Très belle qualité

Un sac en cuir très agréable

Duidelijke site makkelijk te bestellen snelle bezorging

Snelle levering van een prachtig kwaliteits product.

Super webwinkel!

Nadat ik head-over-heels verliefd was geworden op een nieuw model heeft de webwinkel me meer dan volledig op de hoogte gehouden van wanneer het model beschikbaar zou komen. Zelfs tijdens black-friday nog een supersnelle bezorging gehad. Ik was al fan van het merk BearDesign, maar nu ook van de webwinkel.

Fijne winkel en fijne webshop

Ik kom graag in de winkel in Nijmegen. Door covid helaas minder en dus voor het eerst dit jaar online besteld. Inmiddels de 2e keer. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de echte winkel. Bestelling was netjes verpakt en snel verzonden! Ben er heel blij mee.

Fantastische tas!

Alweer een mooie tas van Bear! Via de site besteld want in de winkel was de gewenste kleur niet op voorraad. Ivm de drukte zelf online besteld. Snel geleverd. Heel erg tevreden!

Van bestellen tot levering fantastisch en het product natuurlijk ook helemaal super!

Snelle levering van mooi rugtasje

Blij met het diefstal vermoeilijkend rugtasje. De mooie linnentas verpakking is erg fijn voor mij en het milieu.

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden ivm levering

Prima webshop! Had alleen om levering op een andere dag gevraagd. Was gelukkig toch thuis. Dus uiteindelijk geen probleem.

Bezorgd zoals besteld. Geen opmerkingen. Alleen dan dat de kadeverpakking er niet bij zat. Maar kan ook dat het stoffen tasje wat er bij zat als kado verpakking diende. Maar dat vind ik een detail. Verder prima service. Zou er zo weer bestellen!

Super snel

Mooie portemenee. Goed verpakt met liefde en Zorg

Mooi product voor hele mooie prijs

Het is een hele ruime en luxe beurs voor een super prijs

Perfect !

Prachtig tasje

Snelle levering! Prachtig afgewerkte tas, perfect, niet groot, maar kan genoeg in.

Ben zeer tevreden zowel over te tas als over de levering

Dit is niet de eerste tas die ik bij Bearlifestyle bestel en ook deze keer zeer tevreden.

Snelle levering en het is een mooie leren tas.

Mooi en snel. Leuk ingepakt

Top Qualität.

Alles problemlos und schnell

Snelle levering! Super blij met mijn portemonnee

Geen beoordeling

Ik kan niet beoordelen, heb de tas nog niet ontvangen.

Service zoals het hoort!

Prettig. Makkelijke en snelle bestelling. Artikel zoals omschreven.

schnelle Bearbeitung bei Nachfragen

bei dem Vorweihnachtsstress hatte man mir eine Bestellung zuwenig versendet, schnelle Bearbeitung des Problems. Auf Anfragen wird sehr schnell geantwortet.

Mooie tassen

Prachtige producten voor goede prijs en snelle levering

Snel geleverd en super blij met mijn zwarte heuptasje