zeer slecht

Ik heb een bestelling gedaan en betaald maar nooit iets ontvangen.

Shave-lab München functioneert, after all, toch okay.

Zie vorige review-bijdrage van mij: Wout, Amsterdam. Shave-lab.com in München functioneert toch naar behoren, cq er is daar nog een echt bedrijf werkzaam achter de website. Dus voor de volledigheid: mijn bestelling is gewoon, zij het erg traag en zonder verzendbevestging, vanuit München geleverd. Het probleem was (is?) dat ze helemaal geen verzendbevestiging sturen, en pakket-post vanuit München, tja, dat duurt een tijdje. Ik heb een, één, goeie ervaring met de helpdesk daar. Over een paar maanden bestel ik daar nog een keer, kijken hoe het dan is. wout

lijken te zijn gestopt met leveren

al jaren mesjes van zeer goede kwaliteit besteld. Je krijgt nooit een track&trace oud maar wel altijd je bestelling na een paar dagen. Nu is er niets op voorraad en er volgt geen reactie bij contact, dus er lijkt iets niet goed meer, dus OPPASSEN MET BESTELLEN!!!!

Er lijken serieuze problemen bij shave-lab.com

Omdat ik dacht dat shave-lab weer helemaal vanuit München werkte (shave-lab.com) heb ik daar besteld. Die website functioneert 'tadellos', maar daarna gebeurt er niets meer en er is geen contact mogeljjk. Heel erg oppassen dus, want er zit daar iets fout. Ik doe a.s. donderdag aangifte van online-diefstal in München, tenzij ze tegen me gaan praten.

slecht

Als je contact opneemt met de klantenservice om te vragen of ze nog wel iets op voorraad hebben (alles is nl niet meer op voorraad; aldus de site) dan krijg je geen enkele reactie. Dus het moet haast wel een fake site zijn.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Scheermessen zijn van een goede kwaliteit. Nadat mijn levering niet bleek te kloppen, werd er meteen voor een oplossing gezorgd en kreeg ik het resterende deel alsnog geleverd.

Lastig te bereiken, uiteindelijk gelukt via Facebook, maar geen reacties op mail of telefonisch.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede kwaliteit van producten

De producten zijn te vaak uitverkocht en doet lang voordat ze weer op voorraad zijn. Bijna onmogelijk om contact op te nemen.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Shave-lab.nl heeft nog nooit teleurgesteld, de levering is altijd snel, de service is perfect, en niet te vergeten zijn de producten gewoon heel goed, duurzaam, en goedkoop!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Zeer snelle levering. Eerste indruk: vlijmscherpe mesjes.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle service, goede prijs : kwaliteit

Als ik zwarte mesjes bestel, dan graag zwarte en geen witte mesjes leveren

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Dit was mijn 3e bestelling van P6+1 mesjes. De mesjes bevallen heel goed en gaan lang mee.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

geen klachten, wel super scheermesjes

ga zo door

Pluspunten

Snelle service en gaan lang mee

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Altijd nette levering, altijd kwalitatief, altijd tevreden.

Op dit moment geen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering en goede producten

Blijf de top concurreren

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn man heeft nogal een zware baardgroei, de gilette fusion zijn prijzige mesjes dus dachten we iets goedkoper gevonden te hebben. Eerste keer scheren ging nog wel, daarna was het mesje al erg bot en last van irritaties, heel snel weer gilette fusion gekocht.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Kwaliteit product

Communicatie met klant

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Zeer goede mesjes! Zijn zeker net zo goed als Gilette of wilkinson en doen absoluut niet onder! Misschien wel iets beter. De prijs is sowieso een stuk beter, en verslaat de concurrent hier dik mee.

Ik zou graag willen zien dat als je vóór een bepaalde tijdstip besteld, het de volgende dag in huis. Is maar een gedachte. Service is buiten dit ook prima.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Snelle levering. De mesjes bevallen mij erg goed.

• Snelheid/Levertijd

nog niet overtuigd van de prijsstelling dat het echt wel goedkoper is... Ook de veel duurdere concurent kun je veel goedkoper verkrijgen dan wat er doorgaans geadverteerd wordt. En dan ligt de prijs per 4 of 8 stuks nagenoeg gelijk met de concurentie