Fijn

Hele vriendelijke behandeling . Hier koop je graag je wijn . Alles perfect volgens afspraak verlopen .

Zeer vriendelijk, behulpzaam en snel

Portpakket besteld. "Graag in cadeau verpakking". Dat was totaal geen probleem. Snel en mooi verpakt. Twee glaasjes erbij. Dag later gearriveerd. Keurig. Dikke aanrader voor lekkere wijn, port en pakketjes.

Wijn prachtig, levering kan beter

Ik wist wat ik aan wijn bestelde. Dus heerlijk! Levering via dpd kan beter. Zij geven geen timeslot aan. Vandaar eerste levering gemist. Moeten we beiden op een tweede ronde inzetten. Heb dit ook dpd terug gegeven.

Beste Adriaan, Hartelijke dank voor uw reactie! Uw opmerking met betrekking tot de levering door DPD nemen wij uiteraard ter harte. We hebben dit doorgegeven en laten u zo spoedig mogelijk weten wat hun reactie hierop is. Voor nu wens ik u heel veel plezier met de wijn! Vriendelijke groet, Carina Werkhoven | Werkhovin Wijnkopers

Mooie aanbieding,snelle leveringen goed product.TOP.

Snel uitzoeken en bestellen zonderprobleem

Grote uitzoek, en net de port rose die ik super lekker vind. Besteld en snel geleverd zoals je verwacht.

goede service + snelle levering

Prettig

prima geregeld

Snelle levering en heerlijke wijn

Goed en duidelijk geholpen

Uitstekend en professioneel geholpen

Makkelijk en snel

Makkelijk en snelle levering en heerlijke wijn!

netjes op tijd bezorgd.

de verpakking was heel goed verzorgd.

Heerlijk bouquet.

De 3 aroma's: website, assortiment, prijsstelling; interessant en onderscheidend verzending, verpakking, rekening; uiterst snel en verzorgd communicatie, bestelplezier; spontaan en heel goed. Geen enkele twijfel: prima balans.

Hele lekkere wijn

Lekkere 0% wijn

Heerlijke wijn zonder alcohol 'ein zwei zero' Tijdens de verzending was er een fles stuk gedaan. De fles werd opnieuw gezonden.

Heerlijke wijn, top service

Werkhovin staat voor kennis, kunde inlevingsvermogen en de juiste wijn bij het juiste gerecht. Voor zowel de gewone wijntjes als de speciale wijnen

Zeer snelle en vlotte levering en degelijk verpakt.

Advies krijgen is super en er is een ruime keuze. De proefboxen zijn ook een aanrader!

Prima wijn en niet onbelangrijk goed verpakt!

Makkelijk bestellen, snelle levering en wijn conform beschrijving

Ze doen dat beetje extra voor je om te zorgen dat je krijgt wat je zocht

Helemaal goed snel en klantvriendelijk

Snel , zakelijk en heerlijke wijnen

Snelle levering en goede wijn

Onze twee lievelings wijnen zijn beide beschikbaar bij Werkhovin. Levering snel!

Snel en fijn contact!

Snelle en goede levering! Daarnaast ook altijd heel prettig in de communicatie :).

Correct en snel

Correcte en snelle afwerking van de order. Een bedrijf dat doet wat het belooft.

wij hebben genoten van de Rose

heerlijke Rose die heerlijk smaakt op het terras

Prima wijntje en levering uitstekend

Na deze kwijtste zijn geraakt terwijl wij altijd dronken in ons huiscafe, nu gelukkig via Werkhovin kunnen bestellen. Zeer tevreden met de leverancier en service!!

Heel erg service gericht

Meer dan prettig kontakt

Over Werkhovin Wijnkopers

Werkhovin Wijnkopers is een jonge, tegendraadse onderneming gevestigd in Kerkdriel, die zich na de oprichting in 2013 ten doel gesteld heeft, wijnen te leveren aan de veeleisende particulier, de consument en daarnaast vanuit de groothandel de horeca te bedienen met een uitgekiend assortiment wijnen, waarbij kwaliteit en uitmonstering gecombineerd met een concurrerend prijsniveau optimaal op elkaar zijn afgestemd.