Super geregeld en gebracht op locatie .

Meedenken van Arma ivm kans op weersverandering , alternatieven aangeboden en gebracht . Fijne en vriendelijke chauffeur

Dag Edwin, Wat fijn dat je weer zo tevreden bent, en ja, we willen graag met onze kanten meedenken. Met vriendelijke groet, Marc Sanders Directeur eigenaar

Onvriendelijk

Ik vind het personeel heel erg onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Zowel op kantoor als bij het afhalen en terugbrengen. Een cursus klantviendelijkheid zou geen kwaad kunnen.

Dag Steffenie, Dat is erg jammer dat je het zo ervaren hebt. Het staat ook haaks op hoe andere klanten het bij ons ervaren. (zie KIYOH reviews met een score van 9,4 en Google 4,5). Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Kwaliteit

Kwaliteit, professionele opstelling

Dag Maarten, Wat een mooie beoordeling! Dank je wel. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Goed maar kan nog better

Kan better zijn better vuur en makkelijk te handlen

Alles netjes geregeld, geen onvoorziene kosten. Prima geregeld!

Dag John, Erg fijn dat je zo tevreden bent en niet voor verrassingen hebt gestaan. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Prima geregeld

Alles volgens afspraak, prima assortiment, goede kwaliteit

Dag Lucy, Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Gemak en materialen op voorraad

Goede service vriendelijke medewerkers en meedenkend

Dag Jurgen, Wat fijn dat je zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Dag Roy, Dank je wel! Hier worden we blij van. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Makkelijk en efficiënt

Het gehele proces was ontzettend makkelijk. Het reserveren, ophalen en terugbrengen van gehuurde spullen ging erg soepel en snel.

Dag Israpil, Wat fijn dat je zo tevreden bent op alle vlakken. Tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Een zeer goed bedrijf

Al een flink aantal jaren doen we voor een evenement een beroep op dit bedrijf. Goede communicatie,correcte levering en goede service.

Dag Anneke, Wat fijn dat je al zolang, zo tevreden bent over ons. We zien je weer graag voor een volgend evenement. Met vriendelijke groet, Marc Sanders Directeur eigenaar

Top geregeld

Voor diner en feest alle spullen gehuurd bij Arma. Goede materialen en netjes op tijd geleverd en afgehaald.

Dag Ard Jan, Wat fijn dat je zo tevreden bent over de materialen en dienstverlening. Graat tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Marc Sanders Directeur eigenaar

Prima, netjes geleverd en opgehaald

Ruime keus meubilair. Prima geleverd en op tijd opgehaald.

Dank je wel Judith! Met vriendelijke groet, Marc Sanders Directeur eigenaar

heel goed

Vriendelijke ,ruimhartige, snelle service zowel persoonlijk als via de mail. Niet duur. Ik reserveerde meubels voor zondag en mocht ze vrijdag al ophalen en maandag weer terug brengen zonder extra kosten. Klein puntje van aandacht. De tafels waren van hout en dus vrij zwaar om te vervoeren en te tillen. Maar goed er is keus genoeg.

Dag Natascha, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Er bestaan idd tafels die veel lichter zijn, Ik weet alleen niet of ze dan ook zo stevig / stabiel zijn. We gaan zeker weer in overweging nemen om een lichtere variant in het assortiment op te nemen. Met vriendelijke groet, Marc Sanders Directeur eigenaar

Niet eerder klant geweest van Arma maar deze eerste ervaring was prima. Goede uitleg, nette aflevering.

Dag Heleen, Wat fijn dat je zo’n eerste mooie ervaring hebt gehad. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Marc Sanders Directeur eigenaar

Top service!

Super snelle en vlotte service, alles ging zoals gepland.

Dag Eva, Wat fijn te horen dat alles zo soepel is verlopen! Met vriendelijke groet, Marc Sanders Directeur eigenaar

Super service en afhandeling.

Dag Pagcal, Dank je wel voor deze geweldige beoordeling! Tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Alles volgens afspraak en op tijd geleverd.

Snelle service, meedenken met dagen. Zeker aan te raden.

Wat een fijne beoordeling. Hopelijk weer tot snel. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

snel geregeld

veel plezier van ons tuinfeest gehad

Uitstekende levering, heel veel aanbod en zeer flexibel in meedenken.

Wij hebben alle benodigdheden voor een mooi feestje met ruim 60 personen gehuurd bij ARMA. Ze hebben uitgebreide keuze, de levering was uitstekend en het flexibel meedenken (we hadden een last minute wijziging, die perfect werd ogepakt) was erg prettig. Bij een volgend feest of event zeker weer Arma. Ik kan iedereen die een horeca verhuurder zoekt Arma aanbevelen. Top dienstverlening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Dag Alwin, Dank je wel voor deze geweldige beoordeling. Hier worden we erg blij van! Dank je wel Met vriendelijke groet, Marc Sanders Directeur eigenaar

snelle en goede communicatie

Spullen bezorgt en opgehaald volgens plan en met prettige communicatie

Dag Leo, Wat fijn dat je zo tevreden bent en ons zo’n mooie beoordeling geeft. Dank je wel. Met vriendelijke groet, Marc Sanders Directeur eigenaar

Fijne service en mooie spullen

Bij arma verhuur hebben ze mooie spullen van goede kwaliteit, ze zijn behulpzaam en ook flexibel en denken met je mee als je iets anders zoekt dan ‘normaal’

Dag Helga, Wat een mooie beoordeling. Dank je wel en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Marc Sanders Directeur

Onze eerste ervaring . Geweldig , vriendelijke medewerkers Groet , Gerard

Dag Gerard, Dank je wel voor deze geweldige beoordeling. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Prettige hulp bij uitladen en inladen van de stoelen

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

goede service en materiaal

prima stoelen gehuurd

Doctor C Lelyweg 4

6827 BH Arnhem

Over Arma Horeca Verhuur

Wie in Midden-Nederland op zoek is naar feest-verhuur, kan er eigenlijk niet omheen: Arma Horecaverhuur. Van een intiem tuinfeestje tot grootschalige evenementen: Arma Horecaverhuur heeft een ruim assortiment in partyverhuur.