goede prijs/kwaliteit en accuraat

....

snelle reactie en levering

Snelle levering, goede verpakking. En de wijn is heerlijk.

Vriendelijk en prettig email contact

Het was verrassend dat wij deze aanbieding kregen van deze heerlijke Italiaanse wijn. Onze eerste kennismaking was bij Red Chili in Nieuwe Niedorp, we hebben de wijn direct besteld bij Werhovin en nu kwam de heerlijke wijn weer in een mooie aanbieding op ons pad. Toevallig gaan wij deze week weer naar Red Chili om onze samensmelting - 8 jaar geleden - te vieren. De wijn is nog steeds goddelijk en de bestelling, levering ging fantastisch...chapeau

Uitstekende persoonlijke service!

Attent als je weer interessant persoonlijke aanbieding ontvangt. Natuurlijk ondersteunt door vlotte en correcte uitlevering.

Zie mijn onderstaande bericht

Goede kwaliteit prijsverhouding. Klantgericht en goed bereikbaar. Denken mee met de vraag en spelen daar goed op in.

Bovengemiddeld mooie wijnen en een prettige leverancier

Ter zake kundige leverancier is goed benaderbaar. De niet alledaagse goede wijnen zijn prima geprijsd. Levering goed verzorgd.

PRIMA

PRIMA VERWERKT

Vriendelijk , en zeer veel verstand van wijn

Ik heb altijd het gevoel dat ik welkom ben en ze alles proberen om mij goed te helpen in mijn keuze . De bezorging is ook prima geregeld en de wijnassortiment is prima

alles perfect

het hele traject van uitzoeken tot bezorgen verloopt telkens vlekkeloos

Doen wat men beloofd.

Leuke aanbiedingen en netjes op tijd bezorgd.

Heerlijke wijn, goede service

De wijn die ik besteld had werd door postnl niet geleverd, de eigenaresse nam contact op om dit netjes op te lossen. De wijn was heerlijk!

Top gedaan!

Onlangs wijn besteld. Niet alleen de wijn is heerlijk, maar ook de afhandeling ging helemaal prima. Snel geleverd, keurig verpakt. Voor herhaling vatbaar!

Goede smaak, snel en mooie prijzen!

Alweer een aantal jaartjes onze wijnleverancier. Enthousiaste onderneming die steeds weer met nieuwe verrassende wijnen op de proppen komt. Meestal tegen aantrekkelijke aanbiedingsprijzen. Altijd zeer goede service en vriendelijkheid. Kortom, Werkhovin heeft ons vertrouwen en wij hopen nog lang te kunnen genieten van hun heerlijke wijnen. Een echte aanrader!

Beste Ron, Dankjewel voor deze geweldige beoordeling! ☺️ We worden er verlegen van! Natuurlijk gaan we ook het komende seizoen zorgen voor nieuwe, verrassende wijnen. En dat alles via onze gloednieuwe site die over een paar weken live gaat! Nogmaals dank voor het vertrouwen en geniet van de wijn. Het bedankje komt via de mail naar u toe 😉 Hartelijke groet, Carina Werkhoven

AL een paar x wijn besteld... Iedere keer top geregeld en goed verpakt. Prima contact als er iets is, en het word dan ook netjes hersteld. Top.

Prima snelle levering

Prima snelle levering. Goed verpakte levering. De wijn staat nog in mijn kelder, maar die zal ongetwijfeld bevallen.

Snelle levering en ruime keuze en leuke aanbiedingen

Prima levering en uitstekend product

Positief

Goede service en assortiment

Goede service, goed advies komen afspraak na ,

Vlotte levering

De wijn wordt altijd snel gekeerd en is goed verpakt

Top wijn

Prima geregeld allemaal

Snel verzonden , goed verpakt!

Snel verzonden , goed verpakt! Alleen de website mag wel vernieuwd worden. Beetje classic is het nu. Maargoed aan de kwaliteit is niks te verbeteren :)

Altijd prima

Ik heb al meerdere malen bij Werkhovin besteld en het is altijd prima in orde: een gebruiksvriendelijke website, grote keuze met gemakkelijke selectiemogelijkheden, regelmatig informatie over de stand van de bestelling, snelle en vlotte levering

Fijn "winkelen..."

Ondanks via internet toch prettig contact. Snelle service, uitgebreide keuze.

alles helemaal goed!

alles verliep uitstekend, van bestelling tot aflevering!

mooie wijnen

elke keer weer een verrassing

Leijensteinstraat 5 5331CS Kerkdriel

Over Werkhovin Wijnkopers

Werkhovin Wijnkopers is een jonge, tegendraadse onderneming gevestigd in Kerkdriel, die zich na de oprichting in 2013 ten doel gesteld heeft, wijnen te leveren aan de veeleisende particulier, de consument en daarnaast vanuit de groothandel de horeca te bedienen met een uitgekiend assortiment wijnen, waarbij kwaliteit en uitmonstering gecombineerd met een concurrerend prijsniveau optimaal op elkaar zijn afgestemd.