Goed geregeld.

Goede hulp, ook via de telefoon. Goede service omtrent ophalen!

serviceverlenend, meedenkend en flexibel gemak.

diverse attributen gehuurd en laten leveren, en zelf opgebouwd. tot op het laatste moment wijzigingen doorgevoerd, en voor elkaar gekregen. het gehuurde werd in handzame karren beschermd verpakt, duidelijke pakbon aanwezig. levering en ophalen was ook perfect verzorgd. Chapo

Dag Ron, Wat een geweldige feedback! Dank je wel, hier worden we heel blij van. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Mooie producten, klantvriendelijk bedrijf

Positief

Dag Helga, Dank je wel voor deze geweldige beoordeling! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Alles vlotjes en soepel geregeld

Alles is vlotjes en soepel geregeld. Vriendelijk geholpen, ben dus zeer tevreden

Dag Jan, Dank je wel voor deze geweldige beoordeling! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Alles prima en vlot geregeld

Alles prima en vlot geregeld

Uitstekende dienstverlening voor inrichting & aankleding van je event!

Voor de internationale openingslunch van het WK Volleybal hebben we gebruik gemaakt van de diensten van ARMA voor divers meubilair, servies en linnengoed. Alles werd na een aanpassing op de offerte twee dagen tevoren (fijn dat dat nog kon) op tijd en correct geleverd, schoon en gebruiksklaar. Veel mooie items in het assortiment waarmee je elk event qua sfeer en stemming optimaal kan neerzetten voor je klant en gast!

Dag Britt, Wat fijn dat je zo ontzettend tevreden bent met onze service en assortiment, en dank je wel voor deze 10! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

fijne leverancier

goede ervaring

Dank je wel Freddie! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

alles weer prima en op tijd geregeld.

Altijd snelle reactie en goede telefonische bereikbaarheid.

Dag Marleen, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Snelle, vriendelijke service

Mail gestuurd omdat ik er via de site niet uitkwam. Meteen een mail gestuurd en een offerte gekregen en via de mail geregeld. Super!!!

Dag Candice, Dank je wel voor deze mooie ervaring en dank je wel voor deze geweldige beoordeling. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Alles klopte

Alles klopte zoals overeengekomen, tot de terugbetaling aan toe. Complimenten

Dag Emma, Wat geweldig dat je zo enorm tevreden bent. Dank je wel! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Super geregeld

Ga zo door

Dag Inge, Dank je wel voor deze mooie beoordeling, en dat doen we zeker! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Netjes aangeleverd en op tijd weer opgehaald

Dank je wel Astrid Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Prima behandeld

Zakelijk en goede sfeer

Het gaat,kan beter qua produkt(klaptafel)huren

De tafel die wij gehuurd hadden was loodzwaar ,oud houten lelijk blad en er ontbrak een klem onder het blad waar de poot in zat .dus zat aan 1 kant los.wij dachten met een klaptafel dat die wat handiger te vervoeren was!

Dag Ellen, Dank je wel voor je reactie. Wat vervelend dat er een defect aan de tafel was. Als wij iets niet goed geleverd hebben, ruilen we het graag om. Voor calamiteiten zijn we ook buiten kantooruren bereikbaar. Deze tafels zijn idd zwaar. In de verhuur moeten we helaas rekening houden met degelijkheid en daardoor duurzaamheid. Het zijn zeker geen nieuwe tafels en kan er op het blad een beschadiging zitten. Deze klaptafels worden meestal ook gebruikt met tafellinnen. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

x

Geweldig, dank je wel!! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Degelijke materialen voor een prima prijs

Het was soms lastig om contact te krijgen met Arma verhuur (telefoonnummer vaak niet bereikbaar). De materialen daarentegen klopte allemaal volgens bestelling en werden volgens tijdsplan geleverd en opgehaald.

Dag Anke, Dank voor je reactie en jammer voor de lage score. In verband met de enorme drukte en om de werkzaamheden verwerkt te krijgen hebben we idd overdag de telefoon regelmatig op de nachtstand gezet waardoor me minder goed bereikbaar waren. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Offerte binnen een dag ontvangen en alles goed geregeld. Houden zich aan de afspraken! Zeker een aanrader.

Dag Bo, Dank je wel voor deze geweldige beoordeling! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Ik heb een goede ervaring met Arma Horeca Verhuur

Goed telefonisch contact, stipte levering, fijne na zorg ivm achtergebleven items, Chauffeur is top.

Dag Henk, Dank je wel voor deze mooie reactie! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Top service!

Heel eenvoudig online te bestellen. hele gunstige prijsstelling.

Dag Andre, Hier worden we erg blij van. Dank je wel! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Op zeer korte termijn iets kunnen regelen. Afspraak maken en een uur later kunnen halen. Royale huurperiode. Volgend jaar weer.

Dank je wel Henk. Volgend jaar helpen we je weer graag. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Zeer goede service

Prim bedrijf goede service

Helemaal geweldig. Dank je wel! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Goede afspraken te maken. Goede service

Guido, dank je wel! We dragen jullie een warm hart toe! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

In één woord; Top

Ze verstaan de vraag, en vragen door. Helpen en denken mee. Goed materiaal. Erg blij mee.

Dank je wel Marcel! Hier worden we erg blij van. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Goede service, slechte kwaliteit materialen.

Bistro stoelen en tafels worden op pallets geleverd, dit stapelt niet handig. Stapels vielen om voor dat de spanband er omheen kon. Kwaliteit van stoeltjes en tafels erg slecht. Wankel en sommige ook kapot.

Dag Heleen, Wat jammer dat je ons niet aanbeveelt. Ik snap wat je bedoeld met wankele stoelen. Ze zijn idd ook echt vintage en al meer dan 30 jaar oud en in die tijd waren ze nog niet bezig met het goed stapelbaar krijgen van spullen. We zullen de omschrijving aanpassen waardoor verwachting en werkelijkheid met elkaar overeenkomen. Als er een paar stoelen kapot waren, hadden we deze graag omgeruild. We zijn namelijk ook buiten kantooruren bereikbaar voor calamiteiten. Hopelijk waren van de volle oplegger die we geleverd hebben, de overige 14 andere verschillende artikelen, wel naar wens Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Altijd goede service en goed contact

Zie hier boven

Dag Karin, Dank je wel voor deze mooie reactie! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Over Arma Horeca Verhuur

Wie in Midden-Nederland op zoek is naar feest-verhuur, kan er eigenlijk niet omheen: Arma Horecaverhuur. Van een intiem tuinfeestje tot grootschalige evenementen: Arma Horecaverhuur heeft een ruim assortiment in partyverhuur.