Specialistisch

Wij wisten al wel wat wij wilden en De Tegelgalerie is dealer van onze keus tegels Original Style. Prachtige showroom met breed assortiment. Uitermate vriendelijk geholpen en met geduld en genoeg tijd nemend. Het was ook rustig in de showroom op dat moment. Levering tegels verliep prima en zonder problemen. Na toch wat gebroken tegels werd geregeld dat er nieuwe tegels werden geleverd. Goede aftersales

Snel, adequaat, attent.

Ik had een "moeilijke" vraag naar Italiaanse tegels uitgezet naar verschillende leveranciers van dit merk. Tegelgalerie was snel, adequaat en kon supersnel leveren!

Prachtige tegels, wel direct impregneren!

Fijne communicatie, ze denken goed mee met de hoeveelheid en kleur (al hadden we alsnog aardig teveel haha: we hebben een heel lastige hal) en de levering ging ook soepel. Helaas waren ze net bezig met het aanpassen van de website waardoor niet duidelijk in beeld stond wat de specifieke instructies waren voor terrazzo tegels (en in dat document was het ook een beetje zoeken) maar wel heel belangrijk: impregneren! Wij hadden namelijk een ongeluk met de bodem van een wijnfles die eraf knalde (woeps) waardoor er flinke spetters op de nieuwe vloer kwamen en deze tegels kunnen dus niet tegen fruitsappen! Ze stuurden eerst een tip voor schoonmaakmiddel, hielp niet. Stuurden toen zelf ander schoonmaakmiddel per post, hielp niet. En stuurden toen een gratis polijstsetje, en dat hielp! Héél goede service dus!! Tegels zijn nu weer als nieuw en prachtig! Onze hal ziet er super fancy uit een we krijgen complimenten van iedereen!

Snelle service, duidelijke afspraken, aardige medewerkers!

Wij hadden midden in de badkamerverbouwing een tekort aan tegelstrips (kan iedereen gebeuren) maar we zijn supergoed geholpen en konden dus snel door.

Professioneel

De firma is klantvriendelijk. We zijn er deskundig geholpen. Ze denken graag met je mee. De volgende keer kom ik graag bij ze terug. Het assortiment is ruim en bijzonder. De afwikkeling is correct en snel.

Uitstekende service! Schitterende tegels en vakkundig gelegd!

Onze tegels voor in de hal besteld via de tegelgalerij. Uitstekend geholpen in de showroom en mooie tekening met 3d impressie gemaakt. Tegelzetter werd door hen geregeld, echt iemand die zijn bak verstaat! Van a tot z perfect geholpen. Zeker een aanrader.

Amazing service and support

From the first contact the team at Tegel Galerie have been very helpful and friendly, a pleasure to work with and would highly recommend!

Snel, goedkoop en goede service

Aangezien mijn aannemer een absurd bedrag vroeg voor een bepaald merk kwaliteitstegels ben ik gaan googelen en kwam ik uit bij Tegelgalerie. Zij leveren als een van de weinigen rechtstreeks via een webwinkel het merk Original Style voor een prijs waarvoor mijn aannemer het niet bij de groothandel kon krijgen. Levering was snel en correct. Ik moest een deel retourneren en ook dat verliep soepel. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Zeer prettig en professioneel geholpen

Een webwinkel met goede communicatie: super fijn. Duidelijk, vriendelijk, goed bereikbaar!

heel goed geholpen met ontwerp van onze vloer in de hal! Ga voor de keukenvloer zeker terugkomen. Echte aanrader!

top bedrijf

voor de 4e keer hier besteld. makkelijke website Tegels worden altijd snel en heel geleverd. prijs kwaliteit klopt prettig contact

top bedrijf

fijne samenwerking

Wij waren op zoek naar een mooi ontwerp voor onze hal met Winckelmans tegels. Het geduld en aanbod van variaties in de mogelijke tegelpatronen door Claudia was erg fijn.

Deskundige zaak, prettige communicatie

Mooie showroom, goed advies. En fijn geholpen toen we nog vragen hadden en nog een aantal tegels moesten bijbestellen.

Mooie tegels

bij vragen goed geholpen door Claudia

Mooi assortiment van kwaliteitstegels. Communicatie met de klantenservice was perfect: altijd een snelle reactie en we werden op de hoogte gehouden van leverdata e.d. Kortom, we zijn erg tevreden.

Op tijd geleverd zoals voorzien , de dag van levering laten weten is ook fijn , bedankt.

Alles keurig geregeld, Top!!

Alles keurig geregeld. Top!!

Proeftegels besteld

Snelle levering en uitermate plezierig telefonisch contact vooraf! Top.

Super meegedacht in ontwerp vloer en goede afhandeling /levering

Wat een goede dienstverlening. Ik had niet direct duidelijk hoe en wat we wilden qua tegels in de gang. Met deskundig meedenken en advies (en veel geduld en begrip) is uiteindelijk een prachtig vloerdesign ontstaan en ook snel geleverd. Ik zou De tegelgalerie zeker aanbevelen, en zal ze weer benaderen bij een volgende klus.

Een snoepwinkel voor liefhebbers van tegelwerk.

Na een zoektocht van de ene naar de andere zaak met beige en grijze tegels, was de showroom van de Tegelgalerie net een snoepwinkel. We kregen alle ruimte om zelf keuzes te maken. Er werd niet onnodig geadviseerd. Wanneer dit gewenst was, kregen we deskundig en eerlijk advies. De prettige verkoper is ruimdenkend en probeert op geen enkele wijze iets op te dringen.

Snelle communicatie, goede prijs, levering ok.

Ik ben heel tevreden over Tegelgalerie. Ik vroeg informatie over de Winckelmans tegels en kreeg heel snel antwoord. Er werden ook vlot voorbeeldtegeltjes opgestuurd. Leuk dat er korting was bij grotere aankoop. De levering ging iets minder snel dan aangegeven op de website, maar duurde niet veel langer. Ik raad Tegelgalerie zeker aan!

Absolute Top Service

We ordered online after calling for some advice on how many boxes we needed. Friendly service on the phone and a really nice mail just before the delivery to explain that the original information we had received was incorrect, with apology. Top quality tiles and we are totally happy with the service. A well deserved 5 stars !!

Snelle en correcte dienstverlening

Gestelde vragen werden adequaat beantwoord. Samples werden netjes en goed verpakt verzonden. Ontvangst in de showroom was hartelijk en correct. Nog voor het plaatsen van een bestelling, een positieve indruk.

Ontzorgen

Bestelling online. Alles wordt geregeld. Transporteur stuurt netjes bericht en komt in het aangegeven tijdvak van 2 uur. Tegels zeer goed ingepakt.

Over Tegelgalerie

Tegelgalerie is sinds 2009 onderdeel van onze keuken- en sanitair speciaalzaak en gevestigd in Halsteren. (tussen Bergen op Zoom en Steenbergen) In onze showroom presenteren wij een unieke tegelcollectie. Geen standaard 'dertien-in-een-dozijn' producten, maar veelal handgemaakte klassieke tegels uit Engeland, Duitsland en Frankrijk. Vintage tegels, Portugese tegels, Zelliges - Marokkaanse tegels, Patchworkpatronen, Cementtegels, Patroontegels, Victoriaanse tegels, Winckelmans tegels, Revoir Paris.