Volkomen geweldig

Net op het moment dat als je feestje geeft heeft arma de uikomst,stoelen en biertap.

Heel behulpzaam en vriendelijk!

Heel goed geholpen, heel vriendelijk en behulpzaam! Goede service , volgend jaar huren we weer bij hun .

Ze doen wat er is afgesproken, met borging van het gevraagde

Uitvraag netjes in offerte ontvangen en na goedkeuring een controlecheck. ook voor de operatie gemakkelijk geleverd op karren.

Goede service en mooie artikelen

Duidelijke omschrijving van de bedoeling in de huurovereenkomst Snelle reactie op aanvullingen of verzoeken Goede service met afleveren en ophalen Mooie artikelen

prima geregeld en betrouwbaar

fijn contact als we iets willen huren en zeker willen zijn dat het goed gaat. profi's !!

Ruim assortiment, goede service

Alles wat we nodig hadden voor ons feestje, heeft Arma in huis. Wijzigingen in reservering geen probleem en goed advies. Op de afgesproken tijden gebracht en gehaald. Zelfs tot in de achtertuin met de nodige moeite..

Zonder problemen online geregeld

prima kwaliteit, vriendelijk personeel

Positieve ervaring

Arma bied prima service. Ze denken er proactief met je mee en zijn zeer service gericht. Zij hebben de bruiloft mede tot een succes gemaakt. Hartelijk dank

Goed, met mij (de klant) meedenkend, soepel.

Fijn niet het onderste uit de kan willend. Voor een feest op zaterdag vrijdag de spullen opgehaald en maandag terug gebracht en één dag gerekend.

Duidelijke website, snelle afhandeling en prima geleverd (en opgehaald)

De website is duidelijk, de communicatie prima (snel de offerte binnen en duidelijk omschreven wat de kosten zijn zowel voor de partyspullen als voor het brengen en ophalen).

Mijn vraag wordt altijd keurig beantwoord

Keurige materialen en gebruiks vriendelijk

Super geregeld en gebracht op locatie .

Meedenken van Arma ivm kans op weersverandering , alternatieven aangeboden en gebracht . Fijne en vriendelijke chauffeur

Onvriendelijk

Ik vind het personeel heel erg onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Zowel op kantoor als bij het afhalen en terugbrengen. Een cursus klantviendelijkheid zou geen kwaad kunnen.

Kwaliteit

Kwaliteit, professionele opstelling

Goed maar kan nog better

Kan better zijn better vuur en makkelijk te handlen

Alles netjes geregeld, geen onvoorziene kosten. Prima geregeld!

Prima geregeld

Alles volgens afspraak, prima assortiment, goede kwaliteit

Gemak en materialen op voorraad

Goede service vriendelijke medewerkers en meedenkend

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Makkelijk en efficiënt

Het gehele proces was ontzettend makkelijk. Het reserveren, ophalen en terugbrengen van gehuurde spullen ging erg soepel en snel.

Een zeer goed bedrijf

Al een flink aantal jaren doen we voor een evenement een beroep op dit bedrijf. Goede communicatie,correcte levering en goede service.

Top geregeld

Voor diner en feest alle spullen gehuurd bij Arma. Goede materialen en netjes op tijd geleverd en afgehaald.

Prima, netjes geleverd en opgehaald

Ruime keus meubilair. Prima geleverd en op tijd opgehaald.

heel goed

Vriendelijke ,ruimhartige, snelle service zowel persoonlijk als via de mail. Niet duur. Ik reserveerde meubels voor zondag en mocht ze vrijdag al ophalen en maandag weer terug brengen zonder extra kosten. Klein puntje van aandacht. De tafels waren van hout en dus vrij zwaar om te vervoeren en te tillen. Maar goed er is keus genoeg.

Doctor C Lelyweg 4

6827 BH Arnhem

Over Arma Horeca Verhuur

Wie in Midden-Nederland op zoek is naar feest-verhuur, kan er eigenlijk niet omheen: Arma Horecaverhuur. Van een intiem tuinfeestje tot grootschalige evenementen: Arma Horecaverhuur heeft een ruim assortiment in partyverhuur.