Mooie website maar ik kwam niet altijd terecht waar ik wou.

Op een bepaald moment kreeg ik een mailtje met een link om door te gaan naar de betaling. Als ik daar op doorklikte kwam ik steeds op een pagina zonder reservatie terecht. En moest ik weer helemaal opnieuw starten met boeken. Ook daar kreeg ik dan soms tenten te zien van een andere boerderij dan diegene die ik had geselecteerd.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Hoi Kim, Bedankt voor de beoordeling! Wat vervelend dat het boeken niet soepel verliep, dat is natuurlijk niet de bedoeling. En al helemaal jammer dat er meerdere punten waren waar het niet goed liep. Zou jij, mocht je dat willen, ons een mailtje kunnen sturen met welk device (computer/telefoon) je hebt gebruikt en welke webbrowser je hebt gebruikt tijdens het boeken? Dan kunnen wij kijken of we tegen hetzelfde aanlopen en hoe we dit op kunnen lossen. Dit mailtje mag dan naar [email protected]. In ieder geval hartelijk bedankt voor de beoordeling en een hele fijne vakantie gewenst :) Hartelijke groet, Lieke van FarmCamps

Prettig contact

Boeking is makkelijk te plaatsen. Contact met de klantenservice via mail gaat snel en prettig contact. We kijken uit naar de vakantie!

ALLES GOED WEERGEGEVEN

BOEKING GING VLOT . DE REST MOET IK NOG AFWACHTEN .JAMMER DAT ER GEEN WIFI IS !!!

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Fijne website en snel contact

Fijne website waar alles te vinden is dat je weten wil. Bij de boeking een verzoek aangegeven en direct de volgende dag reactie via de mail.

Zeer tof concept!

Een zeer tof concept! Het was de 1ste keer dat ik de website gebruikte. Ik moest wat zoeken maar uiteindelijke wel alles gevonden.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Oogt professioneel en is gebruiksvriendelijk

Het zou fijn zijn als jullie de mogelijkheid hebben om type tenten met elkaar te vergelijken bijvoorbeeld. Ik moest te vaak heen en terug om uiteindelijk mijn voorkeurstent te kiezen.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Farmcamps is geweldig, de site en het boeken niet

Farmcamps is een geweldige gezinsvakantie waar wij nu voor de 3e keer gebruik van gaan maken. Echter voor de 3e keer per toch problemen met boeken via de website. Zeker via de mobiele site werkt het niet helemaal lekker. Maar gelukkig maakt de fijne vakantie alles wel goed.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Hoi Daniël, Bedankt voor de beoordeling. Wat fijn om te horen dat de vakantie bij FarmCamps jullie zo bevalt, maar natuurlijk vervelend dat het boeken (weer) niet soepel is verlopen. Zou je, indien je dat wilt, per mail aan [email protected] kunnen laten weten waar jullie tegenaan liepen met het boeken op de mobiele site? Dan kunnen wij hiernaar kijken. In ieder geval bedankt voor de beoordeling en alvast weer heel veel plezier gewenst :) Hartelijke groet, Lieke van FarmCamps

Ik heb heel fijn geholpen door mijn eigen fout.

Ik, met mijn mombrain, boek een hele verkeerde locatie! Maar met een mailtje naar de klantenservice was ik gemakkelijk om te boeken. Echt een hele geruststelling!

Fantastisch!

Heel erg fijne communicatie! Geen enkele vraag was te veel om te beantwoorden en er werd mee gezocht naar een oplossing. ♡

Prima gewoon logisch

Ik weet al niet meer wat ik allemaal moest doen. Dus blijkbaar ging het soepel.

Goede ervaring!

Alles verliep vlot en de klantenservice is erg vriendelijk.

Ik was erg enthousiast!

Ik was erg enthousiast om te boeken, dus dat was zo gedaan. Op het moment dat ik de in- en uitchecktijd wilde weten, heb ik hulp moeten vragen aan mijn partner. Die heeft het uiteindelijk kunnen vinden.

