Gewoon goed

Een bestelling geplaatst, netjes geleverd zoals afgesproken

goede service en een schappelijke prijs

een mooie selectie van rode wijnen

Fijne wijn, snelle levering

Leuke wijnen die je niet zomaar bij de slijter vindt. Bestelling dag erna binnen. Top dus.

Lekkere wijn, goede service

Service is super.

Uitstekende wijnen en goede service

Prettige en fijne mensen van Werkhovin. Uitstekende wijnen en goede service

Snelle service, heerlijke wijn!

Snelle levering. Heerlijke wijn!

Wijn is top, levering kan sneller :)

" "

Beste Chantal, Dank voor de reactie! Ben het helemaal met u eens! Vanwege de grote drukte online is de levertijd langer dan we gewend zijn. De situatie wordt door ons nauwlettend in de gaten gehouden, maar vervelend genoeg is hier door ons geen invloed op uit te oefenen. We zijn echter wel gestart met een nieuwe leverancier, naast PostNL. Met vriendelijke groet, Carina Werkhoven

Goede service en levering

Goede service en snelle levering.

Duidelijke berichtgeving rondom de bestelling en levering.

Zie bovenstaande.

Een mooie smaakvolle wijn

Zoals ik al heb geschreven is deze chardonnay zeer smaakvol en heb er heerlijk van genoten.

Makkelijk te bestellen, maar ik wist wat ik wilde hebben. Goed verpakt en snelle levering.

Goede service en heerlijke wijnen voor prima prijzen.

Goede service en heerlijke wijnen voor prima prijzen.

heel tevreden

hoe de wijn smaakt is nog een verrassing; is nl. opgeslagen "in stock". de service van Werkhovin is top!

Mooi aanbod en goede service

Mooie wijncollectie, makkelijk bestelproces en snelle levering.

Zeker aan te bevelen!

Mooi assortiment aan wijnen, een Uitstekende service, snel persoonlijk contact en een vlotte levering.

prima transactie

gewoon goede zakelijke transactie

Lekkere wijn goede prijs

Lekkere wijn goede prijs en snelle levering

Top geregeld

Snel en goed geleverd, uitstekend advies

Aparte wijnen, netjes geleverd.

In deze tijd zeer vlotte levering

Heerlijke wijnen en goede service

Prima kwaliteit wijnen; voor mij onbekend wijnhuis in Barosssa. Binnen een dag afgeleverd aan de deur; PostNL kan het zo snel niet..

Topwinkel met uitstekende wijn!

Netjes en zeer correct afgeleverd

super

Vlotte manier om bestelling te plaatsen , vlotte levering. we zijn zeer tevreden!!

Prettige service

Snelle, vriendelijke service

Vriendelijke service

Via de online chat direct antwoord. Mooi assortiment!

Over Werkhovin Wijnkopers

Werkhovin Wijnkopers is een jonge, tegendraadse onderneming gevestigd in Kerkdriel, die zich na de oprichting in 2013 ten doel gesteld heeft, wijnen te leveren aan de veeleisende particulier, de consument en daarnaast vanuit de groothandel de horeca te bedienen met een uitgekiend assortiment wijnen, waarbij kwaliteit en uitmonstering gecombineerd met een concurrerend prijsniveau optimaal op elkaar zijn afgestemd.