Supersnelle service !

Vandaag besteld, morgen in huis. Super ! Zo hoort een webshop te zijn.

Per ongeluk foutieve bestelling geplaatst, was na één mailtje direct gewijzigd. Tevreden over bestelling en service.

Wijn werd snel geleverd

Heerlijke wijn, perfecte service

Heerlijke betaalbare wijn.

verkeerde wijn...

...geen service en geen inzicht

Beste meneer Bienia, Wij hebben elkaar via de mail gesproken. Daarin hebben wij u uitgelegd dat de dozen geretourneerd kunnen worden. De verzendlabels zijn ondertussen vanaf dinsdag 10 november in uw bezit. Volgens onze informatie en die van PostNL zijn de dozen tot op dit moment niet fysiek door u zijn aangeleverd bij Deutsche Post. Zodra deze dozen weer in ons bezit zijn zullen wij uiteraard het totaalbedrag (INCLUSIEF verzendkosten) direct aan u terugstorten. Mvg, Carina Werkhoven | Werkhovin Wijnkopers.

Goede wijn, snelle levering!

Geweldige service

Goede communicatie en super service!!

Wijnbedrijf klaar voor de 21e eeuw.

Ruime keuze uit niet alledaagse wijnen. Snelle levering

Prima wijnen, snel bezorgd

Al binnen een uur na mijn bestelling werden de wijnen bij mij thuis afgeleverd. Aparte wijnen, die je niet dagelijks tegenkomt.

Prima wijn en op tijd geleverd. Volgens afspraak. Helemaal goed

Zie hierboven. Uitstekend. Tevreden

Goed prijs- kwaliteit wijnen!!!

Heel goeie ervaring en echt een aanrader voor alle wijn liefhebbers!!!!

Supersnel

Deze heerlijke wijn werd supersnel bij ons bezorgd. Top!

Snelle service, goede prijs!

De ene dag besteld, de volgende dag in huis! Prima snelle service tegen een goede prijs! Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Goede snelle levering

Door gaan zo

Geweldig geholpen ondanks beschadigde bezorging

Ik heb een geschenkdoos port besteld om als cadeau te geven. Helaas tijdens de bezorging, is het glas van hard plastic gebroken geraakt. Ik ben toen zeer snel geholpen over de mail (dezelfde avond). Binnen twee dagen kreeg ik nieuw glas (hardplastic) voor mijn geschenkdoos! Zeer tevreden. Geweldig opgelost. Nu kan ik dit zo cadeau doen!

Heel klantvriendelijk en perfect geregeld

Overzichtelijke website. We hebben wijn laten bezorgen, perfect geregeld allemaal

Snel en correct

Heerlijke wijn!

Erg positief

Nvt

Great Service

The delivery company messed up with my order but Carina was extremely helpful in getting my order sorted out, sending me replacement bottles very promptly even though the original order is still missing somewhere in the postal system. You can order from Werkhovin Wijnkopers with total confidence and I am happy to recommend them

Precies wat je verwacht

Bij aanschaf van nieuwe stoelen was het oktober woonmaand en werd een fles wijn verschaft. Aangenaam verrast door de smaak en kwaliteit van deze fles, direct door google gehaald. Zodoende bij Werkhovin uitgekomen, deze had deze wijn voor een goede prijs en daar de bestelling gedaan. Bestel proces is keurig en je krijgt precies wat je verwacht, wijn netjes thuisbezorgd.

prima wijn

Goede wijn en service

Zeer tevreden over zowel wijn als levering.

Al eerder bij jullie besteld. Ook dit keer weer snelle levering. De wijn is top. Gaan deze zeker weer bestellen.

Netjes en keurig op tijd geleverd

Zeer goede service en informatie

Over Werkhovin Wijnkopers

Werkhovin Wijnkopers is een jonge, tegendraadse onderneming gevestigd in Kerkdriel, die zich na de oprichting in 2013 ten doel gesteld heeft, wijnen te leveren aan de veeleisende particulier, de consument en daarnaast vanuit de groothandel de horeca te bedienen met een uitgekiend assortiment wijnen, waarbij kwaliteit en uitmonstering gecombineerd met een concurrerend prijsniveau optimaal op elkaar zijn afgestemd.