Sehr gute Bedienung mit rascher Lieferung und kostengünstig

Sehr gute Bedienung mit rascher Lieferung und kostengünstig

prima service, goed te bereiken bij vragen

prima service, goed te bereiken bij vragen

goede service en kwaliteit tassen!

mooie kwaliteit tassen, voor elk wat wils.

Lieferzeit länger, als eine Woche

Lieferzeit länger, als eine Woche

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Bericht toen het artikel beschikbaar was, makkelijk te bestellen, persoonlijk (via mail) reactie toen pakket niet bij het afhaalpunt lag. Uiteindelijk het keurige pakket ontvangen. Vandaar: zeer tevreden!

Niks op aan te merken!

Prima site en snelle levering. Prachtige tas!

Aangenaam verloop.

Geen op- of aanmerkingen te geven, prima verloop van hele online order. Had nog aangenamer geweest indien er een nieuwe kortingscode had bijgezeten, bij pakketje, dan had ik zowaar meteen nog iets bijbesteld :-)

Snelle levering, zachte leder, mooi en handig.

Alles staat in de titel... Het enige is dat het gemaakt voor lange mensen... ik moet op de max de schouderbandjes plaatsen als ik niet de rugzak op mijn billen wil. Helemaal niet erg! maar het duurt iets langer om te switchen van rugzak naar schoudertas (of omgekeerd) omdat de schouderbandjes blokkeren op een bepaalde punt.

Prachtige tas, maar dat mailde ik al.

Heel blij mee

Fantastische service

De postbezorging ging een aantal de mist in. Bear heeft alles op alles gezet, zodat ik toch mijn prachtige tas kon ontvangen!! Dank je wel!

Levering en productkwaliteit naar wens.

Bij bestelling was product niet op voorraad. Bij aanvulling stock enkele dagen nadien werd ik feilloos naar de aankoop geloodst. Levering verliep vlot en het product is kwaliteitsvol en komt perfect overeen met de online voorstelling.

Mooie tas

Tas was ook mooi verpakt. Ziet er prima uit. Mooi soepel leer.

Alles in allem einfach super ♡

Versand erfolgte genau dann nach Deutschland, wie zuvor angegeben war. Der Ablauf war wirklich gut so. Tja, die Tasche... Einfach toll, mit einer sehr guten Aufteilung innen. Preis für eine Ledertasche empfinde ich als sehr gut. Hatte mir die Tasche in braun in Winterswijk gekauft und war so begeistert, dass ich online gleich noch geschaut habe. Super Shop und gleich meine Tasche über die Nr. gefunden und in schwarz gekauft. Sie kam in einer Baumwolltasche, was ich als sehr positiv sehe, denn so kann ich sie gut verstauen, wenn ich mal nicht benutzen sollte. Leder riecht schon toll, finde ich und nu bin ich eine glückliche Frau mit tollen Ledertaschen. Da werden noch weitere folgen

Ich bin sehr zufrieden. Toller Rucksack!

Gute Beschreibung, tolles Leder und sehr gute Verarbeitung.

Snelle levering van een mooi product.

Snelle levering van een mooi product en ook nog eens met korting. Een minpuntje: verpakt in een plastic zak, waar door het in een brievenbus zou moeten passen. Dat deed het niet, hing half uit de brievenbus waardoor het er voorzichtig uitgetrokken moest worden. Gelukkig ook nog verpakt in een katoenen draagtas.

Prachtige tas!

Bestelling en aflevering ging perfect. Volgens afspraak en op tijd afgeleverd. De tas is van heel goede kwaliteit, en mooie kleur (altijd wat moeilijk kiezen on-line), en ik ben er heel erg blij mee.

goede service, teleurstellend product

Ik geef 3 sterren, omdat het bestelproces, de levering en het retourproces prima en snel is. Ik ben echter zwaar teleurgesteld door het verschil tussen de foto's op de website en het ontvangen product. Ik had een brandweerrode, glanzend leren tas verwacht en ik ontving een soort terracottakleurig en mat ogend exemplaar. Zeker in deze tijd waarin winkelen 'als uitje' wordt afgeraden en ik deze tas niet in het echt kon zien en voelen, is het belangrijk dat foto's en informatie online overeenkomen met de werkelijkheid. Als de kleur moeilijk te fotograferen is, zet dan een disclaimer bij de foto of bijvoorbeeld een vakje met de juiste kleur. Deze tas was echt niet 'rood' te noemen. Ik heb mijn teleurstelling geuit op het retourformulier, maar geen reactie ontvangen. Ik bestel nooit meer een tas online, die ik niet in het echt heb gezien.

Snelle levering top

In het weekend besteld dinsdag in huis

Beste, Jammer dat mijn bestelling niet meer voorradig was , ook jammer dat ik nergens een afhaalpunt kon vinden daar ik niet altijd beschikbaar ben. Voor de terug betaling ;; hartelijk dank was zonder problemen ! Zal zeker in de toekomst nog bestellen . Dank jullie wel , Anne-Marie

Ich liebe Taschen von Bear

Das Leder fühlt sich ausgesprochen angenehm an, die Form ist modern, attraktiv und darüber hinaus super durchdacht, also praktisch Bestell und verlief einfach und Lieferung erfolgte schnell und problemlos, auch nach Deutschland. Top!

Hat wunderbar funktioniert

Bestellvorgang und Lieferung einfach. Ware so wie bestellt

Snelle levering en product voldoet aan alle verwachting!

Goede prijs/kwaliteitsverhouding Snelle levering

Alles hat perfekt geklappt

Guter Service , schnelle Lieferung

Tolle Tasche!!!!

Die Tasche ist sehr stabil und gut verarbeitet.Der Schultergurt ist auch für meine Größe ausreichend lang und vor allem ist die Flechtoptik wunderschön! Klare Kaufempfehlung!!!!!

Blije Klant

Er was enige verwarring over het tijdstip van leveren..voor de rest alles keurig verzorgd en ik ben zeer blij met de mooie rugzak de kleur is prachtig mooier nog dan op het plaatje..al met al zeer tevreden