Oplichters

Heb automaten en een mat voor de laatruimte voor een Mercedes vito besteld en betaald via mollie paymand dit ging goed maar er wordt niet geleverd en telefonisch onbereikbaar. Als je hier besteld ben je je geld kwijt

Opgelicht!

Hier niets bestellen, 2 weken geleden besteld en niks ontvangen. Inmiddels aangifte gedaan omdat ik zie dat erg veel mensen hetzelfde probleem hebben.

Waardeloos

Mat besteld nooit geleverd vaak gebeld geen contact altijd druk we bellen terug nooit gebeurd .

Waardeloos

Bestelling geplaatst en betaald, niets meer vernomen. Reageren niet op mail en app berichten en zijn telefonisch niet bereikbaar. Waardeloos....

Beste Michelle, Wij hebben u op 28 juli jl. een mail gestuurd en u er op gewezen dat we geen auto onderdelen verkopen, maar alleen automatten. Uw vergist zich in de site en daarom verzoeken we u om u beoordeling in te trekken.

Perfecte pasvorm en snelle levering

Voor een Hyundai i20 2010 hebben we op maandag een set rubberen vloermatten besteld. Op dinsdag al keurig geleverd. De pasvorm is perfect ook voor de bevestiging aan de vloer aan de voorzijde. Heel tevreden over!

Goede kwaliteit en snelle service

Goede kwaliteit en snelle service

Onbetrouwbaar

De artikelen zouden op voorraad zijn en de volgende dag geleverd. Na tien dagen nog geen artikelen en geen reaktie op emails, online contactformulier en telefonisch niet bereikbaar. Oplichters.

Zeer goede service

Een snelle en goede levering. Prima service!

Goed en snel geholpen en het bedrijf goed mee gedacht voor het Juiste product

Een rubberen vloermat voor mijn auto bestelt: snelle opvolging, snelle levering en van goede klawiteit. Kortom: een tevreden klant

Snel en top

Levering op tijd, goede prijs kwaliteit verhouding, past perfekt in de wagen

Lang wachten, geen communicatie!!

Ik heb een bestelling geplaatst op 31 dec. 2019 Ik heb alleen tot op heden nog niks ontvangen en wacht dus al 15 dagen...Heb ze tig keer gebeld de afgelopen week, voicemal ingesproken, gemaild, via marktplaats een bericht gestuurd maar er wordt nergens op gereageerd... Ik baal hiervan, het gaat om een bestelling van €95,-... verwacht ik toch meer service en communicatie en zou ze op deze manier niet willen aanbevelen.. Er zijn veel meer voorbeelden met dezelfde ervaringen zoals ik, bij de ressenties lees ik nu, zou het bedrijf toch meer mee moeten doen...

Niets iets kopen hier!!

Bestelling geplaatst en betaald via Ideal. Volgende dag track and trace ontvangen en werd aangegeven dat de bestelling werd geleverd. Hele dag thuisgebleven geen bestelling geleverd. Vervoersbedrijf gebeld en deze geven aan geen produkt te hebben ontvangen. Zowel zij als ik contact proberen op te nemen met de verkoper, die reageert echter nergens op. Na meer dan een week nog niks ontvangen en ook geen nieuws. Bellen heeft geen zin nemen niet op en reageren ook niet op de email. Geef ze nog tot woensdag anders ga ik aangifte doen wegens internetoplichting.

Duidelijke webwinkel. Levering prima

Geen opmerkingen.

Worst online shop ever

I tryied to get in contact to know the status of my order via email and via messages but I didn't receive any reply. I think that I lost my money.

aanrader

Had een artikel besteld. Kreeg dezelfde dag een email dat dit artikel niet meer in voorraad was. Als alternatief bood hij een ander aan. Dit werd snel verzonden. Perfect en snel geregeld. Bedankt voor de service. V.G. Hans Fraza

Geen enkele reactie op mailverkeer

Bestelling geplaatst en betaald. Dag nadien netjes bericht gekregen dat bestelling verstuurd werd met trackingnummer. Moet iets foutgelopen zijn met postnl. Zij vragen contact op te nemen met de verkoper, die reageert echter nergens op. Na meer dan een week nog niks ontvangen en ook geen nieuws. Jammer!

Levering op tijd, goede prijs kwaliteit verhouding, past perfekt in de wagen

Mooi product met correcte pasvorm

Ik was enorm versteld van het mooie product voor de correcte prijs. In het model dat ik kocht (Hyundai i30n) had ik wel geen verhoogde kofferbak. Hierdoor past de koffermat niet 100% maar bedekt deze zeker alle cruciale delen. Dit kon wel net iets beter vermeld zijn bij aankoop van het product. Aangezien er geen model bestond voor de diepe koffer, heb ik deze mat gehouden omdat hij wel degelijk het beschermend werk zal doen.

Goede leverimg

Goede levering prijs kwaliteit iets minder

Oplichters

Bestelde en betaalde artikelen worden niet geleverd, zijn onbereikbaar per telefoon en reageren nooit op mails.

• Would you recommend us? No

zero stars! Slechte service en communicatie

Zit nu al weken te wachten op een bestelling, is zogenaamd verzonden maar heb niks ontvangen, zelfs geen track&trace. Telefoon wordt niet opgenomen en email wordt niet beantwoord. Slecht bedrijf, niks kopen hier!!

Zeeeeer slecht

Verkeerde mat gekregen

Een echte aanbeveling.

Goede prijs kwaliteits verhouding. Goede en snelle service. Staat bij favorieten voor evt een volgende keer.