Fijne ervaring

Steeds vlot bereikbaar en vriendelijk. Staan open om verdere zaken te onderzoeken en gaan hiermee aan de slag. Ze zijn flexibel en zoeken mee naar oplossingen.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Erg fijne site, overzichtelijk en duidelijk.

Rot website

De website is vaak de zoekcriteria kwijt. Dan moet je alles weer opnieuw invullen. Tijdens het zoeken je geen landkaartje waar de boerderijen zijn. Ik had een boerderij uit gezocht en ik kon hem boeken. Tijdens het boeken stond er ineens dat ik niet kon boeken met deze criteria. Toen opnieuw alles gedaan en toen kon het wel

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Beste C, Wat leuk dat jullie hebben geboekt bij FarmCamps en wat jammer om te lezen dat het zoek- en boekproces niet soepel verliep! Mocht je ons willen helpen om dit proces te verbeteren zou jij ons dan een mailtje willen sturen (reservering@farmcamps.nl) met daarin: - de zoekcriteria die je had opgegeven - Of je hebt geboekt met een laptop of op mobiel en van welke browser je gebruik hebt gemaakt Dan gaan wij ermee aan de slag. Hartelijk bedankt voor je beoordeling en ik hoop van je te horen :) Met vriendelijke groet, Lieke van FarmCamps

Heerlijk verblijf en super geregeld

We hebben een heerlijk verblijf gehad op alpacaboerderij Vorstenbosch. Alles was super geregeld en de tent van alle gemakken voorzien. Onze dochter en wijzelf hebben een geweldige tijd gehad en we komen zeker terug.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Door een sleutelbeen breuk van onze kleinzoon de vakantie moeten verzetten. Geen enkel probleem, vol begrip verzet zonder verdere kosten. Wat we nu boekten was goedkoper, kregen het verschil binnen 2 dagen terug betaald. Super tevreden. Als ik een cijfer zou moeten geven een dikke 10

Vriendelijk

Gelukkig gewoon meteen een Mens ipv bandje. Ik ben goed en snel geholpen

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Altijd service, altijd goed, altijd gezellig

Fantastische klantenservice. Wij komen al jaren bij farmcamps en het is altijd een groot feest!

Duidelijk en simpel

Ik heb zeer kortdag nog een mooie tent kunnen boeken via de site van farmcamps. Ik heb wel contact gezocht met de eigenaren van de camping om wat specifieke dingen te vragen. Dit vond ik fijner dan Farmcamps bellen, zo had ik meteen al een fijn contact met de camping-eigenaren. Contact met Farmcamps was per mail.

Aardige en duidelijke telefoniste

Telefonisch geregeld. Meteen duidelijk antwoord enmeedenkend nekend

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Niet de fijnste site om te boeken. Je komt snel terug bij de beginpagina ipv 1 pagina terug.

Het boeken verliep vlot

Benieuwd naar de ervaring.

Alles verliep vlot

Alles verliep vlot

Ziet er super uit!

Een hele leuke website en heel gebruiksvriendelijk om alles te boeken. Wij kijken uit naar onze vakantie, het ziet er alvast super uit!

Perfect.

Online boeking is vlot en correct verlopen.

Klantvriendelijk

Er was tijdens de boeking iets misgegaan met de actiecode. Werd heel snel op gereageerd en opgelost.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Goed geholpen nadat een kortingscode online niet werd geaccepteerd.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Makkelijk en duidelijk om te boeken

Duidelijke zoekfilters

Er zijn prettige en voldoende zoekfilters. Ook de omschrijvingen waren volledig en gaven daardoor een goed beeld.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Voor de kleinkinderen was dit een geweldige ervaring.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Het aanbod is zo aantrekkelijk en maakt de keuze moeilijk !

Met mijn kleindochter wil ik deze zomer gaan kamperen en zocht naar glampings. Zo kwam ik op de website van Farmcamps terecht ! Alleen het beste is goed genoeg voor mijn kleindochter.... dus ik zocht verder op andere websites.... Maar... !!! Steeds opieuw kwam ik terug op 'Farmcamps' omdat ... het aanbod zoooooo aantrekkelijk is !!! ;-)

Booking met Smartphone onhandig boeken

Je moet veel klikken en past zich slecht aan aan een iphone

Goed, overzichtelijk.

Voor de derde keer farmcamps geboekt. Werkt snel en duidelijk.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Me kinderen hebben enorm genoten van een weekend Farm Camps op Flakkee. Goed weer, leuke dieren, en veel speel gelegenheid. Wij komen zeer snel terug, volgende boeking is al gemaakt ;)

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Super vriendelijk en behulpzaam. Website kan iets duidelijker

Het boeken via de website zou misschien nog iets duidelijker kunnen. Wij wilden met 2 gezinnen boeken en vonden niet goed duidelijk of er nog meer dan 1 tent beschikbaar was in de periode die wij wilden. Sowieso is een optie om 2 tenten tegelijkertijd te boeken wellicht handig, we zullen niet de enigen zijn die met 2 gezinnen een weekend willen komen. Maar via de mail is dit goed en snel opgelost en beantwoord dus dat was erg fijn.

Prima boekingssysteem

Goed geadviseerd door klantenservice. Prima online boekingssysteem.

Over Farmcamps

Waarom zou je ver weg op vakantie gaan als er in Nederland ook zoveel prachtige plekjes te ontdekken zijn? Bij FarmCamps weten we die wel te vinden. Ontsnap uit het dagelijkse drukke leven om gezellig samen te zijn en te genieten van het leven op de boerderij! Op stap met de boer, knuffelen met de dieren, slingeren in de Hooischuur, spetteren bij de Water Pret Weide en samen spelenderwijs leren over de boerderij. Of laat je leiden door het ritme van de dag. Je logeert met vrienden, familie of collega's in luxe Safaritenten, Farmtenten, Haytenten, Ranchtenten, Lodgetenten of Barntenten. Glamping op en top!