Wacht nog steeds

Besteld maar nog niets ontvangen

Een prettige en behulpzame afhandeling van mijn bestelling.

Door een vergissing mijnerzijds werd ik gebeld door de medewerkster en er op geattendeerd dat ik van de Salentein malbec de halve (375 ml)had besteld en of dit misschien toch de hele flessen had moeten zijn. En ja gelukkig heeft zij dit kunnen corrigeren voordat de bestelling de deur uitging. Dus zeer tevreden.

Top kwaliteit en snel geleverd

In restaurant in Haarlem heerlijke wit gedronken. Volgende dag hier besteld. Een aanwinst op tafel!!

Goede service, alleen Postnl had vertraging

Super goede service en updates. Alleen jammer dat postnl een dag later leverde dan gepland.

Goede website en bestelling ging eenvoudig: levering in goede stevige doos was ook goed gedaan.

Mooi assortiment en goede service!

Goede wijn, snel besteld, leuke prijs

Was snel besteld en betaald. Bezorging was helaas vertraagd. Ik neem aan dat dit door PostNL kwam, maar dat kan ik niet checken.

Beste Leon, Hartelijke dank voor de mooie beoordeling! Voor wat betreft de snelheid van leveren kan ik u vertellen dat dit onder andere te maken heeft met het tijdstip waarop de bestelling is geplaatst. Bestellingen die op zaterdag binnen komen, worden pas op maandag aangeleverd, aangezien er op zaterdag geen sortering plaats vind. Vanaf het moment dat wij de zending fysiek hebben aangeleverd bij PostNL (in uw geval op maandag om 14:23u), kunnen wij geen invloed meer uitoefenen op de snelheid van leveren. Bij navraag bij PostNL blijkt dat uw zending op dinsdag vertraging heeft opgelopen in het sorteercentrum, waardoor levering/afhalen pas een dag later kon plaatsvinden. Toch ben ik blij dat alles goed is aangekomen en dat de wijn in goede aarde is gevallen. Vertrouwende u met deze informatie van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Carina | Werkhovin Wijnkopers

Als kado gegeven

Was snel in huis en krijg complimenten.

Duidelijk, snel en vriendelijk

Duidelijk, snel en vriendelijk

De wijn rust uit van de reis. Ziet er goed uit

Volgt nog.

Vlot geregeld en veel kennis van wijn

Genoeg info op de site en aks je meer wil weten krijg je snel antwoord op je vraag

Veel keuze in wijn en een snelle levering

Goed, duidelijk, snel, dus klantvriendelijk!

Lekkere wijn gedronken bij Le bateau en vervolgens via internet bij dit bedrijf terecht gekomen. En snel en goed geholpen!

uitstekend

Ik bestel frequent de Quintela tinto bij U !2 flessen per keer. Heerlijke wijn en altijd uitstekende service door U geboden.

Geweldige en vlotte service

Bestelling is snel binnen. Wat wij erg konden waarderen was het persoonlijke briefje dat er bij zat. Erg leuk. Een geweldige, vlotte en dus ook persoonlijke service.

Goede service en leuke, lekkere wijnen!

Persoonlijke service is top. Zijn telefonisch goed bereikbaar en super vriendelijk. Lekkere wijnen besteld die snel geleverd werden. Aanrader.

Super wijn, mooie prijs en snel geleverd.

Toevallig de wijn die ik zocht in de aanbieding. Mooie bestelling van gemaakt en zeer snel en goed verpakt geleverd. Zeker een aanrader!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

De volgende dag had ik mijn wijn in huis. Netjes per fles verpakt in de stevige kartonnen doos. Persoonlijk berichtje erbij! Tot de volgende bestelling!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Keurige website, overzichtelijk.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle en duidelijke service.

Eigenlijk geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Lekkere wijn en betaalbaar

Duidelijker communiceren over levering

Over Werkhovin Wijnkopers

Werkhovin Wijnkopers is een jonge, tegendraadse onderneming gevestigd in Kerkdriel, die zich na de oprichting in 2013 ten doel gesteld heeft, wijnen te leveren aan de veeleisende particulier, de consument en daarnaast vanuit de groothandel de horeca te bedienen met een uitgekiend assortiment wijnen, waarbij kwaliteit en uitmonstering gecombineerd met een concurrerend prijsniveau optimaal op elkaar zijn afgestemd.