product zoals beschreven!

Product zoals beschreven, snelle levering!

Alles perfekt !

Sehr schnelle Lieferung, top Ware.

Prachtige tas, snelle en goede levering

Tas is prachtig. Voelt soepel aan en een hele mooie kleur. Levering was enorm snel, goed verpakt. Zat in een mooi linnen tasje met een bedank kaartje erbij. Top service. Ik ga zeker vaker bij jullie een mooie tas uitzoeken.

Snelle levering van prachtige tasssn!

Voor de eerste keer bij Bearstyle iets gekocht. Ik koos voor 2 tassen in de Sale. Beide producten werden snel en in een originele katoenen tas afgeleverd. Als verrassing zat er nog een extraatje bij. De kleinste tas direct jn gebruik genomen. De tweede tas koos ik vanwege de originele afwerking met koeienhuid. Die tas bleek wel een stuk groter dan ik gedacht had. Tip voor jullie: als de tassen ook afgebeeld worden als iemand ze daadwerkelijk draagt kun je de grootte direct beter zien. Maar al met al ben ik tevreden! Hartelijke groet, Esther

Prachtige tas, uitstekende service

Mijn derde tas van Bear Lifestyle en zeker niet mijn laatste. Ik ben fan!

Keine kostenlose Rücksendung

Keine kostenlose Rücksendung sondern musste für eine Geldbörse 12 € bezahlen die ich nicht wollte

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Super kwaliteit leer

Handige indeling in de tas. Mooi soepel leer. Mooie kleur leer. Ben erg tevreden.

Goede informatie op de website, en nette berichtgeving over verzendproces.

De berichtgeving over verzending en volgen van het pakket vanuit Bear en dan ook nog vanuit Post NL mag wat minder.

Schnelle und gute Abwicklung, Produkt super!

Die Abwicklung hat reibungslos geklappt und das Portemonnaie ist jetzt schon mein Lieblingsstück! Vielen Dank.

Het tasje kwam snel aan en voldoet volledig aan mijn verwachting!

De beloofde korting bij een eerste bestelling kreeg ik echter niet! Dat vind ik jammer! Er zou ook een gratis cadeau verpakking worden meegezonden? Het tasje zat in een stoffen zakje. Verder niks. Ik zou gecontacteerd worden,tot op heden gebeurde dit niet.De levering gebeurde wel heel snel en was bovendien zoals vermeld gratis! Verder voldoet het tasje zelf wel helemaal!

Bin sehr zufrieden !

Habe es bis jetzt noch nicht bereut, die Geldbörse bei Ihnen bestellt zu haben!!!!

Alles perfekt

Die Tasche wurde montags abends bestellt und in der gleichen Woche donnerstags geliefert, also ein zügiger Versand. Die Tasche selbst entspricht vollständig meinen Erwartungen. Sehr gut verarbeitetes, ganz weiches Leder zu einem angemessen Preis. Alles top!

Prima zoals gewend

Goed verzorgd en weer een heel mooi tasje rijker

Tolle Produkte, toller Service

Vor vielen Jahren bekam ich die Tijn-Brieftasche geschenkt und war mehr als zufrieden mit der Verarbeitung, der Qualität und der Funktionalität. Leider geht auch das beste Produkt irgendwann den Weg allen irdischen. Glücklicherweise gab es exakt diese Brieftasche noch bei Bear. Bestellt, geliefert. Ich bin wieder glücklich. Einfach empfehlenswert!

Super bedankt voor het super product en de super snelle levering.

BEARLifestyle levert prachtige producten.

Ik heb al verschillende modellen tassen van BEARLifestyle. Stuk voor stuk kwaliteit, die ook mooi blijft. Mooi design en altijd keurig afgewerkt.

Prima communicatie, snel verzonden, goed verpakt, prima producten

snel, goed bereikbaar

snel, netjes verpakt, goed telefonisch bereikbaar

Echte kwaliteit voor een goede prijs

In een wereld vol met winkels als Action, Primark en AliExpress waar je voor een habbekrats spullen koopt die slecht van kwaliteit zijn, om ze heel snel weer weg te gooien, is een mooi gemaakt kwaliteitsproduct van BEAR een verademing. Een heerlijk naar echt leer ruikende tas, die door het gebruik alleen maar mooier wordt, en een echt persoonlijk deel van je uitrusting wordt. Een waardevol bezit wat je koestert.

Fantastische tas!

Er ging wat mis met de bestelling waardoor ik de klantenservice moest gebruiken. Na het versturen van mijn mail kwam de tas 2 dagen later alsnog aan maar ik heb geen reactie op mijn mail ontvangen. Eind goed, al goed: ik heb een prachtige tas ontvangen!

Besteld snelle levering! Top

Super site

Veel keuze

Fijne ervaring

Snelle levering en goed verpakt! Uiterst tevreden.

Prima service en aantrekkelijke producten

Ik vind een groot deel van de tassen prachtig, vooral ook door het kleurgebruik. De service is goed bereikbaar en worden mijn vragen keurig beantwoord.

Pas weer een mooie tas bij jullie besteld, kwam de volgende dag al binnen. En ik ben er net als met jullie andere producten super blij mee

Over BEAR Lifestyle

In 2015 begint Cas Beernink BEARLifestyle. BEARLifestyle biedt als enige (web)winkel de volledige collectie van Bear Design aan. Bear Design is een Hollands product dat al 25 jaar in handen van de familie Beernink is. Cas zet hiermee het familiebedrijf voort. In de afgelopen jaren is het assortiment uitgebreid met vele andere merken en producten. Bij BEARLifestyle vind je niet alleen mooie tassen van goede kwaliteit, maar ook persoonlijke service zonder gekkigheid. Bij BEARLifestyle vind je altijd de tas die bij jou past. Bezoek onze webshop: www.Bearlifestyle.nl of kom langs bij een van onze winkels in Nijmegen, Apeldoorn of Utrecht.