Verrassende wijnen en een uitstekende service,

Ik ben inmiddels vaste klant. Een verrassend, overzichtelijk assortiment wijnen van prima kwaliteit. En ook nog eens perfecte service. Tot de volgende keer!

Kenners met veel aandacht voor service!

Mooie zaak, heerlijke wijnen in alle prijscategorieen en uitstekende service.

Heerlijke wijn

Heerlijke wijn, levering was iets vertraagd. Prijs wel beter dan bij andere aanbieders!

Snel en doeltreffend

Online snel de juiste wijn gevonden op duidelijke website. Gekozen voor afhalen. Duidelijke communicatie via mail.

Klant vriendelijk en deskundig

Klant vriendelijk en deskundig mbt de wijnen.

Leuke mensen en heerlijke casa silva

Lekkere wijn!

Prima wijn en afhandeling

Prima wijn en afhandeling

Hele fijne wijn en goede prijs

Lekkere wijn, snelle levering.

Perfecte levering

Het juiste produkt snel geleverd.

Na 1 week nog altijd niks ontvangen!!!

Slecht georganiseerd na 1 week nog altijd niks ontvangen wel track and trace maar geen bezorging. Men heeft na die week alles rechtgezet en binnen de 2 dagen na de 2de verzending hadden wij onze bestelling met een leuke verassing erbij bedankt.

Beste meneer Sebrechts, Wij doen altijd ons uiterste best om bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen. Daarbij zijn wij afhankelijk van de prestaties van derden, in dit geval DPD België. Deze zijn tot op heden (2 weken later!) nog steeds niet in staat een update te verschaffen over deze zending. De status in hun portal blijft onveranderd, telefonisch is niemand bereikbaar en ook per mail kan ik ze niet bereiken. Gelukkig hebben wij elkaar in de tussentijd meerdere keren per email gesproken. Daarin heb ik u de situatie uit kunnen leggen en ook adequate actie kunnen ondernemen. Uw bestelling hebben wij nogmaals kunnen uitvoeren via PostNL, die de 2 colli binnen 1 werkdag in goede staat bij u hebben afgeleverd! Daar ben ik ontzettend blij om. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Carina Werkhoven | Werkhovin Wijnkopers

Lekkere wijn en prima service!

Vinha Valentina Touriga Nacional besteld, ben een liefhebber van 100% Touriga Nacional, had hem echter nog niet eerder uit dit gebied gehad! Erg lekker, zacht, Fris met makkelijke afdronk!

Makkelijk te bestellen. Goede prijs. Snel afgeleverd

Makkelijk om te bestellen. Geen gesjouw. Interessante prijs. Snelle aflevering. Een 10!!

Lekkere wijn, goede service

Lekker wijntje en goede service

Topkwaliteit

Mooie assortiment, snel en zeer goed verpakt geleverd!

Perfecte wijn, uitmuntende service

Gewoon heerlijke wijn, kundig advies en goede service! Duidelijke communicatie bij online bestelling en netjes alles thuis bezorgd :)

Bestellen gaat zeer makkelijk en mijn bestelling werd keuring bezorgd

Zeer tevreden! Bestellen gaat erg makkelijk en fijn dat het zo thuisbezorgd kan worden. Overigens vind ik deze wijn ontzettend lekker smaken.

heel goed

alles tevoren aangekondigd en conform geleverd.

Snelle en goede service van een kwaliteitsproduct.

Vandaag besteld, en morgen in huis. Wat wil je nog meer, vooral in de tijd!!

Super bedankt

Prima service, en een goed product Gr Peter

super service

denken mee, ook met verzoeken die wat afwijken.

Goeie elegante wijn. Nog net iets te jong

Fruhburgunder is een prachtige. Deze is nog net iets te jong wat mij betreft. Daardoor is nog wat strak Maar ik waardeer m goed.

Lekkere frisse wijn

Droge frisse wijn

Heerlijke wijn!

Goede omschrijving van de wijnen is het halve werk. Ik heb nu een perfecte rode wijn, geheel naar mijn smaak, tegen een mooie prijs. Erg tevreden!

Mooi assortiment, met een goed advies.

Vanuit het advies heb ik kennis kunnen maken met een paar heerlijke nieuwe rode wijnen. Bij de bestelling zat zelfs een extra fles om uit te proberen en die viel ook precies binnen de bandbreedte van de smaak. Kennis van hun wijnen is echt top, dat kan niet anders.

Fijne service ook op afstand

Ik was op zoek naar een specifieke wijn en Carina heeft me uitstekend geholpen. Ik ga haar nu weer bellen in de hoop dat ze me nog eens kan helpen. Zocht haar telefoonnummer en vond de vraag om deze beoordeling.

Over Werkhovin Wijnkopers

Werkhovin Wijnkopers is een jonge, tegendraadse onderneming gevestigd in Kerkdriel, die zich na de oprichting in 2013 ten doel gesteld heeft, wijnen te leveren aan de veeleisende particulier, de consument en daarnaast vanuit de groothandel de horeca te bedienen met een uitgekiend assortiment wijnen, waarbij kwaliteit en uitmonstering gecombineerd met een concurrerend prijsniveau optimaal op elkaar zijn afgestemd.