Sehr schön verarbeitete Produkte

Bin mit dem gelieferten Produkt sehr zufrieden gewesen. Die Lieferung in fie Schweiz dauerte über 10 Tage.

Tevreden!

Snelle levering en super mooie en kwaliteitsvolle tasje. Bedankt!

prima, nur schade daß es mit dem newsletter-Rabatt nicht geklappt hat

prima, nur schade daß es mit dem newsletter-Rabatt nicht geklappt hat

De service is prima, alleen mijn tasje was te klein.

Helaas was mijn tasje te klein voor hetgeen hij bedoeld was. De service is echter prima!

Mooie tas van zacht leer, zoals op de foto

Verzending vlot verlopen. Snelle en correcte levering. Mooie tas. Zoals op de foto.

Gek op deze tassen.

Heb met de vorige kleine tas heel lang gedaan en toen begaf de rits het. Logisch na zoveel jaar. Maar bij deze tas vind ik de rits vanaf dag één al niet lekker lopen..Dat is best zonde. Ik heb hem niet terug gestuurd omdat ik daar op het moment even geen tijd voor heb. En omdat de rits aan de achterkant zit.

Schnelle lieferung

Schnelle Lieferung und Ware einwandfrei, bin sehr zufrieden

Goede survice

Snelle aflevering

Snelle levering, vlotte retour afhandeling

Mijn artikel was niet leverbaar, kreeg netjes een reminder toen het artikel weer op voorraad was en de levering ging supersnel!

Klantvriendelijk

Behulpzaam, vriendelijk, kundig. Het product was goed verpakt en werd op de afgesproken dag bezorgd. Uitstekende service.

De 1e keer bestelling gedaan en voor herhaling vatbaar.

Goede service. Mijn bestelling was niet compleet, 1 telefoontje en daags erna ontvangen.

Prima ervaring, snelle levering, product in orde.

Prima geregeld

1e tas was te groot, heb hem geruild voor een kleinere

Goede snelle service

Mooi product en goede snelle service

snel

Prima service.

Prima service en snelle levering. Helaas liet post nl mij in de steek . Het pakket werd niet afgeleverd maar volgens hun geweigerd door ontvanger. En weer retour afzender gestuurd. Dit werd echter keurig afgehandeld door bear disign. Bravo !!

Innenverarbeitung nicht so schön

Ich hatte das Uma Portemonnaie bestellt. Das Leder fühlte sich sehr schön an und das Täschchen sah auch sehr schick aus. Leider war der Innenstoff größer als die Außenmaße und daher stellenweise sehr knüddelig. Das hätte ich aber in Kauf genommen. Blöder war, dass in einem Kartenfach der Innenstoff mit dem Leder vernäht war, so dass man das Fach entweder nicht nutzen konnte oder den Stoff hätte kaputt schneiden müssen. Das sollte nicht passieren, finde ich....

Snelle levering van prachtige tas!

De website is duidelijk en overzichtelijk. De keuze is enorm. Door de verschillende foto`s krijg je een juiste indruk van de grote van de tas, maar ook van alle vakken/ ritsen/ draagbanden etc. Super!

was mooier dan op de site!

na mijn bestelling de volgende dag gegeven. Super.

Super service.

Snelle levering. Ik miste alleen de riem om de tas om te kunnen hangen. Gebeld, waarbij ik super netjes geholpen werd en de band was de dag erna in huis.

Geleverd zoals gezegd. Match met foto website

TOP! Jederzeit wieder!

Alles bestens!

Niet ontvangen

Heb mijn bestelling geplaatst op zaterdag 15 augustus,vandaag zondag 23 augustus nog steeds niets ontvangen. Voor mijn pakketje volgde ik track & trace waarop ik zie dat mijn Pakketje zou geleverd worden op vrijdag 21 augustus maar op het verzend adres staat mijn straat niet genoteerd enkel huisnummer waardoor er niets geleverd is! Wanneer ik mijn bestelling controleer en factuur staat er duidelijk mijn leveringsadres op vermeld!

prima service

Ik zag een nieuwe tas op facebook voorbij komen en toen ik op de website ging kijken was de tas al weer uitverkocht. Ik kon mijn mailadres achter laten voor als die weer voorradig was. Na 1½ week kreeg ik een mail en kon ik direct de tas bestellen en had ik hem de volgende dag in huis. prima service en een leuke tas.