Boven verwachting

Prima service, fantastische wijn. Mooie prijs/kwaliteit

Goede contacten, website kan beter

Bij bestellingen zou je niet meer flessen moeten kunnen bestellen dan dat er op voorraad zijn zodat je niet een mail achteraf krijgt dat het aanta niet leverbaar is. Verder prima service en contact

Heerlijke wijn, goede prijs en snelle levering!

Fantastisch lekkere wijn! Deze eerder in een Italiaans restaurant geproefd en vervolgens bij Werkhovin besteld. Snelle levering, goede prijs, top!

Picco Bello

Bestelling verliep vlot en een snelle regeling

Topservice

Eerste keer bij jullie besteld. Snelle en goede levering. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Klantvriendelijke service en goede wijn voor redelijke prijs

Ik kreeg een ander wijnjaar toegestuurd dan op de site vermeld. Werkhovin bood mij aan een fles te proberen en indien niet OK de rest terug te sturen incl. terugbetaling van de complete zending. De wijn was helemaal OK dus geen terugzending plus tevreden over het klantvriendelijke aanbod.

Snelle levering, heerlijke wijn!

1 dag na bestelling al geleverd. Fantastisch wijntje!

Prima service.

Bestelling met een dag in huis.

Fijn bedrijf , betrouwbaar . Wordt altijd goed advies gegeven

Super service en heerlijke wijnen!

Ik zag jullie advertentie voorbij komen op Facebook. Vrijdags besteld en zaterdag in huis. Super snelle service en de Rosé Chic is zeker een aanrader!

Snelle afhandeling, goede selectie.

Website is duidelijk, makkelijk en overzichtelijk. Afhandeling van de bestelling is goed. De wijn zelf is heerlijk, maar dat wist ik natuurlijk al ;-)

gemiddeld

Mijn eerste ervaring met jullie . N.a.v. een tekort in de voorraad van het jaartal van de wijn die ik had besteld, ben ik netjes gebeld. Ipv 6 flessen uit 2017, 4 flessen uit 2017 en 2 uit 2018. Of ik dat ok vond? Ja dat vond ik en heb verder niet moeilijk gedaan . Ik had het eerlijk gezegd wel goede service gevonden als er een keuze voorstel was gedaan, bijv een andere wijn uit dezelfde streek uit hetzelfde jaar of een extraatje erbij? Dat voelt dan toch speciaal. De wijn was trouwens prima Hartelijke groet Karin

Prima wijn goede prijs

Prima wijn goede prijs

Prima keuze in wijnen en prima service

Zeer prettige wijnkopers met mooie wijnen

SUPER!

Geen enkele opmerking. Alles super vlot verlopen.

Snelle levering. Prima. Wijn is ook goed.

Geweldige service

Zeer vriendelijk te woord gestaan ,snelle levering ,alle lof

correcte communicatie en snelle levering

keurige mail ontvangen omdat de wijn niet direct leverbaar was keurige levering qua tijdsduur en verpakking Zoals het eigenlijk hoort

Makkelijk bestellen, snelle levering.

Makkelijk om via de site te bestellen. Snelle levering.

Snel, makkelijk en smaakvol!

Ik wist welke wijn ik wilde, maar ik zag bij bestellen genoeg informatie om een keer een onbekende wijn te bestellen. Levering was op tijd en ik werd goed op de hoogte gehouden. Rosé Chic is heerlijk trouwens!

Heerlijke rose,bestelling was snel binnen.

Prettige geur en vol van smaak en mooie afdronk

Deze wijn enkele keren gedronken in een restaurant , vandaar de bestelling.

Uitstekend.

Goede wijn, snelle levering.

Super goede afhandeling en snelle service

Zie hierboven

Dit is de beste alcoholvrije witte wijn en mousserende rosé!

Zie oordeel in 1 zin

Over Werkhovin Wijnkopers

Werkhovin Wijnkopers is een jonge, tegendraadse onderneming gevestigd in Kerkdriel, die zich na de oprichting in 2013 ten doel gesteld heeft, wijnen te leveren aan de veeleisende particulier, de consument en daarnaast vanuit de groothandel de horeca te bedienen met een uitgekiend assortiment wijnen, waarbij kwaliteit en uitmonstering gecombineerd met een concurrerend prijsniveau optimaal op elkaar zijn afgestemd.