even slikken

in een advertentie stond mijn net aangekochte tas voor een ander, lager bedrag HOE KAN DAT BINNEN 1 WEEK VERANDEREN ? order ORD09618 bearlifestyle.nl bedrag 79,99

Hi Anna, De door u bestelde tas is nooit veranderd in prijs, we hebben hier wel andere versies van met andere leer soorten die anders geprijsd zijn wat misschien voor verwarring gezorgd heeft. Als er verder vragen zijn kunt u altijd contact met ons opnemen. Mvg, BEAR

Unkompliziert und prompt

Wunderschöne Tasche, die Lieferung und die Zahlung waren unkompliziert und prompt ich bin sehr zufrieden

Guter Service!

Problemlose und schnelle Lieferung. Top Produkt.

Mooie tas, voor leer is deze licht in gewicht en de levering is snel.

snelle en correcte service, schitterende tas.

Top service en producten

Zeer tevreden met mijn tassen die ik bij deze winkel vandaan heb. Ook de service is top!.

mooie tas(sen) Prachtige kleur, fijne handzame stevige soepele rugzak

Dit is nu mijn vierde Bear Lifestyle tas. Ze zijn stuk voor stuk van mooi materiaal, heldere kleuren, soepel leer, en goed afgewerkt met leuke speelse details en praktische indeling.

Snelheid

Snelle afhandeling. Ondanks dat het artikel niet op voorraad was, kreeg ik mijn tas snel geleverd. Ik ben er blij mee. 👍🏼

schöne modelle,gutes leder

positiv

Prima onlineverkoop

Mooie werkstad/laptop tas gekocht. Ben er blij mee.

Goede service en snelle levering

Goede service, snelle levering en prachtige produkten

Snelle levering en hele mooie kwaliteit leer.

Mooie tas, snelle levering

Superblij met mn tas. mooi soepel leer. Niet te groot, niet te klein, veel vakjes. Super!

Prompte Lieferung, Artikel wie erwartet

Das Täschchen ist sehr gut verarbeitet und sieht nicht nur gut aus, sondern ist auch sehr durchdacht designed!

Geweldige kwaliteit tassen en geweldige service.

Geweldig leuke tassen, zeer goede kwaliteit en een goede service. De dag erop had ik mijn tassen al binnen!

Mooi kwaliteit tassen

Ik heb een prachtige tas besteld en de volgende al binnen .was al fan van bear en nu nog meer wat een geweldig merk ben er super blij mee

Supermooie tas, super snel geleverd.

Heb mijn tas op zondagavond besteld en dinsdagavond had ik h'm in huis. Supermooie tas! Mooi materiaal en mooie kleur. Tas "Bona" in cognackleur; mooie maat, ruim maar niet te groot. Stijlvolle tas voor elke gelegenheid. Ben er heel blij mee!

klantvriendelijk, kundig, zeer positieve ervaring

Ik wilde graag een tasje die niet meer op de site stond. Omdat ik het model goed kon omschrijven wist de medewerker direct wat ik bedoelde. Het tasje is dezelfde dag nog op de post gedaan.

Duidelijk bestelproces, snelle levering, product kwam overeen met foto’s.

Fijn tasje!

Zou nog prettiger zijn als er in het binnenste ritsvakje ook een pasje gedaan zou kunnen worden!

Makkelijk bestellen en prima geleverd

Makkelijk bestellen, prima kwaliteit en snel geleverd

erg fijn tasje

een klei tasje, waarin al mijn benodigdheden met gemak een plekje hebben gekregen

In één woord top!

Bestellen ging simpel, levering was snel en probleemloos! Kwaliteit product is precies zoals ik het wenste. Was namelijk vervanging van eerder door Bear Design geleverd product. Die desbetreffende billfold was werkelijk versleten en aan vervanging toe. Kon dan ook alleen vervangen worden door billfold van zelfde merk.

Snelle levering, goede service, mooi product, goede kwaliteit

De rugzakje Hannie HD5555 (donkerbruin uit Dark Nature collectie) is een mooi en klein rugzakje met een goede/veilige sluiting. Goede kwaliteit. Leer wat stugger dan de andere kleuren uit Cow Lavato collectie. Blij mee. De service is uitstekend. Rugtas was niet op voorraad. Even gebeld en ze hebben direct voor mij besteld en rechtstreeks laten verzenden.

Snelle levering, goede communicatie.

Heel snelle levering, duidelijke en goede communicatie. Enkel de verpakking van mijn handtas had ik in een doos verwacht i.p.v. in een plastiek envelop.