Eenvoudig geboekt

Makkelijk gevonden, niet de eerste keer. Dat maakt het ook eenvoudiger doordat ik de locatie al voor ogen had. Veel beter te vinden dan de afgelopen keer.

Boeken ging prima!

Informatie voorziening is helder.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Super snel en makkelijk geregeld!

Duidelijke site en snelle terugkoppeling. Een dag later al een vriendelijke bevestiging dat alles is geboekt en de extra’s worden geregeld.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Niets doen, alles mag, fijne omgeving, uitrusten

Goed en snel geholpen

Ik heb via de website hulp gezocht naar een geschikte boerderij voor ons familieweekend. Ik kreeg snel reactie en ben goed geholpen.

• Wat vond je van het online boekingsproces? N.v.t.

Super vriendelijke klantenservice

We probeerden te boeken naar er ging iets mis op de site. De klantenservice had dat opgemerkt en ons gemaild en verder geholpen om de boeking te voltooien. Super fijn

Makkelijk te boeken!

Mijn dochter heeft er super veel zin in! Ze heeft het er elke dag over!

Zeer prettig behandeld

Helemaal prima

Kon snel boeken en toen er iets niet klopte en ik hierover een mail stuurde, werd het gelijk geregeld.

Duidelijkheid verhelpt keuzestress

Zeer duidelijke en overzichtelijke website ! Vooral de activiteiten worden aantrekkelijk weergegeven !

Lekker vlot

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Even zoeken maar uiteindelijk gelukt

In het begin was het even zoeken op de website voor de juiste farmcamps. Klantenservice is goed bereikbaar en je krijgt snel antwoord op je vraag. Reserveren van vakantie was snel en makkelijk, betaling kan je op meerdere manieren doen.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Altijd vriendelijk, alles kan. En de kids vinden het fantastisch.. Je hebt er geen omkijken naar.

Gerichte Communicatie!

Duidelijk. Snel tot gerichte afspraken!

Mooie vakanties, matige website

Het zoeken naar een beschikbare tent op je favoriete boerderij is vrij ingewikkeld en omslachtig. Verder wel tevreden met het boekingspoces. Vorige farmcamps vakantie was fantastisch dus hoop nu ook weer Op een leuke vakantie

Behulpzaam

Had een pluim van m'n werk gekregen en heb die laten verzilveren bij farmcamps. Dit wilde in eerste instantie niet goed lukken bij het boeken. Na een telefoontje is dit keurig geregeld. Ook is het via de site makkelijk te boeken.

A wonderful holiday at De Verloren Kost

I am normally not a Fan of Camping, but the Glamping at Farm camps was a really Great experience. We enjoyed it a lot and have booked another time . I would definitely recommend it to other families. For the kids there was a lot to experience, especially the riding sessions were Great and they did it with a lot of love.

Makkelijk, overzichtelijk boeken

Wat ik nog heel fijn zou vinden is in een plattegrond te zien, zodat je voorkeur voor een tent aan zou kunnen geven.

Einfach top

Ein super Service sehr nett und für jede Fragen offen. Wenn Fragen sind werden direkt beantwortet. Freue mich schon auf den Urlaub.

Snel en overzichtelijk

Het boeken ging snel en het hele proces was goed te overzien.

Ging gemakkelijk

Ging snel en gemakkelijk en zeer overzichtelijk

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Prima alleen waar bleef de kortingcode?

Op zich ging het boeken prima. Als je al weet naar welke FarmCamp je wil, is het best irritant dat je door alle opties heen moet nadat je de datum hebt gekozen. Ik had me aangemeld voor de nieuwsbrief om 30 euro vroegboek korting te krijgen, maar het duurde te lang voordat ik de mail kreeg met de code dus heb ik toch maar gewoon geboekt zonder de korting. Valt daar nog iets aan te doen?

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Mariska, Bedankt voor je feedback over onze website. Je kunt bij Zoek & Boek ook je voorkeur voor boerderij invullen aan de linkerkant. Had je dit gezien? Dan gaat het net wat gemakkelijker :). Het kan even duren voor dat je de kortingscode ontvangt, maar dit moet niet langer dan een half uur duren. Heb je inmiddels de code ontvangen? Je kunt alsnog de korting laten verwerken door je code naar ons te mailen: [email protected]. Wanneer je nog geen code hebt ontvangen, laat het ons weten per e-mail. Dan helpen we je verder! Groeten Jantine van FarmCamps

Snel reserverings proces

Dit is het vierde jaar dat wij naar Farmcamps gaan en het is een super makkelijk proces om te boeken.

Mooi vooruitzicht

Keurige website met duidelijke omschrijving van de verschillende campings! Ook van de verschillende tenten duidelijke omschrijving en veel foto’s zodat het kiezen makkelijker wordt! Top geregeld allemaal.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

De website werkt niet makkelijk. Medewerker is super vriendelijk.

Het is een prachtige website. Ook het verhaal van elke bestemming is leuk om te lezen. Het is ons alleen niet gelukt om een manier te vinden om een stap terug te gaan op de website zonder de reisdata en aantal personen opnieuw in te moeten vullen.

14 Kerkstraat

Bussum 1404HH

Über Farmcamps

Waarom zou je ver weg op vakantie gaan als er in Nederland ook zoveel prachtige plekjes te ontdekken zijn? Bij FarmCamps weten we die wel te vinden. Ontsnap uit het dagelijkse drukke leven om gezellig samen te zijn en te genieten van het leven op de boerderij! Op stap met de boer, knuffelen met de dieren, slingeren in de Hooischuur, spetteren bij de Water Pret Weide en samen spelenderwijs leren over de boerderij. Of laat je leiden door het ritme van de dag. Je logeert met vrienden, familie of collega's in luxe Safaritenten, Farmtenten, Haytenten, Ranchtenten, Lodgetenten of Barntenten. Glamping op en top!

Kiyoh Bewertungen