Ze stonden open voor het feit dat ik de tas wilde aanpassen naar mijn wensen. Ze stuurde gratis en binnen 24 uur het nodige materiaal om die aanpassing te verwezelijken.

Alles bestens

Schönes Portemonnaie, schneller Versand, alles unkompliziert

De tas werd snel geleverd. Helaas had ik zelf de verkeerde besteld. Ik heb toen gebeld. De medewerkv

Ik zou zeker weer bij jullie bestellen!

Zelf vergeten om een kortingcode toe te voegen. Gebeld en meteen opgelost, super.

Super snelle service en mooie producten.

Zeer prettig. Duidelijke pagina.

Altijd blij met producten van Bear!

Ik heb al meerdere items van bear in dagelijks gebruik. Het is een duurzaam product en blijft mooi!

Mooi

Mooie stoere leren tassen

schnelligkeit

Rücksendeetikett wurde direkt bewilligt. Rückversandkosten teuer.

Keurig!

Snelle verzending, prachtige producten!

Geweldige service

Was al tijden op zoek naar een mooi klein potemonaitje , heb het nu toch gevonden .

Top !

Duidelijke omschrijving van artikel Snelle verzending

Sehr schön

Ein wunderbar weiches Portemonaie wo sehr viel Platz drin ist um alles wichtige zu verstauen. Sehr schöne Farbe das rot Rundum bin ich sehr zufrieden Deshalb 5 Sterne

Ich bin sehr zufrieden mit Design und Qualität

Der erste Kauf war bei einem Händler an einem Messestand. Der zweite direkt im Shop. Beide male war ich sehr zufrieden.

Mooie producten maar niet klantvriendelijk

Jullie producten zijn prachtig, van een hoge kwaliteit. Over retourzending ben ik minder te spreken. Zeer omslachtig en kostbaar, niet klantvriendelijk!

Super goede en snelle levering en mooie tas!

Hele fijne en duidelijke site! Duidelijke communicatie over wanneer de levering is! Ook nog een super mooie tas (Rita). Dit wordt mijn Go-To tasje!

Goede service, fijn contact

Toen mijn tas kwam was er een onderdeeltje van de schouderband kapot. Na contact werd er meteen een nieuwe schouderband verstuurd.

Compact, soepel en praktisch

Prima formaat voor in de broekzak en toch voldoende ruimte voor pasjes

Prima! Snelle levering!

Blij met mijn tasje!

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. Geleverde tas was goed ingepakt en mooie kwaliteit.

Super.

Goed communicatie. Snelle verzending, mooi tasje.

Mooi product maar verpakking niet van deze tijd!

Mooi product maar verpakking niet van deze tijd! En ook niet in lijn met de visie en branding van dit merk….. milieuvriendelijk en duurzaam…. Heel jammer, en dit doet zwaar afbreuk op het mooie product. Voor mij een reden om hier niets meer te bestellen.

Zeer klantvriendelijk & snel reageren

Na het melden van ontevredenheid over een aankoop (niet conform verwachting en afbeelding op de site), werd dit meteen opgepakt en werd een vervangende tas gestuurd.

Maat is veel te klein

Maat 45 besteld, maar zelfs te klein voor mijn vrouw met maat 40.

Mooi product

Directe reactie op vragen over verzending

Over BEAR Lifestyle

In 2015 begint Cas Beernink BEARLifestyle. BEARLifestyle biedt als enige (web)winkel de volledige collectie van Bear Design aan. Bear Design is een Hollands product dat al 25 jaar in handen van de familie Beernink is. Cas zet hiermee het familiebedrijf voort. In de afgelopen jaren is het assortiment uitgebreid met vele andere merken en producten. Bij BEARLifestyle vind je niet alleen mooie tassen van goede kwaliteit, maar ook persoonlijke service zonder gekkigheid. Bij BEARLifestyle vind je altijd de tas die bij jou past. Bezoek onze webshop: www.Bearlifestyle.nl of kom langs bij een van onze winkels in Nijmegen, Apeldoorn of Utrecht.