in een woord: uitstekend

zie boven

Top winkel met top service.

Mooi aanbod en zeer goede service. Er was wat mis gegaan met mijn bestelling, maar dit is zeer goed opgepakt.

Great service!

Orders arrive in a timely fashion. Packed with care and nice little notes and quality replacements for out of stock items. It's like being back in Japan, feels cared for!

Prima producten

Uitstekende producten, verzending zou sneller kunnen

Snel geholpen via persoonlijk WhatsApp contact

Ik had met spoed Japanse cadeau pakketten nodig, na een telefoon was het duidelijk en we hadden een maatwerk pakket voor onze personeelsleden.

teleurgesteld

Het gekruide zeewier was over de datum. Ik heb er een mail over verzonden maar ik kreeg er geen reactie op.

Geweldige service en producten.

Tevreden over snelle levering, producten waren netjes verpakt en daardoor goed aangekomen. Daarnaast zeer tevreden over de kwaliteit van de producten. Toch Japan kunnen beleven ondanks we er niet naar toe kunnen reizen.

Japanse producten beschikbaar vanuit een NL bedrijf

Prima service, ruime keuze en snelle levering. Enige nadeel is het minimum bedrag voor een bestelling maar dat heeft vast zijn redenen.

Nice staff, quick delivery, I recommend.

Nice staff, quick delivery, I recommend.

in één woord: perfect

prima club, duidelijke website, goede producten en normale prijzen......en gelukkig supersnel

Japanse perfectie begint al bij de manier van verpakken met zorg en aandacht voor detail Verder perfecte en snelle levering Sayonara ga zo door

uitstekend

De bestellingen zijn steeds van prima kwaliteit , verzorgd ingepakt en vlot verzonden . Ook nazorg , advies en klantvriendelijkheid zijn optimaal .

Great products

Very happy with the Tsubaki shampoo.

Mooi wark

Producten als omschreven. Zending na 2 dagen in huis.

Altijd goed

Het is altijd fijn bestellen bij Seikatsu.nl. De artikelen worden altijd snel bezorgd en zijn in top qualiteit

Service zoals het hoort!

Snel, correct en op tijd

Prima service!

Door een misverstand was er iets niet goed gegaan, na een prettig, telefonisch contact is het prima opgelost! Complimenten! Product is erg netjes bezorgd en dag er goed uit.

Nooit meer!

Bedrijf reageert niet op mails gestuurd aan aanbevolen mailadres. Aan retourneren van een aankoop doet Seikatsu niet. Je krijg gewoon je aankoop weer teruggestuurd zonder dat de doos geopend is.

Duidelijke site, heel snel geleverd!

Makkelijk besteld, snel geleverd en netjes verpakt!

Snelle zorgvuldige levering en groot assortiment

het brengt een beetje japanse sfeer in mijn leven. fijne producten.

de service is goed en snel. spullen worden altijd goed ingepakt. ik koop hier graag en regelmatig.

vriendelijk en betrouwbaar

fijne produkten, snel geleverd, vriendelijke service

Ik ga zeker meer bestellen

Vlotte levering, lekkere producten

Uit nieuwsgierigheid enkele flessen ramune & een proefpakket sake besteld. Alles werd vlot & correct geleverd.

Over Seikatsu

JAPAN LIFESTYLE