Zeer meedenkend en klantvriendelijk!

Wij hadden een fout gemaakt door het boeken van een verkeerde camping, alles betaald en al kwamen we hierachter door een aandachtige medewerker dat dit het geval was. Gelukkig was er geen probleem en werd de boeking heel snel en eenvoudig omgezet naar de juiste camping.

Duidelijk en overzichtelijk

Overzichtelijk wat voor boerderij, accomodaties en voorzieningen aanwezig zijn.

Toppers!!!

Alles is zo goed en fijn geregeld

• Wat vond je van het online boekingsproces? N.v.t.

Ziet er goed uit

Vind het wel leuk op een boerderij te camperen

Superfijne ervaring!

Binnenkijken in het leven van de superlieve boer en boerin, mee de dieren eten geven, op de tractor rijden en je uitleven op de boerderij. Gezellige tenten die volledig voorzien zijn.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Makkelijk je vakantie boeken via de website

Hele handige website waarin je in 1 oogopslag ziet wat er nog te huur is op allerlei data. Vakantie is eigenlijk zo geregeld! Prijzen vallen mee en het is zo’n leuke ervaring voor de kinderen maar ook voor onszelf dat ik dit jaar met mijn moeder en mijn kleindochters een lang weekend heb geboekt! Hoe bijzonder om dit jaar met 4 generaties op stap te gaan die er lol in hebben. Uiteraard jullie site ook aanbevolen bij mijn collega’s en vriendinnen

Super behulpzaam en vriendelijk

Super behulpzaam en vriendelijk

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Het boekingsproces is eenvoudig en duidelijk

Het boeken was eenvoudig en duidelijk. Je ziet meteen de all in prijs, geen verrassingen achteraf. En daarnaast zijn extra opties eenvoudig bij te boeken. We verheugen ons enorm op het verblijf!

Boekgemak

Een goed overzicht en makkelijk geboekt.

Soms ongebruiksvriendelijk

Soms wanneer ik via site een ander boerderij wou bekijken moest ik bijna opnieuw alles doorlopen.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Mooi aanbod en makkelijk geboekt

Veel FarmCamps om uit te kiezen en makkelijk geboekt

Weer gelukt

Ik moet altijd even zoeken omdat ik al weet bij welke boerderij we willen verblijven. Maar als dat selectie proces is gedaan verloopt het vlot

Fijn en makkelijk

Overzichtelijk wat de mogelijkheden zijn en hoe je kan boeken

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Website is niet ideaal ingericht

Ik heb het volgende verbeterpunten voor jullie: De reviews van de boerderijen staan niet op een logische plek. Ik zou ze verwachten bij de info over de boerderij. Maar je vindt ze pas als je klikt op 'Check prijzen en beschikbaarheid'. Dat is niet logisch.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Snel en gemakkelijk online onze vakantie geboekt.

Via de website was de vakantie zo geregeld. De site geeft uitgebreide informatie over de campings en wat daar allemaal te doen is.

Snel en begripvol geholpen

Een boeking (wegens medische redenen) omzetten naar een andere datum ging erg vlot. Er volgde steeds een snel en warm antwoord.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Zeer klantvriendelijk, meedenkend en coulant

Wat een verademing het contact met de klantenservice. De zorgvuldigheid in het meedenken, in all rust kunnen overleggen, de flexibiliteit en goede service.

Vriendelijk en behulpzaam

Twee keer telefonisch contact gehad om te vragen naar de mogelijkheden en twee keer uitstekend te woord gestaan. Niet alleen werd er meegedacht, maar ook kreeg ik voor al mijn vragen een positief antwoord. Ons glampingweekend is pas over twee maanden en heb er nu al heel veel zin in!

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Zeer snelle reactie van de receptie

Heel positief

Overzichtelijk alles

Heel fijn dat alles inbegrepen is met de prijs waarvoor het op de site staan, geen bijkomende kosten als bvb administratiekosten enzo

prima site om te boeken

Ik vind de site goed weergegeven en het boeken ging makkelijk. Je wordt goed door de stappen heen geleid.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Het boeken gaat echt heel gemakkelijk. En als je toch nog vragen hebt, helpt Farmcamps je daar goed bij.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Ze begreep de vragen gelijk en ben goed geholpen en geïnformeerd!

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

duidelijke informatie op de website en vlotte reservering

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Boeken ging snel op het wachten op de kortingscode na

Ik vond het wel spijtig dat er reclame wordt gemaakt van 30 euro korting. Dat je dan moet wachten op 2 mails voor je die kortingscode krijgt, deze ingeeft en dan te zien krijgt dat de korting maar geldig was tot 3 dagen voor je boekte. Geen korting en het wachten voor niets dus.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hoi Kristien, Hartelijk bedankt voor de beoordeling! Ik zie inderdaad dat daar iets mis is gegaan met de korting, wat vervelend. Uiteraard zullen wij de vroegboekkorting gewoon nog voor jullie verwerken. Ik heb je zojuist ook even aan mailtje gestuurd hierover. Nogmaals bedankt en alvast heel veel plezier gewenst :) Hartelijke groet, Lieke van FarmCamps

Über Farmcamps

Waarom zou je ver weg op vakantie gaan als er in Nederland ook zoveel prachtige plekjes te ontdekken zijn? Bij FarmCamps weten we die wel te vinden. Ontsnap uit het dagelijkse drukke leven om gezellig samen te zijn en te genieten van het leven op de boerderij! Op stap met de boer, knuffelen met de dieren, slingeren in de Hooischuur, spetteren bij de Water Pret Weide en samen spelenderwijs leren over de boerderij. Of laat je leiden door het ritme van de dag. Je logeert met vrienden, familie of collega's in luxe Safaritenten, Farmtenten, Haytenten, Ranchtenten, Lodgetenten of Barntenten. Glamping op en top!

Kiyoh Bewertungen