Ik kom al jaren tassen van Bear. Ik ben er altijd zo blij mee. De bezorging is ook goed en snel.

Tolle Ware, tolle Qualität!

Schade nur, dass meine Anschrift nicht korrekt auf das Paket übertragen wurde. So stand es im Pakettracking auf zugestellt -ur leider nicht bei mir.... Mit etwas Verspätung habe ich es dann aber erhalten...

Super !

De service is top. Daar ik een portemonnee bij jullie gekocht had,met enkele fabricage foutjes,heb ik zonder problemen een nieuwe toegestuurd gekregen. Waarvoor mijn dank. De dame aan de telefoon was ook heel vriendelijk en behulpzaam.

Keuze beperkt, opvallend veel items waren uitverkocht.

Kreeg bevestiging van post nl track en trace dat geleverd zou worden tussen 08hoo en 18hoo Erg ruim geformuleerd .Echter niet nagekomen. Pakketje werd alsnog dag later aan het eind van de dag geleverd. Kortom irritant leveringstraject met post nl. Product zelf verder overeenkomstig wens en verwachting.

Prachtige tassen

Ik ben fan van de 🐻 Beardesign tassen! Webshop levert snel. Ook garantie wordt goed opgelost.

Top produkt 👏

Ik ben super tevreden over mijn nieuwe handtas. Mooi, degelijk, handig en zalig geurend naar echt leer Ook was ik aangenaam verrast dat ik mijn handtas zo snel thuis kreeg geleverd. Jullie hebben een tevreden klant erbij 👍🌸🌺😆😀. Grtjs

Snelle levering, mooie kwaliteit, super tevreden.

Ben zeer tevreden over zowel service als product. Aanrader.

had niet anders verwacht

Weer wat van Bearlifestyle besteld. Het is gewoon altijd goed

Super schneller Service

Die Lieferung kam zunächst nicht vollständig an. Man hat mir dann schnell und ganz unkompliziert den zweiten Teil der Ware zugeschickt.

Tolle Tasche

Gutes Material, schöne Farbe und gute Verarbeitung

Geweldige service!

Goede service en geweldige kwaliteit van de tassen. Heb er nu meerdere waarvan enkele al jaren, ook veel in gebruik, maar je ziet enkel slijtage.

Snel en accuraat

Fijne producten en snelle levering.

Werde später bewerten

Ich kann noch nicht bewerten, weil ich die Ware noch nicht erhalten habe. Paket scheint noch in Holland bei DHL zu sein.

mooi prodoct, snelle levering, keurig verpakt!

ben erg tevreden over de manier van werken bij Bear; accuraat/ duidelijk en vooral mooi product ;)

Alles bestens

Schnelle Lieferung, tolle Ware

Prachtige soepel leer ik wil geen ander merk.

Geweldige tas, i k heb deze tad in rood

Schnelle Lieferung von einem supertollen Rucksack

Ein rundum toller Service. Das Team antwortet sehr schnell und freundlich auf Nachfragen. Und der Rucksack entspricht meinen Erwartungen vollkommen.

Zeer snelle levering van mooie producten

Al twee keer een mooi portemonneetasje gekocht. Meer dan tevreden!

Mooie producten, snelle levering

Uitgebreide collectie, mooie duurzame tassen, snelle levering. Aanrader.

Super Qualität und Schnelle Lieferung

Bin super zufrieden, unkomplizierte Abwicklung, schnelle Lieferung und ganz tolle Handtasche. Ich werde jederzeit wieder bestellen

Snelle levering, goede communicatie.

Top tas voor een goede prijs en snelle bezorging!

Na een tip ben ik op de Bear Lifestyle website terechtgekomen. Helaas bleek de tas van mijn voorkeur niet op voorraad te zijn, maar kon ik wel een melding ontvangen wanneer deze weer beschikbaar kwam. Toen mijn tas er uiteindelijk weer was, heb ik deze direct besteld en ontving ik deze de volgende dag al! Supersnelle service en de tas bleek van topkwaliteit te zijn, voor een uitstekende prijs. Aanrader!

Snelle levering. Prima tasje. Goede prijs

Ik ben zeer tevreden

tasje

Zoals steeds prachtig materiaal. Ik hou van het leder, de zachtheid en de moderne uitstraling van de tassen. Ik kom als een tevreden klant terug.

Mooie tas schoudertas Ankie Rhino Grey

Snelle levering. Netjes verpakt. Fijne tas. Veel opberg mogelijkheden. Mooie maat ook. Niet loei groot maar ook niet te klein.