Goede Service, mooie, hoogwaardige faire Produkten

Goed!

Bestelde product was zoals ik me had voorgesteld.

Snelle levering van het product. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Ware wie beschrieben

Die Geldbörse entspricht genau der Beschreibung und Abbildung, das Leder fühlt sich gut an, der Versand erfolgte zügig - alles gut und gerne wieder.

Hele mooie tas! Snelle levering!

Heel blij met de tas, mooie kleur en mooi leer!

Schnelle, unkomplizierte Lieferung

Schöne Produkte.

Prima kwaliteit

Prachtig materiaal op tijd geleverd

Heel tevreden met de kwaliteit van het bestelde product. Ook niets aan te merken om de levering.

Sehr, sehr kundenorientiert. Klasse Service

Tolle Ware und schnelle Lieferung nach Deutschland

Perfekt

Tolle Artikel, sehr schnelle und unkomplizierte Abwicklung.

Super Rucksack - tolle Farbe - beste Qualität!!

Meine Frau trägt bereits einen Rucksack von Baer und ist begeistert. Das Material und die Verarbeitung sind erstklassig. Mein Herren - Rucksack ist heute angekommen. Ich bin total begeistert. Kann ich nur empfehlen!!

leider habe ich noch keine Lieferung erhalten

Ich habe am 23.03 den Rucksack Lisa bestellt, bisher ist er noch nicht eingetroffen. Warte noch auf die Sendung., daher noch nicht beurteilbar

Heeeel mooie tassen, geweldig leer, super afwerking.

Ook de verpakking is goed over nagedacht, vooral in deze tijd van bewuste omgang met het milieu en mens! erg leuk en origineel!!

perfecte service, perfecte communicatie en perfecte kwaliteit!

Zie vakje hierboven.

Goed, net als de vorige keer.

Ik kreeg wel deze beoordelingsmail een dag voordat mijn pakketje bezorgd was.... KPN heeft er lang over gedaan. Wel werd ik goed op de hoogte gehouden via de mail.

De bestelling is netjes en snel bezorgd.

Everything was ok!

Thank you, everything's ok!

Producten zien er goed uit, zoals op de foto en snel geleverd

Heel klantvriendelijk!!

Ontzettend snelle service. En zeer vriendelijke, meedenkende man in de winkel in Nijmegen. En prachtige producten!

Snelle levering, mooi product.

Goede product omschrijving op de site. Snelle levering. Bestelde handtas voldoet volkomen aan de verwachting. Dus zeer tevreden.

Vertrouwd

Mooie designs, maar net zo belangrijk, de kwaliteit van het leer.

Ausgezeichnet

Ausgesucht, bestellt, geliefert. Fast so schnell wie diese Beurteilung soeben geschrieben. Einfach klasse und die Rucksäcke auch. Bin begeistert

Alles bestens

Unkomplizierter Bestellvorgang, schnelle Lieferung, sehr schöne Taschen, sorgfältig und liebevoll verpackt, sogar mit kleinem Oster-Dankeschön. Ich bestelle gerne wieder!

Snelle levering van het product

Ik vond de keus uitgebreid en goed gefotografeerd op de site

Tolles Design großartiges Leder schnell geliefert.

Attraktiver Preis schnell versendet zusätzlich ein kleines Kundenpräsent.

Bin voll Zufrieden

Alles bestens, sehr schöne Tasche. Jederzeit wieder =)

Over BEAR Lifestyle

In 2015 begint Cas Beernink BEARLifestyle. BEARLifestyle biedt als enige (web)winkel de volledige collectie van Bear Design aan. Bear Design is een Hollands product dat al 25 jaar in handen van de familie Beernink is. Cas zet hiermee het familiebedrijf voort. In de afgelopen jaren is het assortiment uitgebreid met vele andere merken en producten. Bij BEARLifestyle vind je niet alleen mooie tassen van goede kwaliteit, maar ook persoonlijke service zonder gekkigheid. Bij BEARLifestyle vind je altijd de tas die bij jou past. Bezoek onze webshop: www.Bearlifestyle.nl of kom langs bij een van onze winkels in Nijmegen, Apeldoorn of Utrecht.