Good

Good and smooth

Gemakkelijk aan te brengen dicht goed.

De pakking voor de kachel die wij bij u hebben besteld ,is een perfect matriaal. Gemakkelijk aan te brengen dicht goed.

Binnen 24 uur geleverd

Goede en snelle service

De bestelling was vrij makkelijk te doen op de site. Ook de levering was sneller dan ik had verwacht. Tape zit op de uitlaat, doet wat ie moet doen en ziet er ook nog eens mooi uit. Top service en zal hier zeker weer bestellen

easy to deal with as we had a solution to the uk Brexit vat issue

great and fast responses to all our questions and our solutions would recommend anyone to try even in the as price is very competitive related to the product they supply Thanks Gary E. Brown

Ziet er goed uit Verwerkt makkelijk top aanrader

Alles correct verlopen

Precies zoals omschreven

Netjes op tijd geleverd

Snel geleverd, goede kwaliteit

Prima product, makkelijk te vormen en toch stevig genoeg.

Overzichtelijke site, snel geleverd.

Goede spullen.

Doelmatig en efficient

Bij het zoeken van hittewerend materiaal heb ik bij Heat Shieldings gevonden wat ik nodig had. Bestellen op de website ging eenvoudig. De levering was snel en correct.

Alles was goed

Alles op tijd binnen mooi

Goede kwaliteit, prijzen zijn ok, snelle levering

Netjes product en degelijk verpakt

De hitteschild plaat die ik heb besteld is van degelijk kwaliteit en was degelijk verpakt waardoor deze netjes en recht is aangekomen.

Goed product

Ik moet het materiaal nog aanbrengen (binnenzijde motorkap oldtimer). Maar dit gaat zeker goed komen

Ik had de volgende dag de isolatietape al in huis. Klasse!

Goede service, snelle levering

Goede service, ook na wat bestel problemen direct contact hoe ze konden helpen. netjes geleverd.

heatshield tape besteld

ging goed makkelijk bestelbaar en duidelijk op de website.

snel geleverd

ondanks drukte in de pakketjes de volgende dag mijn brandwerende band geleverd.

Duidelijke beschrijving op een mooie site

Prima service en snel geleverd!

Prima service en snel geleverd!

Super betrouwbaar en kwaliteits product !

Bestelling en levering ging heel vlot en zonder problemen. Product voldoet volledig aan de verwachting.

Klantvriendelijk en goede service

Doordat post nl het artikel niet had geleverd via heat shieldings een nieuw artikel gekregen, hierbij was de service prima.

Zeer service- oplossingsgericht

Ik had de verkeerde (duurdere) materialen toegestuurd gekregen. Toen ik contact met ze op nam, werd meteen op hun kosten het goede verstuurd en de duurdere spullen kon ik houden.

Over Heat Shieldings

Heat Shieldings is in 2014 opgericht om de specialist te zijn in hitte en geluidswerende producten. Onlangs hebben we https://www.absor-b.com geluidsisolatie gelanceerd! Doordat wij een groot deel van ons assortiment zelf laten produceren kunnen we aantrekkelijke prijzen bieden en kunnen we met trots zeggen dat we hoge kwaliteit producten aanbieden.