Alles op tijd klaar en uitstekend advies

Werkhovin is een zaak waar je persoonlijk wordt geholpen goed advies krijgt en de bestelling staat ontijdig klaar

Niets om op aan te merken

De bestelling werd goed verpakt en snel geleverd. Gaan de winnende limoncello uitproberen!

Goede vriendelijke service

Correct en snel geleverd

Snelle levering heerlijke wijn!!

PERFECT

SERVICE EN KENNIS IS ZEER GOED NAAR DE KLANTEN TOE.

Super fijne en servicegerichte organisatie

Heel fijn contact gehad voor een gepersonaliseerd wijn cadeautje, fijne communicatie!

Goede wijn en tijdig

Snelle service; prima wijn

Vooral de Blauburgunder een topper

Goede wijn met snelle en uitstekende levering

Zie korte omschrijving

UItstekend alles volgens afspraak

Mijn eerste ervaring met Werkhovin Wijnkopers is uitstekend. De juiste wijn is keurig volgens afspraak geleverd tegen een schappelijke prijs.

Top bedrijf met heerlijke wijnen.

Meerdere bestellingen gehad. Zeer correct bedrijf. Met een persoonlijke vriendelijke service.

Zoals verwacht

Makkelijk besteld, keurig op de hoogte gehouden en vlot bezorgd

Heerlijk!

Eindelijk de wijn gevonden die ik al erg lang zocht. En hij smaakte prima! Nette en snelle service. Ook een prima verzending in een goede stevige doos. Zonder krasje aangekomen.

mijn lievelings wijnkopers

Heerlijke wijnen en heel goede service.

Hoi Bregje, Dankjewel voor dit leuke en mooie compliment! 😊 Groetjes, Carina | Werkhovin Wijnkopers

Mooie wijnen en goede service

Afhalen ging erg gemakkelijk!

Prima wijnen, snel geleverd.

Goede doch betaalbare wijnen van interessante wijnmakers.

Ferfecte en correcte afhandeling en levering

Bestelling doorgegeven en betaald. Men wordt goed op de hoogte gehouden van wanneer levering etc....

De wijn was snel in huis, prima!

Snelle bezorging en een heerlijke wijn!

snel en correct

gewoon goed geregeld en snel geleverd

Uitstekend advies

Prima informatie, duidelijk qua smaak en deskundig advies

Gewoon goed

Klantvriendelijk snelle levering belangstellend

Snelle levering, heerlijke wijnen! Blij met deze bestelling. Jammer vind ik wel dat veel wijnen per 6 gaan. Soms is het makkelijker losse flessen te bestellen als je van alles wat wilt proeven.

Beste Marta, Hartelijke dank voor uw reactie, we stellen dit erg op prijs. Fijn ook dat u de wijnen snel heeft ontvangen. U geeft ook aan dat u van mening bent dat veel wijnen alleen maar per 6 flessen zijn te bestellen. Ik heb hier even naar gekeken en kom tot de conclusie dat van de ruim 300 wijnen die online bij ons te bestellen zijn er slechts een zeer klein aantal (6) alleen per doos van 6 te bestellen zijn. Soms kan het ook zijn dat wijnen in de aanbieding zijn en dan op dat moment alleen per 6 te bestellen zijn. Het klopt inderdaad dat het precies de wijnen waren die u besteld heeft. Hopelijk ben ik u met deze informatie van dienst geweest. Met vriendelijke groeten, Carina Werkhoven | Werkhovin Wijnkopers

Perfecte en snelle levering en service

Perfecte en snelle levering en service, Mooie wijnen voor levering aan particulier en bedrijf.

Altijd een verrassend assortiment van heerlijke wijnen

Altijd correcte snelle afhandeling en snelle bezorging. Echt goed en eerlijk assortiment. Gewoon proberen, dan ervaar je het zelf!

Over Werkhovin Wijnkopers

Werkhovin Wijnkopers is een jonge, tegendraadse onderneming gevestigd in Kerkdriel, die zich na de oprichting in 2013 ten doel gesteld heeft, wijnen te leveren aan de veeleisende particulier, de consument en daarnaast vanuit de groothandel de horeca te bedienen met een uitgekiend assortiment wijnen, waarbij kwaliteit en uitmonstering gecombineerd met een concurrerend prijsniveau optimaal op elkaar zijn afgestemd.