Prima !

Fijne en gemakkelijke site om te bestellen, goede prijs, snel geleverd !

PMV+Airbreak Tomahawk

Article conforme à la description envoi très rapide très bien conditionné je recommande

Top producten, prachtige winkel en super klantenservice ik ben echt lovend over deze winkel, want heb hier over ondertussen en half jaar ervaring enorm plezier van gehad

Technisch advies

Ik had wat technische problemen met mijn replica. Paar keer gebeld en elke keer netjes en vakkundig te woord gestaan door jesse. Ook de onderdelen die ik nodig had ik snel via de post gekregen. Top

goede service

niks op aan te merken kennis van zaken klantvriendelijk

goed geprijsd en snelle levering.

snelle levering tegen een concurrerende prijs. alles volgens afspraak.

Super goede service !

Je wordt er heel goed geholpen. Ik ben een beginner airsofter en weet nog niet veel over airsoft. Ik werd heel goed ontvangen, alles werd me heel goed uitgelegd en kreeg hele goede tips mee. Heel vriendelijk personeel. Helemaal top !!!

Goede website, snelle afwikkeling

Goede website: goede plaatjes, overzichtelijk en heldere rubrieken. Snelle en heldere bestelprocedure en vlotte levering met duidelijje berichtgeving.

Alles werd snel geleverd

De afspraken die beschreven staan worden nagekomen.

Goede service, snelle verzending

Omdat ik nog wat extra vragen had over een product eerst contact opgenomen. Mijn mail werd diezelfde dag nog beantwoord. Daarna de bestelling gedaan en die was ook heel lug thuisbezorgd.

10 stars :)

Great selection with fast shipping. A pleasure to do business with. Highly recommended.

Staan klaar om je te helpen

Staan klaar om je te helpen indien je problemen hebt met een product of je bestelling

Vlotte verzorging, je krijgt wat je besteld

Vlotte verzorging en afhandeling van de bestelling. Beschrijvingen kopen goed en het is makkelijk magazijnen te matchen met de replica.

Snel geleverd en goede kwaliteit!

De volgende dag mijn bestelling al in huis. Helemaal top!

De bestelling is goed verlopen.

Artikel kwam op tijd, geen problemen ik zou zo weer bestellen

Uitstekende service,goeie kwaliteit en goed bereikbaar. Echte aanrader

Goede service met snelle levering

Nu 2 maal besteld online. Snelle levering. 1 maal in de winkel geweest voor advies en hulp. Super geholpen en eerlijk advies.

Correct geholpen

Goede hulp per WhatsApp gehad en snelle levering...

Top en vlotte service

Een snelle en vlotte service. Besteld en 2 dagen erna reeds geleverd. Artikelen zaten goed verpakt.

Goede persoonlijke service en after sakes met een strakke prijs.

Erg laat geleverd

De producten zijn prima, alleen duurde het wel erg lang voor mijn bestelling thuis was.

Goede correcte en snelle levering

De bestelde producten stond precies zoals belooft 2 werkdagen na bestelling voor de deur, de enige aanmerking die ik heb is dat de beschrijving van de Moonclips duidelijker zou mogen. Ik heb deze besteld in de veronderstelling dat het zou passen maar mijn Dan Wesson is kennelijk zo oud dat het niet past, en er zou (nog geen) low power shells te krijgen voor de moonclips. Ik ga later nog wel een keer een bestelling doen om de juiste onderdelen te verkrijgen, zodat het wel werkt.

was goed

de zending was snel, eventjes moet zoeken waar het pakje was, en heb gevonden dank u .

Alles super>kann eueren Shop nur empfehlen

Alles super>kann eueren Shop nur empfehlen

Good

Muy buen servicio y muy rápido.