Prima geregeld en zeer klantvriendelijk!!!

Wij zijn alle spullen zelf komen halen en terug brengen. Alles verliep op rolletjes.

Alles klopt!

Alles word netjes afgeleverd en de chauffeurs zijn heel vriendelijk en behulpzaam en komen ook mooi

Alles word netjes afgeleverd en de chauffeurs zijn heel vriendelijk en behulpzaam en komen ook tussen de afgesproken tijd

Zeer correct bedrijf

Communicatie verloopt goed met Arma verhuur. Aflevering en ophalen gehuurde goederen verliep prima

Fantastisch geholpen

Duidelijke uitleg en heldere afspraken op schrift

Dag Theo, Hier worden we helemaal blij van. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Huren ging gemakkelijk maar bestek kwam smoezelig aan

Voor mijn bruiloft heb ik een klein deel van het servies gehuurd. Alhoewel de kleur op de website niet heel goed te zien was hebben we het bestek toch gehuurd. Bij aankomst bleek het bestek er iets anders uit te zien dan op de site en van het bestek voor 70 man was voor 5 personen het bestek niet goed schoon, er zat aangekoekt eten op en was lastig te verwijderen. Jammer om de dag voor je bruiloft tijd kwijt te zijn met het schoonmaken van gehuurd bestek. Verder was het wel fijn dat we voor het gebruik op vrijdag het pas maandag hoefde in te leveren.

Dag Thirza, Wat jammer dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van de bestekken. De Stone Washed bestekken zien er zo uit en heeft gelukkig niks te maken met etensresten. Deze bestekken zijn ze zo gefabriceerd dat ze een vintage look hebben en dus mat van kleur zijn en ziet het er vlekkerig uit. In combinatie met bepaalde servieslijnen is het juist een perfecte combinatie. Ondanks jouw slechte ervaring hopen we dat je toch nog weer bij ons wil komen huren. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Geweldige klantenservice

Wij hebben enkele artikelen gehuurd voor een verjaardagsfeest en dat ging allemaal erg plezierig. Er werd meegedacht wat het beste bij ons zou passen etc.

Dag Tiny, Fijn dat je zo tevreden bent over ons. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Op tijd geleverd, alleen de rokken en tafellakens niet gestreken

De levering was op tijd, alleen de rokken en tafellakens waren niet gestreken, na gebeld te hebben zijn er in de loop van de middag nieuwe gebracht maar deze waren beter maar nog niet netjes gestreken. Heb voor 6 nov weer gehuurd en hoop dat het dan echt beter is

Dag Ingrid, Dat is vervelend dat wij niet de verwachte kwaliteit hebben geleverd. We zijn wel blij dat je toch weer bij ons besteld hebt. Het is bij ons een extra aandachtspunt geworden om hierop te controleren. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Alles zoals afgesproken en goede vriendelijke service.

Prettige samenwerking. Alles zoals afgesproken. Geen stress door onduidelijkheid, transport op afgesproken tijden. Een hele goede service.

Oh wat een mooie beoordeling. Dank je wel Mark Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Zeer goede service

Dag Johan, Hier worden we helemaal blij van. Dank je wel en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Prima bedrijf, prima spullen

Alles werd netjes en op tijd geleverd. Zeer tevreden over de service en de producten.

Dag Ilja, Wat fijn dat je zo tevreden met ons bent. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Zie onder

Arma behandeld mij altijd snel en correct

Dag Tom, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Goed geregeld!

De bestelling verliep soepel. We hebben tussendoor wat dingen aangepast en aan de bestelling toegevoegd. Dat was geen probleem. Alle communicatie verliep via de mail. De gehuurde goederen waren in prima staat. We hadden veel glaswerk en serviesgoed gehuurd. Dat zag er erg goed uit: nieuwstaat. Goederen op tijd geleverd. Vriendelijke, behulpzame chauffeur.

Dag Maarten, Wat fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit en de service. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Ruim op tijd komt afspraken na

Prima service . Enige minpuntje vind ik dat de telefoon te vaak op het antwoordapparaat staat, maar de bezorging en afwikkeling is prima, evenals de kwaliteit van de geleverde spulllen

Dag Rosemiek, Je hebt helemaal gelijk m.b.t. de bereikbaarheid. Tijdens pauzes is dit ook lastig te realiseren. Erg fijn dat je ons zo’n mooie beoordeling geeft. Dank je wel. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

professioneel & pico bello

zeer communicatief & fantastisch mensen aan de lijn gehad! thumbs up voor delivery & pick up boy!

Dag Soumaya, Dank je wel voor deze geweldige beoordeling! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Prima service, fijn contact

Heel soepel verlopen. Volgende keer graag weer.

Dag Robert, Hier worden we blij van. Dank je wel. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Prettig contact, soepel inspelend op wensen van de klant!

Foutje gemaakt in de reservering door mijzelf. Werd ter plekke en zonder gedoe alsnog gezorgd voor de artikelen die ik eigenlijk wilde huren. Fijne ontvanst, prima service.

Dag Paul, Dank je wel. Flexibel zijn staat hoog bij ons in het vaandel. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Goede service, alles schoon aangeleverd. Schappelijke prijzen

Prima service, alles schoon aangeleverd

Dag Irene, Wat fijn dat je zo tevreden bent over ons. Dank je wel. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Alles volgens afspraak en telefonisch ook goed bereikbaar

Dag Ester, Dank je wel voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Snelle service hangt wel prijskaartje aan

Optimale service en professionele input en ondersteuning

Onze samenwerkong duurt al vele jaren en is te typeren als bovenstaand omschreven.....

Stichting Ome Joops Tour - Arnhem

Arma Horeca Verhuur is al jarenlang partner van Ome Joops Tour. Ook dit jaar hebben zij ons wederom enorm geholpen. Samen een duurzame toekomst voor de jeugd van Arnhem,

Dank je wel! Wij dragen ‘Ome Joops Tour’ ook een zeer warm hart toe. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Prima service!

Laatst voor de eerste keer met Arma samengewerkt en tevreden over de dienstverlening!

Snelle en goede service. Alles volgens afspraak

Snel geregeld en alles conform en tijdig geleverd. Apparatuur was uitstekend en schoon.

Dag Daphne, Dank je wel en wat fijn dat je zo tevreden was. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Over Arma Horeca Verhuur

Wie in Midden-Nederland op zoek is naar feest-verhuur, kan er eigenlijk niet omheen: Arma Horecaverhuur. Van een intiem tuinfeestje tot grootschalige evenementen: Arma Horecaverhuur heeft een ruim assortiment in partyverhuur.