uitstekend

Duidelijke website, goede en duidelijke communicatie bij vragen en eventuele aanpassingen; geleverd en opgehaald geheel volgens afspraak.

Alles netjes en volgens afspraak

Voor onze kort dag - bruiloft heb ik stoelen en parasols en tafels gehuurd. Omdat we op locatie waren moesten we wat flexibiliteit vragen bij het opsteken en afleveren en dat ging prima. Goede snelle communicatie en ze komen afspraken na. Chauffeur heeft ons zelfs geholpen aan schroeven draaiers om een bord uit elkaar te halen. Allemaal heel netjes en correct. Spullen zagen er netjes uit!

Erg goede service .

Helemaal top, komt afspraak die we gemaakt hebben na, en de borg stond ook weer binnen een paar dag op onze rekening.

Dag Alwin, Wat een geweldige beoordeling. Dank je wel. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

top

prima service alles goed geregeld

Dank je wel Roland! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Prima service en kwalitatief goede producten

We werden vlot geholpen en de gehuurde producten waren prima.

Professioneel en zeer goed geregeld

Top service. Duidelijke communicatie en scherpe prijs. Bezorgen en ophalen van spullen was ook zeer goed geregeld.

Dank je wel! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Goed verzorgd en alles geheel volgens afspraak!

Ik heb 65 stoelen gehuurd tegen een alleszins redelijke prijs. Stoelen waren van prima kwaliteit.

Dank je wel voor deze geweldige beoordeling Met vriendelijke groet, Marc Sanders

prima service !! denken goed mee en zijn behulpzaam !

zeer positief , erg behulpzaam

Hier worden we helemaal blij van. Dank je wel. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Prima en volgens afspraak

Veel keus uit tafels en stoelen om te huren, en wat ik heb gehuurd voldeed aan mijn verwachtingen. Prima

Fijne klantenservice

Bestelling online geplaatst, mijn man op laten halen. Ik was ontevreden met de taart toren en 1 lichtslang was defect. Ik heb de spullen zelf terug gebracht en dit aangegeven en hebben ze netjes opgelost. Kortom ik kom terug

Ondanks dat je niet helemaal tevreden was met wat we geleverd hebben, zijn we wel blij met deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Goede communicatie, correcte levering!

Wij bestellen regelmatig bij Arma voor onze klanten en zijn zeer tevreden. communicatie loopt goed, alles staat klaar bij het ophalen, goede producten en het klopt altijd wat er meegegeven wordt. Heel tevreden mee!

Dank je wel Marina. Wij zijn ook blij met jou als vaste afnemer. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

fijne service

Arma is een betrouwbaar bedrijf, er wordt goed met je meegedacht. Veel maatwerk. Fijne samenwerking!

Goede service en veel keus

Wij huren al jaren bij Arma en ieder jaar zijn de materialen goed geregeld en in orde. Alles staat netjes klaar op de dag van ophalen.

Goede service, goede artikelen voor een goede prijs

Goede keus, aardige en behulpzame mensen.

Top service en een aanrader als je feest te vieren hebt.

Gehuurde stond op tijd klaar en werd met hulp in de aanhanger geplaatst.

Jammer dat er geen hulp beschikbaar was bij het uitladen.

Goede dag, Het kan idd gebeuren dat zodra het erg druk is, er bijna geen ruimte is om mee te helpen met het laden / lossen van de materialen. Dit blijft een aandachtspunt. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Arma komt na wat ze beloven.

Arma komt na wat ze beloven.

Dag Jolanda, Wat een fijne beoordeling. Dank je wel! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

fantastisch

denken mee in oplossingen, geweldige service

goede service

correcte en goede leveringen volgens afspraak.

Dag Jos, Dank je wel voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

persoonlijk en betrouwbaar

Mooi assortiment en betrouwbare partner

Dag Jan, Dank je wel voor deze erg mooie beoordeling. Wij zijn ook erg blij met jou en jullie als klant. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Wat moet je aan goede service toevoegen? Klasse.

Wij huren niet vaak bij Arma, maar die enkele keer dat wij huren is perfect. Vriendelijke mensen zowel aan de telefoon als chauffeur die komt brengen en halen. Top.

Dag Piet, Hier worden we helemaal blij van. Wat een mooie beoordeling. Dank je wel. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Vertrouwen

Je krijgt wat ze beloven

Dag Willem Paul, Wat fijn dat je ons zo’n mooie beoordeling geeft. Dank je wel! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Vlak voor sluitingstijd kon ik nog een paar bordjes omruilen

Ze denken met je mee wat handig is op een feestje

Dag Annemarieke, Dank je wel voor deze hele mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Over Arma Horeca Verhuur

Wie in Midden-Nederland op zoek is naar feest-verhuur, kan er eigenlijk niet omheen: Arma Horecaverhuur. Van een intiem tuinfeestje tot grootschalige evenementen: Arma Horecaverhuur heeft een ruim assortiment in partyverhuur.