist van Nederland! Van Lederhosen tot aan bierglazen en van dirndl's tot aan deco. Wij hebben het allemaal!