Fijne warme sloffen

Snelle levering en geen koude voeten meer met de warme sloffen

Snelle levering, goed verpakt en leuk stoffen tasje erom heen. Echt zoals in de advertentie staat, zo ziet de tas eruit ook qua kleur.

Super fijne sloffen, helemaal blij!

Mooie sloffen gekocht, de maat is perfect en ze werden super snel geleverd. Ze lopen lekker en zijn heerlijk zacht.

Mijn tas kwam in een leuk linnen tasje binnen. Bear Design heeft mooie spullen en ik ben blij met mijn tas. Prima service!

Tolle Tasche, lange Lieferzeit

Schöne Tasche. Allerdings dauerte die Lieferung fast 2 Wochen nach Deutschland.

Mooie collectie - snelle service

Mooie collectie, goede prijs- kwaliteitsverhouding - jammer dat er al zo veel modellen uitverkocht zijn

Absolut super!!!

Sehr gute Qualität und schnelle Lieferung!

prachtige tassen, heel mooi leer en zeer praktisch ingedeeld, super!

topkwaliteit voor een redelijke prijs

Dag Laura, Bedankt voor het compliment! Wij wensen je veel plezier met jouw item!

Snelle levering, zeer tevreden!!!

Snelle levering, superblij mee!!!

Wat goed om te horen! Wij wensen je veel plezier met jouw item!

Niet zo goed

Heel lastig om te retourneren. Duur en nu maar wachten op terug betalen van uw kant.

dankjewel voor het snel reageren als er een artikel wordt teruggezonden. niet goed geld terug! erg gewaardeerd. Tot de volgende keer!!

Mooie kwaliteit , maat zoals omschreven en snel bezorgt.

super service en klantvriendelijk

ik ben blij met de service van BEAR Lifestyle, altijd klantvriendelijk en meedenken als je iets zoekt of je twijfelt.

Warme, mooie pantoffels

Pantoffels zijn lekker warm, en stevig zoals je verwacht voor de prijs. Vallen inderdaad klein, goeie tip!

Goed om te horen! Wij wensen je veel plezier met de pantoffels. Groetjes, Team BEARLifestyle.nl

Snelle bezorging

Kleur is iets groener als op de foto, maar veel vakjes om alles te verdelen.

Beste Maria, Bedankt voor je reactie. Het klopt inderdaad dat de kleur soms wat kan verschillen met de foto. Wij zijn hier mee bezig. Wij wensen je veel plezier met jouw item! Groetjes, BEARLifestyle.nl

TOP

Zeer vriendelijk aan telefoon en goede service

Beste Carla, Wat fijn om te lezen! Wij wensen je veel plezier met jouw item!

uitstekend. prachtige laptoptas

de schouderband ontbrak, maar na een mailtje had ik de volgende dag de schouderband al in huis.

Beste Lucy, Wat jammer om te lezen. Gelukkig is het probleem snel opgelost! Wij wensen je veel plezier met jouw item! Groetjes, BEARLifestyle

Mijn man is heel tevreden!

Ik heb een aantal tassen en een portemonnee van Bear Design. Zag pantoffels voorbij komen op Facebook en heb ze besteld voor mijn man. Hij vindt ze heerlijk warm.

Dag Esther, Wat leuk om te horen dat je zoveel artikelen van ons hebt. Wij wensen jullie veel plezier met de items! Groetjes, BEARLifestyle

Alles super

Keine Beanstandung

geweldige tassen

Geweldige tassen . Is mijn tweede in ruim 20 jaar. TOP

Wat leuk om te horen! Bedankt voor het compliment. Wij wensen je veel plezier met de tas!

Goede service!

Snel geleverd, de portemonnee voldoet aan alle verwachtingen en het werd (op verzoek) nog ingepakt als kadootje ook! Heel tevreden.

Beste Shira, Wat leuk om te horen. Bedankt voor het compliment. Groetjes, BEARLifestyle.nl

Bad!

No

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Top - bestelling ging vlot - levering ook - top portemonnee

Dit is de 2e bestelling die ik geplaatst hebt. (Eerder een tas met koeienmotief besteld) Nu een portemonnee ziet er precies zo uit als op de foto. Ben er super blij mee!

Heel snelle levering, super kwaliteit, product is beter dan ik verwachtte.

Echt perfect zo snel al thuis bezorgd echt ben ik heel blij mee. Tas is zoals op het plaatje. En de bezorging het klopte en ondanks de drukte snelle levering. Mijn dank, Met vr gr Agnes Slagboom.