Twee dozen tegeltjes besteld voor een klein project (stoepje bij de voordeur). Helaas bij de eerste levering zo'n 60% gebroken tegels. Vervolgens uitstekend geholpen en de tweede zending is kosteloos en zeer snel verzonden. Hierin geen enkele schade, en dat mag ook wel: er was zoveel noppenfolie gebruikt dat ik er m'n dak mee zou kunnen isoleren ;) Enorm aanbod aan tegels en patronen ter inspiratie!

Duurde erg lang maar beschadigde tegel netjes en snel vervangen

Bestelling duurde meer dan anderhalve maand en bij aankomst bleken meerdere randjes stuk, ook was een belangrijk tegeltje (inwendige hoek) verbrijzeld. Dit tegeltje moet op de onderste laag wandtegels en met die laag moet de tegelaar beginnen. De service van Tegelgalerie was echter goed, ze stuurden binnen enkele dagen een nieuw inwendige hoektegeltje en daardoor hoefden we ons tegelproject niet uit te stellen. Nette service.

Sample tegels besteld en natuurlijk kon ik niet wachten om ze te ontvangen om te kijken of het de juiste waren. Gelukkig werden ze ontzettend snel bezorgd! Daarom gisteren meteen nog een bestelling gedaan. Ook een vraag gesteld omtrent onze tegelvloer en binnen 24 uur een prettige reactie. Tevreden klant dus!

Kapotte tegels

Een bestelling tot drie maal toe moeten laten leveren en telkens met een groot aantal beschadigde tegels. Waarschijnlijk wel de fout van de fabrikant maar Tegelgalerie had uiteindelijk na m'n meldingen hun leveringen beter moeten controleren. Jammer want ze hebben een fantastisch aanbod.

Beste Danny, Wij betreuren de gang van zaken wat betreft de levering van de drie dozen tegels ten zeerste. Zoals al telefonisch besproken zijn de goederen heel verzonden maar is het meermaals misgegaan tijdens de verwerking van de pakketten bij de vervoerder. De goederen die wij verzenden zijn kwetsbaar en daar is onvoldoende rekening mee gehouden tijdens het sorteerproces. Dit is inmiddels opgenomen met hun en we hebben daarvoor samen een oplossing kunnen vinden. Team Tegelgalerie.nl

Zeer onaangename koop ervaring

Ook ondanks meerdere telefonisch contact voor en tijdens het bestel proces, werd de afgesproken levertijd niet nagekomen. We hadden meermaals aangegeven dat we een strakke planning hadden ivm verbouwing en planning van onze tegelzetters. We hebben uiteindelijk zelf de tegels op moeten halen. Zij gaven aan de transportkosten te gaan vergoeden, echter is dat uiteindelijk niet gebeurd. Kortom, een hele slechte ervaring! We raden deze leverancier niet aan!

Geachte heer Geerdink, Wij vinden het jammer dat de levering van de door u bestelde tegels niet naar wens is verlopen. Wij missen echter ook een eerlijke weergave over hetgeen is gebeurd en onze inspanningen die wij voor u hebben gedaan. Wij hebben meermaals telefonisch contact met u gehad over de levertijd. Vooraf heeft u aangegeven een strakke planning te hebben en wij hebben alles in het werk gesteld de levering plaats te laten vinden in de afgesproken week. Toen dat binnen de werkweek niet was gelukt hebben wij de extra kosten voor onze rekening genomen om de bestelling op zaterdag te leveren zodat de tegelzetters die maandag erna de tegels konden gebruiken. Op de zaterdag, waar wij telefonisch met u contact over hebben gehad, was er echter niemand aanwezig om de bestelling in ontvangst te nemen. De maandag erna is door de vervoerder de bestelling nogmaals geprobeerd aan te bieden maar weer was er niemand aanwezig. Wij hebben u hier toen van op de hoogte gesteld. Uiteindelijk heeft u zelf de tegels op depot afgehaald en eiste u van ons de kosten van verzending terug. Daar wij de extra toeslag en de extra poging om af te leveren op maandag zelf hebben bekostigd hebben wij dit als redelijke vergoeding gezien voor de in rekening gebrachte verzendkosten. Wij hebben u hierbij ook verwezen naar onze site voor de voorwaarden van verzending. Team Tegelgalerie

Lowest price, good quality, shipping and communications need to be better.

Good price for good quality. Shipping planning was not the easiest, the email saying that it was shipped came 2 hours before they arrived at the house. If I had not been there by coincidence there may have been a problem with the delivery.

Prima levering, prettige service

Vriendelijk en terzake kundig

Vriendelijk en terzake kundig

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie collectie en tegels naar afspraak en tevredenheid geleverd!

Nog geen bericht over de nalevering van het meebestelde impregneermiddel.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Conform afspraak afgehandeld

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede ervaring met Tegelgalerie.nl. Goede service, er is actief contact met mij opgenomen en een keurige levering volgens afspraak.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Klantvriendelijk, goede service, goed product

Pluspunten

zeer servicegericht, goede communicatie gedurende de bestelling

Pluspunten

Ze geven netjes een reactie. Had een proeftegeltje gevraagd, deze kwam iets later dan gedacht. Toen hadden ze al nog nogmaals verzonden! Waarvoor dank! Mooie tegels en direct besteld voor de keuken. Netjes verpakt ontvangen en onder de carport gezet! Heel fijn.

Geen.

Pluspunten

Prima advies en snelle en correcte levering. Een dik tevreden klant!

Pluspunten

Snel en keurig geleverd

Geen

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk, goed advies en op tijd geleverd! Volgens afspraak.-

Pluspunten

Het bedrijf Tegelgalerie staat voor een goede service en heeft deze ook waargemaakt, toen een levering dreigde mis te gaan. Bedankt daarvoor.

Pluspunten

vrijdag besteld, woensdag was het al binnen. Super snel en de mozaïeken zijn prachtig.

Pluspunten

Mooi assortiment. Goeie adviezen.

Geen

Pluspunten

Prima service, de bestelling is keurig verpakt en op tijd geleverd.

Geen

Pluspunten

Prima tevreden !! Alles naar wens

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De tegels werden gewoon voor mijn deur op straat gedumpt op een pallet waar ik niks meer kon. Heb uiteindelijk tegel voor tegel alles naar binnen moeten sjouwen, naar mijn schuur. En moet die pallet laten ophalen door grofvuil. Het had veel handiger verpakt kunnen worden, in dozen bijvoorbeeld.

Beste Floor, Wij zijn geschrokken van deze review. Wij snappen je frustratie wat het sjouwen betreft. Het is echter volstrekt normaal dat ruim 130 kg aan tegels van 1,5 cm dik met een afmeting van 40x40 cm per pallet gratis worden bezorgd tot aan de drempel voordeur. Wij vinden het jammer dat je geen contact met ons wilt hebben over deze kwestie. Met vriendelijke groet, Team Tegelgalerie

Over Tegelgalerie

Tegelgalerie is sinds 2009 onderdeel van onze keuken- en sanitair speciaalzaak en gevestigd in Halsteren. (tussen Bergen op Zoom en Steenbergen) In onze showroom presenteren wij een unieke tegelcollectie. Geen standaard 'dertien-in-een-dozijn' producten, maar veelal handgemaakte klassieke tegels uit Engeland, Duitsland en Frankrijk. Vintage tegels, Portugese tegels, Zelliges - Marokkaanse tegels, Patchworkpatronen, Cementtegels, Patroontegels, Victoriaanse tegels, Winckelmans tegels, Revoir Paris.