Super mooi telefoontasje

Mooi soepel leren telefoontasje. Binnen twee dagen in huis

Heel mooi product goed verpakt snel geleverd ik ga er van genieten

Omdat ik vlak voor mijn vakantie een umi portemonneetasje wilde bestellen ( mijn vorige was na ca. 9 jaar aan vervanging toe) en er zeker van wilde zijn dat alles op tijd kwam, nog even gebeld met de winkel in Nijmegen. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan, kreeg zelfs een kortingcode (omdat deze wél verscheen op mijn iphone en niet op de PC). Mijn bestelling lag de volgende dag keurig verpakt in de brievenbus . Heel blij mee, ook omdat deze ca. 2 cm groter is en mijn iphone er nu beter in past.

Goede service kwaliteitsvolle producten

Makkelijk en snel bestellen. Mooie en kwaliteitsvolle producten!

Megagoed

Super snel geleverd, en goede kwaliteit. Al veel goede reacties op gehad.

Snelle bezorging, goede aanbieding.

Mooie tas, bestelproces prima verlopen!

aanrader!

super lieve en behulpzame verkoopster

fijn tasje, wel iets duur maar soms is jezelf kietelen fijn. Zoals afgesproken kwam het op tijd aan en direct de volgende dag. Top

Prima perfect fit

Nice looks good and perfect fit

Top . Snelle en correcte levering

Correcte en snelle levering

Goede deal!

Prachtige tas voor een leuke prijs. Zooooo blij mee!

Mooie tassen, snelle levering!

Mooie kwaliteit lederen tassen. Nu ook nog met extra korting, dus zeer aantrekkelijk om een mooie werktas bij jullie te scoren. Helemaal naar mijn zin, erg blij mee!

Prima! Snelle levering

Besteld en snelle levering.

Snel geleverd. Mooi product

Tas besteld. Product zoals beschreven. Ziet er mooi uit. Snelle levering.

Zeer blij met mijn tas

Nergens zoiets kunnen vinden, en hier gelukkig wel. Nu een paar dagen in gebruik en het is een heerlijke tas. Ik ben er erg blij mee.

Mijn dochter had een tasje besteld en vertelde zo positief over de levering en de prijs dat ik nieuwsgierig geworden ben. Zo ben ik in contact gekomen met Bear Livestyle. Heb nu zo'n zelfde portemonnee tasje besteld 1 grijs en 1 lavendel kleur alle twee prachtig. Ik heb mijn vriendin weer aangestoken en zij bestelde de groene kleur waar ze helemaal happy mee is. Fijne correcte levering, helemaal top!

Mooi en van goede kwaliteit!

Top service.

Snelle levering, product naar verwachting

Zadeltasje Alyna in kleur cognac besteld. Levering snel en volgens verwachting. De tas is super fijn, niet te groot, niet te klein, ideale tussenmaat.

Mooie portemonnee

Mooie portemonnee mooi leer, snelle verzending enz

Na een vraag van mijn kant snel en vakkundig geholpen!

Beautiful quality products

Gerat soft leather but strong and high quality. Comfortable backpack/bag layouts. Colours like on the photo. Smooth delivery. I like my new bag 100%. Thank you!

Prachtige tas “Ella”

Retourmail is niet gelezen

Ik heb een tasje retour gestuurd omdat het verkeerde product was geleverd. De Priya ipv Elske. Dit heb ik aangegeven in de retourmail met het verzoek alsnog het bestelde artikel te leveren. Geld terug heb ik niks op ingevuld. Echter, mijn aankoopbedrag is teruggestort. Dus weer bij 0. Verder hebben jullie mooie producten, heb al meerdere tassen van Bear.

So wie erwartet

Der Rucksack ist so wie erwartet.

Snel, duidelijk, goed

Duidelijke website, mooie producten. Snelle levering en erg blij met mijn portemonnee. Deze is precies zoals op de website, stoer en handig!

Over BEAR Lifestyle

In 2015 begint Cas Beernink BEARLifestyle. BEARLifestyle biedt als enige (web)winkel de volledige collectie van Bear Design aan. Bear Design is een Hollands product dat al 25 jaar in handen van de familie Beernink is. Cas zet hiermee het familiebedrijf voort. In de afgelopen jaren is het assortiment uitgebreid met vele andere merken en producten. Bij BEARLifestyle vind je niet alleen mooie tassen van goede kwaliteit, maar ook persoonlijke service zonder gekkigheid. Bij BEARLifestyle vind je altijd de tas die bij jou past. Bezoek onze webshop: www.Bearlifestyle.nl of kom langs bij een van onze winkels in Nijmegen, Apeldoorn of Utrecht.