Kwaliteit

Mooie kwaliteit, snelle service! Ben blij met mijn portemonnee.

Snelle levering, tas komt overeen met beschrijving en foto's. Goede aanbieding die niet in andere tassenwinkel te vinden is. Blij met m'n rugtas!

Geweldige tas!

Geweldige tas! 100% tevreden!

Altijd dik in orde!

Mooi product, snel geleverd

Mooi product, snel geleverd

Super schnelle Lieferung

Tolle Taschen ,super Material und sehr schnelle Lieferung .Bin in Holland auf die Marke aufmerksam geworden und würde immer wieder eine Tasche bestellen .

Slecht verpakt

Afgelopen woensdag mijn kaartje binnen gekregen, totaal verfrommelt. Misschien een tip; verpak het in een doosje dan kan de inhoud minder snel beschadigen.

Prima snel in huis

Zie hier boven

Snelle levering ,verzorgd verpakt ,prima prijs

Snelle levering,verzorgd verpakt ,snelle levering

Snelle levering & Super service

Er was een ander tasje geleverd dan ik had besteld. Met 1 telefoontje werd het juiste tasje opgestuurd met daarbij een retoursticker voor het onjuist geleverde tasje. Ik bestek zeker weer een keer!

Snelle en goede service

Van de week een tas besteld en binnen 2 dagen al ontvangen. En ooit de drukker van de portemonnee kapot, dacht misschien kunnen/gaan ze 'm maken, maar kreeg helemaal een nieuwe portemonnee.

Snelle levering, product precies zoals getoond

xxx

Snel, netjes en kwaliteit

Mooie tas, prima voor mijn dagelijkse dingen die altijd mee moet nemen!

Alles schnell und problemlos geklappt. Tolle Qualtität! Gerne wieder

Supergoede service!

Het lukte niet om het gewenste product te bestellen. Op een e-mailtje daarover kreeg ik snel een reactie. Men bleef gedienstig en geduldig reageren tot het uiteindelijk lukte om te bestellen. Nu heb ik een prachtige tas waar ik heel lang mee kan doen. En ik weet van een eerder gekochte portemonnee dat het leer mooier en mooier zal worden. Echt heel blij mee.

Snel en goed.

Zeer positief, snelle levering en gewéldig product.

Ich bin rundherum zufrieden

Die Auswahl ist sehr groß, der Bestellvorgang echt easy, die Qualität hervorragend und mit dem Preis bin ich auch zufrieden.

prachtig tasje portomonee

Prachtig leer handig verstellen op maat.

Super kwaliteit tas

Zeer snelle levering en heel mooie tas en portemonnee! Zeer tevreden!

Snelle levering!

Super snelle levering en ideaal tasje!

Super Qualität

Schnelle Lieferung, bin immer wieder begeistert.

Sehr schnelle und unkomplizierte Abwicklung und Lieferung.

Empfehlenswert

Geweldige tas!!!

Eens een tas van bear altijd een tas van Bear!!!

Sehr schnelle Lieferung . Alles wie angekündigt

Die Tasche ist super schön, sehr edel und hochwertig . Die Farbe ist dunkler als im Netz abgebildet , gefällt mir aber viel besser ;) Danke für die Stofftasche . Klasse Geschenk Ich werde wieder bestellen . Gruß aus Hamburg

Over BEAR Lifestyle

In 2015 begint Cas Beernink BEARLifestyle. BEARLifestyle biedt als enige (web)winkel de volledige collectie van Bear Design aan. Bear Design is een Hollands product dat al 25 jaar in handen van de familie Beernink is. Cas zet hiermee het familiebedrijf voort. In de afgelopen jaren is het assortiment uitgebreid met vele andere merken en producten. Bij BEARLifestyle vind je niet alleen mooie tassen van goede kwaliteit, maar ook persoonlijke service zonder gekkigheid. Bij BEARLifestyle vind je altijd de tas die bij jou past. Bezoek onze webshop: www.Bearlifestyle.nl of kom langs bij een van onze winkels in Nijmegen, Apeldoorn of Utrecht.