Snelle levering en vraag werd goed beantwoord.

Prima bedrijf om zaken mee te doen

Zie bovenstaand

Super niks mis mee

Snelle service en zeker niks over gelooge

Snel, correct en tegen een schappelijke prijs!

Webshop bestelling in de avond gedaan. Was binnen de gestelde tijd geleverd en voldeed keurig aan mijn verwachtingen. Goed bedrijf!

Goede service en samenwerking, achteraf betalen.

Tot de volgende orders

Snel, behulpzaam denken mee

Samen zitten rekenen hoeveel heatshield band ik nodig zou hebben en het klopte nog redelijk

Vriendelijk en snel geholpen

Advies gevraagd viande chat functie, snel en vriendelijk te woord gestaan en advies gekregen. Besteling was volgende dag in huis

Prima en snel geleverd

Prima en snel geleverd

Kwaliteit producten en zeer goede service en snelle levering !

Voor mijn Kawasaki motorfiets ,voor aan de binnenkant van de zijkuipdelen hitte reflecterend isolatie materiaal gekocht ,bestand tegen zeer hoge temperaturen ! 500 graden ,plakt zeer goed niet dik 1 mm is ruim voldoende ,mooi afgewerkte randen ,En voor om de auto uitlaat warmte reflecterend absorberend uitlaatband gekocht omdat het vergaande hitteschild om het midden stuk uitlaat niet meer leverbaar is en nieuw onbetaalbaar is , met dit warmte werende uitlaatband kan de warme uitlaat ,geen schade aan de brandstoftank aanrichten, dus veilig met rvs trek variabele klembanden kun je de uiteinde van het omwikkelde uitlaatband goed vast zetten, Heat shielding geeft ook zeer goede service en deskundige uitleg ,gewoon Top ! en in geval met retour [ of omruilen ] wordt het snel regelt ,Heat Shielding kwam zelfs bij mij thuis bestelling omruilen terwijl ik het verkeerd besteld had ,fantastisch !! met vriendelijke groet, Frenk.

Snelle levering, goede omschrijving

Meteen een track en trace en dezelfde dag nog verstuurd, zeer goed verpakt, dus ik ben zeer tevreden. Het was voor mij een gok omdat ik het bedrijf nog niet kende maar ben bijzonder tevreden. Bestelling was hitte isolatie voor onze international 1246 traktor rondom de turbo.

Prima service en product

Snel en vakkundig advies.

Zuverlässige und promte Lieferung

Die Beschreibung der Artikel ist super. Zuverlässige und propte Lieferung. Sehr hilfreich bei Problemlösung

Goede communicatie,snelle levering,goed product

Zie boven

Snel en goed geleverd.

Isolatie besteld om kachel ventilatoren in te pakken. Zeer goede kleverige eigenschappen. Mondkapje is zeer santé raden.

Goede bestelhoeveelheid (circa 0,5 m2). Een praktisch product voor veel klussen.

Goede bestelhoeveelheid (circa 0,5 m2) Een praktisch product voor veel klussen.

Mooi product

Goede levering

Vlotte levering, kwalitietsmatetiaal

Product goed verpakt, vlot gelevetd

It was brilliant!

The administration is very fast and smooth, the products obtained are of high quality. Whatever questions a person had, they are answered immediately. I can only recommend it to everyone! I will choose them next time.

Groot aanbod, snelle levering.

snelle levering, prima materiaal

volgende keer weer

Levering voldeed aan verwachting, zowel qua product als levertijd.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

goed materiaal en levering uit voorraad

Heat Shielding gebruikt om houten paal in overkapping te beschermen tegen hitte van onze open haard buiten. Materiaal is goed te verwerken en geeft goede bescherming tegen (over)verhitting

Goed en service gericht

Toezending van het test product was binnen no-time geregeld. Perfecte service.

Over Heat Shieldings

Heat Shieldings is in 2014 opgericht om de specialist te zijn in hitte en geluidswerende producten. Onlangs hebben we https://www.absor-b.com geluidsisolatie gelanceerd! Doordat wij een groot deel van ons assortiment zelf laten produceren kunnen we aantrekkelijke prijzen bieden en kunnen we met trots zeggen dat we hoge kwaliteit producten aanbieden.