Goede uitleg, hele lekkere wijnen

Goeie uitleg betreffende de wijnen en fijne service

Beste Jose, Bedankt voor de mooie review! :-) Groet, Werkhovin Wijnkopers Carina Werkhoven

Prina levering met persoonlijke touch indien ze iets later zijn

Ga hier vaker bestellen, hoop dat hun vakantie leuk was.

Beste Dennis, Bedankt voor de mooie review! En onze vakantie was top! :-) Groet, Werkhovin Wijnkopers Carina Werkhoven

TOP

- zeer behulpzaam - persoonlijk - snelle service - prijs/kwaliteit is TOP

Super fijn en heerlijke wijn

Snelle levering en goede service. En een leuke persoonlijke note op de factuur. Je voelt je daardoor niet 1 vd velen. Goed gedaan.

Super snel geregeld

Heerlijke wijn en snel bezorgd

Uitstekende service!

Op de site kon ik wat ik zocht niet vinden. Toen ik belde ben ik heel erg goed geholpen en werd er mee gedacht. Zou een volgende keer weer hier bestellen!

Altijd goede kwaliteit en service.

Al meer dan 3 jaar koop ik bij Werkhovin mijn wijnen. Italiaanse, Portugese, Franse, Duitse wijnen etc etc. Altijd top kwaliteit! Nog nooit is er iets fout gegaan mbt bestellen en afleveren. Tijdig en snel. Voor mij is Werkhovin een blijver én een aanrader.

Netjes en snel geleverd

Woensdag avond besteld en vrijdag al binnen. En leuk een persoonlijk bericht geschreven op de paklijst Kan niets anders zeggen dan top

Zeer prettig telefonisch contact en een persoonlijke noot op het bestellingformulier

Meestal is bij de bezorging de vrachtbrief en verder niets. In dit geval was het heel persoonlijk alsof we al jaren klant zijn. Het wordt zeer gewaardeerd.

Een hele goede services. Zeer klantgericht. We hebben genoten van de rosé! Dank voor de zeer vriendelijke contacten.

prima levering

Zeer snelle reactie op mijn vraag naar een specifieke wijn die niet meer op de site stond en waarvan slechts nog beperkte voorraad aanwezig was. Zeer vlotte en correcte levering! Goede ervaring. Zo hoort het!

perfecte service en goede wijn tegen redelijke prijs, mooie aanbiedingen

De wijn was amper besteld en werd reeds afgeleverd! Perfect geregeld

Goed, op de bezorging na

Bestellen en verzenden ging prima en snel. Alleen de bezorgen bracht het pakket zonder langs geweest te zijn bij een postnl punt. wij laten het juist bezorgen zodat we niet hoeven te sjouwen. Postnl reageert niet op onze klacht, u kunt er weinig aan doen.

Beste Patrick, Het spijt me dat u niet helemaal tevreden bent. Het is zeker niet om af te schuiven, maar zodra uw pakket is aangemeld bij PostNL is het letterlijk uit onze handen en is het voor ons net zo afwachten wat er gebeurd. Voor deze 'service' wordt zowel door u als door ons, veel geld betaald en ik vind het dan ook bijzonder slecht dat er niet wordt gereageerd op uw klacht! Wij nemen uw klacht echter wel serieus en gaan dit uiteraard uitzoeken bij PostNL/Flespakket! Zodra ik meer informatie heb kom ik uiteraard via de mail bij u terug. Voor nu hoop ik dat u geniet van uw wijnaankoop en hoop u een volgende keer weer te mogen verwelkomen in onze winkel. Groet, Carina | Werkhovin Wijnkopers

Sympathiek en bijzonder klantvriendelijk.

Bij telefonische bestelling duidelijk geïnformeerd en snel geholpen.

Servicegericht en persoonlijk goede bereikaarheid

Prettig contact met eigenaren die meedenken en erg servicegericht zijn. Zijn persoonlijk te bereiken. Wat een groot voordeel is om sneller zaken te kunnen doen.

top

snelle reactie, snel verzonden.

website is not the best and most intuitive to use, but nice and friendly customer service.

while ordering the website calculated wrong shipment cost, however this was noticed and reimbersed by the customer service.

Vlotte levering van prima wijn

Dit wijnhuis is een aanrader.

Helemaal top!

Snelle correcte service

De volgende dag bestelling al in huis

Fantastische wijn vlot bezorgd

Het is een heerlijke wijn, betaalbaar en vlot en goed geleverd. Wat wil je meer!

oprechte advisering

Goede service en oprechte advisering in wijnsmaken. Ze hebben oog voor je smaak en je centjes die je te besteden hebt.

Was erg leuk paketje

Het was een leuke attentie, iets anders als standaard wijn. Ook leuke reactie ontvangen van mijn relaties.

Vriendelijke en behulpzame bediening

Carina en Sjaak staan altijd voor je klaar

Goed advies, heerlijke wijn

Goed advies gekregen van Carina, snelle bezorging dus we hebben al van een heerlijke fles wijn genote

Over Werkhovin Wijnkopers

Werkhovin Wijnkopers is een jonge, tegendraadse onderneming gevestigd in Kerkdriel, die zich na de oprichting in 2013 ten doel gesteld heeft, wijnen te leveren aan de veeleisende particulier, de consument en daarnaast vanuit de groothandel de horeca te bedienen met een uitgekiend assortiment wijnen, waarbij kwaliteit en uitmonstering gecombineerd met een concurrerend prijsniveau optimaal op elkaar zijn afgestemd.