Duidelijk, snel en vriendelijk

Duidelijk, snel en vriendelijk

De wijn rust uit van de reis. Ziet er goed uit

Volgt nog.

Vlot geregeld en veel kennis van wijn

Genoeg info op de site en aks je meer wil weten krijg je snel antwoord op je vraag

Veel keuze in wijn en een snelle levering

Goed, duidelijk, snel, dus klantvriendelijk!

Lekkere wijn gedronken bij Le bateau en vervolgens via internet bij dit bedrijf terecht gekomen. En snel en goed geholpen!

uitstekend

Ik bestel frequent de Quintela tinto bij U !2 flessen per keer. Heerlijke wijn en altijd uitstekende service door U geboden.

Geweldige en vlotte service

Bestelling is snel binnen. Wat wij erg konden waarderen was het persoonlijke briefje dat er bij zat. Erg leuk. Een geweldige, vlotte en dus ook persoonlijke service.

Goede service en leuke, lekkere wijnen!

Persoonlijke service is top. Zijn telefonisch goed bereikbaar en super vriendelijk. Lekkere wijnen besteld die snel geleverd werden. Aanrader.

Super wijn, mooie prijs en snel geleverd.

Toevallig de wijn die ik zocht in de aanbieding. Mooie bestelling van gemaakt en zeer snel en goed verpakt geleverd. Zeker een aanrader!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

De volgende dag had ik mijn wijn in huis. Netjes per fles verpakt in de stevige kartonnen doos. Persoonlijk berichtje erbij! Tot de volgende bestelling!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Keurige website, overzichtelijk.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle en duidelijke service.

Eigenlijk geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Lekkere wijn en betaalbaar

Duidelijker communiceren over levering

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snelle communicatie, zeer klantvriendelijk en persoonlijk

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snelle levering. persoonlijk briefje

mijn verwachtingen over de wijn was anders. Had m vorige week geproefd in n restaurant. en toen bij jullie besteld. Ik mis de rijkheid van het boeket dat ik wel in het restaurant proefde. Kunnen jullie niet direct iets aan doen, maar viel daardoor tegen, terwijl het wel dezelfde wijn zou moeten zijn.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Els, Allereerst hartelijke dank voor uw mooie beoordeling! Wat ik jammer vind om te horen is dat de wijn, thuis gedronken wat tegenviel. Begrijpelijk heb ik geen inzicht in hoe u de wijn dronk in het restaurant. Als aperitief, of als wijn & spijs combinatie? Er kunnen allerlei factoren worden aangewezen, waardoor een wijn thuis anders smaakt dan bv. in een restaurant of op vakantie. Zo doet “sfeer” gek genoeg, weliswaar onbewust, ook heel veel. Het kan ook te maken met wat u vooraf gegeten heeft toen u hem thuis dronk. Was de serveertemperatuur hetzelfde. Heeft u dezelfde jaargang gedronken thuis en in het restaurant. Misschien wilt u dat voor uzelf eens nagaan en ons dat laten weten. We helpen u graag! Groet, Carina

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Start in ieder geval met Vrolijke Kerst ! Ben heel tevreden over stiptheid qua levering en product.

Was m'n eerste bestelling tot nu toe en heb geen verbeterpunten of tips voor jullie bedrijf.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Uw communicatie en leveringopvolging is dik in orde

Op de website staat de wijn van 2016,er wordt 2017 geleverd?

Beste meneer Groot, Hartelijke dank voor uw feedback en beoordeling op onze site. En ik kan u zeggen: u heeft helemaal gelijk! Het spijt me bijzonder te moeten constateren dat er inderdaad een andere (de nieuwe!) jaargang is geleverd in plaats van de door u bestelde jaargang 2016. Ik zal u proberen te vertellen waar dit door komt: afgelopen november is er een grote landelijke actie geweest met Salentein wijnen. Deze heeft een maand gelopen en uiteraard is er hierop veel verkocht. De door ons bestelde en door de leverancier aangeleverde Malbec was tot voor kort dan ook gewoon nog 2016. Onderzoek naar onze recente inkopen wijst uit dat de nieuwe jaargang geruisloos die van 2016 heeft opgevolgd. Door de hoge snelheid waarmee deze wijnen ve

Pluspunten

Mijn eerste kennis maling met dit bedrijf was positief. Ben zeker van plan om hier vaker gebruik van te maken.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Tot op heden slechts 1 bestelling maar dat is prima verlopen, alles goed geregeld door Werkhovin.

Over Werkhovin Wijnkopers

Werkhovin Wijnkopers is een jonge, tegendraadse onderneming gevestigd in Kerkdriel, die zich na de oprichting in 2013 ten doel gesteld heeft, wijnen te leveren aan de veeleisende particulier, de consument en daarnaast vanuit de groothandel de horeca te bedienen met een uitgekiend assortiment wijnen, waarbij kwaliteit en uitmonstering gecombineerd met een concurrerend prijsniveau optimaal op elkaar zijn afgestemd.