mooie wijnen

elke keer weer een verrassing

Geweldig om zo aan mijn favoriete wijn te komen.

Alles volgens afspraak. Mocht er iets mis gaan word er alles aan gedaan om dit te herstellen.. Prima service.

Altijd goede wijnen en super service

Mijn verwachtingen van een goede webwinkel zijn, goede producten tegen een realistische prijs, snelle levering en goede service. Werkhovin voldoet daar ruimschoots aan! Een aanrader voor elke wijnfan!

Prima!! Super geregeld en fijn contact.

De levering duurde langer en DPD was niet duidelijk maar het contact hierover met Werkhovin was super fijn!! De wijn is netjes geleverd en we genieten ervan!

Uitstekende afhandeling van de bestelling

Bestelling geleverd en een app bericht onyvangen dat de aflevering is uitgevoerd.

Goed advies

Via e-mail mijn voorkeur omschreven. Daarop een goed advies ontvangen. Lekkere wijnen en goede levering.

Heerlijke volle wijn

Mooi vol mondgevoel. Smaakt heerlijk bij vleesgerechten. Alleen de kurk is er soms moeilijk uit te krijgen (tot 2x toe)

Heb van deze zending nog niets geproefd, ben nog met de vorige bezig.

Heerlijke smaakvolle wijn

Mooi assortiment, anders dan de massa

Hier de ultieme zomerse rose gevonden.

Kwaliteit wijn

Een mooie Moldavische wijn

Heel goed, snel

De levering kwam net als gerwacht

Altijd een plezier

Altijd een plezier! Geweldige klantenservice. Geweldige prijzen. Snelle bezorging! Ik kan alleen maar aanbevelen!

Alles klopte

Van zoeken op de site naar bestellen, afrekenen en afleveren, alles ging zo soepel als de wijnen die ik besteld had.

Werkhovin stelt ons nooit teleur.

Wij zijn niet alleen zeer tevreden over de kwaliteit van de wijnen van Werkhovin maar ook over de goede service, snelle reactie en aanbiedingen. Wat ons betreft een fijne betrouwbare zaak om de wijnvoorraad op peil te houden en te laten variëren.

perfect!

Zowel bestelling als aflevering zijn vlekkeloos verlopen. Over de kwaliteit van de wijn kan ik nog geen oordeel vellen: de flessen wachten "in stock" op een geschikte gelegenheid om te drinken.

Perfecte service

Echt zoals je hoopt dat het gaat …. Bestellen , bevestiging en super duidelijke en vriendelijke bezorging en afspraak .. kan er niets slechts over zeggen ..

zeer goed assortiment van mooie Rode wijnen

Werkhovin, Carina is zeer klant vriendelijk en is service gericht daarom is het leuk om bij hun een wijntje te gaan bestellen

Snelle en persoonlijke levering

De geplaatste bestelling is correct en snel aan huis geleverd. Niet door de bode maar persoonlijk door Werkhovin zelf. Men is tevens attent en is de klant graag terwille

Heerlijk

Ik had een tip gekregen van een sommelier in wording voor de Eins Zwei Zero bubble. ‘Boers’ was de uitkomst. Dus heerlijk met een kaasje. Zes flessen snel geleverd en goed verpakt.

Prima wijn en mrpia service

Zodra de wijn is besteld, gaat Werkhovin er echt meteen mee aan de slag. De volgende dag is het aangeleverd voor transport en de dag er na kun je genieten van de heerlijke wijn. Verpakking van de wijn (18 flessen) gebeurt in een stevige doos met bescherming voor elke fles zodat je niet bang hoeft te zijn dat er flessen kapot gaan.

Topper

Een verfijnde ronde rode openbaring.

Doen wat er wordt aangeboden

Keurig verpakt en op tijd bezorgd.

Geen

Ik weet het niet, het is een verjaardag cadeau. En moet het nog geven

Prima service.

Na een foutje van leveradres prima hersteld. DHL heeft het werk ook prima gedaan.

Correct en snel

Keurig aan huis bezorgd binnen 2 dagen.

Leijensteinstraat 5

5331CS Kerkdriel

Over Werkhovin Wijnkopers

Werkhovin Wijnkopers is een jonge, tegendraadse onderneming gevestigd in Kerkdriel, die zich na de oprichting in 2013 ten doel gesteld heeft, wijnen te leveren aan de veeleisende particulier, de consument en daarnaast vanuit de groothandel de horeca te bedienen met een uitgekiend assortiment wijnen, waarbij kwaliteit en uitmonstering gecombineerd met een concurrerend prijsniveau optimaal op elkaar zijn afgestemd.