Zeer goede ervaring mee

Dat is een vakman

Top service, erg klantvriendelijk en deskundig

Erg vriendelijk en deskundig personeel in de winkel. Denken met je mee en als er iets niet goed is of niet goed werkt wordt het goed opgelost. Top service!

Geweldige service!

Zeer klantvriendelijk, en deskundige service! Na het vervangen van het scherm werkte in eerste instantie de vingerafdruk scanner niet van mijn Moto g6 plus. Ik kreeg onder garantie een veel duurder origineel Motorola scherm die tegenwoordig ook al moeilijk te krijgen zijn, en voor het ongemak een screenprotector t.w.v. €10. Ondanks dat Amiri Telecom in Hardenberg aan mij helaas niet wat heeft verdient wilden ze me ook nog de reiskosten vergoeden! Dat heb ik maar niet aangenomen. Amiri Telecom wil ik iedereen aanbevelen. Topklasse!

2weken terug een refurbished IPhone 8 256Gb gekocht na uitstekend advies. Helaas werd eergisteren mijn beeld plots zwart. Gisteren langs gebracht uitstekend gerepareerd en geen discussie over garantie. Ook wil ik een compliment geven over de omgang met COVID-19 het is een kleine winkel, ze nemen alle maatregelen en houden zich er ook aan. Echt een aanrader.

Refurbished telefoon was nog niet helemaal goed

Met een paar uur was alles gerepareerd. Altijd een hele goede en snelle service!

Goed en snel

IPad batterij vervangen. Alles volgens afspraak.

Goede en snelle service.

Scherm vervangen van mijn telefoon. Snelle en goede service!

Goede service!

altijd goede service, word echt moeite voor gedaan. Zeer tevreden!

Geweldige klanten(gasten) service.

Aardige mensen die er verstand van hebben hoe een i-pad te repareren.

Goede service, houdt zich aan afspraken en betrouwbaar

Zeer nette service

De bestelde telefoon, kwam snel binnen en de prijs was absurd laag.

Na een klacht over een snel kapo telefoonhoesje kreeg ik een vervangend exemplaar opgestuurd. Wat een goede service 😀.

Accurate en snelle levering

Goede advies + prima prijs = top geregeld. Ben zeer tevreden. Hou het zo!

Geweldig fijn geholpen

Je wordt zo spoedig mogelijk geholpen en op de hoogte gehouden van de status van je reparatie .

Beste klant, Wat fijn om te lezen dat je geweldig bent geholpen in onze winkel! Bedankt voor het delen van je ervaring.

Eerlijke mening goede service👍

Altijd vriendelijk goede service eerlijke mening👍

Pluspunten

doet wat hij beloofd super service en zeer klantvriendelijk

Pluspunten

Netjes snel en betaalbaar vriendelijk

Geen

Pluspunten

Goede informatie-deskundig-goedkoop in de reparatie

Pluspunten

Snelle service, vriendelijke mensen

Geen verbeterpunten nodig in mijn beleving

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. En zeer snelle service.

Pluspunten

Zeer correcte inneem procedure te repareren Ipad met genummerd afgegeven bon Zeer snelle diagnose met duidelijke prijsopgave Zeer snelle uitvoering van de reparatie Digitale laten weten dat het apparaat gereed is.

Geen

Pluspunten

Geweldige goede en snelle service! Zij denken op de langere termijn, maw. goede klantenbinding. En deman die ik aan de telefoon had was zeer vriendelijk.

nvt.

Juiste levering van het bestelde product. Op tijd geleverd en duidelijke communicatie.

• Prijs
  • Personeel