Vlotte communicatie en snelle levering

Vlotte communicatie en snelle levering.

Snelle levering van verf voor onze jeep. Dank je wel.

Snel en goed geregeld

Goed advies en snel verstuurd

snel compleet geleverd

duidelijke website en spullen snel verzonden

Excellent service

Super satisfait du magasin, très sérieux, commande reçue rapidement.

excellent

Fast shipping

Zeer snelle levering een aanrader

Zeer snelle levering een aanrader

Quick and easy

Genoeg keuze en snelle levering, niks te klagen.

Goed en snel

Als ik iets bestel, is het de dag er na al geleverd.

Goeie shop

Eerlijk shop met degelijk airsoft materiaal, met de focus op prijs kwaliteit!

Klasse Shop

Einfach, Unkompliziert, Schnell. So bestell ich gerne.

Super service, beste prijs

Niet lang helle gewoon bij UNIT 13 bestellen.

Hurtig levering

Jeg var lidt bekymret over, at bestille fra en hollandsk side, men min ordre blev hurtigt behandlet og jeg modtog varen en uge senere. Jeg har overhovedet ikke oplevet problemer, og kunne følge ordren hele vejen.

• Vil du anbefale os? Yes

Ruim tevreden

Vaker dingen besteld. Communicatie uitstekend. Probleem gehad met verzenden door ophaalpunt. En het is netjes opgelost. Ik ben tevreden!

Goede en snelle service

Ook had ik ivm aanschaf bbs voor TM glock vragen en werd snel en zeer goed geholpen/beantwoord! Ik ben nieuw in de airsoft wereld maar zal zeer zeker Unit 13 als hoofd bevoorraden aanhouden. TOP!

Prima afhandeling van mijn bestelling. Snelle levering !

Mijn bestelling was degelijk verpakt. Ondanks Covid 19 werden de bestelde artikelen toch vrij snel geleverd.

Weinig communicatie en korte reacties

Ik moest langer wachten dan verwacht dit vond ik totaal niet erg wat mij wel heel erg irriteerde is dat ik zelf moest mailen om daar achter ye komen je word niet op de hoogte gehouden bij vertraging en als je hier een mail over stuurt dan krijg je een korte reactie met het komt dan en dan maar niks over hey niet mailen. Het komt over alsof het jullie niks scheelt vandaar dat ik niet snel meer bij jullie zal bestellen.

geachte, we hebben uw revieuw ontvangen . we hebben dit nagekeken maar we snappen niet waar u precies op doelt dat u niet juist op de hoogte bent gehouden . u heeft op 18-10-20 een pre order besteld ,hierbij heeft u ook een email ontvangen van de geschatte levertijd van enkele weken. we hebben daarnaast op 30-10-20 met u gemaild met de verwachte levertijd . we hebben op 21-11-20 nogmaals contact gehad over de lopende zending. en als laatste mail is deze vlak voordat de levering plaatst vond op 22-12 -20 ook gecommuniceerd met u we snappen dat u zegt dat dit niet voldoende naar u wens is geweest . graag zouden we dan de feedback willen ontvangen,hoe we dit nog beter met u moeten communiceren. zodat we dit voor een volgende keer kunnen verbeteren alvast bedankt

Gewoon geweldig en snel

Op dinsdagmiddag besteld en donderdag al in huis top in deze drukke tijd .

Supper

De bestelling is zeer vlot verlopen, En de bestelling is zeer goed thuis aan gekomen. De personen van unit 13 verdienen zeker 10/10 voor klant vriendelijkheid en voor de service.

fast shipping, excellent product

highly recommended

Prima ervaring , snel geleverd.

Zeer leuke winkel met vriendelijk personeel

Altijd zeer goed geholpen geweest

Snel en goed gelevert

Top webshop

Gemakkelijk bestellen ruim assortiment.

De ervaringen met het bestellen via Unit13 is absoluut goed! Jammer dat pakketjes niet op de juiste datum aangeleverd kunnen worden, maar dit is het probleem van de bezorgdienst. Voor de rest, prima service! Alleen jammer dat er heel veel producten nu out of stock zijn en niet aangevuld kunnen worden vanwege corona.