Vriendelijk, behulpzaam, snelle reactie

Snelle communicatie, vriendelijk personeel. Goed geregeld

Prima service en levering!

Arma heeft alles netjes verzorgd voor onze jaarlijkse kerstlunch. Duidelijke afspraken over de levering en het ophalen en alles netjes verpakt en compleet. Prima service!

Was allemaal weer uitstekend

Alles werd netjes op tijd geleverd en opgehaald en duidelijke communicatie

prima service

serie klapstoelen gehuurd, goede kwaliteit, eenvoudig te brengen en halen

Heel tevreden

Prettige mensen , juiste producten en redelijke prijs. Locatie is makkelijk bereikbaar

Vlot, servicegericht en goede materialen

Heel prettig dat ik de materialen na de kerst mocht terugbrengen en er toch maar 1 dag verhuur in rekening is gebracht.

Het plaatsen van de bestelling bij de receptiebalie en later de afhandeling na het terugbrengen verliep uitermate soepel en prettig. Bij het ophalen en het terugbrengen van de gehuurde artikelen heb ik dezelfde ervaring. Ik blijf zeker huren bij Arma.

Goede dienstverlening

Fijne en duidelijke communicatie via de mail Bij de zaak zelf erg behulpzaam, goed geholpen Aanrader!!

Snel en makkelijk geregeld

De spullen kunnen gemakkelijk gereserveerd worden (stoelen, glaswerk en bestek). Er komt snel een bevestiging en alles wordt keurig bezorgd en weer opgehaald.

Vriendelijk en goed behandeld

Ik heb best vaak contact gehad met Arma verhuur om gegevens te wijzigen maar toch werd ik telkens vriendelijk geholpen .

dienstverlening

Ik werd op 23/12 snel geholpen en kon de stoelen van een rek meenemen Op 27/12 was ik de eerste en de magazijnmedewerker was zo vriendelijk de stoelen met mij uit de auto te halen

nette en snelle afwerking producten worden schoon geleverd

Prima geregeld en zeer klantvriendelijk!!!

Wij zijn alle spullen zelf komen halen en terug brengen. Alles verliep op rolletjes.

Alles klopt!

Alles word netjes afgeleverd en de chauffeurs zijn heel vriendelijk en behulpzaam en komen ook mooi

Alles word netjes afgeleverd en de chauffeurs zijn heel vriendelijk en behulpzaam en komen ook tussen de afgesproken tijd

Zeer correct bedrijf

Communicatie verloopt goed met Arma verhuur. Aflevering en ophalen gehuurde goederen verliep prima

Fantastisch geholpen

Duidelijke uitleg en heldere afspraken op schrift

Huren ging gemakkelijk maar bestek kwam smoezelig aan

Voor mijn bruiloft heb ik een klein deel van het servies gehuurd. Alhoewel de kleur op de website niet heel goed te zien was hebben we het bestek toch gehuurd. Bij aankomst bleek het bestek er iets anders uit te zien dan op de site en van het bestek voor 70 man was voor 5 personen het bestek niet goed schoon, er zat aangekoekt eten op en was lastig te verwijderen. Jammer om de dag voor je bruiloft tijd kwijt te zijn met het schoonmaken van gehuurd bestek. Verder was het wel fijn dat we voor het gebruik op vrijdag het pas maandag hoefde in te leveren.

Geweldige klantenservice

Wij hebben enkele artikelen gehuurd voor een verjaardagsfeest en dat ging allemaal erg plezierig. Er werd meegedacht wat het beste bij ons zou passen etc.

Op tijd geleverd, alleen de rokken en tafellakens niet gestreken

De levering was op tijd, alleen de rokken en tafellakens waren niet gestreken, na gebeld te hebben zijn er in de loop van de middag nieuwe gebracht maar deze waren beter maar nog niet netjes gestreken. Heb voor 6 nov weer gehuurd en hoop dat het dan echt beter is

Alles zoals afgesproken en goede vriendelijke service.

Prettige samenwerking. Alles zoals afgesproken. Geen stress door onduidelijkheid, transport op afgesproken tijden. Een hele goede service.

Zeer goede service

Prima bedrijf, prima spullen

Alles werd netjes en op tijd geleverd. Zeer tevreden over de service en de producten.

Zie onder

Arma behandeld mij altijd snel en correct

Goed geregeld!

De bestelling verliep soepel. We hebben tussendoor wat dingen aangepast en aan de bestelling toegevoegd. Dat was geen probleem. Alle communicatie verliep via de mail. De gehuurde goederen waren in prima staat. We hadden veel glaswerk en serviesgoed gehuurd. Dat zag er erg goed uit: nieuwstaat. Goederen op tijd geleverd. Vriendelijke, behulpzame chauffeur.

Doctor C Lelyweg 4

6827 BH Arnhem

Over Arma Horeca Verhuur

Wie in Midden-Nederland op zoek is naar feest-verhuur, kan er eigenlijk niet omheen: Arma Horecaverhuur. Van een intiem tuinfeestje tot grootschalige evenementen: Arma Horecaverhuur heeft een ruim assortiment in partyverhuur.