Supergoed

Snelle en goede levering. mooie tas

Mooie artikelen

Snel en goed geleverd!

Prima.

Heel blij mee

Snelle levering,degelijk en mooi product!

Alles oke

Is zoals ik vewacht heb , dus top

Mooi zacht leer. Geweldig veel ruimte

Ipad, telefoons, portemonnee… alles een eigen vak. En dan is de tas ook nog mooi en prettig te dragen

Sehr schöne kleine Handtasche

Sehr zu empfehlen

Prima service...

Gratis verzending naar Oostenrijk! Top.

Goed!

Niks op aan te merken! Gewoon goed!

toppy

zeer goed++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Im Moment nicht zufrieden

Kann leider keine Bewertung abgegeben,da mein Päckchen seit es bei ihnen am 3.09.21 abgeholt wurde von dpd, hängt es zwischen zwei Depot's fest und bewegt sich nicht mehr. Rechnung über Klarna habe ich auch schon bekommen. Bin etwas enttäuscht. Sabine Müller

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Wat een verwennerij

Tas besteld. Werd snel geleverd. Verpakking ook passend bij het formaat van het product. Tas werd geleverd in linnen tas die ook handig te hergebruiken is. Tas is van super mooi leer en voelt super zacht aan. De kleur is blauw, best donker maar vindt hem Erg mooi. Ik ben er heel erg blij mee!!

Mooi product en nette service

Gekozen voor de combi van rugzak / schoudertas. Al jaren hierover heel tevreden vanwege de diverse gebruiksmogelijkheden. Ook nu weer met deze zwarte. Ook de service is goed.

Prima webshop

Mijn outfit is compleet!

Een tas is zoveel meer dan alleen een zak om je spullen in op te bergen. Jullie bij Bear Lifestyle hebben dat dondersgoed begrepen. De tas die ik heb gekozen past perfect bij mij en mijn kledingstijl. Goede kwaliteit, mooi design en bijpassende portemonnee. Ik ben blij!

Gewldig

Mooi tasjes goed verpakt

Mooi tasje

Mooi tasje van zacht leer. Ideaal voor je telefoon of kleine spulletjes.

Snel geleverd, net zo mooi als op de foto

Brillenkoker van mooi soepel leer

Product besteld maar bleek toch uitverkocht

Een artikel besteld, betaald en een track and trace code gekregen. Na 3 dagen een mail dat het artikel toch niet leverbaar was. Helaas is dit de 2e keer. Jammer dat de voorraad informatie niet helemaal klopt. Verder altijd wel een goede levering. En mooie tassen.

Fantastische leverancier

Ik deed iets verkeerd bij de betaling, waardoor die niet voltooid werd. Gebeld en de zeer vriendelijke meneer heeft meteen een link gestuurd waarmee de betaling wel is gelukt. En de tas had ik de volgende dag al binnen. Supersnel geleverd en ik ben helemaal blij met de tas! Zéker tot een volgende keer!!

Prima,prima en prima!!!!!

Zie boven....

Mooi merk

Heb verschillende tassen en beurzen van dit mooie merk. Love it❤️

Snel geleverd!

Super mooi tasje!

Over BEAR Lifestyle

In 2015 begint Cas Beernink BEARLifestyle. BEARLifestyle biedt als enige (web)winkel de volledige collectie van Bear Design aan. Bear Design is een Hollands product dat al 25 jaar in handen van de familie Beernink is. Cas zet hiermee het familiebedrijf voort. In de afgelopen jaren is het assortiment uitgebreid met vele andere merken en producten. Bij BEARLifestyle vind je niet alleen mooie tassen van goede kwaliteit, maar ook persoonlijke service zonder gekkigheid. Bij BEARLifestyle vind je altijd de tas die bij jou past. Bezoek onze webshop: www.Bearlifestyle.nl of kom langs bij een van onze winkels in Nijmegen, Apeldoorn of Utrecht.