Pakket niet tijdig geleverd

Outfit besteld maar niet op tyd aangekomen. Pakket is blijkbaar vertraagd bij postnl en zal geleverd worden na het oktoberfest en is bijgevolg weggesmeten geld. In andere reviews kan ik lezen dat ik blijkbaar ook nog eens moet betalen voor het pakket eventueel terug te sturen... Kwaliteit kan ik niet beoordelen aangezien ik geen levering heb ontvangen maar ondertussen al wel de uitnodiging gekregen om de winkel te beoordelen. Vrij ongelukkige timing me dunkt.

perfect, goede kwaliteit en snelle levering

wij zijn zeer tevreden over het assortiment en snelle levering,kwaliteit is perfect

Goede kwaliteit en snelle correcte levering

Gisteravond lekker gefeest in een super outfit. Snelle en correcte levering.

Helemaal oké

Niets op aan te merken

Niet geleverd naar afspraak

Op donderdag besteld zou vrijdag geleverd worden. Resultaat feestje zaterdag maar geen pak

Uitstekend.

Donderdag besteld en vrijdag overdag bezorgd. Je word pgima op de hoogte gehouden dus zeer tevreden.

Matig

Donderdag besteld,zou vrijdag geleverd worden, maar niks ontvangen

Snelle levering, goede kwaliteit!

Vragen worden duidelijk beantwoord en de levering is super snel. Kwaliteit van het pak is goed!

Goed product snelle levering

Zelfs tijdens oktoberfeest snelle levering en goede kwaliteit.

Snelle bezorging en een net pakkie

mooi volgende dag in huis en het is een net degelijk aanvoelend pak.

Doen wat ze beloven, kort voor oktoberfest besteld en snel geleverd gekregen. top

Tja waar moet ik beginnen!

Heb een lederhosenset besteld, echter zou deze gisteren geleverd worden maar is niet gebeurd. Ik zou vanavond een Oktoberfesten hebben, maar dat hebben we dus niet in klederdracht kunnen doen omdat die niet binnen was. Na een dag later te bezorgen heb ik hem in ieder geval voor volgend jaar al binnen, vindt het maar waardeloos

Heb een mooi jurkje gekocht en goede kwaliteit!

Blij dat er ook een maatlabel bij zat.

Uitstekende kwaliteit en blotte levering

Prijs kwaliteit uitstekend Vlotte levering

Snelle verzending

Snelle verzending, pakjes zoals ik al verwacht had niet kloppend qua maat dus standaard 2 maten besteld. Jammer dat de retourkosten voor de klant zijn en standaard geen retourformulier bij zit.

Levering super snel. Maat en pakje was precies zoals verwacht en omschreven

Goede afspraken, snelle levertijd en goede prijs/ kwaliteit

Goede ervaring, afspraken worden nagekomen, de levertijd was snel (<24u) en de kleding is pro rata de kwaliteit.

een keer aangehad en nu al stuk

De naaiwerk is zeer slecht gedaan, waardoor het al heel snel is stuk gegaan. Zonde van het geld, dat ik hieraan heb uitgegeven.

Goede service en producten naar verwachting

Pakketje was kwijt geraakt bij PostNL. Gemaild omdat ik nog niks had gehoord van de verzending en het pakket werd gelijk opnieuw verzonden zodat ik het de volgende dag in huis had. Producten zijn zoals je ze verwacht, niet meer en niet minder.

Zeer snelle levering

Helemaal prima!

Kwaliteit prijsverhouding zeer goed

Mooie lederhoze en toebehoren, ik heb alleen wat langer moeten wachten. Dus snelle levering was een min puntje. Maar voor de rest erg tevreden.

Te strak

Snelle levering, maar de maten kloppen niet

Lederhosen helemaal top.

Ik bestelde de Lederhosen op donderdagavond, want ik had op vrijdag al het feest, en op vrijdagochtend 11.30 uur was hij al binnen. Past perfect en ondanks het slechte weer zit hij nog warm ook.

Snel en kwalitatief

Een bestelling op zondag geplaatst was dinsdag al in huis. Zeer degelijk materiaal!

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Genoeg keuze. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering.

Nijbracht 142

7821 CE Emmen

Over Oktoberfestwinkel

Dé Oktoberfestspecialist van Nederland! Van Lederhosen tot aan bierglazen en van dirndl's tot aan deco. Wij hebben het allemaal!