Vervelende aftersales

Lekker wijntje, snelle verzending. Vervelende Aftersales met veel (ongevraagde) mails.

Beste Ferry, Fijn om te horen dat de wijn in elk geval in goede aarde is gevallen en dat ook de snelle levering door u werd gewaardeerd. Sinds wij onze winkel zijn gestart doen wij alles wat in onze macht ligt het onze klanten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Jammer dat dat bij u niet helemaal is gelukt, maar in de meeste gevallen gelukkig wel. Dat is ook te zien aan al die lieve klanten die leuke en prachtige recensies hebben achtergelaten en wij daarmee op een 9.3 gemiddeld staan! Toch nemen wij elk puntje van kritiek ter harte en gaan wij daarmee uiteraard aan de slag. Dus ik heb even gekeken waar uw opmerkingen over die "vervelende aftersales, met veel (ongevraagde) mails aan ten grondslag ligt. Helaas kom ik niet verder dan de status updates die al onze klanten van ons ontvangen. Deze worden verstuurd om onze klanten op de hoogte te houden van de bestelling die ze bij ons doen. Want u als klant betaalt veelal vooraf en heeft daarmee mijns inziens altijd recht om te weten waar de zending blijft. Welgeteld krijgt u er 4: bij in behandeling nemen, bij klaar voor verzending, bij verzonden en separaat een track en trace. De aftersales bestaat uit 1, maar niet meer dan 2 uitnodigingen voor een review van Kiyoh. Het spijt me heel erg dat u dat teveel van het goede vindt. Omdat uw review goed is voor een leuke korting van €7,50 op uw volgende aankoop, maar deze wel per mail toegestuurd zou krijgen, mag u mij laten weten (telefonisch mag ook hoor) of u deze nog wilt ontvangen. Hoe dan ook wens ik u nog een fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Werkhoven Wijnkopers Carina Werkhoven | registervinoloog

efficient

efficiente service , niet supersnel

Beste Sjoerd, Hartelijke dank voor uw reactie en review op Kiyoh. Jammer om te horen dat u onze levering als "niet supersnel" heeft ervaren. Uw bestelling is bij ons binnen gekomen op zaterdagavond. Dit betekent automatisch dat er niet eerder verzonden kan worden dan maandag. De zending is dan ook op maandag 7 september aangeleverd bij PostNL. Helaas is er, zoals u via de track en trace code kunt zien, een vertraging ontstaan in de levering. Uiteindelijk heeft u de zending op 9 september in ontvangst kunnen nemen. Hoe graag wij het ook willen, is het voor ons helaas niet mogelijk om op het levertraject van PostNL invloed uit te oefenen. De reden dat ik PostNL hier bij naam noem is niet om mezelf/Werkhovin te vrijwaren van "schuld", maar temeer om de hardwerkende pakjesbezorgers van dit land een klein beetje in bescherming te nemen. Deze mensen werken de klok rond, vaak in mindere omstandigheden dan u en ik voor lief zouden willen nemen. Soms gaat het even niet sneller. En daarvoor bied ik u mijn welgemeende excuses aan! Ik hoop natuurlijk wel dat u van de geleverde wijn heeft genoten! Met vriendelijke groeten, Werkhoven Wijnkopers Carina Werkhoven | registervinoloog

Goede wijnwinkel

Mooie wijnen en goede prijzen. Duidelijke website. Snelle levering.

Snelle betrouwbare service

Idem

uitstekend

Prima, een uitstekende wijn en service

Prima service!

Snelle levering, keurig verpakt en lekkere wijnen!

Heerlijke Portugese wijn! Bestelling via internet verliep prima. Aflevering snel. Dus tevreden!

Prima wijn en keurig op tIjd geleverd

Mijn eerste bestelling is goed bevallen ! De levering werd persoonlijk aangekondigd en met een vriendelijk praatje bezorgd. Zo hoort het !

heel er goed. Maar dat heb ik na iedere zending al aangegeven anders zou ik niet bestellen.

Bestelling en levering zijn goed verlopen

Alles prima verlopen

prima service

Nadat eerste bestelling niet was aangekomen omdat de verpakking kapot was gegaan, heb ik een mail verzonden aan Werkhovin. Nav mijn mail hierover werd ik binnen 2 uur teruggebeld en werd binnen 24 uur een herlevering daadwerkelijk afgeleverd. Perfecte service

Snelle levering, keurig verpakt, geheel naar verwachting.

Fijne site, bestelling snel gedaan, betaling kan (dacht ik) ook via paypal, perfect en snel.

alles ging prima!

levering én informatie daaromtrent liep gesmeerd én de wijn is lekker

ToP

Helemaal volgens verwachting!

Gewoon goed

Geen bijzonderheden

Augusz2020

absolut schnell und zuverlässig, gute Weine, absolut empfehlenswert, Katja

Super snelle service en goede kwaliteit wijnen!

Deze zaak is echt een aanrader! Goed advies, vriendelijk personeel en heerlijke wijnen.

verrassend

was voor ons een eerste kennismaking met de alcoholvrije wijnen van Werkhovin Wijnkopers. Witte wijn was 'wennen' maar uiteindelijk wel te waarderen. De rosé was direct goed!

Goed service

Ik was blij dat jullie de Portugese wijn die ik ontdekt had in een restaurant bij jullie kon bestellen

Gewoon goed zoals het hoort.

Prima website, snel en gemakkelijk bestellen. Wijntjes waren snel binnen.

Prima service en mooie prijs kwaliteit verhouding

Zeer lekkere wijn en prettige wijninkopers

Korte lijnen en uitstekende wijnen, wat wens je nog meer?!!

18 flessen Big Oak besteld, vervolgens nog eens gebeld met de vraag of de bezorger ze achter huis neer kon zetten. Wordt geregeld was het antwoord en ja hoor, achter huis in de overkapping. Op de doos was door mevr. Werkhoven met de hand, mijn verzoek geschreven, geweldig. De wijn smaakte vervolgens nog lekkerder daar door. Helemaal goed.

helemaal top!

Nadat ik deze wijn voor het eerst bij een vriendin heb gedronken was ik zwaar onder de indruk. Meteen 12 flessen besteld! Op dit moment heb ik me kunnen bedwingen en er nog niet van gedronken. Ik wacht op een goed moment om iets te vieren. Deze voor mij totaal onbekende wijn uit Moldavië is een echte topper. De afhandeling van de bestelling, waaronder de perfecte bezorging (ruim binnen het tijdslot), verdienen ook een compliment. Tot de volgende bestelling!

Super snel

De wijnen werden bijeen 24 uur geleverd. Super snel. Heerlijke wijnen voor een leuke prijs!

Supppppppppppper

Super goed verpakt en super snel geleverd

Over Werkhovin Wijnkopers

Werkhovin Wijnkopers is een jonge, tegendraadse onderneming gevestigd in Kerkdriel, die zich na de oprichting in 2013 ten doel gesteld heeft, wijnen te leveren aan de veeleisende particulier, de consument en daarnaast vanuit de groothandel de horeca te bedienen met een uitgekiend assortiment wijnen, waarbij kwaliteit en uitmonstering gecombineerd met een concurrerend prijsniveau optimaal op elkaar zijn afgestemd.