Keurige levering van de wijn en Port, op tijd

Goede communicatie per email over de levering, goed verpakt in een grote doos en een kleinere doos. De bestelde wijn kenden we al, het Port mix pakket gaan we uitproberen, met de meegeleverde portglazen! Enige kanttekening is dat een doos met 18 flessen wel erg zwaar is.

Online bestellen en 3 dagen later de wijn in huis

Goede adviezen, heerlijke wijnen

Kom je bv. met een lijstje wat er gegeten gaat worden, of wat er op de BBQ gaat, dan komen er altijd mooie aanbevelingen. Ook de webshop werkt goed en is overzichtelijk met een goede afleverservice.

Een heerlijk wijntje

Smaak goed en lekker fris in de mond.

Perfecte service

Goede wijn en snelle bestelling

Snel

Mijn bestelling had een goede prijs en was snel geleverd

Top!!

Bestellen ging gemakkelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. De fles was goed en stevig verpakt. Alles was top! Zeker voor herhaling vatbaar

goede kwaliteit met snelle verzorging

inmiddels heb ik Werkhovin leren kennen als een wijnhuis dat bijzondere wijnen kan leveren en dat gecombineerd met prima service!

Prima snelle service

Makkelijk bestellen, prima service. Wel veel mail over de bestelling

subliem

susimanelo een super mooi en kruidige wijn

Nette prijs, keurige levering.

Zeer bijzonder dat Rosé van het eiland Porquerolles hier verkrijgbaar is. Bijzondere rosé met een markante smaak die zich toch onderscheidt van de overige rosé's van het vasteland.

Excellent

Door een door mijzelf veroorzaakt misverstand dreigde de bestelde vermout te laat te kunnen worden verzonden, dus brachten ze de flessen gewoon zelf aan de deur. Geweldig!

lekkere wijnen

service goed wijnen prima prijs kwaliteit en acties prettig

Het bestelproces en de bezorging zijn vlekkeloos verlopen

De website heb ik gevonden bij het zoeken naar een specifieke wijn. Dat de wijn goed bevel was dus niet verrassend. Maar bij het bekijken van het assortiment zijn er meer aantrekkelijke producten te vinden.

Snelle en accurate levering

zeer snel in huis en topwijn

Zelfs op de Wadden was het met 2 dagen in huis; prima wijn, goede prijs

Alles goed geregeld

Vlotte correcte levering, alles in prima conditie ontvangen!

Snelle levering en goede prijs

Heerlijke wijn voor een eerlijke prijs

Perfect en snel

Was een fijn shop ervaring. Met snelle reactie op mijn levertijd vragen. Heerlijke drankjes trouwens gekocht. Dikke merci

Altijd erg tevreden

Erg vriendelijk en competent

Mooie wijnen tegen goede prijs.

Snelle levering. Mooie aanvulling mijn wijnkoelkast.

Kwaliteit wijn voor een schappelijke prijs

Drink heerlijk weg.

Snelle levering.....

Fantastische service!

Topkwaliteit i.c.m. goede service

Over Werkhovin Wijnkopers

Werkhovin Wijnkopers is een jonge, tegendraadse onderneming gevestigd in Kerkdriel, die zich na de oprichting in 2013 ten doel gesteld heeft, wijnen te leveren aan de veeleisende particulier, de consument en daarnaast vanuit de groothandel de horeca te bedienen met een uitgekiend assortiment wijnen, waarbij kwaliteit en uitmonstering gecombineerd met een concurrerend prijsniveau optimaal op elkaar zijn afgestemd.