Ik werd gebeld omdat mijn bestelling er al een week stond. Belangstellend telefoontje. Ik kon niet eerder ivm ziek zijn. Ze wou nog de bestelling bij mij thuis afgeven. Super vriendelijk.

Prima levering

Goed ingepakt, snel bezorgd

Prima, snelle levering

Voldoende keuzes van wijnen en duidelijke site om te bestellen. De levering was snel en volgens afspraak.

Fijne zaak en goede wijn

Heel goede ervaring met deze wijn verkoper en hoop nog een tijdje daar wijn te kunnen kopen.

Duidelijke web shop en snelle levering.

Fijne wijn .

Zeer snelle, keurige levering

Ejd van de dag uit ruim assortiment besteld, volgende dag geleverd! Goed verpakt ook, tot de volgende keer !

Top afgehandeld

Ik had online besteld. En stond meteen klaar. Heel vriendelijk

netjes verpakt en goed bezorgd

zie boven

Aanrader

Snelle, vriendelijke en pro-actieve klantenservice! Top!

Uitgevoerd volgens de instructies van de mails.

De wijn heeft een mooie gele kleur,lichte hout toets,en zacht romige smaak. Wat betreft de service ;alles verliep zoals beschreven ,;vlot en correct! Een aanbeveling!

Prima wijn en service!

De wijn werd snel geleverd en smaakt prima! Ik zie geen verbeterpunten.

Snel geleverd en goede kwaliteit

Alles vlot en correct verlopen

Alles top

Lekker en makkelijk, dus lekker makkelijk

Ruime keuze, mooie aanbiedingen, gebruikersvriendelijk

Snelle levering en goed verpakt

Het bestellen gaat gemakkelijk. Het werd goed verpakt en snel geleverd, met een handgeschreven dankjewel en proost briefje. Top!

netjes

goede afwikkeling van bestelprobleempje

Snel en goede wijn

Santa Eufémia port is echt genieten!

Perfect.

Snel geleverd en heerlijke wijnen!

Goedverpakt vanuit jullie snelle levering Alleen jammer dat jullie het via post nl versturen .dit omdat de chauffeur niet aan belt maar een briefje tussen de deur stopt Met de tekst u was niet thuis.!!!!!! ( wel dus) Vervolgens moet ik de dag er op 4 km fietsen om mijn pakket op te halen Je kunt het niet de zelfde dag ophalen

Perfecto!

Straight forward no nonsense and quick!

FIJNE SERVICE

Afspraken werden netjes nagekomen, heel fijn.

Met een extra flesje wijn op tijd geleverd, goed gedaan.

Helemaal top

Goed geregeld. Komen na wat gezegd wordt.

Nog niks ontvangen want PostNL

Jullie site is netjes en verzorgd met voldoende informatie en ruime keuze. Helaas laat de bezorging te wensen over, het pakket is ergens bij PostNL maar ze geven geen bezorg tijdvak af. Helaas is het bestelde cadeau voor Vaderdag hierdoor te laat. Dit kan jullie niet direct aangerekend worden maar de ervaring is vooralsnog daardoor wel matig.

Response from the business owner

Beste Jeroen, Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd is aangekomen bij de ontvanger! Dat betreuren wij uiteraard zeer, omdat wij bij alle bestellingen ons uiterste best doen om alles goed te laten verlopen. Zoals je in de aan jou gerichte track en trace kunt lezen en kunt volgen, is het momenteel erg druk bij PostN, waardoor je bestelling vertraging heeft opgelopen. Helaas hebben wij vanaf het moment van aanleveren bij PostNL geen enkele invloed meer op het verloop van de uitlevering, hoe graag we dit ook zouden willen! Momenteel wijst niets erop dat het pakje niet goed zal arriveren, dus we hopen van harte dat je vader er alsnog, al is het verlaat, hiervan kan genieten. Met vriendelijke groeten, Werkhovin Wijnkopers Carina Werkhoven

About Werkhovin Wijnkopers

Werkhovin Wijnkopers is een jonge, tegendraadse onderneming gevestigd in Kerkdriel, die zich na de oprichting in 2013 ten doel gesteld heeft, wijnen te leveren aan de veeleisende particulier, de consument en daarnaast vanuit de groothandel de horeca te bedienen met een uitgekiend assortiment wijnen, waarbij kwaliteit en uitmonstering gecombineerd met een concurrerend prijsniveau optimaal op elkaar zijn afgestemd.