alles klopt als een bus

de hele workflow van uitzoeken tot bezorgd krijgen, en alles wat daar tussen zit, loopt gewoon als een trein. Met goede wijn!

Zeer lekkere bij zeer vriendelijke en persoonlijke service .

Bedankt !!!!

De bestelling wordt altijd snel geleverd

Heerlijke wijn, goede service

De bestelling wordt altijd snel geleverd

aanbevelenswaardig

Via internet gevonden en zeer blij verrast. Naast mooie producten ook super service en hele fijne communicatie!

Levering doot PostNL treurig maar service Werkhovin perfect

Ik had in 1e instantie een negatieve review gegeven. Dit omdat de bezorging door PostNL zeer slecht was. Zij kwamen afspraken van de tijden niet na en legde de verantwoordelijkheid bij ons. Na mijn zorgelijke review werk ik direct gebeld door Werhovin en bleken zijn ontstemd over de handelswijze van PostNL en gaven aan de bestelling zelf te komen brengen op een tijdstip dat ons beiden uitkwam. Dus niet dan lof over Werkhovin zelf en een echte aanrader.

Op 30 november jl. reageerden wij als volgt: Beste Mario, Wat vervelend om te lezen dat de levering niet goed verloopt! Ondanks dat wij er alles aan doen uw bestelling, die met grote zorg wordt omringd, zo snel mogelijk en zo goed mogelijk bij u te krijgen. Tijdens piekperiodes komt het helaas voor dat er met zendingen wat misgaat. Dat betreuren zeer, maar hebben daar helaas geen invloed. Wel doen wij ons uiterste best om uw pakket alsnog zo snel mogelijk bij u te krijgen. Op een aantal zaken wil ik graag nog wat aandacht vestigen. Namelijk het afleveren bij de buren: dit is vanaf 1 juli 2021 al niet meer toegestaan omdat het een levering betreft van alcohol. Dit hebben wij zelf niet verzonnen, maar daar heeft onze regering voor gezorgd. Verder is het vreemd dat de zending niet door is gegaan naar een afhaallocatie bij u in de buurt, dit had namelijk na de 1e afleverpoging al het geval moeten zijn. Wat gaan we nu doen? Wij gaan contact opnemen met PostNL om te kijken wat er exact met deze zending is gebeurd en natuurlijk gaan we ervoor zorgen dat de bestelling alsnog bij u wordt aangeboden. Zodra ik wat meer informatie heb, kom ik bij u terug. Wat ik wel jammer vind om te lezen is dat u hierdoor Werkhovin Wijnkopers beoordeeld met een onvoldoende (5). Aangezien wij op de werkwijze van PostNL geen invloed hebben, hopen wij dat u deze beoordeling daarom in heroverweging neemt. Een mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Carina Werkhoven Nadat het pakket is retour gekomen bij Werkhovin in Kerkdriel, hebben wij de bestelling dezelfde week nog persoonijk bij uw huisadres aangeboden.

Persoonlijk en heel goede service

Simpel en vlot

Klantvriendelijke bestelling en afhandeling.

Fijne zaak

Bekend. Je wordt herkend. Goede adviezen

Snelle levering en afhandeling

Na mailing snelle reactie op bestelling en goede prijs. Bezorging en betaling samen snel afgerond

Levering uitstekend!

Snelle en correcte levering

Bestelling keurig en snel afgewerkt, ging iets mis met de kortingscode maar heel goed afgehandeld en een fijne wijn

Prima samenwerking

Wij als horecabedrijf zijn zeer tevreden over Werkhovin Wiijnkopers. Zij denken met ons mee, bestellingen worden op tijd en correct geleverd kortom de samenwerking is echt goed.

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en goede service van Werkhovin. Daarnaast zitten er bijzondere wijnen in hun assortiment.

mooi aanbod, snelle en correcte orderafhandeling en levering

mooi aanbod, snelle en correcte orderafhandeling en levering

Veel variatie en goede persoonlijke adviezen

Persoonlijk en prettig. Loopt iedere keer met een andere heerlijke wijn naar buiten die verrast. Ik kom er al bijna 4 jaar met plezier door de goede uitleg, advies en prettige toegankelijk locatie.

Over Werkhovin Wijnkopers

Werkhovin Wijnkopers is een jonge, tegendraadse onderneming gevestigd in Kerkdriel, die zich na de oprichting in 2013 ten doel gesteld heeft, wijnen te leveren aan de veeleisende particulier, de consument en daarnaast vanuit de groothandel de horeca te bedienen met een uitgekiend assortiment wijnen, waarbij kwaliteit en uitmonstering gecombineerd met een concurrerend prijsniveau optimaal op elkaar zijn afgestemd.