Fijne ervaring

Fijn dat er niet allerlei kosten bij komen. De prijs is de prijs. Soepel boekingsproces. In de mail van de review staat dat je op een link moet klikken maar het is een lange URL die je niet kan aanklikken. Dat gaat je sowieso reviews kosten.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Hoi Jamie, Hartelijk bedankt voor de beoordeling! De link die vanuit Kiyoh komt is inderdaad nogal een lange URL, maar normaal gesproken zou je deze moeten kunnen aanklikken. Mogelijk komt het door bepaalde beveiligingsinstellingen dat je de URL niet aan kon klikken? Mocht je de mail die jij had ontvangen nog hebben zou je hem dan door willen sturen aan [email protected]? Dan kunnen wij kijken of we kunnen achterhalen waar het aan ligt. Alvast bedankt :) | Hartelijke groet, Lieke

Top, snel, vriendelijk, servicegericht, adequaat

Had zelf iets verkeerds gedaan met reserveren en betalen. Dag erop gebeld; het was erg druk en liet toen mijn telefoonnummer achter. Werd snel teruggebeld en super werd de reservering afgehandeld. TOP!

Fijne website

Prettig en overzichtelijke website

top

werd vriendelijk te woord gestaan,werd meegedacht

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Was makkelijk te regelen.

Reserveren ging makkelijk. Snel geregeld. Duidelijk.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Ik werd vooraf geadviseerd en meteen geholpen.

Ik werk netjes door de eigenaren en farmcamps geïnformeerd over mogelijke geluidsoverlast tijdens ons geboekte weekend. Hierop zitten wij niet te wachten. Maar werden goed geholpen en hebben makkelijk om kunnen boeken

Mooie duidelijk website

Reserveren gaat vlot. Opmerkingen bij reservatie worden snel behandeld en beantwoord.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Bij ons liep het wat in het honderd met de reservering, het lukte aan geen kanten om de reservering te doen. Ze namen het gelukkig helemaal over van ons, ik moest enkel nog betalen. Super! Ze zijn heel vriendelijk!

Prettige sfeer en communicatie

Het contact is laagdrempeling. De site overzichtelijk en enthousiasmerende net als de berichtjes dat de vakantie nadert. Dat zorgt voor een lach op ons gezicht! Het is fijn makkelijk in contact te komen met medewerkers als dat nodig is. Alles rondom onze 1e ervaring met farmcamps was prettig. Hopelijk treffen wij het net zo op onze volgende vakantie.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Zeer vriendelijk en snel geholpen door klantenservice

Voor de 2de keer gaan we met ons gezin en familie naar een Farmcamp. Omdat we graag tenten willen die naast elkaar liggen, nam ik contact op met de klantenservice. De medewerkster was zeer vriendelijk en op minder dan 5 minuten waren onze tenten geboekt voor alle familieleden en kreeg ik een mail met de bevestiging. Nadien had ik zelf een fout gemaakt met extra's te boeken, maar na een mailtje naar de klantendienst was dit snel gecorrigeerd. Top service!

Farmcaps zeer meewerkend

Samen met vrienden gaan wij op vakantie en het was een zeer kleine moeite om te zorgen dat de geboekte tenten bij elkaar in de buurt staan.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Prima service en gebruiksvriendelijke site

Makkelijk om te boeken, overzichtelijk, geen verrassingen, geen hulp nodig gehad van een medewerker. Alles was goed te vinden, fijn dat alles vermeldt staat (zoals bv inventaris) . Een plattegrond van hoe de tenten precies staan bij een boerderij zou nog een mooie toevoeging zijn.

Eenvoudig geboekt

Makkelijk gevonden, niet de eerste keer. Dat maakt het ook eenvoudiger doordat ik de locatie al voor ogen had. Veel beter te vinden dan de afgelopen keer.

Over Farmcamps

Waarom zou je ver weg op vakantie gaan als er in Nederland ook zoveel prachtige plekjes te ontdekken zijn? Bij FarmCamps weten we die wel te vinden. Ontsnap uit het dagelijkse drukke leven om gezellig samen te zijn en te genieten van het leven op de boerderij! Op stap met de boer, knuffelen met de dieren, slingeren in de Hooischuur, spetteren bij de Water Pret Weide en samen spelenderwijs leren over de boerderij. Of laat je leiden door het ritme van de dag. Je logeert met vrienden, familie of collega's in luxe Safaritenten, Farmtenten, Haytenten, Ranchtenten, Lodgetenten of Barntenten. Glamping op en top!