Mooi product

Goede levering

Vlotte levering, kwalitietsmatetiaal

Product goed verpakt, vlot gelevetd

It was brilliant!

The administration is very fast and smooth, the products obtained are of high quality. Whatever questions a person had, they are answered immediately. I can only recommend it to everyone! I will choose them next time.

Groot aanbod, snelle levering.

snelle levering, prima materiaal

volgende keer weer

Levering voldeed aan verwachting, zowel qua product als levertijd.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

goed materiaal en levering uit voorraad

Heat Shielding gebruikt om houten paal in overkapping te beschermen tegen hitte van onze open haard buiten. Materiaal is goed te verwerken en geeft goede bescherming tegen (over)verhitting

Goed en service gericht

Toezending van het test product was binnen no-time geregeld. Perfecte service.

Snel en doeltreffend

Product was er snel na bestelling en voldeed aan de verwachting.

Super service en nogmaals bedankt

Super service en nogmaals bedankt We zullen jullie aanbevelen Veel groeten vanuit België Hondensalon mireille

geen ervaring, moet nog getest worden

kan er nog geen oordeel overgeven het moet nog geplaatst worden en dan kan ik pas merken of het werkelijk 450 tegen houd

perfecte levering

perfect materiaal om te verwerken .

Alles als afgesroken

Duidelijke webshop en snelle levering

De artikelen zijn duidelijk beschreven en overzichtelijk opgenomen in de webshop. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en deze werd snel geleverd. Kortom, aanrader!

Product op website verkeerd beschreven, had er dus niks aan.

Hittebestendige TAPE gekocht, maar het plakte niet. Bleek gewoon een hittebestendige band te zijn. Na contact met heatshielding hebben zij dit heel netjes opgelost. Het product mocht geopend retour en kreeg de gemaakte kosten vergoed. 5 sterren dus!

Gewoon goed

Snel duidelijk en goede service

Prima spul

snel bezorgd, goeie prijzen en service

de juiste zaak

Prima spul

Super snel en gemakkelijk.

Bestelde artikelen erg snel en goed geleverd.

Makkelijk aan te brengen, hittebestendigheid zal nog moeten blijken door het gebruik in de keuken.

Product werd snel verzonden, maar koerier duurde wat langer. Isolatie is aangebracht in de keuken naast de kookplaat. Hopelijk doet het zijn werk en is het eenvoudig schoon te houden.

vlotte levering, goed product.

vlotte levering, goed product

Over Heat Shieldings

Heat Shieldings is in 2014 opgericht om de specialist te zijn in hitte en geluidswerende producten. Onlangs hebben we https://www.absor-b.com geluidsisolatie gelanceerd! Doordat wij een groot deel van ons assortiment zelf laten produceren kunnen we aantrekkelijke prijzen bieden en kunnen we met trots zeggen dat we hoge kwaliteit producten aanbieden.