NIKS BESTELLEN GEEN LEVERING

Geen matten mogen ontvangen na betaling. Ook wordt er niet gereageerd op e-mail en telefoon wordt niet opgenomen! PURE OPLICHTING Aangifte bij politie gedaan van oplichting

Bedriegers !!!

Bestelling geplaatst op 04/10/2020 nog altijd niets ontvangen. Reageren op niets , niet op mail , nemen geen telefoon op. Maar ik heb officieel klacht ingediend via paypal en morgen bij economische zaken en strafrechterlijk en binnenkort rijd ik met enkele vrienden even tot daar. Jullie hebben verkeerde man bedrogen !!

Jammer dat een waardering van 0 sterren geen optie was

Een enorm slecht bedrijf. Mat besteld 2 weken geleden, zou de volgende dag geleverd worden. U raad het al, niet gebeurd. Vervolgens amper tot geen contact te krijgen via telefoon en/of email. Ik vrees dat wij gewoon opgelicht zijn. Hier niets bestellen.

Waardeloos 0,0 service

Rubber matten besteld meer dan een week verder nog niks ontvangen een mail gestuurd krijg geen antwoord gebeld pak nooit iemand op echt een waardeloos bedrijf totaal geen service

Je krijgt niets!

Heel erg slecht, er is geen contact te krijgen met de firma. Levering laat al 2 weken op zich wachten. Wel betaald en je krijgt niets! Stink er dus niet in!

geen levering

dinsdag besteld inmiddels al vrijdag en nog niks in huis,gebeld en gemaild geen antwoord! mensen pas op.

Niets bij bestellen!

Bestelling nooit ontvangen wel betaald! Geld dus kwijt. Telefoon nemen ze idd niet meer op! Dus wees gewaarschuwd niets bestellen!!!!

Oplichters

Heb automaten en een mat voor de laatruimte voor een Mercedes vito besteld en betaald via mollie paymand dit ging goed maar er wordt niet geleverd en telefonisch onbereikbaar. Als je hier besteld ben je je geld kwijt

Opgelicht!

Hier niets bestellen, 2 weken geleden besteld en niks ontvangen. Inmiddels aangifte gedaan omdat ik zie dat erg veel mensen hetzelfde probleem hebben.

Waardeloos

Mat besteld nooit geleverd vaak gebeld geen contact altijd druk we bellen terug nooit gebeurd .

Waardeloos

Bestelling geplaatst en betaald, niets meer vernomen. Reageren niet op mail en app berichten en zijn telefonisch niet bereikbaar. Waardeloos....

Response from the business owner

Beste Michelle, Wij hebben u op 28 juli jl. een mail gestuurd en u er op gewezen dat we geen auto onderdelen verkopen, maar alleen automatten. Uw vergist zich in de site en daarom verzoeken we u om u beoordeling in te trekken.

Perfecte pasvorm en snelle levering

Voor een Hyundai i20 2010 hebben we op maandag een set rubberen vloermatten besteld. Op dinsdag al keurig geleverd. De pasvorm is perfect ook voor de bevestiging aan de vloer aan de voorzijde. Heel tevreden over!

Goede kwaliteit en snelle service

Goede kwaliteit en snelle service

Onbetrouwbaar

De artikelen zouden op voorraad zijn en de volgende dag geleverd. Na tien dagen nog geen artikelen en geen reaktie op emails, online contactformulier en telefonisch niet bereikbaar. Oplichters.

Zeer goede service

Een snelle en goede levering. Prima service!

Goed en snel geholpen en het bedrijf goed mee gedacht voor het Juiste product

Een rubberen vloermat voor mijn auto bestelt: snelle opvolging, snelle levering en van goede klawiteit. Kortom: een tevreden klant

Snel en top

Levering op tijd, goede prijs kwaliteit verhouding, past perfekt in de wagen

Lang wachten, geen communicatie!!

Ik heb een bestelling geplaatst op 31 dec. 2019 Ik heb alleen tot op heden nog niks ontvangen en wacht dus al 15 dagen...Heb ze tig keer gebeld de afgelopen week, voicemal ingesproken, gemaild, via marktplaats een bericht gestuurd maar er wordt nergens op gereageerd... Ik baal hiervan, het gaat om een bestelling van €95,-... verwacht ik toch meer service en communicatie en zou ze op deze manier niet willen aanbevelen.. Er zijn veel meer voorbeelden met dezelfde ervaringen zoals ik, bij de ressenties lees ik nu, zou het bedrijf toch meer mee moeten doen...

Niets iets kopen hier!!

Bestelling geplaatst en betaald via Ideal. Volgende dag track and trace ontvangen en werd aangegeven dat de bestelling werd geleverd. Hele dag thuisgebleven geen bestelling geleverd. Vervoersbedrijf gebeld en deze geven aan geen produkt te hebben ontvangen. Zowel zij als ik contact proberen op te nemen met de verkoper, die reageert echter nergens op. Na meer dan een week nog niks ontvangen en ook geen nieuws. Bellen heeft geen zin nemen niet op en reageren ook niet op de email. Geef ze nog tot woensdag anders ga ik aangifte doen wegens internetoplichting.

Duidelijke webwinkel. Levering prima

Geen opmerkingen.

Worst online shop ever

I tryied to get in contact to know the status of my order via email and via messages but I didn't receive any reply. I think that I lost my money.

aanrader

Had een artikel besteld. Kreeg dezelfde dag een email dat dit artikel niet meer in voorraad was. Als alternatief bood hij een ander aan. Dit werd snel verzonden. Perfect en snel geregeld. Bedankt voor de service. V.G. Hans Fraza

Geen enkele reactie op mailverkeer

Bestelling geplaatst en betaald. Dag nadien netjes bericht gekregen dat bestelling verstuurd werd met trackingnummer. Moet iets foutgelopen zijn met postnl. Zij vragen contact op te nemen met de verkoper, die reageert echter nergens op. Na meer dan een week nog niks ontvangen en ook geen nieuws. Jammer!