goede service en materiaal

prima stoelen gehuurd

Vriendelijk en snel

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en ik ontving dezelfde dag nog een offerte. Over de prijs moest worden onderhandeld. Alles werd keurig volgens afspraak geleverd en weer opgehaald

Top service snel accuraat, op afgesproken tijd geleverd en opgehaald.

Response from the business owner

Dag Matthias, Wat fijn dat je zo super tevreden bent. Dank je wel. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Geweldige service, flexibel

Tafels, stoelen en servies besteld, later R iets moeten wijzigen, geen probleem, efficiënte en professionele hulp aan de telefoon. Enige was dat alles in een trolley geleverd werd die niet meegenomen werd. Dat was even lastig.

Response from the business owner

Dag Alexander, Ja ik begrijp dat dit soms lastig kan zijn. Om de transportkosten nog redelijk betaalbaar te houden kan dat helaas alleen niet anders. Dank je wel en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Zeer klantvriendelijk en stipt op tijd

Oo vragen werd zeer adequaat gereageerd, Arma is flexibel, klantvriendelijk en stipt op tijd.

Response from the business owner

Wat fijn dat je zo tevreden bent! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Komt afspraken na, goede kwaliteit, denken mee

Hier worden we heel blij van. Dank je wel! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

altijd uitstekende service en altijd optijd

Altijd super tevreden met de correcte afhandeling en behandeling van onze aanvragen.

Response from the business owner

Dag Berry, Erg fijn dat je zo tevreden bent. Dank je wel! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Vriendelijke mensen. Alles ging volgens afspraak.

Response from the business owner

Dag Monique, Dank je wel voor deze erg mooie beoordeling. Dank je wel! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Goede afspraken duidelijke communicatie. Klantvriendelijk

Response from the business owner

Dag Corry, Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent. Dank je wel en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Makkelijk en snel

Makkelijk te bestellen, snelle service bij het depot (heb het zelf opgehaald). Alles stond al klaar. 1 verbeter puntje, de tafelkleden waren niet meer de echte maten, ik denk ong 20cm gekrompen. Voor sommige tafels maakt dat niet uit maar voor 1 tafel bij ons oogte het daardoor minder mooi.

Prima service. Snelle reactie op vragen. Wel wat problemen met inloggen gehad, maar dat heeft niets te maken met de verhuur en service lijkt mij

Goeie kwaliteit tafels voor keurige prijs

Prettige service en flexibel

Zeer nette en correcte service

Wij hadden op maandag 25-12, eerste kerstdag 16 stoelen nodig. Op vrijdag de 22ste konden wij ze al ophalen en pas op woensdag de 27ste terug te brengen. Wij hoefden maar 1 dag huur te betalen en vinden dit erg netjes.

Vriendelijk, behulpzaam, snelle reactie

Snelle communicatie, vriendelijk personeel. Goed geregeld

Response from the business owner

Dag Majella, Wat een mooi begin van het jaar. Dank je wel. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Prima service en levering!

Arma heeft alles netjes verzorgd voor onze jaarlijkse kerstlunch. Duidelijke afspraken over de levering en het ophalen en alles netjes verpakt en compleet. Prima service!

Response from the business owner

Dag Maaike, Dank je wel! We zien je graag weer terug eind van het jaar. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Was allemaal weer uitstekend

Alles werd netjes op tijd geleverd en opgehaald en duidelijke communicatie

Response from the business owner

Dag Eddy, Dank je wel. Wij willen jou ook bedanken voor de flexibele samenwerking. Een deel van de materialen hadden we namelijk al weer verhuurd en waren apart gezet waardoor wij deze makkelijk ’s ochtends al weer vroeg konden ophalen. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

prima service

serie klapstoelen gehuurd, goede kwaliteit, eenvoudig te brengen en halen

Response from the business owner

Dank je wel Jos. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Heel tevreden

Prettige mensen , juiste producten en redelijke prijs. Locatie is makkelijk bereikbaar

Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Vlot, servicegericht en goede materialen

Heel prettig dat ik de materialen na de kerst mocht terugbrengen en er toch maar 1 dag verhuur in rekening is gebracht.

Dag Ivo, dank je wel! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Het plaatsen van de bestelling bij de receptiebalie en later de afhandeling na het terugbrengen verliep uitermate soepel en prettig. Bij het ophalen en het terugbrengen van de gehuurde artikelen heb ik dezelfde ervaring. Ik blijf zeker huren bij Arma.

Response from the business owner

Dag Sjaak, Dank je wel! Hier worden we helemaal blij van. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Goede dienstverlening

Fijne en duidelijke communicatie via de mail Bij de zaak zelf erg behulpzaam, goed geholpen Aanrader!!

Response from the business owner

Dag Shanta, Dank je wel voor deze geweldige beoordeling! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Snel en makkelijk geregeld

De spullen kunnen gemakkelijk gereserveerd worden (stoelen, glaswerk en bestek). Er komt snel een bevestiging en alles wordt keurig bezorgd en weer opgehaald.

Response from the business owner

Dag René, De beste wensen! Dank je wel en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Vriendelijk en goed behandeld

Ik heb best vaak contact gehad met Arma verhuur om gegevens te wijzigen maar toch werd ik telkens vriendelijk geholpen .

Response from the business owner

Dag Jeanette, De beste wensen voor 2024 en dank je wel voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

dienstverlening

Ik werd op 23/12 snel geholpen en kon de stoelen van een rek meenemen Op 27/12 was ik de eerste en de magazijnmedewerker was zo vriendelijk de stoelen met mij uit de auto te halen

Response from the business owner

Dag Pim, De beste wensen en wat fijn dat je zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

nette en snelle afwerking producten worden schoon geleverd

Dag Conny, Dank je wel! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

About Arma Horeca Verhuur

Wie in Midden-Nederland op zoek is naar feest-verhuur, kan er eigenlijk niet omheen: Arma Horecaverhuur. Van een intiem tuinfeestje tot grootschalige evenementen: Arma Horecaverhuur heeft een ruim assortiment in partyverhuur.