Klantvriendelijk en goede service

Doordat post nl het artikel niet had geleverd via heat shieldings een nieuw artikel gekregen, hierbij was de service prima.

Zeer service- oplossingsgericht

Ik had de verkeerde (duurdere) materialen toegestuurd gekregen. Toen ik contact met ze op nam, werd meteen op hun kosten het goede verstuurd en de duurdere spullen kon ik houden.

Tijdige levering, no nonsense

I wish all my online shopping experiences were as good as when shopping with these guys.

Their website was easy to use, I found what I was looking for, ordered it and it got delivered to my doorstep in Pakistan within a few days. I honestly can say that my shopping experience with these guys has been absolutely flawless. The exhaust wrap is being installed at my mechanics right now and he seems perfectly satisfied with the wrap. If in future I Have any further requirements for such products I definitely will be getting them from these guys. Keep up the great work guys!

Prachtig materiaal makkelijk te verwerken

Snelle levering en perfect spul

Wereld spul

Prima webshop

Levert de producten die ik zoek

Super bedrijf!

Heb een metertje hittebestendige isolatie kous besteld. Zeer snelle levering! En niet krenterig: het was een zeer royale meter! Leuk was ook de getekende smiley op het zakje, met '+ beetje extra' er bij. Dat veroorzaakt een glimlach en prettig gevoel. Je wordt als mens behandeld, niet als nummer. Top firma!

Snelle levering van een prima product

Snelle levering van de folie. Die precies voldeed aan de beschrijving en de verwachtingen.

alles keurig en snel gekregen

duidelijke website met toelichtingsfilmpjes, levering prima.

Prima warmtewerend product.

Plaatsing bij onze houtkachel van dit product geeft een goed gevoel.

Geod

Netje en goed geholpen

Prima verkoop service, product moet ik nog testen.

Product zelf moet ik nog in onze situatie testen.

snelle levering van goed product

op vrijdagmiddag een rol uitlaat isolatie besteld. de isolatie werkt goed en was makkelijk te monteren. levering ging zeer soepel het was namelijk op zaterdagmorgen al binnen.

Ok!

Ok!

Via de chat duidelijk en snel van goed advies voorzien. Daarna besteld en het lag een dag later thuis. Dank je wel, goede service!

Levering zoals verwacht, artikel in prima staat.

Alles keurig in orde.

Perfecte order-behandeling en nazorg bij verzend-troubles

De door mij bestelde Hittewerende tape aluminium glasvezel versterkt, en de gevlochten glasvezel uitlaatband, zijn van professionele kwaliteit. Bij de verzending zijn buiten de schuld van Heat Shieldings door het bezorgadres vreemde fouten gemaakt en is de zending per omgaande geretourneerd. Ik werd binnen een uur door Heat Shielding terug gebeld waarna zij de zending opnieuw hebben geregeld met toevoeging van meerdere RVS raps, alles geheel zonder kosten. Perfecte Service !!!

Goede website, snelle levering!

Goed overzichtelijke webshop, goede beschrijving, vond neteen wat ik zocht, werd heel abel bezorgd op aangegeven adres!

Professioneel

Snel

Duidelijk advies en super snelle levering!

Aanrader!

Bedankt Ruben! Veel succes met de materialen.

Ondanks de huidige situatie door Covid19 heeft de klantenservice er alles aan gedaan om de levering op tijd te doen plaatsvinden.

Prijs/kwaliteit goed. Verzending ging vlug. Kortom, alles zoals beschreven op de site.

Prima service.

Ook snelle reactie bij vragen.

Over Heat Shieldings

Heat Shieldings is in 2014 opgericht om de specialist te zijn in hitte en geluidswerende producten. Onlangs hebben we https://www.absor-b.com geluidsisolatie gelanceerd! Doordat wij een groot deel van ons assortiment zelf laten produceren kunnen we aantrekkelijke prijzen bieden en kunnen we met trots zeggen dat we hoge kwaliteit producten aanbieden.