Correct product

Product voldoet aan de specificaties

Snelle levering en kwaliteit producten

Snelle levering en kwaliteit producten

Very good!

Super fast delivery! I have not seen the results of the product yet but as I have used it before I think it will be as good as then.

Snelle levering en goed advies

Goed advies over product

Goed service en uit leg en met foto’s erbij nog beter uitleg

Professioneel

Overzichtelijke webshop, volledig aanbod, correcte prijzen, snelle levering.

Gewoon goed

Niks mis met dit bedrijf keurig afhandelen en nemen de telefoon op als je belt gr jan

Besteld, betaald en geleverd.... alles lekker snel en correct.

De website is duidelijk en bestellen eenvoudig. De levering was vlot en correct. De kleefkracht van de shielding had iets krachtiger mogen zijn.

snel en keurig afgehandeld

snel en keurig afgehandeld

goede productinformatie en snelle levering.

Goede productinformatie en snelle levering.

Lastige website, snelle levering

Ik had wat moeite met bestellen, wilde 2 stuks bestellen maar kwam op meer uit. De levering was snel en de kwaliteit zeer naar wens. Eind goed, al goed.

Had een bestelling gedaan voor hitte schildjes echter bleek na ontvangst dat ik de verkeerde besteld had. Na telefonisch contact zijn alsnog de goede hitteschildjes afgestuurd. En heb ik dezelfde dag het verkeerd bestelde artikel geroutineerd. Voor kwaliteit en service ben je bij heatshieldings.com aan het juiste adres.

Alles goed oké

Alles goed oké

Snelle levering en goed materiaal

Ruime keuze in materiaal

Goed produkt voor aantrekkelijke prijs.

Hitte isolatie schild is gemakkelijk te verwerken. Plakt uitstekend en is met schaar eenvoudig op maat te knippen

Topproduct, vriendelijke prijs, snelle levering

Alles naar volle tevredenheid, super!

Prima produkt en levering

Enige aanmerking, ik had er graag een factuur bij gehad.

Zeer goede duidelijke afhandeling.

Zeer snel geleverd het product is zoals omschreven.

Toppie.

Bestelde producten snel geleverd. Op vragen via email wordt ook heel snel en correct gereageerd.

Snelle service en vriendelijk aan telefoon

Snelle service en na een fout tijdens betalen van mijn kant super snelle telefonische uitleg.

Positief!

Goed en snel geleverd!

Zeer vriendelijke support en kordaat handelen

Gezien mijn bijzondere applicatie waardeer ik in het bijzonder de support. Ik hen niet veel materiaal nodig, maar ben desalniettemin zeer goed geholpen. Hoge temperatuur bestendige verlijming van het alu of vergoud folie! Dank team Heat Shielding

Over Heat Shieldings

Heat Shieldings is in 2014 opgericht om de specialist te zijn in hitte en geluidswerende producten. Onlangs hebben we https://www.absor-b.com geluidsisolatie gelanceerd! Doordat wij een groot deel van ons assortiment zelf laten produceren kunnen we aantrekkelijke prijzen bieden en kunnen we met trots zeggen dat we hoge kwaliteit producten aanbieden.