Kompetent

BEAR Lifestyle liefert sehr schnell.Ich kaufe gern dort ein. Die Geldbörse die ich gekauft habe entspricht der Beschreibung und ich bin voll zufrieden.

Na één telefoontje was hetgeen wat ik niet voor elkaar kreeg met de online bestelling opgelost !

Sehr schoene Portemonaies, toll verpackt, nur der Versand hat etwas gedauert.

Siehe oben

Mooie kwaliteit

Mooie portemonnee, mijn moeder is er blij mee

Ik was al fan van Bear Design, maar mijn nieuwe aankoop is de kers op de taart

Mooie tas, blij mee en had hem snel in huis.

Bear Lifestyle ist klasse

Sehr gute Ware. Genau, wie beschrieben. Zusendung nach Deutschland promt.

Snelle levering van een mooi, fijn product!

Een bear tas, is van goeie kwaliteit die snel vertrouwd en soepel is.

Tassenverslaving heeft weer gewonnen

Mooie tassen, leuke aanbieding, bestelling en levering goed geregel. Óp naar een volgende keer.

Snelle levering van een prachtige tas

Top producten en snelle levering

Ik kon niet kiezen eigenlijk. Mooie spullen en geheel naar verwachting.

Super mooie rugzak en snelle levering

Prima. Snelle levering!

Heel snel geleverd. Voldoet aan verwachting!

Top rugzak heel mooi

Vriendin wil binnenkort ook zo,n tas.

Mooi product. Snelle en betrouwbare levering

Super Qualität und Abwicklung !!!

Hier wird noch Qualität für einen fairen bzw. bezahlbaren Betrag angeboten !!! Top Ware und super problemlose Abwicklung ! ....immer wieder gerne .....

Keurig verpakt, Product ziet er goed uit

Tof

Duidelijke site, makkelijk bestellen met inpakken als kado. Snel ontvangen per post. Heel tevreden en dank.

Erg goed

Was precies zo als ik had besteld.levering was ook snel goed product.

Prima levering en mooi product

Bear Lifestyle heeft mooie producten. Gaan lang mee en mooie kwaliteit. Super blij mee.

Snelle en zeer goede service, prima produkt met goede prijs/kwaliteit verhouding!

Mooie producten en top service!

Mooie producten en snelle verzending! Ook eens een kijkje genomen in één van de winkels (Utrecht). Ruim assortiment en personeel weet waar ze over praten, heel goed advies gekregen!

Super tas

Dit is mijn 2e tas en ben hier super tevreden mee Kan genoeg meenemen. Ideaal

Prima! Mooie tas, snel geleverd, duidelijke website

De tas die ik heb uitgezocht op de website werd de volgende dag al geleverd. Hij was netjes verpakt. Al met al zeer tevreden!

Goed contact en fijne website

Door een vergissing niet het juiste pakketje gekregen. Is voortreffelijk opgelost

Over BEAR Lifestyle

In 2015 begint Cas Beernink BEARLifestyle. BEARLifestyle biedt als enige (web)winkel de volledige collectie van Bear Design aan. Bear Design is een Hollands product dat al 25 jaar in handen van de familie Beernink is. Cas zet hiermee het familiebedrijf voort. In de afgelopen jaren is het assortiment uitgebreid met vele andere merken en producten. Bij BEARLifestyle vind je niet alleen mooie tassen van goede kwaliteit, maar ook persoonlijke service zonder gekkigheid. Bij BEARLifestyle vind je altijd de tas die bij jou past. Bezoek onze webshop: www.Bearlifestyle.nl of kom langs bij een van onze winkels in Nijmegen, Apeldoorn of Utrecht.