Goede service, leuke spullen aan mooie prijzen.

Op korte tijd 5 stuks gekocht in sale. Deze vind je nergens aan deze prijzen. Top!

Vlotte sercice

in de middag besteld, en de volgende dag al binnen. En een prachtige portomonnee.

Ik ben erg blij met mijn nieuwe beurs.

ik ben erg blij met mijn nieuwe beurs. Niet te groot en niet te klein. Past (voor mij) genoeg in. Mooie kleur. Snel en mooi in een extra tasje ontvangen. Top!

Goede afwikkeling van mijn bestelling

De ene dag besteld en dan de volgende dag bezorgd, wat een service.

Zeer vriendelijke en positieve ervaring

Ik heb op internet een bestelling gedaan, alleen op dat moment werkte een kortings code niet dacht ik. Ik heb daarvoor naar de winkel gebeld en werd erg vriendelijk geholpen. Ik had het verkeerd begrepen deze kortingscode was extra voor afgeprijsde artikelen. Maar ik kreeg van deze meneer alsnog een kortings code voor een niet afgeprijsd artikel. Telefonisch geregeld en ik kon gelijk mijn bestelling plaatsen en dat zelfs op de zaterdag. Verder mooie site en snelle levering. En ik ga zeker eens de winkels bezoeken.

Alles is goed gegaan. Mooie tas en portemonnee!!

Mooie tas

Ik had al een zelfde rode rugzak en heb er nu ook een in het blauw. Heel mooie en praktisch rugzakje!

2 stuks op voorraad bleek uiteindelijk na de bestelling 0 stuks op voorraad.

Slecht voorraadbeheer.

Betrouwbare leverancier.

Snelle levering en antwoord.

Prijs & kwaliteit in verhouding

Snelle levering. Goede kwaliteit en geweldige producten! Inmiddels twee artikelen in bezig en heel tevreden.

Fantastisch tassen en snelle levering

TOP SERVICES

kwaliteit is goed en zeer snel geleverd top services

Prima maar ...

Mag wel in n leukere verpakking verzonden worden ..in n grijze plastic zak vind ik erg goedkoop staan voor zo n duur tasje...heel zonde en maakt een slechte indruk ! Snelle service ..

Mooie kwaliteit leer

Ben heel tevreden bestel zeker nog vaker

Super service en prachtige producten

Super snelle levering en mooie kwaliteit tassen! Ik ben zeer tevreden :)

Prachtige producten en uitstekend service

Website is heel overzichtelijk, bestelproces is super makkelijk. Grote keuze aan producten van top kwaliteit en uitstekend klantenservice!

Mooie tas, ben er blij mee!

Leuke kleur, lekker soepel leer, praktisch met niet teveel èn niet te weinig vakken. Voor het eerst zoveel geld uitgegeven aan een tas - hoop dat hij het waard blijkt. Maar tot nu toe ben ik er dus erg blij mee!

Mooie proffesionele overzichtelijke website!!

Top website! Heel professioneel en overzichtelijk. Snelle levering...

Schnelle Lieferung

Gute Homepage, schnelle Lieferung, schöne Tasche aus weichem Leder.

De dag na mijn bestelling al geleverd, perfecte beschrijving. Altijd een goede service!

Schöner Rucksack, super Preis-Leistung

Gute Qualität, Lieferzeit mit einer Woche etwas lang

Ik ben zeer tevreden, wat een snelle levering.

Een mooie handtas besteld en de volgende dag al geleverd. Mooie kwaliteit van soepel leer. Ben er erg blij mee.

Sehr angenehme Bestellung

Sehr schnelle Bearbeitung und Lieferung der Bestellung (nach Deutschland). Der bestellte Artikel war gut und sehr schön verpackt und entspricht voll und ganz den Produktfotos. Rückfragen per Mail wurden zügig und zufriedenstellen beantwortet. Sehr gerne wieder!

Mooie kwaliteit tassen, snelle levering

Goede prijs-kwaliteit verhouding, keurig verpakt en snelle levering.

Einfach genial

Habe einen tollen Rucksack bestellt - qualitativ toll verarbeitet - Farbauswalh brillant. Bestellung gemacht und zwei Tage später mich rieseíg gefreut, den Rucksack schon tragen zu können. Auch Freunde haben mir Komplimente gemacht. Alles in allem mehr als 5 Sterne.