2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Klacht adequaat opgepakt

Terrazzotegels beter verpakken en controleren voordat ze verstuurd worden naar klant.

Beste Edwin, Dank voor je feedback. Verpakken van de tegels heeft onze bijzondere aandacht. De bezorging van de vracht gebeurd door een extern bedrijf. Met de vervoerder zullen we samen zoeken naar een betere oplossing. De beschadigde tegels heb je inmiddels ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Tegelgalerie

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prijs is echt een doorslaggevende factor geweest bij de aankoop. Verder zijn ze goed bereikbaar via tel/mail en is de site erg duidelijk.

Helaas heeft de bestelling langer op zich laten wachten dan vooraf verwacht. Een deel van de bestelling was per ongeluk bij een andere klant terecht gekomen maar dit is op een nette manier opgelost.

Pluspunten

Van tevoren een gratis monster tegel gekregen, erg fijn omdat je dan precies weet wat je kan verwachten. Tijdens transport waren er een aantal tegels gebroken, dit werd erg netjes opgelost.

Zo doorgaan

Pluspunten

netjes geholpen, heel veel keuze, snelle levering

Pluspunten

Goede en klantgerichte benadering.

Nee

Pluspunten

Heel goed advies en bijzonder goede service.

Geen

Pluspunten

zeer complete en uitgebreide website met complete Winckelmans assortiment competitieve prijsstelling (Winckelmans) vriendelijke en behulpzame klantenservice

Pluspunten

goede levering. snel. heel. goede tegels

goedkoper worden! ;)

Pluspunten

Alles

Niets

Pluspunten

Goede communicatie en stipte levering. Hebben de tegels nog niet geplaatst..ik kan nog niet echt iets zeggen over de kwaliteit van de tegels, maar ik denk dat dat wel goed zit :-)

Pluspunten

Goede en snelle service!

Pluspunten

snel, hulpvaardig, attent netjes geleverd volgens afspraak

geen opmerkingen op dit moment

Pluspunten

gute Lieferung Ware o.k.

Pluspunten

Groot assortiment, overzichtelijke website, goede klantenservice

Geen

Pluspunten

Sneller dan de levertijden op de site; Werd nog even keurig gebeld over de aflevering en kon daarbij ook regelen dat het op een ander adres werd geleverd; Prima service.

Pluspunten

Vlotte afhandeling van de opdracht. Levering rechtstreeks van de fabrikant, waardoor transportkosten werden beperkt. Goede website, ik kon na tien jaar zonder omwegen tegels bijbestellen.

Geen.

Pluspunten

Snelle levering, netjes verpakt en goede prijs en mooie unieke producten

Geen

Pluspunten

Keurig onze tegels ontvangen. En nadien nog een telefoontje gekregen of alles goed is afgeleverd.

Pluspunten

Goed bereikbaar en behulpzaam.

Doorgeven van tijdstip (ongeveer) van levering.

Pluspunten

Overzichtelijke site. Prima afhandeling.

Melden wanneer bestelling geleverd wordt.

Pluspunten

Top in alle opzichten! Prettige communicatie, snelle levering

Pluspunten

Als er iets fout gaat regelen zij een oplossing

Goed letten op de aantallen per tegelsoort, hierdoor was een fout ontstaan, waardoor er te weinig tegels werden besteld, stond 200 per doos en bleek maar 50 te zijn. Deze fout hebben ze hersteld, ben nu in afwachting van nazending

Pluspunten

Netjes en correct geholpen, bestelling keurig verpakt aangeleverd.

Canadaweg 12 4661PZ Halsteren

+31 (0)164-746010

Over Tegelgalerie

Tegelgalerie is sinds 2009 onderdeel van onze keuken- en sanitair speciaalzaak en gevestigd in Halsteren. (tussen Bergen op Zoom en Steenbergen) In onze showroom presenteren wij een unieke tegelcollectie. Geen standaard 'dertien-in-een-dozijn' producten, maar veelal handgemaakte klassieke tegels uit Engeland, Duitsland en Frankrijk. Vintage tegels, Portugese tegels, Zelliges - Marokkaanse tegels, Patchworkpatronen, Cementtegels, Patroontegels, Victoriaanse tegels, Winckelmans tegels, Revoir Paris.