Vertrouwen

Je krijgt wat ze beloven

Dag Willem Paul, Wat fijn dat je ons zo’n mooie beoordeling geeft. Dank je wel! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Vlak voor sluitingstijd kon ik nog een paar bordjes omruilen

Ze denken met je mee wat handig is op een feestje

Dag Annemarieke, Dank je wel voor deze hele mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Komt afspraken na.

Wij werken graag samen met Arma. Het loopt goed en je kunt zelf online boeken wat je nodig hebt.

Goedemorgen, Dank je wel, hier doen we het voor! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

goed geregeld

goede afstemming voor ophalen en terug brengen

Prima, klantvriendelijkheid ontbreekt

Voor een diner wat bestek en glazen gehuurd. Materiaal zag er goed uit op wat beschadigingen na. Alles zit goed verpakt zodat je het makkelijk kan vervoeren. Plek is ook erg makkelijk te bereiken met de auto. personeel wat er rondloopt neemt de moeite niet om goedendag te zeggen en is erg kortaf. Helpen met in of uitladen is te veel moeite en zelfs het openhouden van de deur is teveel gevraagd. Zonde dat dat stukje klantvriendelijkheid ontbreekt…

Dag Sanne, Jammer dat je niet geheel tevreden bent. Ik ben benieuwd wat je bedoeld met ‘beschadigingen’. De champagne coupe glazen zijn namelijk net nieuw en op onze bestekken kunnen slechts lichte krasjes zitten en kunnen volgens ons naast nieuwe bestekken liggen. Voor wat de klantvriendelijkheid zijn wij, we waren gisteren maar met z’n tweeën aanwezig, niet bewust van onvriendelijkheid. Ik ben zelfs naar je toe gekomen omdat je dacht dat de desbetreffende deur dicht was of vanzelf zou opengaan. Maar we zullen hier zeker opletten. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Over het algemeen goed

overzichtelijk, snel bestellen en direct antwoord

prettige ervaring! na bestellen direct en duidelijk antwoord

Dag Evelien, De beste wensen voor 2023 en dank je wel voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Vriendelijk en snel geholpen

Arma heeft een zeer ruim aanbod in glaswerk en aantallen, super handig voor grote events! Offertes worden snel verwerkt en de glazen netjes geleverd. Klein aandachtspuntje: een aantal champagne flûtes waren vies geleverd.

Dag Babet, Wij wensen je een heel mooi 2023 toe en dank je wel voor de feedback. Het blijft een aandachtspunt om glaswerk schoon te leveren. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Fijne organisatie

Goede hulp, flexibel

Dag Marloes, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Snel, makkelijk en gewoon goed!

Snel en makkelijk te bestellen. Snel en makkelijk geleverd. Snel en makkelijk betaald. Kortom: "Gewoon goed"

Dank je wel Michiel, Dit is een mooie afsluiting van het jaar. Een hele fijne jaarwisseling gewenst en een mooi 2023! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Communicatie slecht

Poos op ze staan wachten omdat ze spullen zouden halen. Kwamen 3 uur later, maar belden hierover niet op…

Goedendag, Wat vervelend dat u zo lang op ons heeft moeten wachten en dat wij u hierover niet even gebeld hebben. Dit is zeker niet de normale gang van zaken. Ook tijdens drukke tijden hadden wij u moeten bellen. Sorry voor het ongemak. Wij wensen u een mooi uiteinde en een heel goed 2023 toe. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Prima service.

Ik werd prettig te woord gestaan en uitstekend geholpen bij het plaatsen van de opdracht. Dit geldt ook voor het vervolg bij het ophalen en terugbrengen van de gehuurde items.

Sjaak, dank je wel voor deze geweldige beoordeling. Wij wensen je een fijne jaarwisseling en een mooi 2023 toe! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Super service en aardige mensen

Dank je wel Jacques, We zien je graag volgend jaar weer terug. Een hele fijne jaarwisseling gewenst! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Alles stond klaar en inleveren net zo makkelijk

Alles conform de offerte, makkelijke afhandeling bij ophalen en inleveren. Wel je pinpas meenemen als terugbetaling verwacht.

Dank je wel Ab voor deze mooie review. Alvast een hele mooie jaarwisseling gewenst! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Prima service.

Alles op tijd en in perfecte staat geleverd.

Dag Gerard, dank je wel! Een hele fijne jaarwisseling gewenst. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Prima service en klantvriendelijk personeel.

Prima service en klantvriendelijk personeel.

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Een hele fijne jaarwisseling gewenst! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Snel en goed geregeld

Zeer klantvriendelijk en duidelijke website.

Dank je wel Kim voor deze mooie beoordeling. Wij wensen je een heel mooi 2023 toe! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Heel snel en klantvriendelijk

Grote voorraad biedt veel mogelijkheden. Arma dacht ook mee of ik alles wel had, zelfs tijdens de drukke feestdagen. Aanrader!

Dank je wel Jan-Maarten. Een hele fijne jaarwisseling gewenst en tot snel! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Vriendelijk personeel, materiaal in orde en snelle en correcte afhandeling.

Aan de telefoon wordt je vriendelijk te woord gestaan en denkt men met je mee. De mensen bij de uitgifte zijn eveneens zeer vriendelijk en helpen je mee met uitladen. Top!

Dank je wel Hans voor deze mooie beoordeling. Hier kunnen we het jaar goed mee afsluiten. Wij wensen je een heel mooi 2023 toe! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Het is allemaal top geregeld!

Helemaal prima!

Dag René, Dank je wel. Een hele fijne jaarwisseling gewenst! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

snel en vakkundig geholpen

.....als collega-verhuurbedrijf hadden we een tekort in linnen. Het kostte een email en een ritje Arnhem, maar direct opgelost. Linnen was netjes verpakt en van goede kwaliteit. PS: dank voor de koffie.

Dank je wel David, Daar zijn we collega’s voor. Wij wensen je een hele mooie jaarwisseling toe en een geweldig 2023! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Top Sevice

Prima contact goede service

Dank je wel Richard. Een hele fijne jaarwisseling gewenst en een mooi 2023! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Prettige service en goede producten.

Dag Hans, Dank je wel voor deze geweldige beoordeling. Wij wensen je een hele fijne jaarwisseling en een mooi 2023 toe! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Prima verzorgt voor 21 dinner

We hebben alles gehuurd voor 21 dinner. Perfect ontvangen in geode staat en daarna werd het weer fijn opgehaald. Prima zo!

Dank je wel Bart Een hele mooie jaarwisseling en 2023 gewenst! Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Top geregeld!

Super geregeld en aangepast naar de wens van de huurder!

Bo, dank je wel! Wij wensen je een heel mooi 2023 toe. Met vriendelijke groet, Marc Sanders

Doctor C Lelyweg 4 6827 BH Arnhem

Over Arma Horeca Verhuur

Wie in Midden-Nederland op zoek is naar feest-verhuur, kan er eigenlijk niet omheen: Arma Horecaverhuur. Van een intiem tuinfeestje tot grootschalige evenementen: Arma Horecaverhuur heeft een ruim assortiment in partyverhuur.