3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

correcte en snelle service. Uitstekende website

Pluspunten

Snelle persoonlijkeservice goede, persoonlijke communicatie goed verpakt, mooi product!

Pluspunten

Netjes afgeleverd, handige site, goed op de hoogte gehouden van verzending en goed en stevig verpakt.

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

Positif

Parfait, commande livrée plus rapidement que prévu et en personne des Pays-Bas un jour férié (lundi de Pâques). Excellent produit qui donne un résultat parfait. Outil permettant d'estimer le nombre de carrelages nécessaires sur le site web parfait, il ne m'a resté que 3 carrelages.

Canadaweg 12

4661PZ Halsteren

+31 (0)164-746010

Over Tegelgalerie

Tegelgalerie is sinds 2009 onderdeel van onze keuken- en sanitair speciaalzaak en gevestigd in Halsteren. (tussen Bergen op Zoom en Steenbergen) In onze showroom presenteren wij een unieke tegelcollectie. Geen standaard 'dertien-in-een-dozijn' producten, maar veelal handgemaakte klassieke tegels uit Engeland, Duitsland en Frankrijk. Vintage tegels, Portugese tegels, Zelliges - Marokkaanse tegels, Patchworkpatronen, Cementtegels, Patroontegels, Victoriaanse tegels, Winckelmans tegels, Revoir Paris.