vlotte bediening, uitstekende klantenservice

Goede bereikbaarheid door de Whatsapp klantendienst. Informeren correct en op tijd. Artikelen zijn van goede kwaliteit en komen behouden toe. Ikzelf heb door een producentprobleem een vertraging opgelopen, maar kreeg een korting als goed gebaar. Super tevreden, will order more

perfect store

great service

Snelle levering, spullen zoals getoond op de website.

Snelle levering en de bestelde spullen komen exact overeen met wat er op de website vermeld was.

Top ervaring

Veel onderdelen in de shop, en veel in stock, top top wat ben je met een webshop die veel toont en minder dan 50% in stock heeft, als ik wisselstukken voor vervanging of als upgrade nodig heb weet ik nu door ondervinding, waar ik terecht kan, natuurlijk Unit 13 shop.

GENIAL

Buen material.

Uitstekend en nette prijzen

Fijne on-line shop aangezien Sittard voor mij niet om de hoek ligt. En,... hofleverancier van ICS natuurlijk

wat op voorraad is snel verstuurd

Nuprol koffer medium besteld. Was nergens anders op voorraad. Zoals op de site stond dat deze op voorraad staat klopte ook. Dit is eenniet overal zo namelijk.

Zeer tevreden!

Wederom een bestelling welke snel wordt afgehandeld, netjes ingepakt, en zoals altijd wanneer je een vraag of je bestelling hebt is deze snel beantwoord.

Afwachten

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen laten wij dat eerst afwachten

Response from the business owner

hello sir, no worry your package is on his way to you it should be delivered in hongarije between 3-5 november it take most of time 7 days kind regards unit 13 shop edit client has received a new package with the item

Uitstekende service.

Overzichtelijk site waar je snel en makkelijk zoekt en vind. Goede kwaliteit/prijs verhouding en snel verzonden.

Bestelling kwam nóg sneller dan verwacht

Mijn bestelling kwam een dag eerder dan de voorspelling was. Dat is me tot op heden nog nooit gebeurd. Chapeau, Ik ga hier zeker meer bestellen.

Chargeur Steyr Aug a3

Chargeur nickel, rien à signalé. Prix dérisoire pour le chargeur que c est.

Goed product

Na lang zoeken heb ik bij Unit 13 het juiste product gevonden.

Prima service!

Mijn bestelling betrof 2 rails waarvan er maar 1 geleverd werd. Na een belletje werd de 2e rail echter meteen opgestuurd!

everything was fine

the website bounces under the hard-to-use chrome in the menus

Snelle levering. Uitgebreid assortiment.

NICE service !

zeer netjes in de mail en snel in handelen.

Super geholpen en goede producten

Snel en Goed

Meerdere onderdelen besteld waaronder een tas was goed verpakt met folie er om heen.

Alles perfect nagekomen en onderdelen passen perfect

100% tevreden

Geweldige zaak ,super klantvriendelijj

Goede service en top producten

Nu al 3x wat besteld hier. Elke keer uitzonderlijk tevreden geweest met mijn spullen. Dit is mijn vaste winkel voor airsoft materiaal!

Goede service en vriendelijk geholpen

snelle en uitstekende service

prima shop, snelle service, altijd alles netjes verpakt, duidelijke communicatie over de status van je order.

Gewoonweg goed

Alles gevonden voor een goede prijs. Goeie overzichtelijke site,makkelijk uitchecken. En goede feedback over u bestelling. En bij bestelling extra info over Unit 13,zullen eens gaan :)

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement