Rop. Snelle levering goed product

hallo C, tof dat je een revieuw hebt achter gelaten ,dit word zeer op prijs gesteld mocht je onverwachts toch nog iets hebben,waar je tegenaan loopt kom dan zeker bij ons terug we helpen u graag met Vriendelijke Groet unit 13 shop

super aftersales service

via mail zeer uitgebreid informatie ontvangen over oplossen probleem met mn replica

hallo patrick, bedankt voor de genomen moeite om een review te schrijven . we zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen. mocht je nog ergens tegenaan lopen ,schroom dan zeker niet om even in de lucht te komen onze dank Met vriendelijke groet unit 13 shop

Wij hebben het met het bedrijf besproken.

Wij hebben het met het bedrijf besproken.

Hallo anna, We vinden het vervelend om te zeggen. Maar we hebben dit nergens staan. Er staat namelijk voor 12 uur besteld is dezelfde dag verstuurt . Mvg unit 13

Constant spam

You get a 1 just for the constant flood of spam. I simply wanted to make a purchase, not have to block more emails.

hello jonathan, When you created an online account you could select an option that you do not wish to receive newsletters from us. you probably forgot this option yours sincerely

Shop was makkelijk en snel

De black friday deals weergegeven op de site bestonden niet. De bedragen waren anders dan datgene wat je in je winkelmandje kon plaatsen. Verder alles super gegaan en snel verstuurd.

Goede ervaring en ondersteuning

Onlangs vest gekocht, tas en magazijnen. Goede hulp, uitleg en belangrijkste personeel met goeie humor!

Ik ben onlangs een replica en chestrig gaan kopen. Super uitleg met vakkennis, veel geduld voor een twijfelaar zoals ik. Het enige spijtige vind ik dat tijdens het testen van de replica een stukje (slingmount) verloren is gegaan en deze, of een vervangstukje, niet is aangeboden. Algemeen zeer goed en ik kom zeker terug.

Prima !

Fijne en gemakkelijke site om te bestellen, goede prijs, snel geleverd !

PMV+Airbreak Tomahawk

Article conforme à la description envoi très rapide très bien conditionné je recommande

Top producten, prachtige winkel en super klantenservice ik ben echt lovend over deze winkel, want heb hier over ondertussen en half jaar ervaring enorm plezier van gehad

Technisch advies

Ik had wat technische problemen met mijn replica. Paar keer gebeld en elke keer netjes en vakkundig te woord gestaan door jesse. Ook de onderdelen die ik nodig had ik snel via de post gekregen. Top

goede service

niks op aan te merken kennis van zaken klantvriendelijk

goed geprijsd en snelle levering.

snelle levering tegen een concurrerende prijs. alles volgens afspraak.

Super goede service !

Je wordt er heel goed geholpen. Ik ben een beginner airsofter en weet nog niet veel over airsoft. Ik werd heel goed ontvangen, alles werd me heel goed uitgelegd en kreeg hele goede tips mee. Heel vriendelijk personeel. Helemaal top !!!

Goede website, snelle afwikkeling

Goede website: goede plaatjes, overzichtelijk en heldere rubrieken. Snelle en heldere bestelprocedure en vlotte levering met duidelijje berichtgeving.

Alles werd snel geleverd

De afspraken die beschreven staan worden nagekomen.

Goede service, snelle verzending

Omdat ik nog wat extra vragen had over een product eerst contact opgenomen. Mijn mail werd diezelfde dag nog beantwoord. Daarna de bestelling gedaan en die was ook heel lug thuisbezorgd.

10 stars :)

Great selection with fast shipping. A pleasure to do business with. Highly recommended.

Staan klaar om je te helpen

Staan klaar om je te helpen indien je problemen hebt met een product of je bestelling

Vlotte verzorging, je krijgt wat je besteld

Vlotte verzorging en afhandeling van de bestelling. Beschrijvingen kopen goed en het is makkelijk magazijnen te matchen met de replica.

Snel geleverd en goede kwaliteit!

De volgende dag mijn bestelling al in huis. Helemaal top!

De bestelling is goed verlopen.

Artikel kwam op tijd, geen problemen ik zou zo weer bestellen

Uitstekende service,goeie kwaliteit en goed bereikbaar. Echte aanrader

Goede service met snelle levering

Nu 2 maal besteld online. Snelle levering. 1 maal in de winkel geweest voor advies en hulp. Super geholpen en eerlijk advies.

Correct geholpen

Goede hulp per WhatsApp gehad en snelle levering...

Bedrijfsgegevens

Nusterweg 66

6136XB Sittard

0031-(0)852019591

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.